وانت بار شهرستان شرکت بارسنتربهتر و ارزان تر از همه جا

وانت بار شهرستان شرکت بارسنتر با قابلیت باربری اثاث منزل و ادارات یک شبکه ی گستره در سراسر کشور است که جدیدترین روش های بسته بندی، حمل بار به سلیقه مشتریان، فناوری های نوین، نوآوری و کارشناسان و متخصصان را شامل می شود.وانت بار شهرستان شرکت بارسنتر تنها شرکت وانت بار است که با تلاش های بی وقفه ی شبانه روزی خود قادر است بهترین خدمات را به ارزان ترین نحو ممکن به مشتریان خود تقدیم کند و توانسته با کنترل نظارت شده خدماتی جدید در وانت بار های دورن و برون شهری به مردم عزیز ایران تقدیم کند.شبکه وانت بار شهرستان تامین رضایت، نگرش جدید، کارکنان مجرب و کارکشته و با انگیزه را برای خدمت به شما با ارزان ترین قیمت در اختیار شما قرار خواهد داد.ما به شما کمک می کنیم وسایل منزل، اسباب و تجهیزات شرکت و ادارات را با کمترین قیمت ممکن همراه با تخفیفات باور نکردنی تا سقف ۴۹ درصد و در اسرع وقت مطابق با میل شما با وانت بار شهرستان جابه جا کنید. حمل و نقل ایمن، کم هزینه و قابل اعتماد را از ما بخواهیدوانت بار شهرستان شرکت بارسنتر با استفاده از نیسان بارها و وانت بارهای استاندارد بارهای نیمه سنگین و سنگین را جابجا می کنند ما در کنار شما هستیم با بهترین وانت بار ها جهت حمل بار و اثاثیه از تهران به شهرستان و از شهرستان به تهران بدون محدودیت و به صورت شبانه روزی…

۵/۵ - (۲۵ امتیاز)

 

وانت بار شهرستان 2

📱 شماره های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

 نحوه سرویس دهی وانت بار شهرستان

وانت بار شهرستان شرکت بارسنتر برای نقل مکان و اثاث کشی از خودروهای ( وانت ) ایمن و استاندارد برای حمل بار به داخل و خارج شهر استفاده می کند . این باربری به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات رسانی به شما هموطنان عزیز در هرجای ایران که هستید می باشد .شرکت بارسنتر با راننده گان و کارگران مجرب و کارکشته خود آماده حمل هر گونه بار در هر حجمی که باشد به تمام نقاط شهر و حتی کشور می باشد حمل بار با وانت بار : مانند حمل اثاثیه و بار ریز و درشت , جهیزیه عروس , میز صندلی کمد , یخچال , گاو صندوق , ماشین ظرف شویی لباس شویی ,فرش , صنایع چوبی , اجاق گاز , میز و …
لطفا این نکته را در نظر داشته باشید که در صورت هرگونه خسارت های احتمالی ناشی از جا به جایی در هنگام حمل و بسته بار توسط همکاران ما , بارسنتر خسارت وارد شده را به صورت تمام و کمال به شما عزیزان پرداخت می کند کار ما صد درد صد تضمینی است پس جای هیچگونه نگرانی در مورد سالم رسیدن بار به مقصد نیست .حمل بار و جا به جایی وسایل به شهرستان با استفاده از خودورهای مختلف مانند: وانت و وانت نیسان ، کامیون ، تریلی ، خاور مسقف و روباز و … انجام می گیرد.

اصولا حمل بار و لوازم به خارج از شهر مبدا بارگیری، بسیار سخت تر بوده و نیاز به مهارت و دقت بیشتری دارد. زیرا هنگام حمل بار از تهران به شهرستان احتمال آسیب به بار ( اثاثیه منزل ، مواد خوارکی ، لوازم شرکت ، ماشین آلات ، مواد اولیه و … ) به دلیل طولانی بودن مسافت و خطرات جاده ای بیشتر می شود.

