برای جلوگیری از صدمه دیدن وسایل اسباب کشی را با وانت بار شیخ بهایی انجام دهید:

برای انجام خدمات باربری و اسباب کشی بهترین شرکت حمل و نقل و باربری وانت بار شیخ بهایی می باشد با انتخاب بارسنتر می توانید از  صفر تا صد مراحل اسباب کشی و باربری خود را با نیروهای حرفه‌ای انجام دهید.نیروهایی که در این مجموعه مشغول فعالیت هستند مورد اطمینان و اعتماد قرار گرفتند و شما با خیال راحت می توانید بار را به مجموعه بار سنتر بسپارید بدون اینکه کوچکترین وسیله شما آسیب ببیند. پرسنل ما دست به دست هم میدهند که اسباب کشی آسان و بی دغدغه را در کنار تیم حرفه‌ای وانت بار شیخ بهایی تجربه نمایید. هدف ما برای شما دوستان عزیز انجام گسترده تر کردن خدمات باربری و اسباب کشی می باشد که شما می توانید برای حمل و نقل و باربری از خدمات متنوعی که مجموعه وانت بار شیخ بهایی برای مشتریان خود در نظر گرفته است بهره‌مند شوید.

۴.۹/۵ - (۳۰ امتیاز)

وانت بار شیخ بهایی

📱 شماره های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ 

تمام تلاش ما این است که برای شما با انتخاب مجموعه بار سنتر و نیروهای حرفه‌ای که این مجموعه برای شما در نظر گرفته است بهره‌مند شوید. با ارسال افراد متخصص در محل اسباب کشی برای شما خدمات بسته بندی و چیدمان و جابه‌جایی را انجام خواهیم داد .چیدمان برای شما دوستان عزیز به صورت اصولی و حرفه‌ای انجام می‌شود و شما می‌توانید برای داشتن یک باربری مناسب از کارگران نیرومندی که وانت بار شیخ بهایی برای مشتریان خود در نظر گرفته است بهره‌مند شوید. به صورت شبانه‌روزی خدمات اسباب کشی و باربری را انجام می‌دهند اگر قصد انجام اسباب کشی به صورت شبانه را دارید بهترین گزینه وانت بار شیخ بهایی می باشد.

وسایل باید با کارتن های مقاوم بسته بندی شوند:

برای شما دوستان عزیز خدمات اسباب کشی و باربری را به صورت ۲۴ ساعته انجام می‌دهیم و شما می توانید حتی به صورت شبانه خدمات جابجایی و حمل و نقل از شرکت وانت بار شیخ بهایی دریافت نمایید .انجام تمامی نکات ایمنی با استفاده از بسته بندی های معتبر و ایمن انجام می‌شود ما برای شما بسته بندی حرفه ای را انجام می‌دهیم که شما میتوانید با انتخاب وانت بار شیخ بهایی تمامی وسایل منزل خود را به صورت بسته بندی شده در ماشین ها قرار دهید. برای اینکه وسایل شما بسته‌بندی شوند احتیاج به کارتن های مقاوم داریم اسباب کشی به صورت سنتی به طوری بود که شما باید برای جابجایی لوازم خود از کارتن های معمولی یا حتی کارتن های سوپر مارکت ها استفاده کنید. اما الان داشتن کارتن های چندلایه در اسباب کشی بسیار ضرورت دارد شما باید باربری و مجموعه شرکت حمل و نقل را انتخاب کنید که برای شما تجهیزات مدرن بسته بندی را به صورت جداگانه ارائه دهند. اگر شما قصد بسته‌بندی به تنهایی را دارید و احتیاج به تیم‌های بسته بندی  ندارید می توانید با استفاده از تجهیزات مدرنی که مجموعه بارسنتر در اختیار مشتریان خود قرار داده است خدمات جابجایی و بسته بندی را از ما دریافت نمایید. برای شما مراحل بسته بندی حرفه ای را به صورت اصولی انجام خواهیم داد و شما می توانید جهت دریافت خدمات بسته بندی تیم بسته‌بندی وانت بار شیخ بهایی را توسط مشاوران ما را ثبت نمایید تا در روز اسباب کشی در کنار شما حضور پیدا کنند و این خدمات را برای شما عزیزان انجام دهند .

