باربری و حمل اثاثیه منزل شرق تهران:

باربری بارسنتر و شرکت حمل اثاثیه منزل شرق تهران همواره از روش‌های به روز و مدرن حمل بار و اثاثیه برای اثاث کشی و انتقال و حمل اثاثیه منزل در تهران، اداره‌ها، شرکت‌ها و محیط‌های تجاری استفاده می‌کند. از مزیت‌های انتخاب شرکت ما می‌توان به: حمل اثاثیه ی منازل و ادارات، حمل بار به هر نقطه ای از کشور، حضور در محل در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بسته بندی حرفه ای و تخصصی اشاره نمود.

کارکنان و تیم اتوبار و حمل اثاثیه منزل شرق تهران در تلاش هستند تا بهترین شرایط را برای جا به جایی و حمل و نقل وسایل شما در نظر گرفته و موفق شده اند تا در زمینه اسباب کشی و حمل بار به موفقیت‌های بسیار زیادی دست یابند. می‌دانید که نحوه حمل و نقل کالا و بسته بندی آن‌ها بسیار مسئله مهمی است و باید به گونه ای مدیریت شود که در حین اسباب کشی، لوازم و کالای مشتریان دچار صدمه نشوند و خسارتی نبینند.

اگر قصد حمل و انتقال وسایل و اثاثیه منزل یا محل کار خود در شرق تهران دارید اما از آسیب رسیدن به آن‌ها شما را نگران می‌کند، می‌توانید به شرکت باربری و اتوبار بارسنتر اطمینان کرده و وظیفه انتقال وسایل خود را به شکل صحیح و سالم به شرکت ما واگذار کنید. پس اگر برای حمل بار و لوازم منزل خود به اتوبار و شرکت حمل اثاثیه منزل شرق تهران مراجعه می‌کنید، این اطمینان را به شما می‌دهیم که بهترین گزینه را در میان شرکت‌های باربری انتخاب کرده‌اید.

کارشناسان دلسوز ما در شرکت حمل اثاثیه منزل شرق تهران با توجه به تعداد و حجم بار و همچنین مدت زمان لازم برای انجام کار، تعداد خاصی کارگر اسباب کشی را برای شما در نظر می‌گیرند. تمامی کارگران اسباب کشی به طور کامل آموزش دیده‌اند تا بدون آسیب به وسایل و البته سلامت خودشان، لوازم را حمل کنند. افراد متخصص و ماهر اتوبار در موسسه حمل اثاثیه در شرق تهران در مرحله بسته بندی، وسایل حساس و شکستنی را از دیگر وسایل تفکیک کرده و سلامت وسایل حساس، تزئینی و گرانقیمت و شکستنی شما را با قرار دادن در جعبه‌های مخصوص بسته بندی و قرار دادن نایلون‌های حباب دار مخصوص در میان آن‌ها تضمین می‌کنند.

۴.۸/۵ - (۱۳ امتیاز)

 

حمل اثاثیه منزل شرق تهران

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

حمل اثاثیه با سرویس دهی حرفه‌ای:

یکی از اصلی‌ترین علل نگرانی صاحبان لوازم، امنیت اثاثیه و سالم رسیدن آن‌ها به مقصد در طی فرایند باربری است. اصلی‌ترین راه حل برای رفع نگرانی یک بسته‌بندی اصولی است. بسته بندی لوازم منزل به سبک نوین و به شکلی که هیچ گونه آسیبی به اثاثیه منزل وارد نشود، برای کیفیت هر چه بهتر اسباب کشی امری حیاتی است.

موسسه حمل اثاثیه منزل شرق تهران با در اختیار داشتن کادر فنی با تجربه و ماهر و همچنین استفاده از تجهیزات با کیفیت بسته بندی لوازم مانند: انواع کارتن‌های با محکم و چند لایه و استفاده از ضربه گیرها و نایلون‌های حباب دار و ضد رطوبت و کارتن‌های رگال دار برای بسته بندی لباس اقدام به بسته بندی وسایل ارزشمند شما می‌کند و این اطمینان خاطر را فراهم می‌کند که هیچ گونه صدمه و مشکلی برای وسایل گرانقیمت شما در حین حمل و نقل لوازم پیش نخواهد آمد.

به علاوه تمامی رانندگانی که در شرکت مشغول فعالیت هستند افرادی آموزش دیده و متخصص این کار هستند، که با صبر و اخلاق شایسته و برخورد خوب خود با مشتریان رضایت و اعتماد کامل آن‌ها را بدست می‌اورند و راننده‌های بسیار با سابقه ای هستند که به تمام مسیرهای شهری و بین شهری تسلط کامل داشته و می‌توانند سلامت بار و وسیله نقلیه را تضمین نمایند.

سرویس‌های بیمه نامه بار و قیمت عالی:

همچنین برای مسافت‌های طولانی از ماشین باربری و کامیون‌های مسقف استفاده می‌شود و با وجود یک کامیون دارای سقف هم خیال مشتری راحت‌تر می‌شود و هم در شرایط مختلف آب و هوایی از وسایل مشتریان در مقابل باران محافظت می‌شود. رانندگان متعهد موسسه حمل اثاثیه منزل شرف تهران در تمامی مراحل اثاث کشی شما با صبر و حوصله فراوان از صفر تا صد مراحل در کنار شما خواهند بود.

