وانت‌بار دلاوران شرکت معتبر باربری  :

وانت‌بار دلاوران بزرگ‌ترین و معتبرترین  شرکت حمل‌ونقل در سطح تهران می‌باشد شما می‌توانید با انتخاب وانت‌بار دلاوران تمامی خدمات سرویس‌های حمل بار از تهران به هر شهر و شهرستان را از ما بخواهید حمل بار و هر نوع وسیله شما از تهران به هر مقصدی دیگر تمام خدمات اسباب‌کشی و باربری را برای شما دوستان عزیز انجام می‌دهیم .

۵/۵ - (۲۶ امتیاز)

وانت‌بار دلاوران

📱 شماره های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ 

وانت‌بار دلاوران با داشتن کادری مجرب و کارگران ورزیده در کنار شما دوستان عزیز هست تا جهت رفاه حال شما مشتریان تمامی خدمات اسباب‌کشی را از صفر تا صد برای شما انجام دهد و هم چنین شما می‌توانید با انتخاب وانت‌بار دلاوران در هر کجای تهران که قرار داریم تمامی خدمات باربری و اسباب‌کشی را به ما بسپارید. اگر به‌دنبال یک وانت‌بار و یا یک شرکت باربری خوب می‌باشید ما به شما وانت‌بار هنگام را که در محدوده هنگام قرار دارند معرفی می‌کنیم.

در کنار مشتریان هستیم تا خدمات اسباب کشی را انجام دهیم:

با بهترین پرسنل و خدمات اسباب‌کشی در کنار شما مشتریان عزیز هستیم تا رضایت شما را جلب کنیم ما با داشتن سابقه‌ای درخشان اسباب‌کشی و باربری در زمینه حمل‌ونقل بهترین خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه خواهیم داد. پس برای راحتی کار خود اسباب‌کشی وانت‌بار دلاوران را انتخاب نمایید تا در کنار شما تمامی این خدمات را انجام دهیم دیگر لازم نیست خودتان به‌تنهایی خدمات اسباب‌کشی و باربری را انجام دهید تنها با یک تماس تلفنی می‌توانید با ما در ارتباط باشید. در وانت‌بار دلاوران برای شما بسته‌بندی نیز انجام می‌شود ما تمامی خدمات بسته‌بندی را برای شما انجام می‌دهیم و تمامی وسایل شما را با استفاده از کارتن‌های چند لایه ،وکیوم ها، و تجهیزات مدرن بسته‌بندی ،نایلون حباب دار ،بسته‌بندی می‌کنیم تا به‌صورت ایمنی حمل شود استفاده از کارگران خوش‌برخورد و مجرب در وانت‌بار دلاوران برای شما انجام می‌شود تا بدون هیچ دغدغه‌ای تمامی وسایل شما به مقصد موردنظر ارسال شود. بهترین وانت‌بار در منطقه دلاوران می‌تواند با انتخاب این وانت‌بار تمامی خدمات خود را بسته‌بندی‌شده به‌صورت تضمینی از کارگران و تیم پرسنل ما دریافت نمایید وانت‌بار دلاوران با قابلیت باربری اثاث منزل اسباب‌کشی منازل و ادارات بسته‌بندی به روش‌های روز دنیا همچنین چیدمان وسایل شما و حمل اثاثیه سنگین از تهران به هر شهر دیگری قابل‌توجه و سلیقه بسیاری از مشتریان قرار گرفته‌است. وانت‌بار دلاوران تضمین رضایت کارا به شما می‌دهد و با در نظر گرفتن بیمه‌های متعدد برای شما تمامی خدمات اسباب‌کشی و باربری را انجام می‌دهد.

