با رزرو وانت‌بار اسنپ مراحل اسباب کشی را به ما بسپارید:

نگران دغدغه‌های اسباب‌کشی هستید و نمی‌دانید چه وانت‌بار و یا باربری را انتخاب کنید ما به شما وانت‌بار اسنپ را معرفی می‌کنیم .وانت‌بار اسنپ با داشتن چندین سال سابقه کاری در امر اسباب‌کشی آماده ارائه خدمات اسباب‌کشی و باربری به مشتریان عزیز تهرانی می‌باشد. شما می‌توانید در هر کجای تهران که قرار دارید با وانت‌بار اسنپ وسایل خود را جابه‌جا کنید.

۴.۹/۵ - (۲۶ امتیاز)

وانت‌بار اسنپ

📱 شماره های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ 

همچنین مدیریت مجموعه‌ای بار سنتر برای دسترسی سریع شما مشتریان به مجموعه باربری‌ها و وانت‌بارهای بار سنتر شعبه‌های مختلفی را برای شما دوستان عزیز در نظر گرفته‌است عزیزانی که در محدوده افسریه زندگی می‌کنند می‌توانند تنها با یک تماس تلفنی به وانت‌بار افسریه دسترسی داشته باشند.

پرسنل حرفه ای در کنار سابقه اسباب کشی چندین ساله:

وانت‌بار اسنپ با چندین سال سابقه کاری درخشان در امر اسباب‌کشی باربری و حمل خرده بار توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نماید. ما به شما خدمات متفاوتی را ارائه خواهیم داد شما با انتخاب وانت‌بار اسنپ می‌توانید این خدمات را از ما دریافت نمایید. خدماتی که ما برای شما دوستان عزیز در نظر گرفته‌ایم به‌صورت پیشرفته می‌باشد مثلاً: با انتخاب وانت‌بار اسنپ می‌توانید از خدمات بیمه و بارنامه دولتی بهره‌مند شوید، یا این‌که ماشین موردنظر خود را طبق سلیقه و نوع بار خود انتخاب کنید، و این‌که می‌توانید برای راحتی کار خود از تیم‌های بسته‌بندی و چیدمان که وانت‌بار اسنپ برای مشتریان خود قرار داده‌است استفاده نمایید. شما می‌توانید تجهیزات بسته‌بندی را از ما با مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات دریافت نمایید همچنین هرچند تعداد کارگر که لازم باشد برای اسباب‌کشی می‌توانیم برای شما ارسال کنیم خدمات وانت‌بار اسنپ بسیار متنوع و گسترده می‌باشد که شما می‌توانید با تماس تلفنی از آن‌ها باخبر شوید اگر قرار است که بار کوچکی را از مقصدی جابه‌جا کنید می‌توانید وانت‌بار اسنپ را درخواست نمایید .

حمل خرده بار از تهران به هر نقطه دلخواه مشتریان:

