تیم حرفه ای بسته بندی پاسداران

۴.۸/۵ - (۲۶ امتیاز)

 

تیم بسته بندی پاسداران که زیر نظر باربری پاسداران میباشد، یکی از بهترین شرکت های باربری در سطح استان تهران می باشد که دارای نیروی کاری با تجربه و کار آزموده در امر باربری و خدمات رسانی به مشتریان می باشد. با باربری و بسته بندی پاسداران می توانید در مدت کوتاهی لوازم منزل و محیط های اداری و تجاری را منتقل کنید و در مقصد مورد نظر قرار دهید. یکی از باور های غلط در بین افراد جامعه این است که بسته بندی نیازی به تجربه و حرفه ای بودن ندارد و هر کسی قادر به بسته بندی لوازم خود است. شاید در نگاه اول این حرف درست به نظر برسد اما هنگام حمل و نقل و حمل بار و مخصوصا تخلیه بار در مقصد متوجه میشوید که اینچنین نیست و خسارات و مشکلات جانبی بزرگ و کوچکی در حین فرایند اسباب کشی در انتظار شماست.  اتوبار بسته بندی پاسداران دارای سابقه ای درخشان در امر حمل اثاثیه و اثاث کشی وسایل می باشد و خوشبختانه توانسته است به رضایت مشتری دست یابد.

 

بسته بندی پاسداران

📱 شماره های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

 

همانطور که می دانید در زمان های گذشته مردم برای جابجا شدن به یک خانه جدید با دغدغه های بسیاری روبرو بودند و این درگیری ها تاثیرات منفی بر روی رفتار اعضای خانواده میگذاشت و عواقب خوبی را در پیش رو نداشت. شرکت باربری و اتوبار پاسداران تجهیزات لازم برای حمل و نقل کوچک ترین و حتی بزرگ ترین لوازم و وسایل شما را دارد. شرکت بسته بندی پاسداران برای انتقال وسایل به بسته بندی صحیح آنها می پردازد. البته برای بسته بندی از مواد و کارتن های محکم و باکیفیتی استفاده می شود که ضمن حرکت و انتقال دچار آسیب یا باز نشوند.  بسته بندی پاسداران  این امکان را فراهم کرده است که برای هر کدام از اثاثیه شما نوعی بیمه وجود داشته باشد. این بیمه به شما کمک می کند که در صورت بروز هر گونه حادثه ای، بتوانید از خدمات بیمه باربری استفاده کنید. بسته بندی خوب و اصولی یک اسباب کشی بدون استرس و بی مشکل را به ارمغان میاورد. در این روز ها امور اثاث کشی و حمل و نقل اسباب و وسایل منزل با کمک شرکت و اتوبار بسته بندی پاسداران بسیار راحت و ساده شده است.

همچنین نحوه حمل و نقل لوازم و بسته بندی آنها بسیار اهمیت دارد، به گونه ای که در حین اسباب کشی ها اجناس و کالاها دچار صدمه نشوند و خسارتی نبینند. باربری و بسته بندی پاسداران از بهترین امکانات برای حمل و انتقال لوازم مشتریان استفاده می کند. باربری  بارسنتر در کوتاه ترین زمان ممکن و با رعایت تمامی نکات ایمنی وسایل و اثاثیه منزل را جا به جا می کند. شرکت بسته بندی پاسداران بهترین و قابل اطمینان ترین تیم باربری برای حمل بار شماست. شما می‌توانید با اطمینان کامل تمامی مراحل بسته بندی و حمل لوازم مورد نظرتان از صفر تا صد را به تیم اتوبار بارسنتر بسپارید و نگرانی بابت انتفال و آسیب رسیدن به آنها نداشته باشید، به راحتی می توانید به شرکت باربری و کادر بسته بندی شرکت ما اعتماد کرده و وظیفه انتقال وسایل خود را به صورت صحیح و سالم به این شرکت واگذار کنید. دیگر نیازی نیست نگران آسیب های احتمالی به اسباب و اثاثیه خود باشید، اتوبار بارسنتر با وجود بیمه نامه و داشتن کارکنان باتجربه، تمام نگرانی های شما را از بین می برد و آسودگی را برای شما به ارمغان می آورد.

