حمل اثاثیه منزل وانت بار فرحزاد به صورت ۲۴ ساعت:

ارائه خدمات اسباب کشی به صورت ۲۴ ساعت کلیه خدمات حمل و نقل و باربری توسط وانت بار فرحزاد همراه با بسته بندی حرفه ای و ارسال ماشین های مجهز به صورت ۲۴ ساعته و پشتیبانی آنلاین را می توانید تنها با یک تماس تلفنی در هر کجای تهران که قرار دارید از ما دریافت نمایید. همچنین حمل بار به صورت بین شهری و برون شهری برای شما دوستان عزیز همراه با بیمه نامه معتبر انجام خواهد شد. شما می توانید حمل اثاثیه منزل خود را با ماشین های بزرگ و مسقف و همچنین ماشین  وانت بار و نیسان بار که به صورت روباز و مسقف در اختیار مشتریان خود قرار داده‌ایم دریافت نمایید.

۴.۹/۵ - (۲۹ امتیاز)

وانت بار فرحزاد

شماره های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ 

ما برای شما تمامی داخل ماشین را کف پوش شده و عایق بندی شده قرار داده ایم تا با خیال راحت جابجایی را انجام دهید. همچنین با استفاده از بسته بندی های مناسب همراه با تجهیزات مثل کارتون های چند لایه مقاوم که در ابعاد مختلف قرار دارند برای شما باربری و اسباب کشی را انجام خواهیم داد. شما می توانید حمل بار سنگین خود را به ما بسپارید زیرا کارگران نیرومند وانت بار فرحزاد در خدمت شما دوستان عزیز هستند تا تمامی مراحل اسباب کشی و حمل لوازم سنگین را با تیمی حرفه ای و آموزش‌دیده انجام دهند .

اسباب کشی را با مشخص کردن روز مورد تظزتان از ما بخواهید:

شما می توانید به صورت آنلاین خدمات باربری و اسباب کشی را در کنار تیم حرفه‌ای وانت بار فرحزاد رزرو نمایید یا استفاده از سایت بار سنتر می توانید تمامی مراحل اسباب کشی و ترفندهای اسباب کشی را که به صورت مقاله برای شما دوستان عزیز در نظر گرفته به صورت روزانه چک کنید تا بتوانید اسباب کشی را با تجربه را در کنار تیم حرف‌های متخصص انجام دهید. تا برای شما دوستان عزیز تمامی مراحل اسباب کشی را انجام دهیم .

کافیست با مشخص کردن ساعت و تاریخ اسباب کشی در روز اسباب کشی با مشاوران ما در تماس باشید تا در روز مورد نظر ارسال تیم حرفه‌ای را برای شما با خدمات باربری و اسباب کشی را به درستی انجام دهیم.

وانت بار فرحزاد در تمامی قسمت های مختلف تهران خدمات را برای شما دوستان عزیز انجام می‌دهد و شما می توانید از تمامی زیرمجموعه های  مجموعه بار سنتر خدمات اسباب کشی و باربری خود را  دریافت نمایید. تمامی  هدف ما گسترش خدمات در راستای اسباب کشی و باربری می باشد. شما می توانید همچنین با انتخاب وانت بار فرحزاد جابجایی درون شهری و برون شهری را انجام دهید تمامی مشتریان ما همواره از نوع خدمت دهی و نوع برخورد پرسنل هم بسیار راضی بودند و همین باعث می‌باشد همکاری وانت بار فرحزاد با شما دوستان عزیز به صورت ۲۴ ساعته انجام شود.

وانت بار فرحزاد چه تجهیزاتی را برای بسته بندی مناسب میداند؟

شما می توانید تمامی مراحل اسباب کشی و باربری خود را همراه با افراد حرفه‌ای و تیمی حرفه ای انجام دهید تیم حرفه ای بدون هیچ دغدغه می توانید اسباب کشی را انجام دهند یکی از بهترین تجربه ها انتخاب وانت بار فرحزاد می باشد زیرا در کنار این وانت بار شما می توانید از یک بیمه نامه معتبر برخوردار شوید .این بیمه نامه توسط مدیریت مجموعه بار سنتر برای شما عزیزان صادر خواهد شد تا در این جابجایی با خیال راحت باربری را انجام دهید .بدون اینکه کوچکترین صدمه به وسایل شما وارد شود برای شما ارسال بار را انجام خواهیم داد و شما می‌توانید با انتخاب وانت بار بر اساس  نوع بار یک بیمه نامه تضمینی و معتبر از ما دریافت نمایید . صفر تا صد اسباب کشی را برایتان بدون دغدغه انجام  می دهیم باربری مطمئن با قیمت مناسب را انتخاب کرده اید و شما می توانید تمامی درخواست اسباب کشی را از ما دریافت نمایید. به آسانی می توانید برای شما در روز مورد نظر نیروهای خود را ارسال کنیم. اگر احتیاج به کارگر دارید می توانیم برای شما تعداد کارگران خالی را ارسال نماییم. بدون این که احتیاج به ماشین های باربری داشته باشید وانت بار فرحزاد برای شما کارگرها را به صورت مجزا ارسال خواهیم کرد و اگر قصد انجام خدمات بسته بندی را دارید و احتیاج به تجهیزات بسته بندی دارید می توانید به صورت جداگانه برای شما تجهیزات بسته بندی که شامل :

  1. کارتن های چندلایه
  2. کارتون های رگال دار
  3. نایلون های حبابدار
  4. سلفون ها
  5. چسب نواری
  6. بابل رپ، فوم ها