 خدمات قابل ارائه وانت‌بار دلاوران :

شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای مناسب در سریع‌ترین زمان مطابق با خواسته‌هایتان تمامی وسایلتان را جابه‌جا کنید حمل‌ونقل باربری ایمن و مقرون‌به‌صرفه باعث می‌شود که خدمات باربری به‌درستی انجام شود بعد از بسته‌بندی نوبت به چیدمان می‌رسد شما می‌توانید با انتخاب وانت‌بار دلاوران تمامی وسایل سنگین خود را به ما بسپارید. ما با ارسال کارگران نیرومند و زبده تمامی وسایل را برای شما جابجا خواهیم کرد دیگر لازم نیست خودتان به‌تنهایی وسایل سنگین و جابه‌جا کنید یا این‌که خدمات اسباب‌کشی را انجام دهید بلکه شما با رزرو تیم وانت‌بار دلاوران می‌توانید از صفر تا صد اسباب‌کشی خود را به ما بسپارید تا ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما این خدمات را انجام دهیم. همچنین شما می‌توانید با انتخاب وانت‌بار دلاوران از تخفیف‌های ویژه‌ای که این شرکت برای مشتریان خود در نظر گرفته‌است بهره‌مند شوید ما به‌صورت ۲۴ ساعت در تلاش هستیم تا این خدمات را برای شما عزیزان انجام دهیم همچنین شما می‌توانید تمامی این خدمات را به‌صورت ایمن و استاندارد از ما دریافت نمایید ما برای شما نصب و راه‌اندازی لوازم برق منزلتان را انجام می‌دهیم اگر خودتان به‌تنهایی نمی‌توانید لوازمی مثل تلویزیون، ظرف‌شویی ،گاز، لباس‌شویی، و دیگر لوازم برقی و الکترونیکی را راه‌اندازی کنید تنها با رزرو تیم چیدمان می‌توانید از خدمات ویژه vip اسباب‌کشی بهره‌مند شوید. و این خدمات را با پرداخت قیمت مناسب برای شما دوستان عزیز انجام دهیم پس نگران پرداخت هزینه‌های گزاف اسباب‌کشی نباشید شما می‌توانید با انتخاب وانت‌بار دلاوران با یک هزینه مقرون‌به‌صرفه یک اسباب‌کشی خوب و باکیفیت را تحویل بگیرید.

هزینه‌های وانت‌بار دلاوران به چه صورت می‌باشد؟

نگران نباشید شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای مناسب تمامی خدمات اسباب‌کشی را به ما بسپارید همچنین با انتخاب شرکت بار سنتر از تخفیف‌های ۴۵% این مجموعه نیز برخوردار می‌شوید قرار است یک‌بار را در مسافت‌های کوتاه جابجا کنید . مشخص از قیمت و هزینه‌های این‌بار متفاوت با باری می‌باشد که قرار است از شهری به شهری دیگر انتقال داده شود به‌همین خاطر هزینه اسباب‌کشی قیمت ثابت نیست و ما نمی‌توانیم یک‌قیمت ثابت را برای اسباب‌کشی خود در نظر بگیریم اما شما می‌توانید با تماس با مشاوران ما از یک مشاور رایگان برخوردار شوید و خدمات اسباب‌کشی خود را از آن‌ها دریافت نمایید هزینه‌ها به عوامل زیادی بستگی دارد مثلاً:

مسافتی که قرار است طی شود چه مقدار می‌باشد؟ یا این‌که قرار است ازتیم بسته‌بندی و چیدمان استفاده کنید؟ چه ماشین را برای انتخاب باربری خود در نظر گرفته‌اید؟ تعداد کارگران ارسالی برای شما چند نفر می‌باشد؟ تمامی این موارد می‌تواند در هزینه‌ها و اسباب‌کشی شما تاثیر بسزایی داشته باشد اما نگران نباشید شما می‌توانید با انتخاب وانت‌بار دلاوران هزینه‌های خود را نصف کنید و با پرداخته قیمت مقرون‌به‌صرفه خدمات اسباب‌کشی را انجام دهید همچنین تخفیف‌های ویژه ما برای شما مشتریان عزیز باعث شده که رضایت مشتریان از نحوه کار و برخورد پرسنل ما بسیار رضایت‌مند باشد به‌همین خاطر شما می‌توانید با انتخاب وانت‌بار دلاوران با پرداخت یک هزینه مناسب و قیمت مناسب از یک اسباب‌کشی باکیفیت و خوب برخوردار شوید.

