وانت‌بار هفده شهریور با ارسال بار به صورت شبانه روز به سر تا سر کشور:

انجام خدمات باربری شما با وانت‌بار هفده شهریور با تخفیف‌های ۳۵٪ در هفت روز هفته و ایام تعطیل نیز صورت می‌گیرد.باربری بار سنتر خدمات و پشتیبانی بیست و چهار ساعت را برای مشتریان خود در نظر گرفته‌است تا تمامی مراحل باربری و اسباب‌کشی را با ترفندهای ویژه برای شما انجام دهیم جهت تماس و رزرو روز مورد نظر کافیست با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید تا خدمات را از نزدیک ترین شعبه به محل زندگی و اسباب کشی خود را دریافت کنید.

۴.۹/۵ - (۲۸ امتیاز)

وانت‌بار هفده شهریور

📱 شماره های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ 

چه خدماتی باعث تمایز بارسنتر نسبت به سایر باربری ها شده است؟

شما می‌توانید با انتخاب وانت‌بار و هفده شهریور تمامی مراحل اسباب‌کشی خود را با پرسنل حرفه‌ای از ما دریافت نمایید برای شما دوستان عزیز خدمات ویژه‌ای را در نظر گرفته ایم که شما می توانید با انتخاب مجموعه بارسنتر از این خدمات بهره مند شوید:

  1. پشتیبانی و مشاوره
  2. رزرو آنلاین
  3. ارائه بیمه‌نامه
  4. ارائه بارنامه دولتی
  5. ارسال تیم‌های بسته‌بندی
  6. ارسال تیم‌های چیدمان
  7. نصب و راه‌اندازی لوازم الکترونیکی
  8. جابه‌جایی لوازم سنگین
  9. حمل خرده بار
  10. جابجایی بین‌شهری
  11. جابجایی برون‌شهری
  12. استفاده از تجهیزات بسته‌بندی

را انجام خواهد داد شما می‌توانید با انتخاب وانت‌بار هفده شهریور از تمامی خدمات بالا بهره‌مند شوید و اسباب‌کشی را با بدون هیچ استرسی با خیال راحت انجام دهید. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر نیز با ما تماس بگیرید تا از یک مشاور رایگان برخوردار شوید. حمل بار برای شما دوستان عزیز به‌صورت حرفه‌ای انجام می‌شود و خدمات باربری و اسباب‌کشی را برای شما دوستان با ترفندهای ویژه انجام خواهیم داد. همچنین برای دریافت تجهیزات بسته‌بندی نیز می‌توانید به شرکت بار سنتر اطمینان کنید زیرا تجهیزات که برای شما دوستان عزیز در نظر گرفته‌ایم بسیار مدرن و پیشرفته می‌باشد و بدون کوچک‌ترین آسیبی بار خود را به مقصد انتقال خواهید داد. تجهیزات بسته‌بندی برای شما دوستان عزیز به‌صورت مجزا ارسال می‌شود اگر قصد انجام خدمات بسته‌بندی وسایل منزل یا لوازم ادارات خود را دارید ما به شما توصیه می‌کنیم که این تجهیزات را از مجموعه وانت‌بار هفده شهریور تحویل بگیرید .ما برای شما به‌صورت جداگانه تجهیزات بسته بندی ارسال می‌کنیم و اگر قصد انجام خدمات بسته‌بندی را دارید می‌توانید از تیم حرفه بسته‌بندی این مجموعه نیز برخوردار شوید. تا در اسباب‌کشی خود روند و سرعت بیشتری ایجاد کنید. همچنین ما برای شما دوستان عزیز تمامی این خدمات را با هزینه‌های مناسب انجام دهیم پس با سفارش تیم بسته‌بندی حرفه‌ای شما می‌توانید صفر تا صد مراحل اسباب‌کشی و باربری خود را به‌صورت مجزا از ما دریافت نمایید.

