ارائه خدمات اثاث کشی در باربری بارسنتر

۴.۸/۵ - (۱۱۸ امتیاز)

 

خدمات اثاث کشی و به اصطلاح جا به جایی های خانه به خانه یکی از حساس ترین و تخصصی ترین کارها می باشد، ما در اتوبار و باربری بارسنترسعی می کنیم ضمن مراقبت و دقت در حمل اسباب منزل و محل کار شما به سرعت و تخصصی اقدام کنیم.ما این توان را داریم تا کلیه لوازم شما را هنگام خدمات اسباب کشی بیمه کنیم و شما با خیال راحت حمل لوازم خانه و اداره خود را به ما واگذار کنید ، ما سعی می کنیم با کاهش دردسر اثاث کشی خاطره خوشی را از جا به جایی به جای بگذاریم . ما راهنمای نرخ خود را برای هر خدمت و فعالیت بر اساس هزاران پیشنهاد از طرف کارشناسان حرفه ای ، تجزیه و تحلیل و… به روز می‌کنیم. راهنمای نرخ باربری در باربری بارسنتر به شما کمک می‌کند تا بدانید که بقیه شرکت های باربری که خدمات اثاث کشی ارائه می دهند برای کارهای مشابه کار شما، چقدر پرداخت هزینه دریافت می کنند .بسته بندی لوازم شما با کارتن های ضربه گیر، فومهای ضخیم ، نایلون حبابدار و … انجام می شود . بسته بندی مبلمان شما با سلفون برای جلوگیری از کثیف شدن اثاثیه انجام می شود که دچار خط و خش نشوند. همچنین ظروف شما ابتدا در سلفون  و سپس در داخل جعبه های های محکم بسته بندی می شوند.

خدمات اثاث کشی

خدمات اثاث کشی

شماره های تماس با باربری بارسنتر

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه مرکز تهران  ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

 

کارگران مجرب برای خدمات اثاث کشی

کارگران اثاث کشی باربری بارسنتربا دقت هرچه تمام تر و با رعایت قوانین جابه جایی اسباب آنها را به داخل کانتینر کامیون انتقال میدهند و چیدمان اسباب و لوازم را طوری انجام می دهند که تا حد ممکن  تمام تجهیزات شما با یک سرویس تمام شود و هزینه کمتری پرداخت کنید . پیش از استفاده از خدمات اثاث کشی یک شما عزیزان می توانید با شماره تلفن هایی که داخل سایت درج شده تماس بگیرید و با مشاوران ما درباربری بارسنتر در باره خدمات اسباب کشی صحبت کرده و از به کارگیری تجهیزات تخصصی ما و همچنین کارگران مجرب و کارازموده آگاه شوید.باربری بارسنتر دارای انواع کامیون های مسقف و هیوندا بوده که کانتینر آنها کاملا موکت شده بوده و مخصوص اثاث کشی طراحی شده است. رانندگان ماشین های باری باربری بارسنتر  بسیار با تجربه بوده و سابقه چندین سال باربری در بارسنتر و باربری به شهرستان را در کارنامه کاری خود  دارند.چهارقسمت  مورد بحث عبارتند از: سوال و جواب هایی در حوزه ایجاد آمادگی لازم برای اثاث کشی، حمل و نقل توسط خودتان، استفاده از یک شرکت اتوبار برای اثاث کشی و لذت بردن از محیط اجتماعی خانه جدید.اثاث کشی می تواند یکی از هیجان انگیز ترین، و در عین حال پر استرس ترین تجربیات زندگی شما باشد. برای یک اثاث کشی بی استرس ، داشتن یک برنامه زمانبندی شده دقیق و پیش بردن آن طبق یک برنامه زمانی معین لازم است. برای برطرف کردن هرگونه مشکل که ممکن است در حین کار پیش بیاید نیاز به تمرکز، خوب کار کردن و تخصص کافی است. می توانید برای حفظ روحیه و لذت بردن از روند خدمات اثاث کشی باربری بارسنتر، این چند نکته ساده را دنبال کنید.

 

خدمات اثاث کشی و حمل و نقل داخل شهری و حمل بار به شهرستان ها در باربری بارسنتر

 

موارد مورد توجه هنگام اثاث کشی

در روزهای منتهای به اثاث کشی که قصد جابه جایی دارید، تا جایی که می توانید مواد غذایی داخل خانه و بخصوص یخچال، فریزر و آشپزخانه را مصرف کنید تا از حمل مواد غذایی سنگین غذا های مانده و مواد غذایی یخ زده ای که در ممکن است آب شوند اجتناب شود .
اثاثیه تان را برای اثاث کشی بسته بندی کنید. بسته بندیاسباب و لوازم  منزل زمان زیادی از شما خواهد گرفت، بنابراین میتوانید جدا از خدمات اثاث کشی از خدمات بسته بندی شرکت بارسنتر نیز بهره ببرید.کارتن ها و تمامی بسته ها را آماده کنید. شما به تعداد بسیار زیادی کارتن برای حمل لوازم نیازخواهید داشت. می توانید آن ها را از فروشگاه مواد غذایی محله خود بگیرید،ولی اگر این کار را به باربری بارسنتر بسپارید یعنی خدمات بسته بندی اثاثیه منزل ، تمامی تجهیزات استاندارد و مورد نیاز توسط خودباربری بارسنتر در نظر گرفته خواهد شد و یک بسته بندی سالم ایمنی و تخصصی را برای شما انجام خواهند داد.ارائه خدمات باربری باقیمت مناسب و همچنین خدمات بسته بندی و خدمات اثاث کشی همگی از صفر تا صد توسط پرسنل متخصص ماهر و آموزش دیده انجام خواهد شد و شما از ابتدا تا هنگام چیدمان اثاثیه فقط نظاره گر خواهید بود.