را ارسال کنیم  هر اسباب کشی احتیاج به یک بسته‌بندی مناسب دارد به همین خاطر شما باید تیمی را انتخاب کنید که در کنارتان باشد و این بسته بندی را برایتان انجام دهد . با ارسال چندین تیم حرفه ای برای شما روند اسباب کشی را سریع تر می کنیم یکی از این تیم‌ها تیم‌های بسته بندی می باشد که دارای تخصص می باشد و برای شما تمامی مراحل را به صورت فنی انجام خواهد داد. بسته بندی برای شما دوستان عزیز از ریز ترین وسایل خانه تا درشت ترین  وسایل خانه انجام می شود و شما می توانید تمامی لوازم منزل را همراه با تیم حرفه ای بسته بندی کنید. ما می‌توانیم با تجهیزات که در اختیار داریم برای شما دوستان تمامی مراحل بسته بندی را انجام دهیم و بسته‌بندی باید به صورت ایمنی انجام شود زیرا اگر به درستی انجام نشود بار شما در حین جابجایی صدمه خواهد دید.

بسته بندی وانت بار فرحزاد با دیگر وانت بار ها متفاوت می باشد:

بسته بندی در نگاه اول شاید کمی آسان به نظر برسد اما وقتی وارد کار می‌شویم می‌بینیم کار بسیار زمان بر و طولانی می باشد و باید توسط افراد متخصص انجام شود زیرا باید تمامی لوازم بسته بندی شود ظروف شکستنی از دیگر لوازم جدا شود و همچنین تمامی لوازم را به نایلون و سلفون پیچ کنیم به همین خاطر بسیار زمان بر می باشد. وانت بار فرحزاد برای شما دوستان عزیز با ارسال تیم بسته بندی حرفه ای خدمات باربری و اسباب کشی را انجام خواهیم داد شما می توانید با وانت بار فرحزاد تماس بگیرید و از کارتن های بسته بندی مناسب که این مجموعه برای مشتریان خود در نظر گرفته از بهره مند شوید و خدمات اسباب کشی و باربری را همراه با تیم‌های حرفه‌ای و سرویس‌های مناسب انجام دهید تا برای شما دوستان عزیز باربری و اسباب کشی مطمئن را انجام دهیم .می توانید بدون هیچ دغدغه و استرسی  وسایل را از ما به صورت سالم دریافت نمایید. فرقی نمی‌کند بار شما کوچک باشد یا بزرگ باشد یا محلی که می‌خواهیم اسباب کشی کنید دور باشد یا نزدیک باشد. زیرا ما دارای خدمات گسترده هستیم که می‌توانیم برای مشتریان خود جا به جایی بار در تمامی نقاط را انجام دهیم.

ارسال بار با شعبه های متفاوت بارسنتر:

وانت بار فرحزاد برای شما دوستان عزیز انجام خدمات برون شهری را همراه با ماشین های مجهز انجام می‌دهد ارسال بار از تهران به سایر نقاط کشور انجام می‌شود و شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز قصد انجام خدمات اسباب کشی را دارید با تیمی حرفه ای خدمات باربری و اسباب کشی خود را ثبت نمایید. وانت بار فرحزاد برای شما حمل بار و کالا را انجام می‌دهیم و شما می توانید تمامی اسباب کشی را به ما بسپارید تا از باربری و اسباب کشی بی‌دغدغه بهره مند شوید.

همچنین می توانید با انتخاب وانت بار از شعبه های متفاوتی که برای شما دوستان عزیز نظر گرفتیم بهره مند شوید و خدمات باربری و اسباب کشی خود را به این شعبه سفارش دهید .باربری هی زیادی را  در سطح تهران برای شما در نظر گرفته ایم که شما میتوانید نزدیکترین‌شعبه را انتخاب نمایید .

وانت بار تکاوران که در محدوده تکاوران آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشد،

وانت بار شهرک غرب که با ۳۵% تخفیف آماده ارائه خدمات اسباب کشی می باشد ،

برای جابجایی بسته بندی می توانید از حمل اثاثیه منزل فرشته استفاده نمایید،

و برای انجام خدمات باربری و اتوبار ما به شما باربری گیلاوند و اتوبار علم و صنعت را جهت انجام خدمات اسباب کشی و باربری معرفی خواهیم کرد

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاوران وانت بار فرحزاد که در مجموعه بارسنتر قرار دارند تماس بگیرید تا از یک مشاوره رایگان نیز برخوردار شوید آنها به صورت صبورانه و با خوش اخلاق ترین حالت ممکن جواب شما مشتریان را می‌دهند و شما می توانید خدمات اسباب کشی و باربری خود را از آنها پرس و جو کنید .منتظر تماس شما دوستان عزیز هستیم و تمامی مراحل باربری و اسباب کشی را برای شما عزیزان انجام دهیم همچنین شما می توانید تمامی خدمات باربری و اسباب کشی خود را از ما با شیوه های نوین و روش‌های نوین اسباب‌کشی دریافت نمایید.

 

آیا سرویس های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس وانت‌بار فرحزاد بارسنتر انجام میشوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام میشود

چطور میتوانم از خدمات وانت‌بار فرحزاد استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس وانت‌بار فرحزاد کلیه اجناس و لوازم را بیمه میکنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس .مشتریان شامل بیمه رایگان میشوند

در باربری شما قیمت ها چگونه محاسبه میشوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت ها تغییر میکنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه میکنند