انجام خدمات بسته بندی  و چیدمان منزل را به متخصصین وانت‌بار هفده شهریور بسپارید:

تمامی لوازم منزل لوازم ادارات را برای شما بسته‌بندی می‌کنیم جابجایی میزهای کنفرانس ،میزهای ناهارخوری، حمل‌ونقل لوازم سنگین، مانند گاوصندوق را برای شما دوستان عزیز انجام می‌دهیم همچنین این لوازم را با ایمنی بالا بسته‌بندی می‌کنیم تا در حین جابجایی در مسافت‌ها صدمه به بار شما وارد نشود. به‌همین خاطر بسته‌بندی را با موارد ایمنی انجام می‌دهیم تا با خیال راحت باربری و جابجایی را برای شما دوستان عزیز انجام دهیم .شما می‌توانید خدمات باربری و اسباب‌کشی را از ما به‌صورت حرفه‌ای دریافت نمایید تا با انجام این خدمات تمامی مراحل اسباب‌کشی برای شما دوستان عزیز به‌صورت حرفه‌ای انجام شود .پس همین الان تلفن را بردارید و نوبت خود را توسط وانت‌بار هفده شهریور رزرو نمایید و با رزرو تیم بسته‌بندی تمامی مراحل سخت و طاقت‌فرسای اسباب‌کشی را از خود دور نگه‌دارید.زیرا ما برای شما این کار را انجام خواهیم داد بدون استرسی داشته باشید. تمامی خدمات باربری و اسباب‌کشی برای شما عزیزان انجام خواهد شد. باربری باید با دقت کافی انجام شود زیرا ممکن است اگر با احتیاط وسایل شما جابه‌جا نشوند صدمه ببیند به‌همین خاطر تمامی مشتریان شرکتی را انتخاب می‌کنند که با استفاده از تجهیزات لوازم را بسته‌بندی کند تا در حین جابه‌جایی صدمه نبینند. بسته‌بندی لوازم یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید حتما در اسباب‌کشی صورت بگیرد به‌همین خاطر ما برای شما عزیزان یک تیم حرفه‌ای را ارسال می‌کنیم که دارای تجربه و سابقه کار بالا می‌باشند و با خیال راحت می‌توانید تمامی وسایل خود را به آن‌ها بسپارید. زیرا آن‌ها در این زمینه به شما کمک می‌کند که خدمات باربری و اسباب‌کشی برای شما عزیزان انجام شود. هم چنین شما می‌توانید با انتخاب این تیم صفر تا صد مراحل اسباب‌کشی و باربری خود را به‌صورت حرفه‌ای از ما دریافت نمایید. منتظر تماس شما دوستان عزیز هستیم تا خدمات باربری و اسباب‌کشی را برای شما دوستان عزیز با تیمی حرفه‌ای انجام دهیم. بار سنتر برای راحتی کار مشتریان خود تیم چیدمان را نیز در نظر گرفته‌است که تمامی لوازم منزل شما بعد از تخلیه از وانت‌بار هفده شهریور در منزل جدید چیدمان می‌شود. این چیدمان هم به سلیقه مشتریان انجام می‌شود هم طبق تجربه تیم حرفه‌ای چیدمان وانت‌بار هفده شهریور انجام خواهد شد.

با اطمینان وسایل خود را به افراد ماهر و با تجربه بارسنتر بسپارید:

پس با خیال راحت می‌توانید حمل‌ و نقل لوازم سنگین ،جابجایی نصب و راه‌اندازی لوازم برقی خود و الکترونیکی خود را به تیم حرفه‌ای وانت‌بار هفده شهریور بسپارید. و از خدمات باربری و اسباب‌کشی که این تیم برای شما عزیزان در نظر گرفته‌است بهره‌مند شوید.منتظر تماستان هستیم در هر کجای تهران که قرار دارید کافی‌ست با ما تماس بگیرید و نوبت خود را توسط تیم حرفه‌ای بار سنتر رزرو نمایید. شما عزیزان برای استفاده از ماشین‌هایی که وانت‌بار هفده شهریور در اختیار شما قرار می‌دهد حق انتخاب دارید. مجموعه بار سنتر با در نظر گرفتن انواع و اقسام ماشین‌های باربری حمل‌ونقل را برای شما عزیزان راحت کرده است.شما می‌توانید هر ماشین باربری که احتیاج دارید را از تیم حرفه‌ای بار سنتر دریافت نمایید.

تمامی ماشین‌های مجموعه بارسنتر استاندارد هستند و به‌صورت روزانه توسط کارشناسان چک می‌شوند و با خیال راحت می‌توانید حتی در مسافت‌های طولانی با را با اطمینان کامل به خارج از شهر ارسال نمایید. زیرا رانندگان بار سنتر سابقه کاری بالا هستند و به تمامی راه‌ها و جاده‌ها مسلط هستند و همیشه مناسب‌ترین راه را برای حمل‌ و نقل و باربری انتخاب خواهند کرد.

