سرویس دهی متفاوت باربری را با وانت‌بار دزا  شیب تجربه کنید:

بهترین گزینه برای شما عزیزانی که در محدوده دزا شیب زندگی می‌کنید با انتخاب این مجموعه می توانید به خدمات متنوع آن دسترسی داشته باشید.اگر قصد حمل‌ و نقل و جابجایی لوازم را دارید به شما پیشنهاد می‌دهیم که با انتخاب وانت‌بار دزا شیب صفر تا صد مراحل اسباب‌کشی و باربری خود را انجام دهید نگران جابه‌جایی لوازم نباشید زیرا ما با کارگران حرفه‌ای در روز اسباب‌کشی در کنار شما حضور پیدا می‌کنیم تا برای شما جابه‌جایی حمل‌ونقل لوازم سنگین را انجام دهیم.

۴.۹/۵ - (۲۷ امتیاز)

وانت‌بار دزا  شیب

📱 شماره های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ 

اگر قرار است یک گاوصندوق را در یک مقصد کوتاه جابجا کنید اما ما به شما توصیه می‌کنیم که این کار را نکنید زیرا شما می‌توانید با تماس با وانت‌بار دزا شیب و رزرو کارگر مورد نظر جابه‌جایی لوازم سنگین را به ما بسپارید. این ماشین‌ها قابلیت جابه‌جایی لوازم بین شهر را دارند و برای شما دوستان عزیز جابه‌جایی را از مبدا به مقصد موردنظر انجام خواهند داد.همچنین تمامی ماشین‌هایی که در اختیار شما قرار می‌دهیم عایق بندی شده هستند پس نگران جابه‌جای لوازم در ماشین‌ها نباشید زیرا صدمه به آن‌ها وارد نمی‌ شود.

حمل لوازم سنگین با چه تجهیزاتی انجام می شود؟

در صورت برخورد وسایل در ماشین و در صورت برخورد اشیاء با وسایل شما خیالتان راحت باشد که وسایل شما سالم خواهند ماند. زیرا تمامی ماشین‌های ما به‌صورت کف‌پوش شده و عایق‌بندی شده هستند و شما می‌توانید تمامی لوازم خود را از ما به‌صورت حرفه‌ای دریافت نمایید بدون که لوازم شما صدمه‌ای وارد شود ما برای شما این کار را انجام خواهیم داد زیرا تمامی کارگران ما در این متخصص و ماهر هستند. به‌همین خاطر با مهارتی که دارند جابه‌جایی لوازم سنگین را برای شما انجام می‌دهند بدون این‌که کوچک‌ترین صدمه‌ای به این وسایل وارد شود حمل‌ و نقل برای شما با کارگران نیرومند انجام می‌شود. پس می‌توانید وسایل سنگین را با خیال راحت به وانت‌بار دزا شیب بسپارید .زیرا ما برای شما با استفاده از لوازم کمکی و تجهیزات کمکی که در اختیار داریم جابجایی را انجام خواهیم داد جابجایی برای شما دوستان عزیز به‌صورت اصولی و حرفه‌ای انجام می‌شود با استفاده از چرخ‌های پایدار برای شما لوازم سنگین را جابجا می‌کنیم لوازمی مثل:یخچال، فریزرها ،برای این‌که صدمه نبینند احتیاج به کمک دارند به‌همین خاطر ما این کمکی را از لوازم پایه‌های چرخ‌دار استفاده می‌کنیم تا جابه‌جایی یخچال فریزرها در مسافت‌های طولانی و انتقال آن‌ها به ماشین‌های باربری را با استفاده از این چرخ های پایدار انجام دهیم تا صدمه نه به کارگران و به لوازم شما وارد شود.

با احتیاط کامل این کار را انجام می‌دهیم حمل‌ و نقل لوازم سنگین به‌تنهایی غیرقابل‌ممکن می‌باشد به‌همین خاطر ما تعداد کارگران ارسالی را با توجه به نوع وسایل شما ارسال خواهیم کرد تا در هنگام اسباب‌کشی به مشکل برنخورد و با خیال راحت بار را جابجا کنید.