بنابراین بسته بندی لوازم به دقت ، استفاده از کارشناسان و کارگران کاربلد و مجرب جهت چیدمان با دقت و صحیح بار در خودروی حمل بار به شهرستان که می تواند نیسان ، وانت ، خاور یا کامیون و تریلی باشد و همچنین استفاده از رانندگان با سابقه و باتجربه که آشنایی لازم با مسیر حرکت را داشته باشند از مواردی است که باربری بارسنتر جهت حمل بار به شهرستان آنها را در نظر گرفته و به دقت انجام می دهد.
هدف ما رضایت و آسودگی خاطر شما مشتریان عزیز از حمل و نقل درست و ایمن بار و اثاثیه منزل شما به شهرستان و تحویل به موقع بار در مقصد است تا به این ترتیب هم بار شما سالم تحویل داده شود و هم از اتلاف زمان شما جلوگیری گردد.

خدمات باربری و اتوبار بارسنتر شامل خدماتی نظیر بسته بندی وسایل منزل و ادارات و … ، بارنامه و بیمه رایگان و همچنین ارائه خدمات ویژه نیز می گردد که می توانید با استفاده از مشاوره رایگان و صحبت با کارشناسان ما از طریق شماره تلفن های شرکت بهترین روش را برای حمل بار خود به شهرستان با کمترین قیمت و تخفیفات باورنکردنی و بیشترین کیفیت انتخاب نمایید

وانت بار شهرستان در شرکت بارسنتر چه خدماتی را به شما ارائه می دهد؟

انواع خدماتی که وانت بار شهرستان شرکت بارسنتر با توجه به مقدار بار شما و انواع خدمات مورد نیاز شما می تواند تقدیم حضور شما مشتریان گرامی کند به شرح ذیل است:

ارائه خدمات حرفه ای در امر بسته بندی مانند چسب و انواع ضربه گیر وسایل و حمل اثاثیه منزل
انجام بسته بندی های مخصوص بسته به نوع و حجم بار.
حمل و چیدمان منظم توسط کارگران و تحت نظر کارشناسان
مشاوره تلفنی رایگان به منظور انجام یک اثاث کشی راحت و بی دردسر
انتخاب مناسبترین سرویس توسط کارشناسان مجرب
استفاده از ماشین های بزرگ و کوچک بسته به نوع و حجم بار
بیمه رایگان و تضمین صد در صدی بار در صفر تا صد کار

آشنایی با بیمه و ضمانت بارسنتر

بدون شک جبران خسارات و صدمات وارده به کالا چه برای راننده ی خودرویی که بار را حمل می کند و چه برای صاحب بار کار راحتی نیست.لذا بهترین و به صرفه ترین کاری که برای جلوگیری از وقوع چنین پیشامد هایی دقت در انتخاب شرکت اسباب کشی و باربری معتبر است.یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنیم انتخاب شرکتی است که ارائه بیمه نامه باربری جزو خدمات و قوانین آن شرکت باشد. شما با در دست داشتن بیمه نامه باربری معتبر و قانونی برای ارسال هرگونه بار مختلف از جمله بارهای سبک یا خرده بار و بارهای عمده و سنگین از تهران به شهرستان و حتی از شهرستان به تهران توسط وانت بار دیگر دغدغه و استرس ناشی از صدمه و خسارت بار را نداشته و با اطمینان خاطر می توانید کالای مورد نظر خود را ارسال نمایید. چرا که شرکت اثاث کشی بارسنتر ارائه دهنده خدمات بیمه باربری نیز می باشد.

حالا سوال اینجاست که بیمه نامه باربری چطور بیمه ای است؟بیمه نامه باربری بیمه ای است که به موجب آن شرکت بیمه در مقابل حق بیمه ای که از مشتری(شرکت بارسنتر) دریافت می کند متعهد می شود در جریان حمل کالا از مبدا به مقصد به علت وقوع خطر های احتمالی خسارت وارده را جبران نماید. این خسارات شامل هر گونه صدمه به کالا و یا سرقت بار می باشد.