برای این که بار مشتریان سالم و مطمئن به مقصد برسد در شرکت بارسنتر تدارکات ویژه ای به انجام رسیده است. از آنجا که افراد باسابقه مسئولیت بسته بندی کالا را در بسته بندی پاسداران به عهده دارند، هر نوع بایر با روشی که مناسب آن است بسته بندی می شود. مثلا لوازم تر و خشک از هم جدا میشوند و کارتن های لوازم شکستنی جدا از دیگر لوازم قرار میگیرند، تا صدمه ای به آنها نرسد. همچنین اتوبار و باربری ما خدمات و امتیازات ویژه ای را به همراه تخفیقات ویژه در اختیار مشتریان ثابت خود قرار می دهد.

بسته بندی حرفه ای و مطمئن

کلیه بسته بندی ها به شیوه ای انجام می شود که در حین حمل و نقل و انتفال باز نشوند و جابه جایی و حمل آنها راحت تر صورت بگیرد. استفاده از خدمات شرکت اثاث کشی پاسداران برای بسته بندی اثاثیه منزل و یا ادارات، باعث می شود باربری و حمل وسایل شما نیز بسیار سریع تر انجام گیرد. با سپردن کلیه امور بسته بندی به اتوبار بارسنتر میتوانید از خطرات ناشی از بسته بندی اشتباه و آسیب ها جلوگیری کرده و این احتمالات را کاهش دهید و می توانید تمامی لوازم خود را بدون هیچ گونه آسیب و مشکلی تحویل بگیرید.

هدف شرکت ما ارائه بهترین خدمات باربری و بسته بندی به کلیه همشهریان ساکن منطقه های استان تهران بزرگ میباشد. اتوبار و باربری بارسنتر معتقد است که بزرگترین سرمایه هر کسب و کاری اعتماد و راضی بودن مشتریان است و به همین منظور کسب رضایت شما عزیزان را جز ابتدایی ترین و اصلی ترین هدف برنامه های خود میداند. شرکت باربری ما به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به اقصی نقاط شهر تهران می باشد و هیچ گونه محدودیتی برای مشتریان ایجاد نمیکند.

در صورت درخواست از جانب شما کلیه وسایل و ابزار لازم وسایل منزل هنگام اثاث کشی مانند: نوار چسب، کارتن های محکم در اندازه های مختلف، انواع طناب ها، سلفون و کلیه تجهیزات از جانب شرکت خدمات حمل و نقل و حمل بار بارسنتر برای شما ارسال می گردد و دیگر لازم نیست نگران تامین این لوازم نباشید. حفظ امنیت و سلامت اثاثیه و کالای مشتری از اهداف استراتژیک اتوبار بارسنتر است.

بسته بندی پاسداران و باربری بارسنتر یکی از بهترین باربری های موجود در تهران است که با قیمت های ایده آل و خدمات اسباب کشی عالی خود توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند. همشهریان عزیز میتوانید مشاوره‌های لازم را از همکاران و پرسنل اتوبار بارسنتر به صورت دریافت نمایید. شما نیز اگر نیازمند جا به جایی وسایل و اثاثیه و یا بار خود هستید می توانید همین حالا با استفاده از لینک های و شماره های زیر باربری ما تماس بگیرد.

 

👇 حتما به این صفحه ها نیز سر بزنید 👇

اتوبار تهران
باربری تهران
اتوبار ارزان
باربری ارزان

پاسخ به برخی از پرسش های متداول کاربران

آیا سرویس های مربوط به بسته بندی وسایل منزل توسط باربری و بسته بندی پاسداران انجام میشوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و همچنین چیدمان لوازم، در محل مورد نظر شما و توسط پرسنل فنی شرکت انجام میشوند.

به چه روشی میتوانم از خدمات باربری پاسداران استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

تنها کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، بدین ترتیب کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

چه تضمینی برای حفظ سلامت و امانت داری از اجناس ما وجود دارد؟

طبق قرارداد باربری، شرکت‌ بسته بندی پاسداران متعهد می‌شود که از کلیه لوازم و وسایل مشتریان در طول مدت اثاث کشی محافظت کند.

آیا شرکت‌‌ باربری ... حمل و نقل بین شهری را نیز انجام می‌دهد؟

بله. به راحتی میتوانید وسایل خود را به هر نقطه ای از کشور منتقل کنید و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.