با وانت‌بار دزا شیب و هرچند تعداد کارگر که مورد نیاز شما باشد برای جابه‌جایی و انجام خدمات اسباب‌کشی برای شما ارسال می‌کنند. این کارگران قادر هستند که تمامی لوازم شما را بسته‌بندی کنند و در ماشین‌های باربری وانت‌بار دزا شیب قرار دهند و شما می‌توانید برای داشتن یک اسباب‌کشی خوب بدون دغدغه و بدون استرس چندین روز قبل از اسباب‌کشی با ما تماس بگیرید تا نوبت خود را توسط تیم حرفه‌ای بار سنتر رزرو نمایید. تا بدون کوچک‌ترین اتلاف وقتی در منزل شما حضور پیدا کنیم و خدمات باربری و اسباب‌کشی را برایتان با روش‌ها و متدهای روز دنیا انجام دهیم. منتظر تماس شما دوستان عزیز هستیم پس با ما تماس بگیرید.

وانت‌بار دزا شیب چه خدمات متفاوتی نسبت به سایر باربری های دیگر دارد؟

وانت‌بار دزا شیب با ارسال تیم بسته‌بندی حرفه‌ای مفتخر است که برای شما تمامی مراحل بسته‌بندی را در اسباب‌کشی انجام دهد در اسباب‌کشی اولین اقدامی که برای انجام مراحل اسباب‌کشی انجام می‌دهید بسته‌بندی و جابجایی لوازم می‌باشد اگر لوازم را بدون بسته‌بندی و جابه‌جا کنید به‌احتمال صد درصد به آن‌ها صدمه وارد می‌شود. به‌همین خاطر ما از بسته‌بندی‌های مناسب برای شما استفاده خواهیم کرد تمامی لوازم منزل شما بسته‌بندی می‌شود خیالتان راحت باشد که کوچک‌ترین وسیله‌ای بدون بسته‌بندی‌شده از منزل شما خارج نمی‌شود زیرا بسته‌بندی به ایمنی وسایل شما کمک می‌کند به‌همین خاطر وانت‌بار دزا شیب برای ایمنی بالای وسایل شما از بسته‌بندی‌های مناسب استفاده می‌کند تا به‌صورت صد درصد تضمینی در مقصد موردنظر صحیح‌وسالم تحویل بگیرید.شما می‌توانید از وانت‌بار دزا شیب برای جابه‌جایی انجام خدمات باربری و اسباب‌کشی استفاده نمایید. بعد از بسته‌بندی وسایل نوبت این می‌رسد که وسایل به ماشین‌های وانت‌بار دزا شیب انتقال داده شود. پس با خیال راحت شما می‌توانید با انتخاب ماشین‌های وانت‌بار بارسنتر صفر تا صد مراحل بسته‌بندی و اسباب‌کشی خود را از مجموعه معتبر بار سنتر دریافت نمایید.

  • حمل‌ونقل جابجائی
  • ارسال کارگران
  • ارائه بیمه‌نامه
  • استفاده از خدمات بسته‌بندی
  • ارسال تیم‌های بسته‌بندی
  • ارسالی تیم‌های چیدمان
  • تجهیزات مدرن بسته‌بندی

همگی می‌تواند در اسباب‌کشی شما سهم مهمی داشته باشد به‌همین خاطر با انتخاب یک شرکت معتبر شما می‌توانید از صفر تا صد مراحل اسباب‌کشی را بدون کوچک‌ترین دخالتی در اسباب‌کشی داشته باشید از وانت‌بار دزا شیب دریافت نمایید .این وانت‌بار برای شما دوستان عزیز تمامی مراحل باربری و اسباب‌کشی را با کارگران حرفه‌ای و پرسنل حرفه‌ای انجام خواهد داد همچنین با ارسال تیم‌های بسته‌بندی و تیم‌های چیدمان در کنار شما هستیم تا تمامی مراحل اسباب‌کشی و باربری را برایتان انجام دهیم .پس با خیال راحت با سپردن بار به افراد کاردانی که در این مجموعه مشغول فعالیت هستند خدمات باربری و اسباب‌کشی را از ما دریافت نمایید. ارسال بار برای شما از تهران به تمامی شهرستان‌های اطراف انجام می‌شود پس نگران جابه‌جایی برون‌شهری نباشید. زیرا ما برای شما قادر هستیم این کار را با رانندگان حرفه‌ای و مسلط به جاده انجام دهیم.