در نهابت توجه داشته باشید که در هرکاری اعم از حمل و نقل یا هر کار دیگری امکان وقوع حوادث غیر قابل پیش‌بینی و ناگهانی وجود دارد. باربری و حمل اثاثیه منزل شرق تهران برنامه ویژه ای برای این مسئله دارد، از این تدارکات می‌توان به استفاده از کادر با تجربه و کارآزموده، استفاده از خودروی باری و تجهیزات استاندارد و حمل و نقل و خدمات حمایتی مانند بیمه بار اشاره کرد.

بیمه نامه باربری یکی از مرسوم‌ترین نوع بیمه‌نامه‌‌ها است که به وسیله آن، شرکت بیمه گذار در مقابل مشتریان متعهد می‌شود چنانچه که در مراحل حمل کالا اگر وسیله ای مورد آسیب و خسارت قرار گرفت، زیان وارده را جبران نماید تا مشتری ضرری نبیند. در نهایت شرکت باربری بارسنتر با کاهش قیمت‌ها و تخفیف‌های باورنکردنی، همواره سعی دارد مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کند. پس اگر نیازمند خدمات اسباب کشی هستید ما منتظر شما هستیم.

نام بارسنتر تضمین کننده سالم رسیدن وسایل شما به مقصد است. 

مناطق شرق تهران و حمل اثاثیه در این ناحیه:

شرق تهران محدوده‌ای از تهران است که در شرق این شهر و نواحی متمایل به آن قرار دارد. در تهران علاوه بر تقسیمات منطقه‌ای از لحاظ عموم و همچنین ادارات و مراکز دولتی تهران به مناطق شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز و نظایر آن تقسیم می‌گردد. در استان تهران علاوه بر تقسیمات منطقه‌ای از لحاظ عموم و همچنین ادارات و مراکز دولتی تهران به مناطق: شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز و نظایر آن تقسیم می‌شود. محله‌های شرق تهران:

تهران نو، حشمتیه، وحیدیه، پیروزی، شمس آباد، نظام آباد، نارمک، گرگان، منصورآباد، تهرانپارس، نیروهوایی، کالاد، شهرک امید، مجیدیه، حکیمیه از محل‌های شرق تهران هستند.

از بزرگراه‌های موجود در شرق تهران می‌توان به: بزرگراه امام علی، بزرگراه ارتش، بزرگراه آزادگان، بزرگراه شهید بابایی، بزرگراه شهید باقری، بزرگراه بسیج، بزرگراه شهید دوران، بزرگراه شهید حقانی، بزرگراه شهید محلاتی، بزرگراه شهید مدرس، بزرگراه رسالت، بزرگراه صدر، بزرگراه صیاد شیرازی و بزرگراه شهید زین‌الدین اشاره نمود. البته که شما همشهریان عزیز نیازی نیست نگران منطقه ای که در آن ساکن هستید باشید، چرا که در هر جای تهران که باشید می‌توانید از کلیه خدمات ما استفاده کنید.

پیشنهاد می‌کنیم برای حمل اثاثیه منزل در شرق تهران و جلوگیری از اتلاف وقت، حداقل یک هفته قبل با شرکت بارسنتر تماس حاصل فرمایید، تا کارکنان ما برای زمان مورد نظر شما وسایل نقلیه و نیروهای لازم را رزرو کنند. یا برای راحتی کار از قسمت رزرو آنلاین در قسمت پایین صفحه وبسایت استفاده کند. برای تجربه ی یک اثاث کشی به یاد ماندنی همین حالا با با مشاوران ما  تماس بگیرید و با مشاوره رایگان و دریافت اطلاعات لازم در مورد ساعت حمل اثاثیه، نحوه بسته بندی و چیدمان، زمان رسیدن بار به مقصد و هزینه‌های باربری و با خیال راحت خدمات مورد نظر خود را سفارش دهید.

 

لینک‌های مفید و سرویس‌های دیگر باربری بارسنتر

  1. انتقال بار به تمام نقاط کشور
  2. بسته بندی دقیق با بیمه رایگان
  3. حمل بار با وانت بار و نیسان بار
  4. ارسال نیروی کار جهت حمل بار
  5. باربری افسریه

 

پرسش‌های متداول کاربران

آیا می‌توانیم به باربری بارسنتر اعتماد کنیم؟

بله، این شرکت باربری یکی از معتبرترین شرکت‌های موجود در استان تهران است و سابقه درخشانی در زمینه ارائه خدمات‌های در نقاط مختلف کشور و شرق تهران دارد.

خدمات بسته بندی وسایل را به چه صورت انجام می‌دهید؟

کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان بار، در محل شما و با ارسال کادر فنی متخصص و حرفه ای انجام می‌شوند.

چطور می‌توانیم از خدمات بیمه باربری استفاده کنیم؟

نیازی نیست نگرانی در این مورد داشته باشید، چرا که کلیه خدمات مربوط به بیمه اجناس مختلف، به صورت رایگان و اتوماتیک توسط مدیریت شرکت بارسنتر و به مشتریان ارائه می‌شوند.

در شرکت شما هزینه‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

هزینه‌های دریافتی بستگی به خودروهای نقلیه و نیروی کار ارسال شده و همچنین فاصله مورد نظر در اسباب کشی دارد، اما کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و ما همواره تخفیف‌‌های ویژه ای را به مشتری ارائه می‌دهیم.