سپردن مراحل اسباب کشی به شرکت معتبر حمل اثاثیه منزل آفریقا:

بسته‌بندی وسایل و اسباب‌کشی این روزها ممکن است کار سختی باشد و جابه‌جایی لوازم سنگین به‌تنهایی ممکن است به شما صدمه برسد یا این‌که اگر قرار است به روش‌های سنتی اسباب‌کشی را انجام دهید بسیار زمان‌بر است. اما ما برای شما با ترفندی ساده تمامی این خدمات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهیم شما با انتخاب حمل اثاثیه منزل آفریقا می‌توانید از ۴۵% تخفیف بهره‌مند شوید و تمامی این خدمات را به افراد کاردان بسپارید تا به‌صورت آسان و بی‌دغدغه یک اسباب‌کشی خوب را به شما تحویل دهند و شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با تیم حرفه بارسنتر تماس بگیرید و روز موردنظر خود را با مشاوران ما در میان بگذارید تا در روز تعیین‌شده با ارسال نیروهای متخصص اسباب‌کشی را انجام دهیم.

۴.۹/۵ - (۲۸ امتیاز)

حمل اثاثیه منزل آفریقا

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ 

قبل‌از این‌ که وسایل خانه را جمع‌ و جور کنید و بسته‌بندی کنید بهتر است که نکلات مهمی را در اسباب‌کشی انجام دهید با رعایت برخی نکات ساده به‌ راحتی و سرعت بیشتر اسباب کشی شما صورت می‌گیرد. شما می‌توانید قبل‌ از اسباب‌کشی منزل مورد نظر خود را دسته‌بندی کنید  تا به راحتی بتوانید آن‌ها را بسته بندی کنید. بهتر از هر زمانی که مراحل اسباب‌کشی را  انجام می‌دهید تمامی وسایل را را دسته‌بندی کنید مثلاً موقع بسته بندی وسایل تمامی موارد و وسایل ریز و درشت و از همدیگر جدا کنید و همچنین وسایل شکستنی را از هم تفکیک کنید چندین جعبه برای جا به جایی وسایل احتیاج دارید با انتخاب حمل اثاثیه منزل آفریقا برای شما جعبه‌های مختلف و مقاوم بسته‌بندی می‌کند جابه‌جایی تمامی لوازم را به ما بسپارید. بار سنتز برای شما با ارسال چندین کارگر نیرومند تمامی لوازم منزل را بسته‌بندی می‌کنیم. لوازمی مثل فرش، که بسته‌بندی آن‌ها کار سختی است را به ما بسپارید تا با استفاده از نایلون‌ها و سلفون‌های حباب دار و همچنین وکیوم‌ها بدون کوچک‌ترین آسیبی به فرش‌های شما وارد شود برای شما فرش‌ها را جمع‌وجور می‌کنیم و همچنین برای شما دوستان عزیز مبلمان را بسته‌بندی می‌کنیم. هنگام بسته‌بندی وسایل اسباب‌کشی باید از ترفندهای استفاده کنیم تا  وسایل شما با ایمنی بالاتری بسته‌بندی شود. با سپردن کار به تیم بسته‌بندی حرفه‌ای حمل اثاثیه منزل آفریقا شما می‌توانید احتمال آسیب دیدن به وسایل را کم‌تر کنید زیرا این تیم با استفاده از تجهیزات مدرن مثل نایلون حباب دار، سلفون‌ها، ضرب گیرها، برای شما تمامی لوازم را بسته‌بندی و در کارتن‌ها و جعبه‌های چند لایه قرار می‌دهد و لزومی ندارد که ساعت‌ها به‌دنبال کارتون باشید و یا پول زیادی را بابت جعبه‌ها و کارتون‌ها پرداخت کنید بلکه ما برای شما با ارسال کارتن‌های چند لایه مقاوم این کار را انجام می‌دهیم. بسته‌بندی لوازم را با استفاده از کارتن‌ها در ابعاد مختلف برای شما انجام می‌دهیم هم چنین برای بسته‌بندی لباس‌های شما از کارتون‌های رگال دار استفاده می‌کنیم تا وسایل را در آن‌ها جاگیر کنیم و خدمات باربری و اسباب‌کشی را انجام دهیم. شما می‌توانید با استفاده از کارتون‌های رگال دار تمامی لباس‌های خود را بدون کوچک‌ترین آسیب و چروکی به مقصد موردنظر به‌صورت بسته‌بندی‌شده از تیم حرفه‌ای حمل اثاثیه منزل آفریقا دریافت نمایید.