شاخصه های اصلی شرکت بارسنتر

شرکت اتوبار بارسنتر با تجربه ی چند ساله در زمینه ی باربری مفتخر است که همواره رضایت مشتریان خود را در سراسر کشور داشته است و اینکه شما یک جابجایی آسان و بی دردسر و کم هزینه و ایمن را از ما بخواهید نه تنها شعار ما بلکه همیشه سر لوحه ی کار ما بوده هست و خواهد بود لذا لازم میدانیم که شما با برخی از شاخصه های ما آشنا شوید که به شرح ذیل می باشد

قیمت مناسب و تخفیفات باور نکردنی
بارنامه دولتی همراه با کد رهگیری
حضور راننده در محل شما در اسرع وقت
دارای بیمه نامه دولتی از سوی سازمان ها و مراکز مربوطه
تحت نظارت مراکز معتبر
سرویس دهی بدون محدودیت به سراسر کشور
سرویس دهی بدون محدودیت به صورت شبانه روزی
راننده های مجرب و با تجربه
شناخت کافی راننده ها با مسیرها

چگونه یک شرکت باربری مناسب انتخاب کنیم؟

از بارزترین خصوصیات یک شرکت معتبر برای وانت بار شهرستان ارائه بیمه نامه و بارنامه معتبر در این شرکت است. صادر کردن بیمه نامه معتبر در باربری بین شهری ضمانت سالم رسیدن بار شما به مقصد می باشد.

یک نکته مهم دیگر در انتخاب یک شرکت مناسب برای وانت بار شهرستان رسیدگی به شکایات و مشکلات مشتریان خود می باشد. همچنین کنترل کیفیت و سلامت خودرو ها و راننده های خودرو های باربری و تجهیزات از خصوصیات یک شرکت متعهد می باشد.

شرکت ها موظفند که به لوازم و بار مشتری اهمیت کافی بدهند و سالم رساندن بار به مقصد برایشان الویت باشد بهترین تجهیزات و کارگران را در بسته بندی کالا و اثاث منزل به کار بگیرند. پس نتیجه میگیریم استفاده از بهترین کارگرها و کارشناسان و تجهیزات و روش های بسته بندی از معیار های یک شرکت باربری مناسب است.

یک نکته ی مهم دیگر که در انتخاب شرکت معتبر برای وانت بار شهرستان به آن باید مورد توجه قرار داد به خدمت گرفتن کارشناسان و متخصصان مجرب و ارائه آموزش های لازم به کارگران جهت بالا بردن کیفیت خدمات است.

و در نهایت وقت شناس بودن و داشتن برنامه ریزی صحیح و اصولی شاخصه ی یک شرکت خوب نیز می باشد.

شرکت باربری بار سنتر به عنوان بهترین باربری سطح کشور با دارا بودن تمام مواردی که در بالا اشاره کردیم یک انتخاب مناسب برای وانت بار شهرستان است.

برای کسب اطلاعات در مورد جابجایی بار خود با نیسان میتوانید به بخش نیسان بار شهرستان مراجعه کنید

و برای آشنایی بیشتر با دیگر شرکت هایی که در زمینه ی وانت بار شهرستان فعالیت دارند میتوانید اینجا کلیک کنید

 

پرسش و پاسخ های متداول

آیا سرویس های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط باربری وانت بار شهرستان انجام میشوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام میشود.

چطور میتوانم از خدمات باربری وانت بار شهرستان استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا در باربری وانت بار شهرستان کلیه اجناس و لوازم را بیمه میکنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان میشوند.

در باربری شما قیمت ها چگونه محاسبه میشوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت ها تغییر میکنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه میکند.