موسسه بسته بندی شریعتی

۴.۹/۵ - (۲۲ امتیاز)

 

شرکت باربری و بسته بندی شریعتی یکی از باربری های بسیار معتبر و خوش سابقه در استان تهران است که فعالیت هایی از قبیل بسته بندی لوازم و حمل اثاثیه منزل، لوازم اداره جات، کالاها و لوازم تولیدی کارخانه ها و کلیه اجناس سنگین را انجام داده و با ارائه کارکنان باربری بسیار حرفه ای و افراد باتجربه، زمینه حمل و نقل و جابه جایی راحت بار را برای مشتریان فراهم می نمایند. این باربری تمام تلاش خود را می کند که لوازم و اشیایی که برای مشتریان جابه جا می شوند به شکل سالم به مقصد مورد نظر برسند.

 

بسته بندی شریعتی

📱 شماره های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

 

 اتوبار و باربری بارسنتر با استفاده از به روز ترین روش ها و تجهیزات استاندارد در اسباب کشی منازل یا محل کار و انتقال جنس های مختلف یک اثاث کشی بدون دردسر را به هموطنان خود هدیه می دهد. شما هم می‌توانید با اطمینان خاطر تمامی مراحل بسته بندی و حمل بار وسایل منزلتان را از صفر تا صد  به شرکت بسته بندی شریعتی سپرده و نگرانی بابت آسیب رسیدن به وسایلتان نداشته باشید. به کار گیری تجهیزات استاندارد و باکیفیت باعث می شود که کلیه بسته بندی ها به صورت دقیق صورت بگیرند و از صدمه و آسیب رسیدن به اجناس در حین چیدمان و جابه جایی بار پیشگیری شود.

فرایند اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه امری بسیار تخصصی است و اگر به صورت تخصصی و با رعایت نکات خاص در این زمینه صورت نگیرد، قطعا هنگام بسته بندی و حمل وسایل منزل موجب ایجاد خسارات مختلف میشوید و نیازمند هزینه های دوباره جهت تأمین مجدد لوازم خود خواهید شد. مشخصا انجام امور باربری برای افراد معمولی امری بسیار دشوار خواهد بود و واگذار کردن کارها به نیروهای متخصص بسته بندی شریعتی و اتوبار بارسنتر کمک شایانی در انجام حمل بار و اسباب کشی شما خواهد کرد. 

روش بسته بندی اسباب منزل به نحوی که در طول مسیر حمل و انتقال صدمه ای نبیند و استفاده از خودروهای مخصوص باربری که با توجه به ساختار سالم خود بتوانند ایمنی بار را حفظ کنند، از نکات مهم در یک اسباب کشی موفق به حساب میاید. در این زمینه مشاوران و کارکنان سرویس حمل بار و بسته بندی شریعتی خدمات ارزنده ای به مشتریان خود ارائه می دهند. شرکت ما تجهیزات لازم برای انتقال و بسته بندی کوچک ترین و حتی بزرگ ترین لوازم و کالا های شما را دارد.

تیم متخصص بسته بندی شریعتی و استفاده از تجهیزات درجه یک

موسسه اتوبار و بسته بندی شریعتی با در اختیار داشتن پرسنل باتجربه و ماهر و همچنین با استفاده از تجهیزات مورد نیاز باکیفیت بسته بندی اجناس منزل مانند: انواع کارتن‌های با کیفیت بالا و محکم چندین لایه، استفاده از ضربه گیرها و نایلون های حباب دار مابین وسایل  و چسب های مختلف و ضد رطوبت اقدام به بسته بندی وسایل ارزشمند منزل شما میکند و این اطمینان خاطر را برای شما فراهم میکند که هیچ گونه آسیب و مشکلی سلامت اجناس شما را در حین حمل لوازم و بسته بندی تهدید نمیکند.

پرسنل بسته بندی شریعتی با استفاده از تخصص و سابقه درخشان خود و همینطور  برخورد حرفه ای و با صبر و حوصله با مشتریان توانسته اند نه تنها فرآیند بسته بندی و حمل و انتقال لوازم و چیدمان آنها را به صورت کامل انجام دهند، بلکه مشتریان باربری را نیز راضی داشته اند. شما هموطنان عزیز با نیز تکیه بر رزومه ی درخشان تیم اجرایی فعال در باربری بارسنتر میتوانید به تجربه ای عالی از فرایند اثاث کشی منظم و برنامه ریزی شده دست پیدا کنید و به آن را خاطره ای خوش تبدیل کنید.

