در سرتا سر تهران با وانت‌بار بلوار کاوه  حمل و نقل را انجام دهید:

وانت‌بار بلوار کاوه به‌منظور ارائه خدمات حرفه‌ای و تجهیزات مدرن برای مشتریان گرامی خود در سرتاسر تهران شعبه‌های متفاوتی را قرار داده‌است که شما می‌توانید به‌صورت اینترنتی و یا تماس تلفنی از تمامی شعبه‌های که بار سنتر در اختیار مشتریان خود قرار داده‌است بهره‌مند شوید.

۵/۵ - (۲۸ امتیاز)

وانت‌بار بلوار کاوه

📱 شماره های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ 

اثاث‌کشی خود را می‌توانید در هر شرایط انجام دهید شما می‌توانید با مراجعه به سایت بار سنتر بررسی روز موردنظر و تکمیل سفارشات لازم و انتخاب تیم‌های مورد نظر، مراحل اسباب‌کشی خود را به‌صورت آنلاین انجام دهید. همچنین شما می‌توانید با تماس با کارشناسان ما از یک مشاور رایگان برخوردار شوید و از خدماتی که ما برای شما عزیزان در نظر گرفته‌ایم بهره‌مند شوید.

آیا با یک تماس تلفنی می توان به تمامی شعبه های بارسنتر دسترسی داشت؟

تمامی هدف ما کیفیت بالای کار در باربری و اسباب‌کشی می‌باشد به‌همین خاطر از بهترین پرسنل و بهترین تجهیزات برای شما دوستان عزیز استفاده می‌کنیم تا با خیال آسوده یک اسباب‌کشی خوب حرفه‌ای را در کنار ما انجام دهید .شما می‌توانید در هر کجای تهران که زندگی می‌کنید به مجموعه شعبه‌های باربری بار سنتر دسترسی داشته باشید فقط کافی‌ست تا با ما در ارتباط باشید تا با ارسال کارگران و پرسنل حرفه ای خود در سرتاسر تهران از شمال تا غرب تهران گرفته برای شما خدمات جابجایی و باربری را انجام دهیم. شما می‌توانید به مجموعه باربری‌ها و وانت‌بارهای مجموعه بار سنتر به راحتی دسترسی داشته باشید. که شامل موارد زیر می‌باشد:

  1. وانت‌بار نظام‌آباد
  2. وانت‌بار تکاوران
  3. حمل اثاثیه منزل دروس
  4. وانت بار اندرزگو
  5. وانت بار الهیه

وانت‌بار بلوار کاوه برای شما دوستان عزیز با در نظر گرفتن خدمات اسباب‌کشی همراه با بیمه‌نامه رایگان ۱۰۰٪ سختی‌های اسباب‌کشی را برایتان حل می‌کند. شما می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید با انتخاب وانت‌بار بلوار کاوه شما می‌توانید خدمات باربری و اسباب‌کشی خود را به‌صورت حرفه‌ای از تیم ما دریافت نمایید. یکی از خدمات اولیه‌ای که ما در باربری و اسباب‌کشی به مشتریان خود ارائه دهیم خدمات بسته‌بندی می‌باشد بسته‌بندی اثاثیه منزل یکی از مهم‌ترین خدماتی است که باید حتما در اسباب‌کشی رعایت شود تا بار شما بدون هیچ موانعی به مقصد موردنظر ارسال شود. ما با استفاده از یک برنامه‌ریزی دقیق برای شما اسباب‌کشی را انجام می‌دهیموانت‌بار بلوار کاوه برای مراحل باربری از بسته‌بندی ایمن استفاده می‌کند. ایمن‌سازی وسایل منزل یکی از کارهای مهمی است که باید در اسباب‌کشی انجام شود به‌همین خاطر ما با استفاده از تجهیزاتی مثل کارتن‌ها و چسب‌های نواری و همچنین باب رپ ها و نایلون های حباب دار و سلفون ها تمامی مراحل اسباب‌کشی و باربری را برای شما دوستان عزیز همراه با رعایت نکات ایمنی انجام خواهیم داد .

