نیسان بار پیروزی آماده سرویس‌دهی شبانه روزی:

نیسان بار پیروزی با سال‌ها تجربه و فعالیت در اثاث کشی و با در اختیار داشتن‌ترین تیم باربری مجرب، آماده ارائه بهترین و مطمئن‌ترین خدمات باربری در تهران به کلیه منازل و سازمان‌های اداری و خصوصی است. امروزه شرکت‌های باربری مانند سایر شرکت‌های خدماتی دیگر، به جز حمل و نقل وسایل شما، کارهایی همچون: مشاوره در زمینه اسباب کشی، بسته بندی کردن وسایل شما، مشاوره در مورد چیدمان وسایل در مکان جدید را بر عهده دارند و مسئولیت انجام این کارها را به صورت تمام و کمال و صحیح بر عهده دارند تا نیازهای مشتریان را پاسخگو باشد.

۴.۸/۵ - (۲۵ امتیاز)

نیسان بار پیروزی

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه کرمانشاه ۰۹۱۸۶۳۱۲۹۴۲

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

خدمات ویژه و مطمئن نیسان بار پیروزی

در نظر داشته باشید در صورتی که اتفاقی بر اثر حوادث غیر مترقبه برای هر یک از وسایل شما بیفتد، بیمه خسارت وظیفه پرداخت آن را بر عهده می‌گیرد و از این لحاظ هیچ مشکلی نخواهید داشت. بسته بندی و گذاشتن وسایل شکستنی و حساس از جمله تلویزیون، مانیتور، ظروف شکستنی، لیوان‌ها، بشقاب‌ها و غیره نیازمند بسته بندی با ظرافت و دقیق و به کار بردن موادی مانند فوم برای پر کردن فضای خالی درون جعبه و کارتن‌های این وسایل است.

در نظر داشته باشید که می‌توانید وسایل کوچک‌تر و یا بار‌های سبک‌تر خود را با استفاده از نیسان بار پیروزی انتفال دهید، به این شکل هزینه ی پرداختی شما به بسیار کم‌تر خواهد شد. همین حالا با ما تماس بگیرید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، خودروی مورد نظر شما را به محل خواسته شده ارسال کنیم. فقط کافیست با نزدیک‌ترین شعبه مورد نظر خود تماس بگیرید، همکاران ما ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی نیازهای شما مشنریان عزیز هستند. برای اطلاعات بیشتر بر روی لینک‌های زیر کلیک کنید.

افراد تیم باربری بارسنتر در نیسان بار پیروزی به بهترین روش و سریع بسته بندی می‌کنند. استفاده از خودرو و نیروی کار استاندارد اصل بسیار مهمی است که همواره مورد نظر اتوبار بارسنتر بوده است. نیسان بار پیروزی دارای کادری مجرب و با اخلاق است و کلیه اسباب کشی شما عزیزان را انجام می‌دهد، بسته بندی اثاثیه منزل تا چیدمان وسایل در محل را تیم باربری بارسنتر با بهترین تجهیزات برای مشتریان گرامی انجام می‌دهد.

شعبه مرکز تهران | شعبه شمال تهران | شعبه غرب تهران | شعبه شرق تهران | شعبه جنوب تهران 

بسته بندی و چیدمان وسایل در محل

از مهم‌ترین خدمات ارائه شده در نیسان بار پیروزی، بسته بندی تخصصی وسایل منزل با توجه به جنس و ویژگی‌های فیزیکی مثل شکستنی بودن بار و میزان حساسیت آن‌ها است. کلیه  اجناس و اثاثیه شما با استفاده از بسته بندی مخصوص خود، لیبل بندی و بسته بندی می‌شوند. در نیسان بار پیروزی به کار گیری این لوازم باعث می‌شود بسته بندی‌ها به صورت ایمن صورت بگیرد و از شکستن و صدمه  رسیدن به لوازم در حین چیدمان و جابه جایی بار در ماشین باربری پیشگیری شود.

اسباب کشی وسایل منزل به دلیل احتمال شکستگی وسایل با ارزش خانه، حساسیت بیشتری را در خصوص نحوه بسته بندی، نحوه چیدمان وسایل و تخلیه بار می‌طلبد. در شرکت باربری بارسنتر بسته بندی وسایل به گونه ای انجام می‌شود که در حین جابه جایی سلامت و ایمنی لوازم به صورت کامل تضمین شود و هیچگونه مشکلی در چیدمان بار پیش نیاید. همچنین چیدمان اثاثیه به روشی انجام می‌شود که در صورت امکان کلیه وسایل و اثاثیه شما در یک نوبت منتقل شوند، بدین شکل هم در زمان و هم در هزینه نهایی صرفه جویی می‌شود.