ارائه خدمات باربری و اسباب‌کشی برای شما دوستان عزیز با بهترین و حرفه‌ای‌ترین مراحل انجام خواهد شد. که شما می‌توانید صفر تا صد تمامی این مراحل را با خدمات ویژه از تیم بار سنتر دریافت نمایید. منتظر تماس شما دوستان عزیز هستیم تا برای شما تمامی این مراحل را با استفاده از ترفندهای ویژه اسباب‌کشی و بهترین ماشین‌ها انجام دهیم.

تفاوت هزینه های اسباب کشی را با وانت‌بار هفده شهریور احساس کنید:

ماشین‌های باربری در اسباب‌کشی نقش بسیار مهمی دارند .به‌همین خاطر وانت‌بار هفده شهریور برای شما دوستان عزیز حمل خرده‌ بار، جابجایی بین‌شهری، و جابه‌جایی در مسافت‌های کوتاه، را با هزینه‌های مناسب انجام می‌دهد. قیمت وانت‌بارها نسبت‌به سایر ماشین‌های باربری متفاوت می باشد و با انتخاب وانت‌بار هفده شهریور می‌توانید حمل نقل و اسباب‌کشی را با قیمت‌ها و هزینه‌های مناسب از ما دریافت نمایید. منتظر تماس شما دوستان عزیز هستیم تا تمامی مراحل اسباب‌کشی و خدمات باربری را برای شما عزیزان با روش‌های نوین انجام دهیم با انتخاب وانت‌بار هفده شهریور هزینه‌های اسباب‌کشی را کاهش دهید. زیرا ما برای شما قیمت‌های مناسبی را در نظر گرفته‌ایم که باعث کاهش هزینه‌های گزاف اسباب‌کشی و باربری می‌باشد دیگر احتیاجی نیست که هزینه‌های زیادی را صرف اسباب‌کشی کنید و یا این‌که برای انتخاب ماشین‌های باربری و جابجایی حمل‌ونقل در بین شهر از قیمت‌های بالای باربری استفاده کنید. بلکه مجموعه بار سنتر با تخفیف‌ها و قیمت‌های متنوع تفاوت خود را نسبت‌به سایر باربری‌های سطح شهر اعلام کرده‌ است و برای شما دوستان عزیز تمامی خدمات باربری و اسباب‌کشی را با هزینه‌های مناسب که زیر تعرفه‌های اتحادیه باربری می‌باشد انجام خواهیم داد.

تمامی قیمت‌ها برای شما دوستان عزیز با تعرفه‌های مناسب و منصفانه در نظر گرفته‌شده است. البته باید بدانیم که اسباب‌کشی قیمت‌های متفاوتی دارد و ممکن است به نوع اسباب‌کشی، نوع انتخاب ماشین باربری، مسافت طی‌شده و استفاده از خدمات vip بستگی داشته باشد و این عوامل می‌تواند در قیمت‌ها تاثیر داشته باشد. اما با این‌وجود شما با پرداخت یک هزینه مناسب اسباب‌کشی را به‌صورت حرفه‌ای در کنار یک تیم مجرب با کیفیت بالا از ما تحویل خواهید گرفت. پس نگران پرداخت هزینه‌های گزاف اسباب‌کشی نباشید بار سنتر برای دسترسی راحت به شما دوستان عزیز خدمات متنوعی را در نظر گرفته‌است که شما می‌توانید در هر کجای شهر تهران که قرار دارید به این خدمات دسترسی داشته باشید و باربری و اسباب‌کشی خود را از این شعبه‌ها دریافت نمایید .شعبه بار سنتر شامل موارد زیر می‌باشد:

  1. باربری اسکندر زاده
  2. باربری ونک
  3. باربری شهرک آزادی
  4. وانت بار نظام آباد
  5. وانت بار اراج

 

آیا سرویس های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس وانت‌بار هفده شهریور بارسنتر انجام میشوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام میشود

چطور میتوانم از خدمات وانت‌بار هفده شهریور استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس وانت‌بار هفده شهریور کلیه اجناس و لوازم را بیمه میکنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس .مشتریان شامل بیمه رایگان میشوند

در باربری شما قیمت ها چگونه محاسبه میشوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت ها تغییر میکنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه میکنند