 ارائه بهترین پرسنل و ماشین های باربری مجهز در بارسنتر:

اگر یک وانت بار بار خوب را انتخاب کنید می‌توانید از بیمه‌نامه استفاده کنیم بیمه‌نامه‌ای که بار سنتر در نظر گرفته‌است بسیار معتبر می‌باشد شما می‌توانید با در دست داشتن بیمه‌نامه تمامی بار خود را تضمین‌شده در مقصد موردنظر تحویل بگیرید. بار سنتر برای راحتی کار شما عزیزان بیمه‌نامه و بارنامه دولتی را برای مشتریان خود صادر می‌کند وانت‌بار دلاوران با بهترین شرکت‌های بیمه طرف قرارداد دارد به‌همین خاطر تمامی وسایل شما به‌صورت مرتب و بیمه‌شده و بسته‌بندی‌شده به مقصد مورد نظرتان ارسال می‌شود. اگر قرار است یک‌بار با ارزش و قیمتی را جابجا کنید و حساسیت زیادی روی جابجایی آن بار دارید شما می‌توانید سقف بیمه‌نامه را توسط مدیریت مجموعه بار سنتر افزایش دهید تا در صورت بروز هرگونه مشکل خسارات وارد شده برای شما پرداخت شود البته باید بدانید که با انتخاب وانت‌بار دلاوران محال ممکن است که به وسایل شما صدمه و یا ضربه‌ای وارد شود زیرا تمامی افرادی که در این مجموعه مشغول به کار هستند دارای چندین سال سابقه کاری می‌باشند و در کار خود وارد هستند و همگی آموزش‌های لازم را جهت جابجایی و بسته‌بندی اسباب و اثاثیه شما دیدن پس بدون کوچک‌ترین مشکلی برای بار شما به وسایل شما پیش بیاید ما آن‌ها را برای شما در مقصد موردنظر ارسال می‌کنیم و در کنار شما هستیم تا این خدمات برای شما انجام شود.

وانت‌بار و نیسان بارهایی که مجموعه بار سنتر برای شما در نظر گرفته‌اند برای جابجایی وسایل کم و کوچک شما استفاده می‌شود. بعضی اوقات افراد دوست دارند ماشینی را انتخاب کنند که حمل‌ونقل وسایل آن‌ها به‌راحتی انجام شود و قرار نیست ماشین‌های سنگینی مثل هیوندا، خاور، کامیون‌ها، را انتخاب کند از ما به شما وانت‌بار و نیسان بار بار سنتر را پیشنهاد می‌دهیم تا برای جابه‌جایی در مسافت‌های کوتاه وسایل خود را جابه‌جا کنید.

ما با استفاده از برنامه‌ریزی دقیق قبلی در روز اسباب‌کشی در کنار شما هستیم تا تمامی خدمات را با استفاده از برنامه‌ریزی برای شما انجام دهیم تا در حین اسباب‌کشی مشکلی برای وسایل شما پیش نیاید ما با استفاده از نظم و دقت خاصی که کارگران و پرسنل ما در هنگام جابجایی اسباب و اثاثیه و وسایل شما رعایت می‌کند بدون کوچک‌ترین مشکل تمامی خدمات اسباب‌کشی را برای شما دوستان انجام خواهیم داد .

همچنین برای شرایط کنونی با استفاده از رعایت موارد ایمنی و پروتکل بهداشتی و مواد ضدعفونی ماسک و دستکش در منزل شما حضور پیدا می‌کنیم تا سلامت شما عزیزان به خطر نیوفتد. به‌همین خاطر با رعایت موازین بهداشتی در منزل‌های شما حضور پیدا می‌کنیم تا از صفر تا صد اسباب‌کشی، بسته‌بندی، چیدمان، باربری، جابجایی، را توسط یک تیم حرفه‌ای با پرسنلی خوش‌برخورد رعایت انجام دهید شما می‌توانید در هر کجای تهران که قرار دارید تنها با یک تماس تلفنی با ما در تماس باشید و نوبت خود را توسط پرسنل و مشاوران ما ثبت نمایید تا در روز اسباب‌کشی بدون هیچ‌گونه اتلاف وقتی در کنار شما دوستان عزیز حضور پیدا کنیم و خدمات اسباب‌کشی را به بهترین شکل ممکن برایتان انجام دهیم.

 

آیا سرویس های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس وانت بار دلاوران بارسنتر انجام میشوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام میشود

چطور میتوانم از خدمات وانت بار دلاوران استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس وانت بار دلاوران کلیه اجناس و لوازم را بیمه میکنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان میشوند

در باربری شما قیمت ها چگونه محاسبه میشوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت ها تغییر میکنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه میکنند