وانت بار شیخ بهایی با ارسال ماشین های عایق بندی شده:

بسته‌بندی باید با رعایت نکات ایمنی و اصولی انجام شود زیرا اگر یکی از وسایل شما به صورت بسته بندی نشده در ماشین های باربری قرار بگیرد بدون شک به آن آسیب وارد می رسد یا میشکنند اما برای مقاوم کردن وسایل شما از مقوا ها استفاده می‌کنیم این تجهیزات با استفاده از پوششی که دارند از صدمه دیدن به وسایل شما جلوگیری می کند و هنگام انتقال بار به ماشین های باربری محافظ وسایل شما می باشند البته باید بدانید که تمام ماشین های باربری وانت بار شیخ بهایی به صورت کف پوش شده  و عایق بندی شده  هستند.از این پس بدون اینکه کوچکترین صدمه به وسایل تان وارد شود شما می توانید وسایل را در ماشین‌های ما به صورت چیدمان شده به مقصد جدیدتان ارسال نمایید .

تمامی تلاش ما بر این است که کوچکترین صدمه به وسایل شما وارد نشود به همین خاطر با رعایت نکات ایمنی و استانداردهای اسباب کشی به صورت اصولی برای شما خدمات بسته بندی را انجام خواهیم داد. شما می‌توانید با سپردن بار به افراد کاردانی در این مجموعه مشغول فعالیت هستند یکی از روش های بی نقص اسباب کشی را در کنار تیم حرفه‌ای مجموعه بارسنتر در دریافت نمایید .

ارسال کارگران در وانت بار شیخ بهایی به درخواست مشتریان انجام می شود:

نگران چیدمان وسایل خود نباشید زیرا برای شما مراحل چیدمان منازل را نیز انجام می‌دهیم جابجایی وسایل سنگین و سخت را به ما بسپارید زیرا با استفاده از تجهیزاتی در اختیار داریم برای شما تمامی این لوازم را جابه‌جا خواهیم کرد .بدون هیچ استرس و نگرانی وانت بار شیخ بهایی را انتخاب نمایید زیرا این وانت بار دارای تجهیزات مدرن و پیشرفته می باشد که می توانید در هنگام جابجایی و اسباب کشی مراحل اسباب کشی خود را با سرعت بیشتر و به آسانی انجام دهید. ارسال کارگران طبق نظر مشتریان انجام می شود هر چند تا کارگر مورد نیاز دارند را برایتان ارسال خواهیم کرد و شما می توانید با انتخاب وانت بار شیخ بهایی تعداد کارگران ارسالی را بیشتر یا کمتر کنید. انتخاب تعداد کارگران با توجه به نوع بار شما صورت میگیرد. هر چند مقدار بار شما بیشتر باشد یا  وسایل زیادتری را جابجا کنید ما به شما توصیه می‌کنیم که از  کارگران بیشتری جهت جا به جایی استفاده کنید.وانت بار شیخ بهایی کارگران بیشتری را جهت جابجایی وسایل برای شما ارسال می کند این کارگران با نیروی انسانی بالایی که دارند برای شما تمامی لوازم را جابه‌جا خواهند کرد و به ماشین های وانت بار شیخ بهایی برای شما انتقال خواهند داد .با انتخاب کارگران مورد اطمینان مجموعه بار سنتر هیچ صدمه ای به لوازم شما وارد نمیشود شما می توانید به راحتی تمام بار خود را به مقصد مورد نظر انتقال دهید بدون اینکه کوچکترین صدمه به بار شما وارد شود برای شما دوستان عزیز حمل و نقل در سرتاسر تهران را انجام خواهیم داد .پس همین الان تلفن را بردارید و به نوبت خود را توسط تیم حرفه‌ای مجموعه بارسنتر رزرو کنید تا در روز اسباب کشی در کنار شما دوستان عزیز خدمات باربری را انجام دهیم. همچنین جهت انجام خدمات بیشتر به صورت vip شما می توانید از مشاوران ما مشاوره لازم را جهت جابجایی و حمل و نقل دریافت نمایید. حمل و نقل برای شما دوستان عزیز توسط افراد با تجربه انجام می‌شود که در این زمینه دارای تجربه بالاامی باشد پس با خیال راحت بار  را به افراد مطمئنی که در مجموعه بارسنتر مشغول فعالیت هستند بسپارید.

