بسته بندی اثاثیه منزل خود را به ما بسپارید:

بسته بندی اثاثیه منزل به صورت اصولی و دقیق از عوامل مهمی است که به طریق آن می‌توانیم یک اسباب کشی راحت و مناسب داشته باشیم. البته چنانچه اینکار به صورت غیر اصولی انجام بگیرد ممکن است برعکس کار شما بسیار سخت‌تر شود و دچار مشکلات زیادی در طی اثاث کشی و بسته بندی اثاثیه منزل شویم. اتوبار و باربری بارسنتر تهران قبل از هر چیزی هدف و تلاش خود را بر جلب اطمینان و ایجاد مشتریان ثابت بنا نهاده است، از این رو کلیه خدمات بسته بندی را به بهترین شکل ممکن و بالاترین کیفیت ارائه می‌کند. باربری و اتوبار بارسنتر با داشتن پرسنل کاری باتجربه و توانمند، رضایت مشتریان را به ارمغان آورده است. تمامی افراد و کارکنانی که در این شرکت باربری مشغول به کار هستند، آموزش دیده هستند و در طی زمان مورد آزمون و سنجش قرار گرفته اند.

۴.۸/۵ - (۳۱ امتیاز)

بسته بندی اثاثیه منزل

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

 

از جمله نکات مهم در بسته بندی اثاثیه منزل و لوازم اداری و شرکت‌ها، انتخاب بهترین روش بسته بندی است و اینکه مطمئن شویم کلیه اجناس مربوط به هر اتاق یا منطقه در جعبه یا کارتن‌های خاص قرار دارند. مثلا اگر روش بسته بندی بر حسب نوع لوازم لازم باشد، لوازم مشابه و هم نوع را در کنار هم قرار دهیم. همچنین به دلیل حجیم بودن لوازم، انتخاب نوع کارتن و جعبه‌ها نیز بسیار مهم و حائز اهمیت است.

استفاده از رانندگان حرفه ای و آشنا به مسیری که دلایل انتخاب بسته بندی اثاثیه منزل هست.شما می‌توانید تمامی مراحل اسباب کشی را به ما بسپارید استفاده از کارگران اسباب کشی در اسباب کشی بسیار مهم هست کارگران بسته بندی اثاثیه منزل برای مشتریان ارسال می‌کند همگی نیرومند و حرفه‌ای هستند با استفاده از ماشین‌های باربری مناسب حمل و نقل اساسی برای شما انجام می‌شود.

بسته بندی حرفه ای بدون محدودیت:

باربران و پرسنل فنی ما با مدرن‌ترین شیوه‌های بسته بندی اثاثیه منزل و اسباب آشنایی دارند. کارکنان موظف هستند تا وسایل را به شکلی بسته بندی کنند که امکان صدمه رسیدن و یا خراش افتادن بر روی آن‌ها به حداقل رسد. همکاری و هماهنگی که در بین پرسنل باربری وجود دارد، باعث تسریع در انجام کارها شده است. همچنین نحوه علامت گذاری جعبه‌ها و کارتن‌ها جهت چینش سریع‌تر و بارگیری راحت‌تر نیز از جمله مواردی است که باید هنگام بسته بندی اثاثیه منزل و وسایل اداری در نظر گرفت و تا حد امکان از اتلاف وقت جلوگیری شود و بار به شکل مطمئنی به مقصد برسد.

هدف شرکت ما ارائه بهترین خدمات باربری و بسته بندی به کلیه همشهریان ساکن منطقه‌های استان تهران بزرگ است. اتوبار و باربری بارسنتر معتقد است که بزرگ‌ترین سرمایه هر کسب و کاری اعتماد و خوشنودی مشتریان است و به همین منظور کسب رضایت شما عزیزان را جز ابتدایی‌ترین و اصلی‌ترین هدف برنامه‌های خود می‌داند. شرکت باربری ما به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به اقصی نقاط شهر تهران هست و هیچ گونه محدودیتی برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. در صورت درخواست از جانب شما کلیه وسایل و ابزار لازم وسایل منزل هنگام اثاث کشی مانند: نوار چسب، کارتن‌های محکم در سایزهای مختلف، انواع طناب‌ها، سلفون و کلیه تجهیزات از جانب شرکت خدمات حمل و نقل و حمل بار بارسنتر برای شما ارسال می‌گردد و دیگر لازم نیست نگران تامین این لوازم باشید. حفظ امنیت و سلامت اثاثیه و کالای مشتری از اهداف استراتژیک اتوبار بارسنتر است.