 

ویژگی های خدمات اثاث کشی بارسنتر

باربری باسنتر بهترین سرویس های فعال خود رابرای شما عزیزان در امور اثاث کشی در نظر خواهد گرفته که ازجمله آن می توانم به موارد زیر اشاره کنم:
تنوع در پک های بابری و اثاث کشی
داشتن تیم های تخصصی بسته بندی و حمل بار
رانندگان مجرب و کامیون های مسقفو سرپوشیده
تجهیزات درجه ۱ بسته بندی با کارتن ها و فوم های ویژه و مخصوص اثاث کشی
تکثر شعب باربری در جای جای تهران بزرگ برای تسهیل سطح دسترسی و تسریع زمان خدمت رسانی
ارائه بیمه نامه رایگان برای جبران خسارت در صورت صدمه دیدن اسباب هنگام جابه جایی

 

بهترین خدمات اسباب کشی و حمل و نقل در تهران

اگر شما هم می خواهید با یکی از بهترین شرکتهای حمل و نقل و اثاث کشی استان تهران آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید. البته در همین اول کار باید عرض کنیم که هر شرکت باربری در تهران و یا شهرستان ها، لزوما در حوزه  اسباب کشی و یا اثاث کشی مشغول خدمت رسانی نیستند، بلکه برای مثال شرکت هایی نیز هستند که صرفا در حوزه  حمل بار و مصالح ساختمانی و یا حمل و نقل کالا و یا حمل مواد غذایی ارائه خدمات باربری می کنند که در رمینه بحث ما قرار نمی گیرند.با پا گذاشتن به دنیای تکنولوژی و دیجیتالی شدن زندگی مردم، رویه رزرو اتوبار نیز دستخوش تغییر شده است . تمامی شرکت‌های حمل بار و اتوبارها در راستای همگام شدن با تکنولوژی به راه‌اندازی برنامه و داشتن سامانه ای برای اثاث کشی آنلاین روی آورده اند.

با کیفیت ترین باربری برای خدمات اثاث کشی در تهران بی شک باربری بارسنتر خواهدبود چرا که باعلاوه بر رزومه باربری و موارد و امکاناتی که در بالا عنوان شد این باربری در نظر دارد برای رفاه حال بیشتر همشهریان تمامی سرویس های خود را تا اطلاع بعدی با ۴۹% تخفیف ویژه ارائه دهد .لوازم بسته بندی استفاده شده در این سرویس شما را آسوده خاطر میکند تا نگرانی بابت شکستگی اسباب خود نداشته باشید.استفاده از فوم ضد ضربه و کارتن های ضخیم  و رعایت تمامی استاندارد های مخصوص بسته بندی های اروپایی. دارای پرسنل مخصوص بسته بندی که در کار خود حرفه ای بوده و در کمترین وقت ممکن وسایل شما بسته بندی میکنند.بسته بندی مبلمان ها با سلفون با کیفیت باعث جلوگیری از کثیف شدن یا جر خوردگی در طول حمل و نقل است.بسته بندی مخصوص فرش ها برای جلوگیری از پارگی فرش یا خراب شدن ریشه های فرش.شرکت باربری بارسنترسرویس های بسته بندی بارسنتر وسایل به شما همشهریان گرامی ارائه میکند.
روند کارهای مربوط به حمل و نقل وسایل از یک خانه به خانه‌ای دیگر دستخوش تغییر شده است. با پیشرفت روز به روز تکنولوژی روش‌های استفاده از سرویس ها به صورت آنلاین جای روش‌های سنتی را گرفته‌اند که باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می‌شود. البته هنوز هم افرادی هستند که سنتی فکر می‌کنند و ترجیح می‌دهند تا کار خود را به روش پیشین انجام دهند، اما طولی نمی‌کشد که آنها نیز به جمع مشتریان باربری بارسنتر برای استفاده از خدمات اثاث کشی  می‌پیوندند.اثاث کشی و حمل بار در کوتاهترین زمان ممکن و با کمترین هزینه را می توانید به وسیله بارسنتر  تجربه کنید. بارسنتر با توجه به مجموعه تخصصی و ماهر قادر است تا هر باری را در کمترین زمان ممکن به مقصد برساند.

 

پرسش و پاسخ های متداول

آیا خدمات باربری بارسنتر تمام وقت می باشد

بله ، باربری بار سنتر بصورت تمام وقت آماده خدمت رسانی در امور باربری و اثاث کشی می باشد

استعلام قیمت به چه صورت است ؟

شما عزیزان برای آگاهی از قیمت های حمل و نقل می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید

آیا باربری بارسنتر زیر نظر اتحادیه می باشد؟

بله تمامی فعالیت های باربری بارسنتر زیر نظر اتحادیه باربری های تهران می باشد

آیا باربری بارسنتر بسته بندی اثاثیه و لوازم را انجام می دهد؟

بله ، قطعا بسته بندی اثاثیه و اسباب منزل و ادارات یکی از تخصص های ماست