شعبه های فعال بارسنتر به صورت ۲۴ ساعت پشتیبان مشتریان هستند:

تمامی پرسنل در این مجموعه مشغول فعالیت هستند سلامتی وسایل شما را مورد اهمیت قرار می دهند به همین خاطر در تلاش هستند که بدون اینکه کوچکترین صدمه به وسایل شما وارد شود برای شما جابه‌جایی بار را انجام دهند. شما میتوانید جهت اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در ارتباط باشید و هر سوالی که درباره جابجایی و باربری دارید از آنها پرس و جو کنید آن را به صورت صبورانه پاسخ به سوالات شما دوستان عزیز می باشند . برای عزیزانی که در این محدوده مشغول زندگی هستند دسترسی راحت کرده است و شما می توانید به صورت ۲۴ ساعته با ما در تماس باشید. مجموعه بارسنتر برای عزیزانی که در محدوده مختلف تهران زندگی می کنند با توجه به حجم ترافیک و شلوغی روزمره شعبه های متفاوتی را در نظر گرفته است که احتیاجی نیست که شما به صورت حضوری در این شعبه ها حضور پیدا کنید و شما می توانید از طریق سایت بار سنتر و رزرو تلفنی تمامی مراحل اسباب کشی و باربری خود را انجام دهید .

  1. وانت بار تکاوران
  2. وانت بار پارک وی
  3. وانت بار ملاصدرا
  4. وانت بار دزا شیب
  5. وانت بار شمیرانات

وانت بار برای شما خدمات باربری اسباب کشی را انجام می‌دهد و شما می توانید تمامی مراحل اسباب کشی را از ما به صورت حرفه ای همراه با افراد حرفه ای و قیمت های مناسب و تخفیف های ۳۵% درصد دریافت نمایید. منتظر تماس شما دوستان عزیز هستیم شما می توانید در هر کجای تهران قرار دارید تلفن را بردارید و مشاوره رایگان جهت انجام امور باربری اسباب کشی از مشاوران با تجربه و صبور ما پرس و جو کنید .آنها در کنار شما هستند شعبه های مختلف با رسنتر  را برای شما معرفی کنند که نزدیک ترین شعبه به محل زندگی خود را رزرو نمایید شما عزیزان میتوانید جهت اطلاعات بیشتر در مجموعه با سنتر برای شما دوستان عزیز در نظر گرفتیم به سایت باربری بار سنتر مراجعه نمایید .اگر  انتقاد یا پیشنهادی که دارید می توانید در آنجا برای ما ثبت کنید تا ما برای شما اسباب کشی خوب را به عمل بیاوریم.

 

آیا سرویس های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس وانت‌بار شیخ بهایی بارسنتر انجام میشوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام میشود

چطور میتوانم از خدمات وانت‌بار شیخ بهایی استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس وانت‌بار شیخ بهایی کلیه اجناس و لوازم را بیمه میکنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس .مشتریان شامل بیمه رایگان میشوند

در باربری شما قیمت ها چگونه محاسبه میشوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت ها تغییر میکنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه میکنند