حمل و نقل سریع با بسته بندی متفاوت را از وانت‌بار بلوار کاوه  دریافت کنید:

شما می‌توانید با انتخاب وانت‌بار بلوار کاوه خدمات باربری اسباب‌کشی خود را از ما دریافت نمایید. با انتخاب وانت‌بار می‌توانید از آپارتمان قدیمی خودتان به منزل جدید اسباب‌کشی ها و جابه‌جایی‌های لازم را انجام دهید حمل خرده بار و برای شما در مسافت‌های بین‌شهری انجام خواهیم داد وانت‌بار بلوار کاوه برای شما اثاث‌کشی را با استفاده از پرسنل حرفه‌ای و آموزش‌دیده در مناطق مختلف تهران انجام می‌دهد. همچنین ماشین‌های وانت‌بار بلوار کاوه برای شما در نظر گرفته شامل وانت‌بار می‌باشد که شما می‌توانید برای جابجایی بین‌شهری از این ماشین‌ها استفاده نمایید.ما بهترین خدمات بسته‌بندی و اثاث‌کشی را برای شما عزیزان در نظر گرفته‌ایم که شما می‌توانید صفر تا صد اسباب‌کشی را با خیال آسوده به ما بسپارید و از شیوه بسته‌بندی وسایل به‌صورت حرفه‌ای و صد درصد تضمینی خیالتان آسوده باشد ما برای شما عزیزان یک مشاوره رایگان باربری را قرار داده‌ایم که شما می‌توانید خدمات باربری خود را از ما دریافت نمایید. تنها با یک تماس تلفنی برای شما دوستان عزیز تمامی لوازم منزل را بسته‌بندی و به مقصد جدید ارسال می‌کنیم بسته‌بندی برای شما با ایمنی کامل همراه با بیمه‌نامه انجام می‌شود وجود بیمه‌نامه در اسباب‌کشی بسیار ضرورت دارد به‌همین خاطر شرکت بار سنتر برای شما عزیزان یک بیمه‌نامه معتبر را در نظر گرفته‌است که شما می‌توانید برای انجام خدمات باربری و اسباب‌کشی خوب با در دست داشتن این بیمه‌نامه با خیال آسوده بار را جابجا کنید. این بیمه‌نامه به شما تضمین را می‌دهد که در صورت وجود هرگونه مشکل یا خسارت برای شما دوستان عزیز خسارت و مشکل کاملاً حل می‌شود زیرا ما با بهترین شرکت بیمه طرف قرار داد داریم و آماده انجام خدمات اسباب‌کشی به‌صورت تضمینی می‌باشیم و این تضمین شامل:بسته‌بندی مناسب،بیمه‌نامه رایگان و بارنامه دولتی، می‌باشد. که خیال مشتریان خود را آسوده می‌کنیم که بار را به‌صورت ایمن و اصولی برای آن‌ها جابجا خواهیم کرد.

کارگران وانت‌بار بلوار کاوه  با تعهد کاری  وسایل را به ماشین های باربری انتقال می دهتد:

کارتن‌های بسته‌بندی یکی از عوامل مهم در اسباب‌کشی می‌باشند که حتما باید برای شما دوستان عزیز دارای اهمیت باشند زیرا این کارتن‌ها اگر مقاوم نباشند باعث می‌شوند که صدمه زیادی به وسایل شما وارد شود. ما برای بسته‌بندی اسباب و اثاثیه از کارتن‌های مقاوم چندلایه استفاده می‌کنیم تا با خیال راحت جابه‌جایی بار را برایتان انجام دهیم. دیگر نگران لوازم شکستنی و گران‌بهای خود نباشید زیرا ما اینکار را برای شما به‌صورت حرفه‌ای انجام می‌دهیم. بسته‌بندی و نحوه بسته‌بندی را به تیم وانت‌بار بلوار کاوه بسپارید آن‌ها با آموزش‌ها و مهارت‌های لازم نحوه نحوه بسته‌بندی تمامی وسایل را بخصوص ظروف شکستنی را برای شما انجام می‌دهند. همچنین بر روی کارتن ها قید می‌کنند که این لوازم شکستنی هستند تا توسط کارگران بار به‌ صورت حرفه‌ای جابه‌جا شود. شما می‌توانید اثاثیه خود را بدون دغدغه و دردسر و نگرانی به مقصد جدید خود به‌صورت بسته‌بندی‌شده انتقال دهید .ما برای شما دوستان عزیز این وسایل را در ماشین‌های باربری چیدمان خواهیم کرد چیدمان بطوری است که به وسایل شما کوچک‌ترین آسیبی وارد نمی‌شود زیرا ما وسایل سنگین را از وسایل سبک جدا می‌کنیم تا در هنگام چیدمان در ماشین‌های باربری به‌درستی در جای خود قرار بگیرند و صدمه‌ای نبیند.