کلیه عملیات حمل و انتقال بار و اثاثیه منزل توسط باربری‌های مورد اعتماد مثل نیسان بار پیروزی می‌تواند به راحتی انجام شود، چرا که پرسنل اتوبار بارسنتر با در اختیار داشتن وسایل نقلیه استاندارد، تجهیزات بسته بندی مدرن و همینطور تیم با تجربه، که سال‌ها در این حوزه فعالیت داشته اند می‌تواند تمامی مراحل  را منظم و به نحو احسنت انجام دهد.

نیسان بار تلفنی با بهترین قیمت

از دیگر خدمات نیسان بار پیروزی استفاده از خودروهای نقلیه بسیار ایمن و بیمه شده است، که با توجه به حجم و نوع بار شما ارسال می‌گردند. کامیون‌های حجیم برای اسباب کشی‌های بزرگ‌تر، وانت بار برای حمل بارهایی بار اندازه کم‌تر و نیسان بار و خودروهایی که می‌توانند برای حمل و نقل وسایلی با حجم متوسط به کار گرفته شوند. به علاوه رانندگان کلیه این خودروها به تمامی مسیرهای استان تهران و نقاط مختلف کشور تسلط کامل دارند و وسایل شما را در بهترین زمان ممکن که ترافیک و شلوغی کم‌تری حاکم باشد، با رعایت نکات ایمنی به محل جدید شما ارسال می‌کنند.

نیسان بار پیروزی با همکاری با پرسنلی با تجربه، رانندگانی حرفه ای و کادر خدماتی متخصص، در کنار استفاده از مدرن‌ترین و بهترین خودروهای نقلیه حمل وسایل، توانسته است اطمینان مشتریان را در خصوص تضمین و حفظ کیفیت و سلامت اقلام مختلف آن‌ها جلب نماید. همچنین کلیه خودروها کاملا موکت کاری شده اند و به صورت روزانه از نظر فنی چک می‌شوند، تا هیچ گونه مشکلی در هنگام پروسه اثاث کشی برای آن‌ها پیش نیاید. مسقف بودن وسایل نقلیه نیز باعث می‌شود تا این وسایل برای حمل و نقل‌های خارج شهری و یا شریط آب و هوایی مختلف نیز مناسب باشند.

استفاده از سرویس‌های ارائه شده در شرکت نیسان بار پیروزی

محله‌ی پیروزی یکی از محلات شناخته شده در شرق تهران به حساب می‌آید که متقاضیان زیادی برای سکونت دارد. این محله مانند بسیاری از محلات دیگر تهران در سال‌های اخیر شاهد رشد و پیشرفت زیادی بوده است به صورتی که در حال حاضر بافت قدیمی و جدید در کنار یکدیگر ساختار کالبدی محله را شکل داده است. دسترسی مناسب به امکانات از جمله دلایل محبوبیت این منطقه است. مجله‌های صد دستگاه، چهارصد دستگاه و پرستار از محلات مهم این منطقه هستند.

خیابان پیروزی تهران که در گذشته با نام خیابان فرح آباد شناخته می‌شده است در منطقه ۱۳ و ۱۴ شهرداری تهران قرار دارد. بخش شمالی محله در منطقه ۱۳ و بخش جنوبی آن در منطقه ۱۴ تهران واقع شده است. در سال ۱۳۵۷ به دلیل قرارگیری نیروی هوایی در این منطقه، محله نیروی هوایی تاثیر ویژه ای در شکل گیری انقلاب داشته است به همین جهت پس از پیروزی انقلاب خیابان و کل محله را پیروزی نامیدند. بافت محله پیروزی سنتی است اما با احداث بزرگراه‌های امام علی و بسیج بافت منطقه تغییر کرد و به سمت نوسازی پیشرفت، به شکلی که امروزه ۷۰ درصد محله پیروزی را خانه‌های نوساز ۴ تا ۷ طبقه شکل داده است.

اگر در نزدیکی‌های منطقه پیروزی در استان تهران ساکن هستید و اسباب کشی پیش رو دارید، با یک تماس می‌توانید خدمات مورد نظرتان را دریافت نمایید. کارکنان نیسان بار پیروزی  به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی و حتی در روزهای تعطیل ایام هفته نیز آماده پاسخگویی به نیازهای مشتریان در کلیه نقاط کشور هستند. همچنین می‌توانید از قسمت رزرو انلاین برای سفارش اینترنتی سرویس‌ها و خدمات مورد نیاز خود اقدام کنید.


پاسخ به برخی از پرسش‌های متداول کاربران

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط باربری بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و توسط کادر فنی اتوبار انجام می‌شود.

چطور می‌توانم از سرویس‌های نیسان بار پیروزی استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا کلیه اجناس و لوازم را به بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه و نیسان بار ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند.

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اثاث کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه‌ای را به مشتریان خود ارائه می‌کند.