وانت‌بار اسنپ نه‌تنها مراحل اسباب‌کشی را برای شما انجام می‌دهد بلکه حمل خرده بار و وسایل ریز در مسافت‌های کوتاه را نیز برای شما مشتریان عزیز جابه‌جا خواهد کرد. عزیزانی که قصد حمل‌ونقل وسایل کوچک با حجم کم در مسافت‌های کوتاه را دارند می‌توانند از وانت‌بار اسنپ درخواست کمک کنند تا ما با اعزام نیروهای خود در محل موردنظر تمامی این خدمات را برایشان انجام دهیم شما با انتخاب مجموعه بار سنتر می‌توانید از تخفیف‌های ۴۵% این مجموعه نیز برخوردار شوید همچنین با انتخاب وانت‌بار اسنپ می‌توانید کوچک‌ترین وسیله خود را از تهران به هر جایی‌که بخواهید انتقال دهید ما برای شما هم خدمات برون‌شهری بهم خدمات درون‌شهری را نیز انجام می‌دهیم .اگر قصد انجام اسباب‌کشی از شهری به شهر دیگر را دارید می‌توانید از خدمات برون‌شهری  وانت‌بار اسنپ بهره‌مند شوید این خدمات بسیار گسترده می‌باشد و شما می‌توانید با انتخاب وانت‌بار اسنپ از تک‌به‌تک این خدمات بهره‌مند شوید. همچنین اگر به‌دنبال جابه‌جایی وسایل سنگین هستید نگران نباشید لازم نیست خودتان به‌تنهایی این کار انجام دهیم ما با ارسال کارگران زبده و نیرومند که دارای چندین سال سابقه کاری هستند می‌توانیم تمامی وسایل سنگین شما را جابجا نمایید. شما می‌توانید با انتخاب وانت‌بار اسنپ وسایل سنگین خود را به ما بسپارید تا با ارسال کارگران خود بار شما را از تهران به هر جایی‌که بخواهید جابه‌جا کنیم .مهم نیست نوع وسیله شما چیست بلکه ما می‌توانیم این‌بار را بر شما دوستان عزیز به‌راحتی به هر کجای دنیا که بخواهید جابه‌جا کنند به ماشین‌هایی که در وانت‌بار اسنپ برای مشتریان خود در نظر گرفته‌ایم. می‌تواند هر نوع بار را از هر نوع مقصد عبور دهد هم چنین با رانندگان مجهز باربری ما می‌توانید با خیال آسوده بار خود را از تهران به هر جایی‌که بخواهید جابه‌جا کنید زیرا تمامی رانندگانی که در مجموع بار سنتر مشغول به فعالیت هستند دوره‌ها و آموزش‌های لازم را جهت جابجایی بار شما دیده‌اند.

چه ماشین هایی را در وانت‌بار اسنپ می توان انتخاب کرد:

شما می‌توانید با انتخاب وانت‌بار اسنپ بار خود را در هر مسافتی و در هر مسیری که بخواهید انتقال دهید. ماشین‌هایی مثل هیوندا، خاور ،کامیون‌های ۶و ۷ متری، را برای مشتریان عزیز در نظر گرفته‌ایم که قرار است .اسباب‌کشی های طولانی را انجام دهند یا این‌که بار سنگینی را از تهران به شهر دیگر جابجا کند و آن‌ها می‌توانند با انتخاب ماشین مورد نظر خود کارها را راحت‌تر انجام دهند اگر انتخاب نوع ماشین برای شما کار سخت و دشواری است شما می‌توانید تنها با یک راهنمایی از ما ماشین موردنظر خود را دریافت کنید. مشاوران ما راهنمایی‌های لازم را جهت انتخاب نوع ماشین باربری به شما دوستان عزیز ارائه خواهند داد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن بار خود را جابه‌جا کنید شما می‌توانید همچنین با انتخاب ماشین مورد نظر خود از صفر تا صد خدمات اسباب‌کشی را به ما بسپارید ما برای شما تمامی لوازم را به‌صورت بسته‌بندی‌شده در ماشین‌های وانت‌بار اسنپ قرار می‌دهیم تا بدون کوچک‌ترین صدمه به آن‌ها وارد شود به مقصد موردنظر شما ارسال شود و تنها با یک تماس تلفنی می‌توانید به این خدمات دسترسی داشته باشید. خدماتی که ما برای شما دوستان عزیز در نظر گرفته‌ایم همگی با تخفیف‌های ۴۵% برای مشتریان ارائه خواهد شد بیمه‌نامه و بارنامه را می‌توانید با انتخاب وانت‌بار اسنپ از مدیریت مجموعه بار سنتر دریافت نمایید. برای سلامت رسیدن بار شما به مقصد مورد نظر ما برایتان بیمه‌نامه را در نظر گرفته‌ایم شما می‌توانید با انتخاب بیمه‌نامه معتبری که وانت‌بار اسنپ برای مشتریان خود در نظر گرفته اسب بدون کوچک‌ترین مشکلی و صدمه‌ای به بار شما وارد شود بار خود را از تهران به هر مسیری که بخواهید جابه‌جا کنید.

