سابقه وانت بار درکه در اصول اسباب کشی مورد تایید مشتریان قرار گرفته است:

وانت بار درکه با چندین سال سابقه کاری در امور در خدمات اسباب کشی و همچنین ارسال بار به سایر شهرستان‌های اطراف توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند به همین خاطر ما با ارائه خدمات مفید و ارزنده باربری و اسباب کشی در کنار شما دوستان عزیز هستیم تا تمامی مراحل باربری و اسباب کشی را بدون کوچکترین آسیبی به وسایل شما انجام دهیم .شما می توانید در هر کجای تهران قرار دارید دسترسی راحت به مجموعه بارسنتر را داشته باشید.

۴.۸/۵ - (۳۰ امتیاز)

وانت بار درکه

شماره های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ 

برای شما دوستان عزیز ارسال ماشین های وانت بار و نیسان بار خدمات باربری و جابجایی بین شهری را انجام می‌دهیم و شما می توانید تمامی مراحل اسباب کشی و باربری خود را از تهران به هر شهری که می خواهید ارسال کنید.

اسباب کشی و روش های آن را به متخصصان وانت بار درکه بسپارید:

اگر قصد جابجایی وسایل را دارید می توانید از وانت بار درکه استفاده نمایید و بار را در مقصد مورد نظر با امکانات ویژه برای شما در نظر گرفته ایم جا به جا کنید. بارسنتر برای شما افرادی را ارسال می‌کند که دارای سوابق کاری بالا می باشند شما می توانید با انتخاب تیم مورد نظر خود مراحل بسته بندی و جابجایی و اسباب کشی را انجام دهید  . با در نظر گرفتن افرادی کاردان و حرفه‌ای برای شما دوستان عزیز تمامی مراحل اسباب کشی و باربری را انجام خواهیم داد. جابجایی وسایل را به ما بسپارید زیرا ما در این زمینه با کارگران نیرومند و حرفه‌ای در ارتباط هستیم که برای شما خدمات باربری و اسباب کشی را انجام خواهند داد. شما می توانید با سپردن بار به افراد کاردان و ماهری که در این مجموعه مشغول فعالیت هستند خدمات باربری و اسباب کشی خود را بدون هیچ کم و کاستی از ما دریافت نمایید .وانت بار درکه با در نظر گرفتن ماشین های وانت بار برای شما راحتی را فراهم ساخته است شما می توانید برای جابجایی بین شهری در مسافت‌های کوتاه به جای استفاده از کامیون، ایسوزو،خاور ها ،از وانت بارها استفاده نمایید و در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.با انتخاب وانت بار درکه شما می توانید اسباب کی را با هزینه های مناسب از ما دریافت نمایید. این ماشین‌ها قیمت مناسب و مقرون به صرفه تری نسبت به سایر ماشین های وانت بار دارند.

بسته بندی  لوازم ،ارگان های دولتی و اداری در بارسنتر انجام می شود:

وانت بار درکه با در نظر گرفتن پرسنل فوق حرفه‌ای که تخصص در انجام امور بسته‌بندی دارد برای شما تمام لوازم منزل را بسته بندی می کند اگر قصد جابه‌جایی و بسته‌بندی ارگان‌های دولتی را مثل ادارات، بیمارستان‌ها ،را دارید می توانید کار و به افراد کاردانی که در این مجموعه مشغول فعالیت هستند بسپارید که برای شما با امکاناتی که در اختیار دارند سته‌بندی تمامی لوازم ادارات منازل را انجام دهند.بسته بندی لوازم ادارات را نیز برای شما با تخصص و حرفه خاصی که داریم انجام خواهیم داد بسته بندی لوازم ادارات باید با دقت بیشتری انجام شود زیرا این لوازم حساس هستند و باید با بسته بندی محکم تری جابجا شوند.نگران نباشید ما در بسته‌بندی منازل یا لوازم ادارات با رعایت نکات ایمنی برای شما تمامی این خدمات را انجام خواهیم داد بدون کوچکترین صدمه به بار شما وارد شود و ما می‌توانیم جابجایی را با ایمنی کامل انجام دهیم. وانت بار درکه بعد از بسته بندی تمامی لوازم شما را در ماشین‌های وانت بار قرار می‌دهد و شما می توانید تمامی مراحل بسته‌بندی و جابه جای خود را با ماشین‌های ایمن و استانداردی که این مجموعه برای شما ارسال میکند انجام دهید.انتخاب وانت بار یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای حمل و نقل و باربری می باشد که شما می توانید تمامی مراحل باربری و اسباب کشی خود را با افراد کاردان و کاربلد در این مجموعه مشغول فعالیت هستند انجام دهید وانت بار در که برای شما عزیزان تمامی مراحل باربری و اسباب کشی را با استفاده از تجهیزات مورد نیاز انجام می‌دهد.

چیدمان وسایل توسط پرسنل وانت بار درکه  انجام می شود؟

در اسباب کشی و بسته بندی لوازم  بسته بندی و تجهیزات بسته بندی ضرورت دارد شما برای جابجایی و بسته‌بندی احتیاج دارید که از مجهزترین تجهیزات استفاده نمایید تجهیزات را در اختیار شما میگذاریم شامل کارتن های چند لایه هستند که تمامی لوازم بسته بندی می کنند و نایلون های حبابدار تمام لوازم شما را می پیچیم تا در حین جابجایی صدمه به آنها وارد نشود .