رعایت نکات ایمنی در اسباب کشی نقش مهمی دارد:

بسته بندی منظم و چیدن وسایل و اشیاء در کارتن‌های چندلایه به شما کمک می‌کند که تا اسباب‌کشی منظم و با دقتی را داشته باشید. شما می‌توانید تمامی این خدمات را با یک برنامه‌ریزی دقیق و حرفه‌ای همراه با سرعت و نظم بالا در کارها و انجام دهید. خدمات بسته‌بندی از حمل اثاثیه منزل آفریقا به‌صورت بیست و چهار ساعته دریافت نمایید ما برای شما هم چنین با ارسال تیم‌های چیدمان خدمات بسته‌بندی را انجام خواهیم داد. شما می‌توانید تمامی وسایل شکستنی خود مثل بشقاب‌ها و ظروف‌ها را به ما بسپارید زیرا ما برای شما اشیاء شکستنی و گران‌قیمت را با دقت و مهارت بیشتر همچنین باتجربه بیشتر بسته‌بندی می‌کنیم. با استفاده از سلفون‌ها و نایلون حباب دار آن‌ها را می‌پیچیم و در کارتن‌های چندلایه قرار می‌دهیم و با استفاده از لیبل‌ها بر روی آن‌ها یادداشت می‌کنیم که این وسایل شکستنی هستند تا با دقت بیشتری توسط کارگران حمل اثاثیه منزل آفریقا جابجا شوند. برای جلوگیری از شکستن بشقاب‌ها هنگام بسته‌بندی بین هر دو بشقاب یا به وسیله شکستنی و کریستال شما از نایلون‌های حباب دار استفاده می‌کنیم و آن‌ها را با نایلون‌های حباب دار می‌پیچیم و در کارتن‌های چندلایه قرار می‌دهیم تا خیالمان راحت باشد که حتی در مسافت‌های طولانی صدمه و وسایل شما وارد نمی‌شود. ما برای شما وسایل هر اتاق را به‌صورت جداگانه بسته‌بندی می‌کنیم سرویس خواب شما را به‌صورت جداگانه بسته‌بندی می‌کنیم و هم چنین برای جابه‌جایی لوازم با سلفون‌ها دور آن‌ها را می‌پیچیم. لوازم شما را با سلفون‌ها می‌پیچیم تا در هنگام جابه‌جایی صدمه‌ای به آن‌ها وارد نشود.

ارائه انواع خدمات اسباب‌کشی توسط حمل اثاثیه منزل آفریقا با تخفیفات ۴۵% برای مشتریان خود باعث جلب رضایت مشتریان شده‌ است. تمامی مشتریان ما با استفاده از خدمات که مجموعه بار سنتر برای آن‌ها در نظر گرفتن راحتی را در اسباب‌کشی احساس خواهند کرد.

اسباب کشی ممکن است یک پروسه طولانی و سخت و بلندمدت باشد که در سال حداقل یک‌بار با آن روبرو می‌شوید اما شما با سپردن کار به یک شرکت معتبر و کاردان دیگر سختی‌های این اسباب‌کشی را احساس نخواهید کرد زیرا ما برای شما تمامی مراحل اسباب‌کشی را از صفر تا صد انجام می‌دهیم.

حمل اثاثیه منزل آفریقا با ارائه خدمات پیشرفته در امور اسباب کشی و جا به جایی:

بدون کوچک‌ترین صدمه‌ای به وسایلتان وارد شود وسایل بسته‌بندی می‌کنیم همچنین برای شما چیدمان وسایل را نیز انجام می‌دهیم خدمات برون‌شهری و درون‌شهری را می‌توانید از ما دریافت نمایید. همچنین با ارائه بهترین خدمات باربری و تخفیف‌های ویژه ۴۵% برای شما تمامی مراحل اسباب‌کشی را از صفر تا صد انجام می‌دهیم. خدماتی که حمل اثاثیه منزل آفریقا برای مشتریان خود در نظر گرفته‌ است شامل موارد زیر است:

  1. رزرو آنلاین
  2. پشتیبانی ۲۴ ساعته
  3. مشاوره رایگان
  4. ارائه بیمه‌نامه معتبر
  5. ارائه بارنامه دولتی
  6. خدمات برون‌شهری
  7. حمل‌ونقل برون‌شهری
  8. نصب و راه‌اندازی لوازم برقی و الکترونیکی
  9. ارسال تیم چیدمان
  10. ارسال تیم بسته‌بندی
  11. ارائه ماشین‌های استاندارد و مجهز باربری
  12. پرسنل خوش‌برخورد
  13. ارسال کارگران نیرومند
  14. استفاده از تجهیزات مدرن بسته‌بندی

این تنها بخشی از خدماتی است که مجموعه بار سنتر برای مشتریان خود در نظر گرفته‌ است تا راحتی کار را به آن‌ها ارائه دهد و یک اسباب‌کشی بی‌نقص و بی‌دردسر و در کنار حمل اثاثیه منزل آفریقا تجربه کنید. شعبه‌های بار سنتر به‌صورت بیست و چهار ساعت همگی در اختیار مشتریان قرار دارند.

هم چنین ما تا به امروز تمامی نظر مشتریان را سرلوحه فعالیت خود قرار داده‌ایم تا بتوانیم مشتریان خود را راضی نگه داریم به‌همین خاطر سعی می‌کنیم با بهترین کیفیت برای شما کار را انجام دهیم تا همیشه از نحوه خدمت‌دهی حمل اثاثیه منزل آفریقا راضی باشید. باربری حمل اثاثیه منزل آفریقا هزینه‌ای مناسب تمامی مراحل اسباب‌کشی را با استفاده از تجهیزاتی که در اختیار دارد برای شما انجام می‌دهد پس با خیال آسوده و بدون داشتن دغدغه می‌توانید تمامی مراحل اسباب‌کشی و باربری را به تیم حرفه‌ای حمل اثاثیه منزل آفریقا بسپارید.

