نیسان بار هفت حوض آماده اسباب کشی و باربری:

تجهیزات مدرن بسته بندی اثاثیه باعث می‌شود که بسته بندی به بهترین شکل ممکن و با ظرافت انجام شود. از مهم‌ترین تجهیزات بسته بندی اسباب کشی می‌توان به کارتن بسته بندی اشاره کرد. نیسان بار هفت حوض به عنوان یک شرکت اتوبار پیشرفته در ارائه لوازم بسته بندی در امر اثاث کشی از تجهیزات با کیفیت استفاده می‌کند و وسایل شما را به بهترین شکل حمل می‌کند. برای جلوگیری از ضربه‌های احتمالی که در بسته‌بندی وسایل شکستنی و ظریف در بارچینی و جابجایی، اتوبار و نیسان بار هفت حوض با بالاترین دقت، اقلام شکستنی را در کارتن مخصوص به خود قرار داده و همچنین از ضربه گیرهای مخصوص و کفپوش در جعبه‌ها و فضاهای خالی استفاده می‌کند.

۴.۸/۵ - (۳۰ امتیاز)

نیسان بار هفت حوض

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه کرمانشاه ۰۹۱۸۶۳۱۲۹۴۲

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

دلایل انتخاب نیسان بار هفت حوض برای حمل بار:

یکی از موارد مهم و ضروری در فرآیند حمل و نقل، انتقال از مبدا به مقصد مورد نظر در شرایط ایمن و جلوگیری از آسیب رسیدن به وسایل است. نیسان بار هفت حوض با رعایت نکات ایمنی در اثاث کشی منازل و حمل بار منازل و شرکت‌ها، برای انتقال  اثاثیه سنگین از تجهیزات مدرن حمل بار استفاده می‌کند. اتوبار بارسنتر همچنین با بسته بندی لوازم در کارتن‌های چند لایه و استفاده از فوم، جداسازی لوازم کوچک از اقلام بزرگ و بسته‌ بندی مطمئن اقدامات ایمنی قبل از اسباب کشی را انجام داده و وسایل را با بهترین روش‌های ممکن و به روز بسته بندی می‌نماید. ماشین‌های مدرن، پیشرفته و با کیفیت در نیسان بار هفت حوض برای حمل بار مشتریان همواره در دسترس و آماده خدمت است.

از سرویس دهی نیسان بار بهتر است زمانی استفاده کنید که می‌خواهید باری را از جایی به جایی دیگر منتقل کنید که وزن و حجم آن خیلی زیاد نباشد و برای حمل بار نیازمند یک سرویس نیسان  هستید و لازم نمی‌بینید که برای این کار از کامیون و یا خودروی دیگری استفاده کنید. در نیسان بار هفت حوض تمام راننده‌ها، پرسنل، مشاورین و تمام افرادی که به هر نحوی با کار درگیر هستند آموزش‌های لازم را پشت سر می‌گذارند. کالای مشتری از هر نوع که باشد، متناسب با آن خودروهایی عالی و استاندارد و با توجه به نیاز شما موجود است.

به علاوه رانندگی ماشین‌های باربری سنگین مانند نیسان بار نیازمند شناخت نسبی به مسیرهای پرتردد است و استفاده از مسیرهای بهتر باعث می‌شود که اسباب مشتریان سریع‌تر و مطمئن به مقصد مورد نظرشان برسد. اگر به دنبال یک نیسان بار برای حمل اثاثیه خود هستید و قصد دارید وسایل خود را با کم‌ترین هزینه انتقال بدهید، نیسان بار هفت حوض با در نظر گرفتن اصول و ضوابط حمل بار و اسباب کشی سعی در ارائه بهترین سرویس در تهران را دارد. ما ماخواهیم که یک خاطره شیرین را از حمل بار با نیسان برای شما به ارمغان بیاوریم، با تماس با شرکت بارسنتر در سریع‌ترین زمان ممکن خدمات نیسان بار را از ما دریافت کنید.

نیسان بار هفت حوض آماده خدمت رسانی در هفت روز هفته است، فقط کافیست با شماره‌های شرکت تماس بگیرید.

بسته بندی و چیدمان منظم و اصولی:

از مهم‌ترین خدمات ارائه شده در باربری و نیسان بار هفت حوض، بسته بندی تخصصی وسایل منزل با توجه به حجم و ویژگی‌های فیزیکی مانند شکستنی بودن لوازم و میزان حساسیت آن‌ها است. کلیه  اجناس و اثاثیه شما با استفاده از بسته بندی مخصوص خود، نام گذاری و بسته بندی می‌شوند. در نیسان بار هفت حوض به کار گیری این لوازم باعث می‌شود بسته بندی‌ها به صورت مطمئن صورت بگیرد و از شکستن و صدمه  رسیدن به لوازم در حین چیدمان و جابه جایی بار در خودروی باربری پیشگیری شود.