بسته بندی با روش های نوین در وانت‌بار اسپ:

ما در کنار شما هستیم تا این خدمات را به بهترین شکل برایتان انجام دهیم زیرا سلامت وسایل شما برای ما بسیار اهمیت دارد به‌همین خاطر با بهترین شرکت‌های بیمه طرف قرارداد داریم تا در صورت بروز هرگونه مشکل با شما به‌سلامت به مقصد برسد و در صورت صدمه دیدن به وسایل شما خسارت وارد شده توسط مجموعه بار سنتر به شما مشتریان عزیز پرداخت می‌شود. همچنین شما می‌توانید با انتخاب هر بیمه‌نامه و بارنامه دولتی سقف بیمه‌نامه را توسط مدیریت بار سنتر افزایش دهید اگر قرار است بار ارزان‌قیمت و قیمتی رو جابه‌جا کنید ما به شما پیشنهاد می‌دهیم که قیمت بیمه آن را توسط مدیریت مجموعه بار سنتر افزایش دهید تا با خیال راحت بار خودتان را جابه‌جا کنید  تمامی مشتریان ما از برخورد و نحوه عملکرد پرسنل ما بسیار راضی می‌باشند و خدا رو شکر تا به امروز تمامی خدماتی که برای مشتریان خود ارائه داده‌ایم مورد قبول تمامی مشتریان قرار گرفته‌است شما می‌توانید با در دست داشتن بارنامه و بیمه‌نامه دولتی تمامی وسایل خود را از تهران به هر مقصدی که می‌خواهید با سرعت تمام جابجا کنید و در کنار شما هستیم تا یک خاطره خوب و اسباب‌کشی را برای شما دوستان و عزیزان و همراهان همیشگی به عمل بیاوریم.

تمامی پرسنلی که در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند همگی کاربلد و به کار آشنا هستند به‌همین خاطر بدون این‌که کوچک‌ترین صدمه‌ای به وسایل شما وارد شود تمامی وسایل شما را جابه‌جا و به مقصد موردنظر ارسال می‌کند.

همچنین شما می‌توانید برای راحتی کار و روند سریع اسباب‌کشی تیم بسته‌بند وانت‌بار اسنپ را رزرو نمایید تا در روز اسباب‌کشی در کنار شما باشند و تمامی خدمات اسباب‌کشی شما را انجام دهد. اگر بسته‌بندی به‌صورت ایمن و اصولی انجام شود خیالتان راحت باشد که بار بدون کوچک‌ترین مشکلی به مقصد مورد نظرتان ارسال خواهد شد ما در کنار شما دوستان عزیز هستیم تا این خدمات را به‌صورت پیشرفته و حرفه‌ای انجام دهیم شما می‌توانید با انتخاب وانت‌بار اسنپ مراحل بسته‌بندی منزل خود را به ما بسپارید. مراحل بسته‌بندی منزل خود را به ما بسپارید تا ما به‌صورت کامل تمامی این خدمات را برای شما انجام دهیم بسته‌بندی به‌صورت اصولی انجام می‌شود و در کارتن‌های چند لایه لوازم شما را قرار می‌دهیم. همچنین شما می‌توانید وسایل خود را با استفاده از تجهیزات مدرن دیگه مجموعه بار سنتر در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد بسته‌بندی کنید اما لازم به ذکر است بدانید افرادی را انتخاب کنید که نحوه بسته‌بندی را بلد باشند به‌همین خاطر ما تیم حرفه‌ای خود را برای شما ارسال می‌کنیم تا لوازم شما بدونید که کوچک‌ترین صدمه‌ای ببینند به مقصد موردنظر شما ارسال شود پرسنل مادر شبانه‌روز آماده پاسخ‌گویی به سوالات شما دوستان عزیز می‌باشد مجموعه باربری بار سنتر با در نظر گرفتن پرسنل حرفه‌ای آماده جواب‌گویی به سوالات شما دوستان عزیز می‌باشد با رزرو تیم بسته‌بندی وانت‌بار اسنپ می‌توانید روند کارها را سریع‌تر پیش ببرید.

آیا سرویس های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس وانت بار اسنپ بارسنتر انجام میشوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام میشود

چطور میتوانم از خدمات وانت بار اسنپ استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس وانت بار اسنپ کلیه اجناس و لوازم را بیمه میکنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان میشوند

در باربری شما قیمت ها چگونه محاسبه میشوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت ها تغییر میکنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه میکنند