تمامی وانت‌بارها و ماشین‌های باربری بار سنتر به‌صورت کف پوش شده و عایق‌بندی شده هستند پس خیالتان راحت باشد که برای جابه‌جای بار ایمنی کامل در نظر گرفته می‌شود تا بار شما با سلامت کامل به مقصد موردنظر ارسال شود .شما می‌توانید وانت‌بار بلوار کاوه را انتخاب کنید تا از بهترین خدمات باربری و اسباب‌کشی بهره‌مند شوید.

ارائه خدمات اسباب‌کشی باید توسط یک شرکت معتبر و مطمئن انجام شود به‌همین خاطر بار سنتر تمامی پرسنل را برای مجموعه خود در نظر گرفته‌است متعلق به این شرکت می‌باشند و تمامی کارگران ما مورد اعتماد مشتریانمان قرار دارند. زیرا آن‌ها دارای سابقه کاری بالا می‌باشند و چندین سال در مجموعه بار سنتر مشغول فعالیت باربری و اسباب‌کشی و بسته‌بندی بوده اند به‌همین خاطر مورد اعتماد و اطمینان تمامی مشتریان ما قرار دارند. ازجمله پرسنلی که مجموعه وانت‌بار بلوار کاوه برای خود انتخاب کرده‌است حسابی خوش‌برخورد و صبور می‌باشند که شما می‌توانید با تماس تلفنی با آن‌ها از یک مشاوره رایگان برخوردار شوید و هر سوالی که درباره اسباب‌کشی و باربری دارید از آن‌ها بپرسید. آن‌ها به‌صورت صبورانه پاسخ‌گو سوالات شما می‌باشند و شما می‌توانید مراحل اسباب‌کشی خود را با آن‌ها درمیان بگذارید تا به شما کمک کنند یک اسباب‌کشی امن و ایمن را داشته باشید.

لوازم شکستنی را با احتیاط بسته بندی می کنیم:

وانت‌بار بلوار کاوه برای شما تعداد کارگران ارسالی را در نظر گرفته‌است که با توجه به حجم بار خود می‌توانید هر چند تعداد کارگر که مورد نیازتان هست را از این مجموعه درخواست کنید تا در زمان تعیین‌شده برای شما عزیزان کارگران مورد نظر را ارسال کنیم . شما می‌توانید خدمات باربری و اسباب‌کشی خود را به‌صورت حرفه‌ای از وانت‌بار بلوار کاوه دریافت نمایید تا در کنار شما عزیزان تمامی مراحل باربری و اسباب‌کشی را انجام دهیم. شرکت بار سنتر می‌تواند برای شما خدمات متنوعی را از جمله چیدمان وسایل بعد از تخلیه بار را به ما بسپارید. زیرا کارگران بارسنتر بسیار نیرومند و قدرتمند هستند به‌همین خاطر حمل‌ونقل لوازم سنگین و حمل‌و نقل لوازم منزل را برای شما با احتیاط انجام می‌دهیم بدون کوچک‌ترین صدمه‌ای به وسایلتان وارد شود و وسایل را در وانت‌بار بلوار کاوه قرار می‌دهیم و به مقصد موردنظر به‌صورت بسته‌بندی‌شده ارسال خواهیم کرد در کنار شما هستیم تا تخلیه بار را انجام دهیم. همچنین اگر می‌خواهید از خدمات vip اسباب‌کشی استفاده کنید می‌توانید تیم چیدمان را رزرو نمایید تا برای شما آن باکس کردن جعبه‌ها و قرار دادن وسایل را بر جای موردنظر انجام دهند آن را با توجه به سلیقه‌ای که دارند برای شما دکوراسیون منزل و همچنین نصب و راه‌اندازی لوازم برقی را نیز انجام خواهند داد.

 

آیا سرویس های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس وانت‌بار بلوار کاوه بارسنتر انجام میشوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام میشود

چطور میتوانم از خدمات وانت‌بار بلوار کاوه استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس وانت‌بار بلوار کاوه کلیه اجناس و لوازم را بیمه میکنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس .مشتریان شامل بیمه رایگان میشوند

در باربری شما قیمت ها چگونه محاسبه میشوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت ها تغییر میکنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه میکنند