وانت بار درکه با افراد متخصصی که در اختیار دارد برای شما خدمات باربری و اسباب کشی را انجام خواهد داد شما می توانید برای انجام خدمات باربری و اسباب کشی در هر روز مورد نظر  فقط با یک تماس تلفنی مراحل ثبت نام و رزرو انجام نمایید تا با ارسال افراد کاردان و ماهر تمامی مراحل بسته بندی و جابجایی را برای شما توسط تیم حرفه ای انجام دهیم.

روز مورد نظر خود را رزرو نمایید تا  افراد مورد اعتماد خود را برای شما ارسال نماییم.بارسنتر متخصص در اسباب کشی می باشد که توسط افراد ماهر این کار انجام می شود.زیرا اگر خودتان به تنهایی بسته بندی و اسباب کشی را انجام دهید هم زمان بر می باشد و هم این که ممکن است به شما صدمه وارد شود به همین خاطر برای  موفق بودن در مراحال اسباب کشی متخصصانی را در زمینه باربری و اسباب کشی برای شما در نظر گرفته ایم که در چیدمان وسایل به شما کمک می‌کند که تمامی لوازم منزل را طبق سلیقه ای که دارید  چیدمان کنید. بعد از تخلیه بار ممکن است جا گیر کردن وسایل زمان بر و پردردسر باشد اما کارگران حرفه ای ما برای شما با استفاده از لیبل های مخصوصی که بر روی جعبه ها و وسایل ذکر شده است آن ها را آنباکس می کنند و وسایل مورد نظر را در جای مشخص شده قرار خواهند داد .شما می توانید با انتخاب تیم های چیدمان و تیم‌های بسته‌بندی مراحل اسباب کشی را به افراد کاردان و کاربلدی بسپارید که در این زمینه دارای تخصص کافی می باشد همچنین برای شما دوستان عزیز با ارسال وانت بار درکه خدمات باربری و اسباب کشی را با تخفیف ۳۵% در نظر گرفته ایم. متخصصان به شما کمک می‌کنند تا اسباب کشی آسان و بی دغدغه را داشته باشید.

ارسال افراد متخصص در روز اسباب کشی برای ارائه خدمات :

حمل و نقل برای شما دوستان عزیز به صورت ۲۴ ساعته در هفت روز هفته انجام می‌شود و شما می‌توانید با قیمت مناسب که وانت بار درکه برای شما دوستان در نظر گرفته مراحل اسباب کشی و باربری خود را انجام دهید. حمل و نقل برای شما در سرتاسر تهران انجام خواهد شد همچنین ارسال بار به شهرستان نیز برای شما عزیزان توسط باربری تهران به شمال ، باربری تهران به اصفهان، صورت خواهد گرفت مراحل باربری با سپردن کارها به افراد ماهر و با تجربه باعث می شود روند سریعتری در اسباب کشی ایجاد شود .می توانید صفر تا صد مراحل اسباب کشی و باربری خود را با افراد کاردانی که در این مجموعه مشغول فعالیت هستند انجام دهید تا برای شما با ارسال افراد متخصص تمامی مراحل اسباب کشی و باربری را انجام دهیم.همچنین شما می توانید ازخدمات باربری که دیگر شعبه های وانت بار بارسنتر برای شما انجام می دهند خدمات خود را دریافت کنید:

  1. وانت بار الهیه
  2. وانت بار لواسانی
  3. وانت بار علم و صنعت

شما میتوانید با انتخاب وانت بار درکه تمامی این مراحل را از افراد کاردان و کاربلد دریافت نمایید وانت بار درکه دارای چند سال سابقه کاری می باشد که شما می توانید تمامی خدمات باربری و اسباب کشی خود را به صورت حرفه ای با قیمت ها و هزینه مناسب دریافت نمایید. افراد متخصص ما در زمان و مکان مشخص شده  در منزل شما حضور پیدا می‌کنند و برای شما تمامی مراحل را انجام می دهند. خدماتی که وانت بار درکه برای مشتریان خود ارائه می دهد شامل موارد زیر می باشد :

  1. حمل و نقل صورت ۲۴ ساعته
  2. ارائه خدمات باربری و اسباب کشی
  3. ارسال ماشین های مجهز
  4. ارسال و نیسان بار
  5. پشتیبانی ۲۴ ساعته
  6. خدمات آنلاین باربری
  7. بیمه نامه و بارنامه
  8. تجهیزات مدرن بسته بندی

همگی را برای شما دوستان عزیزانجام خواهیم داد.با تماس با ما شما می توانید تمامی مراحل باربری و اسباب کشی را از ما دریافت نمایید جهت هماهنگی میتوانید با خدمات باربری و اسباب کشی ما تماس حاصل فرمایید و یا رزرو از طریق سایت بار سنتر برای شما نیز انجام می شود. اگر قصد انجام خدمات اینترنتی را دارید و دسترسی به اینترنت دارید می توانید با مراجعه به سایت بارسنتر روز مورد نظر خود را رزرو نمایید تا در کنار شما باشیم .اما اگر از طریق تماس تلفنی اقدام کنید می توانید از یک مشاوره رایگان نیز برخوردار شوید. تماس با ما به صورت ۲۴ ساعته امکان پذیر می باشد هرگونه انتقاد و پیشنهادی دارید می توانید بامجموعه بارسنتر در ارتباط بگذارید تا آنها شما را برای انجام خدمات اسباب کشی راهنمایی کنند.

 

آیا سرویس های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس وانت‌بار درکه بارسنتر انجام میشوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام میشود

چطور میتوانم از خدمات وانت‌بار درکه استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس وانت‌بار درکه کلیه اجناس و لوازم را بیمه میکنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس .مشتریان شامل بیمه رایگان میشوند

در باربری شما قیمت ها چگونه محاسبه میشوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت ها تغییر میکنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه میکنند