با حمل اثاثیه منزل آفریقا کنار شما هستیم حتی در مسافت‌های طولانی می‌توانید به ما اطمینان کنید تا بار و اثاثیه خود را به‌صورت صحیح و سالم به شهرستان مقصد ارسال کنید. ما آماده‌ایم تا با بهترین کیفیت و عالی‌ترین قیمت‌ها برای شما تمامی مراحل اسباب‌کشی را انجام دهیم. همچنین برای شما بسته‌بندی‌های مناسب را توسط کارگران ماهر انجام می‌دهیم تمامی کارگران ما در امر بسته‌بندی بسیار حرفه‌ای هستند و یک تیم تخصصی را برای شما ارسال می‌کنیم که با استفاده از تجهیزاتی که در اختیار دارند برای شما تمامی لوازم منزل از درشت‌ترین لوازم تا ریزترین لوازم منزل را با استفاده از جعبه‌ها و کارتن‌های چندلایه چیدمان و بسته‌بندی کنند تا در هنگام جا جابجایی صدمه‌ای به وسایل شما وارد نشود.

نزدیک‌ترین شعبه بارسنتر را در محل اسباب کشی خود انتخاب کنید:

مشتریان ما می‌توانند نزدیک‌ترین شعبه به محل زندگی خود را تنها با یک تماس تلفنی از ما دریافت نمایند. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره کارگران بار سنتر و نحوه اسباب‌کشی این تیم داشته باشید می‌توانید با مراجعه به سایت بار سنتر خدمات اسباب‌کشی و باربری این تیم را از آن‌جا مطالعه بفرمایید و رزرو آنلاین را انجام دهید. با رزرو و ثبت اطلاعات خود و رروز اسباب کشی به‌صورت آنلاین برای شما ثبت نهایی را انجام می‌دهیم و شما می‌توانید تمامی مراحل اسباب‌کشی و باربری خود را به‌صورت آنلاین از تیم حرفه‌ای ما دریافت نمایید. اما اگر در شعبه‌های مختلف مردد هستید و نمی‌دانید که باید کدام شعبه را انتخاب کنیم که نزدیک‌ترین اسباب‌کشی به محل زندگی خود را انجام دهید کافی‌ست با مشاوران ما تماس بگیرید و از شعبه‌های نزدیک به محل زندگی خود باخبر شوید. البته ما در سرتاسر تهران برای شما شعبه‌های مختلفی را قرار داده ایم که شامل :

حمل اثاثیه منزل آفریقا با تیمی  حرفه ای و دلسوز:

همچنین شما می‌توانید برای تجهیزات بسته‌بندی خود به شرکت بارسنتر را انتخاب کنید تا تمامی خدمات و تجهیزات بسته‌بندی را دریافت نمایید و در روز اسباب‌کشی اگر قصد انجام بسته‌بندی لوازم به‌تنهایی را دارید ما به شما کمک کنیم تا با تجهیزات مناسب تمامی لوازم را به‌صورت ایمن بسته‌بندی کنید. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید و خدمات باربری و اسباب‌کشی خود را از تیم حرفه بارسنتر دریافت نمایید. منتظر تماس شما دوستان عزیز هستیم حتی اگر قصد انجام اسباب‌کشی به‌تنهایی را دارید می‌توانید بر روی تجهیزاتی که حمل اثاثیه منزل آفریقا به شما ارائه می‌دهد حساب کنید و تمامی خدمات و تجهیزات را از این شرکت به‌صورت معتبر همراه با قیمت‌های مناسب دریافت کنید. جهت اطلاعات بیشتر می‌توانید به‌صورت بیست و چهار ساعته هفت روز هفته با مشاوران ما در تماس باشید تا آن‌ها به شما یک مشاوره رایگان جهت باربری و اسباب‌کشی را ارائه دهند. همچنین کارگرانی که در این مجموعه مشغول فعالیت هستند با ایمنی بالا و با دلسوزی تمام بار را برای شما در هر مقاصد و مسافت‌های گوناگون جابه‌جا خواهند کرد. تمامی نیروهایی که برای شما ارسال می‌کنیم ورزیده هستند به‌همین خاطر ارسال کارگران نیرومند و قدرتمند به شما کمک می‌کند که اگر قرار است لوازم سنگین را جابجا کنید این کار افراد ماهر ما بسپارید با توجه به دوره و سابقه‌ای که دیده اند و هم چنین با توجه به قدرت و نیروی انسانی بالایی که دارند برای شما حمل‌ونقل لوازم سنگین را انجام می‌دهند.

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس حمل اثاثیه منزل آفریقا بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات حمل اثاثیه منزل آفریقا استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس حمل اثاثیه منزل آفریقا کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس. مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند