کاهش استرس های اسباب کشی با وانت بار علم و صنعت:

در روزهای اسباب کشی احتیاج دارید که یک سری برنامه ریزی خاص را انجام دهید ما برای شما دوستان تمامی برنامه‌ریزی‌ها را انجام خواهیم داد و شما می توانید تمامی مراحل باربری و اسباب کشی خود را با یک برنامه‌ریزی خاصی از وانت بار علم و صنعت دریافت نمایید.وانت بار علم و صنعت مشتریان را با تخفیف‌های ۳۵% شگفت زده کرده است شما می توانید تا سقف ۴۹ % تخفیف را از مجموعه بارسنتر جهت انجام خدمات باربری و اسباب کشی دریافت نمایید .

۴.۹/۵ - (۲۹ امتیاز)

وانت بار علم و صنعت

شماره های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ 

وانت بار علم و صنعت برای گسترده تر کردن خدمات اسباب کشی برای شما نیروهای مجهز را قرار داده است که شما می توانید جهت انجام خدمات بسته بندی و جابجایی تمامی این نیروها و پرسنل را در کنار خود داشته باشید. هر تیمی را که جهت انجام خدمات اسباب کشی احتیاج دارید برای شما ارسال خواهیم کرد اگر قصد انجام بسته بندی وسایل منزل را دارید می توانید با خیال راحت با سپردن بار به افراد کاردان که در این مجموعه هستند تمامی لوازم خود را به صورت وکیوم و بسته بندی شده از تیم حرفه‌ای وانت بار علم و صنعت دریافت نمایید.

بسته بندی می تواند ضامن سلامت بار شما باشد:

برای شما دوستان عزیز تمامی بسته بندی را انجام خواهیم داد از از پرده منزل گرفته تا گیاهان، تا مبلمان ،سرویس های خواب ، سرویس های آشپزخانه توجه داشته باشید سرویس آشپزخانه را باید با حساسیت خاصی جابجا کرده به همین خاطر قبل از جابجایی وسایل آشپزخانه باید از قبل آنها را بسته بندی کنیم و بسته‌بندی اگر به درستی انجام نشود ممکن است صدمه دیدن وسایل شما احتمالی باشد به همین خاطر ما برای جلوگیری از صدمه دیدن لوازم شکستنی از نایلون های حباب دار استفاده می کنیم. وجود نایلون های حباب دار در اسباب کشی بسیار اهمیت دارد و تمامی لوازم آشپزخانه شما را با استفاده از نایلون های حباب دار می پیچیم و در کارتن ها قرار خواهیم داد. شما میتوانید با انتخاب وانت بار علم و صنعت تمام لوازم آشپزخانه خود را بسته بندی کنید بعد از چیدمان در کارتن های چند لایه آنها را با استفاده از چسب های نواری می بندیم تا با خیال راحت در مسافت‌های طولانی جابجا کنید و مطمئن باشید که بار شما صدمه ای وارد نمی شود و وسایل شما نمی شکند .شما می‌توانید با سپردن بار به کارگرانی که در این مجموعه هستند وسایل را به صورت بسته بندی شده در ماشین های وانت بار علم و صنعت قرار دهید.

ماشین های وانت بار علم و صنعت برای شما جابه‌جایی بین‌شهری و درون شهری را نیز انجام می‌دهند برای حمل خرده بار مناسب ترین گزینه وانت بار می‌باشد.

زیرا هم در زمان صرفه جویی می کنید هم این که می‌توانید بار خود را با سرعت بیشتری به مکان مورد نظر انتقال دهید. ما در کنار شما دوستان عزیز هستیم تا خدمات باربری و اسباب کشی را برای شما با انواع و اقسام ماشین های باربری انجام دهیم. انتخاب ماشین باربری بر عهده مشتری می باشد اما برای حمل خرده بار به شما ماشین های دیگر را پیشنهاد می‌دهیم تا بتوانید با هزینه‌های مناسب‌تری اسباب کشی و باربری را انجام دهید. وانت بار علم و صنعت به شما کمک می‌کند که تمامی مراحل اسباب کشی و باربری خود را انجام دهید دیگر لازم نیست ساعت‌ها و را بابت پیدا کردن کارتن های اسباب کشی و بسته بندی منزل بگذارید بلکه ما با ارسال تیم حرفه‌ای برای شما دوستان عزیز تمامی این کارها را انجام خواهیم داد. شما می توانید با تماس با ما روز مورد نظر را رزرو نمایید و بقیه کارهای اسباب کشی را به ما بسپارید. لازم نیست که شما دست به سیاه و سفید بزنید زیرا با ارسال نیروهای متخصص از بسته‌بندی تا چیدمان وسایل شما را انجام خواهیم داد و با سپردن کارها و افراد ماهر که در این زمینه تجربه کار بالا می باشند بدون شکستن و آسیب دیدن وسایل، وسایل را به هر مقصدی که می‌خواهید جابجا می کنیم.

کاهش هزینه های اسباب کشی با وانت بار علم و صنعت:

تمامی این کارها با پرداخت هزینه مناسب انجام می‌شود البته باید بدانید که هزینه‌ها می‌تواند در اسباب کشی تاثیر بسزایی داشته باشد مثلا اگر قرار است یک اسباب کشی را انتخاب نمایید احتیاج به تیم‌های بسته‌بندی و تیم‌های چیدمان دارد و ممکن است در هزینه های شما تاثیر داشته باشد یا اینکه اگر قرار است باربری را انجام دهید و از کامیون‌ها و ماشین ایسوزو استفاده کنیم می‌تواند در هزینه ها نقش مهمی داشته باشد منزلی که قرار است در آن اسباب کشی کنید اگر آسانسور نداشته باشد نیز می‌تواند در هزینه‌ها نقش بسزایی داشته باشد .اما نگران نباشید زیرا وانت بار علم و صنعت برای شما تخفیف ۳۵% را در نظر گرفته است انتخاب ماشین های باربری به شما کمک می‌کند که لوازم خود را با احتیاط بیشتری جابه‌جا کنید. زیرا شما می توانید این ماشین‌ها را به صورت کف پوش شده و عایق بندی شده از ما دریافت نمایید .پس ما در کنار شما هستیم تا لوازم شما را با ایمنی بالا جابجا کنیم نگران صدمه دیدن بارتان نباشید زیرا با ارسال تجهیزات مدرن و بسته بندی ایمنی در حمل و نقل و رعایت می‌کنیم .همچنین با توجه به شرایط کرونا نگران سلامتی خود نباشید زیرا با استفاده از ماسک و دستکش و همچنین مواد ضدعفونی کننده در منزل های شما حضور پیدا می‌کنیم و سلامت شما برای ما بسیار اهمیت دارد و با رعایت نکات بهداشتی و پروتکل های بهداشتی برای شما خدمات باربری بسته بندی و جابجایی را انجام خواهیم داد.

پرسنل خوش برخورد وانت بار علم و صنعت راهنمای شما هستند:

با اعتماد به وانت بار علم و صنعت می‌تواند از یک از اسباب کشی ایمن  برخوردار شوید سپردن کارها به افراد ماهر باعث می‌شود که خیال مشتریان بابت اسباب کشی و جمع آوری بسته بندی وسایل جمع باشد به همین خاطر تمامی پرسنل در مجموعه با سنتر مشغول فعالیت هستند همگی دور دیده هستند و آموزش‌های لازم را جهت باربری و اسباب کشی دیده اند به راحتی می‌تواند برای شما تمامی این خدمات را با استفاده از روش ها و ترفندهایی که در اختیار دارند انجام دهند تا صدمه ای به بار شما وارد نشود و با را به صورت سالم به مقصد برساند . یکی دیگر از علت‌های جذب مشتریان بارسنتر اخلاق خوب پرسنل این مجموعه میباشد برساند اما با صبوری تمام پاسخ به سوالات شما دوستان عزیز هستند و با خوش برخورد ترین حالت ممکن به شما مشاوره رایگان و جهت انجام خدمات باربری اسباب کشی خواهند داد .پس شما می توانید با تماس باربری علم و صنعت از یک اسباب کشی خوب بهره‌مند شوید. همچنین برای شما دوستان عزیز می توانید خدمات جابجایی وسایل و چیدمان وسایل را توسط تیم حرفه‌ای چیدمان انجام دهیم.شما می توانید با انتخاب تیم چیدمان وانت بار علم و صنعت تمامی مراحل باربری و اسباب کشی خود را به افرادی بسپارید که آن را برای شما حمل و نقل وسایل سنگین را انجام خواهند داد .همچنین از راه‌اندازی لوازم برقی اگر برای شما کار سختی می باشد را به متخصصانی که در مجموعه بار سنتر مشغول فعالیت هستند بسپارید تا برای شما نصب و راه اندازی لوازم برقی و الکترونیکی را به راحتی انجام دهند .

دسترسی آسان به نزدیک ترین شعبه بارسنتر:

شعبه های متفاوت مجموعه بار سنتر باعث راحتی مشتریان شده است و به همین خاطر به راحتی به تمامی مراحل اسباب‌کشی دسترسی دارند و می‌توانند شعبه نزدیک به محل زندگیشان را  انتخاب نمایند.وانت بار علم و صنعت که در محدوده علم و صنعت قرار دارد برای شما انجام خدمات اسباب کشی انجام می‌دهد و همچنین شما می توانید از دیگر شعبه هایبارسنتر که در محدوده ها و نقاط مختلف تهران قرار دارد خدمات باربری و اسباب کشی خود را دریافت نمایید. برای عزیزان در محدوده دولت قرار دارند برای حمل اثاثیه منزل و بسته بندی وسایل منزل شما می توانید از حمل اثاثیه منزل دولت نیز استفاده نمایید .خدمات باربری و اسباب کشی خود را می توانید با مجموعه باربری میدان آیت الله کاشانی انجام دهید. اگر برای استفاده از خدمات وانت باراحتیاج به یک شرکت معتبر دارید شما می توانید از وانت بار کوی فراز  و وانت بار فرشته و وانت بار ونک جهت انجام خدمات اسباب کشی در محدوده فراز  قرار دارد استفاده نماید و خدمات اسباب کشی و باربری خود را با ۳۵% تخفیف از این وانت بار دریافت نمایید منتظر تماس شما دوستان عزیز هستند شما میتوانید به صورت ۲۴ ساعته خدمات باربری و اسباب کشی خود را با پشتیبانی ۲۴ ساعته و مشاوره رایگان از مشاوران مجموعه بار سنتر دریافت نماید . وانت بار علم و صنعت در خدمت شما هستم و به صورت شبانه‌روزی خدمات باربری و اسباب کشی را برای آن به نحو احسنت انجام دهد.

 

آیا سرویس های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس وانت‌بار علم و صنعت بارسنتر انجام میشوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام میشود

چطور میتوانم از خدمات وانت‌بار علم و صنعت استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس وانت‌بار علم و صنعت کلیه اجناس و لوازم را بیمه میکنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس .مشتریان شامل بیمه رایگان میشوند

در باربری شما قیمت ها چگونه محاسبه میشوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت ها تغییر میکنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه میکنند