از خدمات بی نظیر دیگر شرکت بسته بندی شریعتی این است که این گروه خدمات بسته بندی لوازم را به بهترین شکل ممکن و بدون فوت وقت ارائه می دهد. این تیم باربری از بهترین و به مدرن ترین تجهیزات و روش ها برای بسته بندی کالای شما استفاده می کنند. این گروه با بهره گیری از پرسنل با تجربه خود، بسته بندی ها را به شکلی دقیق و با توجه به نوع و اندازه بار انجام می دهد. در اتوبار شریعنی افرادی مجرب و کارکشته وجود دارند که در زمینه حمل وسایل و بسته بندی اسباب سال ها تجربه دارند و با دقت تمام لوازم را جا به جا و منتقل می کنند.

بسته بندی با قیمت مناسب و به سریع ترین شکل ممکن

برای این که بار مشتریان سالم و مطمئن به مقصد برسد در شرکت بارسنتر تدارکات ویژه ای به انجام رسیده است. از آنجا که افراد باسابقه مسئولیت بسته بندی کالا را در بسته بندی شریعتی به عهده دارند، هر نوع بایر با روشی که مناسب آن است بسته بندی می شود. مثلا لوازم تر و خشک از هم جدا میشوند و کارتن های لوازم شکستنی جدا از دیگر لوازم قرار میگیرند، تا صدمه ای به آنها نرسد. همچنین اتوبار و باربری ما خدمات و امتیازات ویژه ای را به همراه تخفیقات ویژه در اختیار مشتریان ثابت خود قرار می دهد.

برای صرفه جویی در زمان شما همطنان گرامی، شعبه های مختلفی در محله های مختلف استان تهران تاسیس گردیده است، تا در صورت درخواست خدمات اثاث کشی و یا حمل و انتقال بار، شرکت بارسنتر و تیم بسته بندی شریعتی سریعا کادر فنی حمل بار خود را به همراه تجهیزات مورد نیاز به محل مورد نظر شما ارسال نماید. تعهد و مسولیت پذیری کارکنان ما باعث شده که در هنگام بروز هر گونه مشکلی صبور و متمرکز باشند و امنیت بار و لوازم مشتریان را حفظ نمایند.

تیم اثاث کشی و حمل و نقل بسته بندی شریعتی به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مشتریان خود و بسته بندی بار و اسباب کشی به سرتاسر کشور می‌باشد. دیگر لازم نیست هیچ نگرانی بابت حمل وسایل با ارزش خود داشته باشید، زیرا نیروی مجرب اتوبار و باربری بارسنتر به صورت کامل در خدمت شما می‌باشد. شرکت ما ضامن حفظ امنیت و سلامت اسباب و اثاثیه شما و انتقال  سالم تا مقصد مورد نظر شما میباشد.

اطلاعات کامل تری در رابطه با خدمات شرکت باربری بارسنتر

انتقال بار به تمام نقاط کشور
بسته بندی دقیق با بیمه رایگان
حمل بار با وانت بار و نیسان بار
ارسال نیروی کار جهت حمل بار

👇 حتما به این صفحه ها نیز سر بزنید 👇

اتوبار تهران
باربری تهران
اتوبار ارزان
باربری ارزان

پاسخ به برخی از پرسش های متداول کاربران

آیا سرویس های مربوط به بسته بندی وسایل منزل توسط باربری و بسته بندی شریعتی انجام میشوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و همچنین چیدمان لوازم، در محل مورد نظر شما و توسط پرسنل فنی شرکت انجام میشوند.

به چه روشی میتوانم از خدمات باربری و بسته بندی شریعتی استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

تنها کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، بدین ترتیب کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا کلیه اجناس و لوازم را به بیمه میکنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و به علاوه تمامی اقلام و کالای مشتریان شامل بیمه رایگان میشوند.

در شرکت باربری شما قیمت ها به چه صورتی محاسبه میشوند؟

بسته به نوع وسایل نقلیه و تعداد نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت ها مشخصا تغییر میکنند. اما این نکته را در نظر داشته باشید که کلیه قیمت ها و تعرفه ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف های ویژه ای (تا {e410528b0fe271302e56fd1e5a5d5b77effde3d0bd0b589d1677dcac85fb8cde}49) را به مشتریان گرانقدر خود ارائه میکند.