تجربه بالای کارکنان در بسته بندی اثاثیه منزل و چیدمان:

اتوبار و باربری بارسنتر با استفاده از انواع لوازم بسته بندی اثاثیه منزل از جمله: انواع کارتن‌های بزرگ و کوچک رگال دار و نایلون‌های حباب دار برای جلوگیری از آسیب دیدن لوازم شکستنی، انواع فوم‌های چند لایه، انواع چسب های مخصوص محکم و لوازم باکیفیت کلیه وسایل و اثاثیه و بارهای مختلف را بسته بندی و حمل می‌نماید. تجربه بالا و در اختیار داشتن انواع ابزار کمکی احتمال آسیب به لوازم حساس و شکستنی منزل یا محل شما مانند: تلوزیون یا ال سی دی، مانیتور، میزهای شیشه ای و یا ظروف شکستنی شما را هنگام اثاث کشی به حداقل می‌رساند.

در موسسه باربری بارسنتر به دلیل استفاده از کارکنان و پرسنل با سابقه و آموزش دیده بسته بندی و حمل و نقل لوازم اداری و شرکتی و اسباب منزل مشتریان با نهایت دقت و ظرافت و رعایت اصول امانت داری انجام می‌گیرد.

در کلیه مراحل حمل و نقل اثاثیه و وسایل، چیدمان اصولی بار و کالا اهمیت فراوانی دارد. کادر فنی موجود بار را درون ماشین  به صورت اصولی و ثابت می‌چینند. سپس برای محکم کاری بار را محکم در وسیله نقلیه مستقر می‌کنند و با طناب‌های مخصوص بار را می‌بندند و با اطمینان خاطر و ایمن‌ترین شکل ممکن بار را به مقصد مورد نظر انتقال می‌دهند. اتوبار و باربری ما متخصص در حمل و بسته بندی اثاثیه منزل و وسایل با پرسنل خوش اخلاق و با تجربه  و با امکانات کامل و تعرفه‌های مناسب آماده خدمت دهی به تمامی همشهریان تهرانی عزیز است. همچنین ارسال تجهیزات کامل بسته بندی وسایل و لوازم با بهترین کیفیت ممکن از دیگر خدمات باربری هست.

جهت سفارش با ما در ارتباط باشید:

بسته بندی اسباب کشی یکی از نکاتی است که حتماً باید آن را رعایت کرد و دسته بندی صحیح وسایل منزل یکی از مهم‌ترین نکات در اسباب کشی است

اگر قصد اسباب کشی و بسته بندی لوازم و وسایل منزل خود را با منصفانه‌ترین هزینه باربری دارید و نیازمند یک شرکت معتبر برای انجام این کار هستید، شرکت بارسنتر تمامی خدمات باربری و بسته بندی اثاثیه منزل را با تخفیفات ویژه ارائه می‌نماید. ما کلیه خدمات باربری را به شما ارائه می‌دهیم.  شما می‌توانید قبل از شروع پروژه با تیم‌های بسته بندی اثاثیه منزل در ارتباط باشید و آن‌ها راهنمایی لازم را برای شما در نظر بگیرند آن‌ها با توجه به لیستی که در اختیار دارند طبق نظم و ترتیب تمامی لوازم را برای شما بسته بندی خواهند کرد وظیفه بسته بندی تمامی لوازم منزل را به عهده می‌گیرند می‌توانید با استفاده از لینک‌های زیر اطلاعات بیش‌تری دریافت کنید. همچنین جهت سفارش سرویس با شماره تلفن‌های اتوبار تماس حاصل نمایید. از بسته بندی وسایل بزرگ شکستنی تا وسایل کوچک برای شما تمامی این مراحل را انجام می‌دهند شما می‌توانید با تیم‌های بسته بندی خدمات بندی اثاثیه منزل دریافت نمایید.

 

اطلاعات کامل‌تری در رابطه با خدمات ارائه شده توسط شرکت باربری و بسته بندی اثاثیه منزل بارسنتر:

  1. باربری قیامدشت
  2. باربری تهرانپارس
  3. اتوبار پیروزی

 

پاسخ به برخی از پرسش‌های متداول کاربران

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل منزل توسط باربری بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و همچنین چیدمان لوازم، در محل مورد نظر شما و توسط پرسنل فنی شرکت انجام می‌شوند.

به چه روشی می‌توانم از خدمات بسته بندی اثاثیه منزل استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

تنها کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، بدین ترتیب کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا کلیه اجناس و لوازم را به بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و به علاوه تمامی اقلام و کالای مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند.

در شرکت باربری شما قیمت‌ها به چه صورتی محاسبه می‌شوند؟

بسته به نوع وسایل نقلیه و تعداد نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها مشخصا تغییر می‌کنند. اما این نکته را در نظر داشته باشید که کلیه قیمت‌ها و تعرفه‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای را به مشتریان گرانقدر خود ارائه می‌کند.