اسباب کشی وسایل منزل به دلیل احتمال شکستگی وسایل با ارزش خانه، حساسیت بیشتری را در خصوص نحوه بسته بندی، نحوه چیدمان وسایل و تخلیه بار می‌طلبد. در شرکت باربری بارسنتر بسته بندی وسایل به گونه ای انجام می‌شود که در حین جابه جایی سلامت و ایمنی لوازم به صورت کامل تضمین شود و هیچگونه مشکلی در چیدمان بار پیش نیاید. همچنین چیدمان اثاثیه به روشی انجام می‌شود که در صورت امکان کلیه وسایل و اثاثیه شما در یک نوبت منتقل شوند، بدین شکل هم در زمان و هم در هزینه نهایی صرفه جویی می‌شود.

عملیات حمل و انتقال بار و اثاثیه منزل توسط باربری‌های مورد اعتماد مثل نیسان بار تهرانپارس می‌تواند به راحتی انجام شود، چرا که پرسنل اتوبار بارسنتر با در اختیار داشتن وسایل نقلیه استاندارد، تجهیزات بسته بندی مدرن و همینطور تیم با تجربه، که سال‌ها در این حوزه فعالیت داشته اند می‌تواند تمامی مراحل  را منظم و به نحو احسنت انجام دهد.

نیسان بار تلفنی با بهترین قیمت:

از دیگر خدمات نیسان بار هفت حوض استفاده از خودروهای نقلیه ایمن و بیمه شده است، که با توجه به حجم و نوع وسایل شما ارسال می‌گردد. کامیون‌های حجیم برای اسباب کشی‌های حجیم‌تر، وانت بار برای حمل اجناسی با اندازه کم‌تر و نیسان بار و وسایلی که می‌توانند برای حمل و نقل اقلامی با حجم متوسط به کار گرفته شوند. به علاوه رانندگان کلیه این اتوموبیل‌ها به تمامی مسیرهای استان تهران و نقاط مختلف کشور تسلط کامل دارند و وسایل شما را در بهترین زمان ممکن که ترافیک و شلوغی کم‌تری وجود داشته باشد، با رعایت کامل نکات ایمنی به محل جدید شما ارسال می‌کنند.

ماشین‌های حمل بار بسیار بزرگ و جادار هستند و تمامی وسایل شما به راحتی در آن‌ها جا می‌شوند. از شرایط مهم دیگر این خودروها سرپوشیده بودن آن‌ها است، که این موضوع باعث می‌شود تا در بارندگی‌ها و شرایط آب و هوایی مختلف، هیچ خسارتی به وسایل لوکس و گرانقیمت شما وارد نشود. تکنیک‌های اصولی شرکت اتوبار و نیسان بار هفت حوض برای حمل لوازم در این منطقه باعث می‌شود تا در مرحله حمل و ارسال وسایل بزرگ و سنگین، این کالاها در اثر برخورد دیواره‌های خودرو زخمی نشوند و با خیال راحت و ایمنی کامل به مقصد مورد نظر برسند.

استفاده از سرویس‌های ارائه شده در شرکت نیسان بار هفت حوض:

میدان هفت حوض در منطقه ۸ تهران و محله نارمک، حدفاصل خیابان بهمن شرقی و مهران­پور، خیابان مدائن، چمن غربی و شرقی و خیابان سروان بختیاری واقع شده است. در واقع میدان هفت حوض هسته اولیه محله نارمک تهران است که حدود نیم قرن پیش به صورت کاملاً از پیش اندیشیده شده و شهرسازانه به صورت شطرنجی توسط فرانسوی­‌ها ساخته شده و هفت حوض یکی از ۱۰۰ میدان سرسبز واقع در این محله است.

علت نامگذاری این میدان وجود هفت حوض در آن است که پس از اصلاحات هندسی صورت گرفته بر روی آن این تعداد حوض­‌ها حتی افزایش نیز پیدا کرد. میدان هفت حوض در واقع هسته اولیه محله نارمک تهران هست که حدود نیم قرن پیش به صورت کاملاً از پیش اندیشیده شده و شهرسازانه به صورت شطرنجی توسط فرانسوی­‌ها ساخته شده و هفت حوض یکی از ۱۰۰ میدان سرسبز واقع در این محله هست. علت نامگذاری این میدان وجود هفت حوض در آن هست که پس از اصلاحات هندسی صورت گرفته بر روی آن این تعداد حوض­‌ها حتی افزایش نیز پیدا کرد.

اگر در نزدیکی‌های منطقه هفت حوض در استان تهران ساکن هستید و اسباب کشی پیش رو دارید، با یک تماس می‌توانید خدمات مورد نظرتان را دریافت نمایید. کارکنان نیسان بار هفت حوض به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی و حتی در روزهای تعطیل ایام هفته نیز آماده پاسخگویی به نیازهای مشتریان در کلیه نقاط کشور هستند. همچنین می‌توانید از قسمت رزرو انلاین برای سفارش اینترنتی سرویس‌ها و خدمات مورد نیاز خود اقدام کنید.


پاسخ به برخی از پرسش‌های متداول کاربران

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط باربری بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و توسط تیم فنی اتوبار انجام می‌شود.

چطور می‌توانم از سرویس‌های نیسان بار هفت حوض استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا کلیه اجناس و لوازم را به بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه و نیسان بار ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند.

در باربری شما قیم‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اثاث کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای را به مشتریان خود ارائه می‌کند.