تمامی بارهای شما در ماشین‌های مقاوم بار سنتر چیدمان می‌شود ماشین‌هایی مثل :

  1. کامیون‌های ۶و ۷ متری
  2. ایسوزوها
  3. هیوندا
  4. خاور ها

که قابلیت حمل بار بیشتری را دارند و برای جابجایی برون‌شهری طراحی‌شده و مناسب می‌باشند. آماده انجام خدمات اسباب‌کشی و باربری به شما می‌باشیم شما می‌توانید با انتخاب وانت‌بار دزا شیب حمل‌ونقل و جابجایی بین‌شهری و برون‌شهری را نیز انجام دهید. اما برای شما دوستان عزیز تمامی این خدمات را با ماشین‌های حرفه‌ای انجام می‌دهیم که شما می‌توانید به‌صورت اصولی از این ماشین‌ها استفاده نمایید پس با خیال راحت با سپردن بار به افراد کاردان و ماهری که در این زمینه مشغول فعالیت هستند جابجایی برون‌شهری را انجام دهید. در جابجایی برون‌شهری لازم است که دقت بیشتری به عمل آید تا بار شما با سلامت کامل به مقصد موردنظر ارسال شود به‌همین خاطر شما می‌توانید با انتخاب وانت‌بار دزا شیب با انتخاب شهر مورد نظر تماس با مشاوران ما از یک مشاوره رایگان جهت باربری برون‌شهری خود بهره‌مند شوید.

برای انتقال بار از خارج از تهران احتیاج به بارنامه دولتی دارید تا در حین رفت‌وآمد و تردد مشکلی برای شما پیش نیاید .نگران نباشید این بارنامه توسط مدیریت مجموعه بارسنتر برای شما صادر خواهد شد. شما می‌توانید در هر کجای تهران به شعبه‌های فعال مجموعه بار سنتر دسترسی داشته باشید و خدمات حمل‌ و نقل بسته‌بندی و جابجایی و چیدمان خود را از این شما دریافت نمایید.

چرا هزینه های باربری در  وانت‌بار دزا شیب کاهش پیدا کرده است؟

هزینه‌های اسباب‌کشی برای شما دوستان عزیز به‌صورت صد درصد تضمینی با قیمت‌های مناسب و ارزان در نظر گرفته‌شده است و تنها هدف مشتریان برای اسباب‌کشی معتبر بودن شرکت می‌باشد اما ما در کنار معتبر بودن وانت‌بار دزا شیب برای شما هزینه‌های مناسب باربری و کاهش قیمت ها را در نظر گرفته ایم که شما می‌توانید با انتخاب وانت‌بار دزا شیب از هزینه‌های مناسب باربری و اسباب‌کشی برخوردار شوید. تمامی قیمت‌هایی که ما برای شما در نظر گرفته‌ایم به‌صورت منصفانه می‌باشد و شما می‌توانید با پرداخت یک مبلغ مناسب تمامی مراحل اسباب‌کشی از صفر تا صد مراحل اسباب‌کشی را در کنار تیم حرفه ما انجام دهید. وانت‌بار دزا شیب برای شما دوستان عزیز قیمت‌های مناسب باربری را در نظر گرفته‌است که این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری می‌باشد و شما می‌توانید از ۳۵٪ تخفیف ویژه این باربری بهره‌مند شوید.زیرا ما برای شما در شعبه‌های مختلف مجموعه‌های مختلفی را قرار دادیم که شما می‌توانید در هر کجای تهران که قرار دارید تمامی قیمت‌های مناسب مجموعه بار سنتر را از شعبه نزدیک به محل زندگی خود دریافت نمایید. شما عزیزان می‌توانید برای انجام خدمات باربری و اسباب‌کشی خود با هزینه مناسب یک تیم حرفه‌ای را در کنار خود داشته باشید که قادر به انجام خدمات باربری و اسباب‌کشی با قیمت‌های باورنکردنی و تخفیف‌های ویژه می‌باشد جهت تماس با ما به‌صورت شبانه‌روزی می‌توانید با شماره‌های بالای ازطریق رزرو آنلاین سایت بار سنتر مراجعه فرمایید.

شعبه های فعال وانت بار مجموعه بارسنتر:

  1. وانت بار فرشته 
  2. وانت بار شمال تهران
  3. وانت بار خاوران
  4. وانت بار دربند
  5. وانت بار قیطریه

 

آیا سرویس های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس وانت‌بار دزا شیب بارسنتر انجام میشوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام میشود

چطور میتوانم از خدمات وانت‌بار دزا شیب استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس وانت‌بار دزا شیب کلیه اجناس و لوازم را بیمه میکنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس .مشتریان شامل بیمه رایگان میشوند

در باربری شما قیمت ها چگونه محاسبه میشوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت ها تغییر میکنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه میکنند