موسسه حمل و نقل و باربری پارک وی:

شما می‌توانید تمامی این مراحل را به افراد کاردان و کاربلد باربری پارک وی بسپارید. با ما همراه باشید تا از نحوه کارکرد کارگران بسته‌بندی و جابجایی لوازم برخوردار شوید. باربری پارک وی با پرسنل حرفه‌ای که برای نیروهای اسباب‌کشی ارسال می‌کند به شما این اطمینان را می‌دهد که بار شما بدون صدمه به مقصد ارسال می‌شود. یکی از تدابیری که باربری پارک وی برای شما در نظر گرفته‌ایم وجود بیمه‌نامه در اسباب‌کشی است.

۵/۵ - (۲۱ امتیاز)

باربری پارک وی

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ 

شما می‌توانید صفر تا صد مراحل اسباب‌کشی و باربری خود را به روش‌های نوین از باربری پارک وی دریافت نمایید. خدماتی که این مجموعه برای شما انجام می‌دهند شامل: حمل خرده بار نیز است و برای شما عزیزان تمامی این مراحل را با استفاده از ماشین‌های مجهز انجام می‌دهیم. بیمه‌نامه که برای مشتریان در نظر گرفته‌ایم و زیر نظر اتحادیه باربری است این بیمه‌نامه به شما کمک می‌کند که در حین اسباب‌کشی و جابجایی اگر صدمه‌ای به وسایلتان وارد شود یا در صورت وجود بلایای طبیعی یا خسارت دیدن و ضربه دیدن و وسایلتان باربری پارک وی به شما این امکان را می‌دهیم که لوازم شما به‌صورت صحیح‌وسالم به مقصد موردنظر ارسال شود.

باربری پارک وی یکی از شرکت‌های معتبر بارسنتر:

امروزه وجود شرکت‌های اتوبار معتبر مانند باربری پارک وی ارائه خدمات و سرویس‌های بسیار پیشرفته‌تری نسبت به گذشته، باعث شده که حمل و نقل انواع وسایل برای مشتریان راحت و بدون دردسر شود و جابه جایی و انتقال بار نه تنها دیگر سخت و کسل کننده نیست، بلکه می‌تواند با لذت هم همراه باشد. اتوبار و باربری بارسنتر با سال‌ها سابقه موفق و درخشان در حوزه ارائه خدمات باربری و اسباب کشی لوازم منزل در سطح استان تهران همواره توانسته است، یکی از شرکت‌های باربری موفق در زمینه حمل اثاثیه و انتقال وسایل باشد.

اتوبار و باربری پارک وی با تجربه ای طولانی در امور اثاث کشی و شناخت کامل محله‌های استان تهران و همچنین سبک‌های مختلف زندگی و آشنایی و تهیه ی لازمه‌های مورد نیاز یک حمل و نقل بدون دردسر و با تکیه بر رزومه و سابقه طولانی خود در امور باربری شما را در ساختن خاطراتی شیرین از یک اسباب کشی راحت همراهی خواهد کرد. حمل اثاثیه ی منازل و ادارات، حمل اجناس به هر نقطه ای از کشور، حضور یافتن نیروی کار در محل در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بسته بندی اصولی و تخصصی، جزئی از مزایای انتخاب باربری پارک وی است.

داشتن یک زمانبندی و برنامه ریزی درست برای انجام تمام مراحل باربری قبل از شروع فرایند حمل بار بسیار مهم است. مشاوران باربری در پارک وی با ارائه اطلاعات کامل و ارزشمند شما را راهنمایی می‌نمایند، تا اسباب کشی راحتی داشته باشید. این مشاوره اطلاعات مفیدی در مورد بهترین خودرو‌های باری متناسب با بار، بهترین زمان برای انتقال لوازم و با در نظر گرفتن شلوغی مسیرها انجام می‌شود. مدیریت اتوبار و باربری بارسنتر بهترین و مدرن‌ترین تجهیزات و کادر فنی موجود را به خدمت گرفته است، تا اسباب و اثاثیه مشتری را به صورت ایمن و سالم منتقل کنند و رضایت مشتری را جلب نمایند.

سرویس‌های شرکت باربری پارک وی:

در اتوبار پارک وی افراد کارآزمودی ای (خانم و آقا) برای بسته بندی لوازم ارسال می‌شوند و تمام لوازم به صورت دقیق بسته بندی می‌شوند. استفاده از لوازم بسته بندی ویژه مانند: انواع کارتن‌ها، فوم، نایلون‌های حباب دار، چسب و کارتن‌های رگال دار و استرچ رپ‌های مخصوص برای بسته بندی وسایل باعث می‌شود که تمام وسایل مشتریان گرامی سالم و بدون هیچ خط و خشی به مقصد برسند. افراد متخصص و ماهر اتوبار و باربری پارک وی وسایل شکستنی و ارزشمند شما را از لحاظ جنس جداسازی کرده و سلامت و ایمنی وسایل تزئینی، گرانقیمت و یا شکستنی را با قرار دادن آن‌ها  در جعبه‌های مخصوص بسته بندی و قرار دادن ضربه گیرهای مخصوص در مابین آن‌ها تضمین می‌کنند.

شرکت ما کلیه وسایل نقلیه باری از جمله: انواع وانت بار، نیسان، کامیون، خاور، ایسوزو استاندارد و ایمن را برای حمل و نقل بارهای مشتریان به کار می‌برد. تمامی این ماشین‌ها مسقف و سرپوشیده بوده و درون آن‌ها ویژه اسباب کشی منازل کاملا موکت کاری شده، بدین صورت اقلام و اثاثیه در حین حمل و ارسال و جابه جایی صدمه ای نمی‌بینند. همچنین رانندگان بسیار حرفه ای شرکت به تمام مسیرهای درون شهری و بین شهری آگاهی کامل داشته و می‌توانند امنیت و سلامت بار و خودروی نقلیه را تضمین نمایند.

بارسنتر با کلیه خدمات عالی و حرفه ای:

باربری پارک وی با استفاده از روش‌هایی نوین که برای چیدمان بار به کار می‌گیرد، از آسیب دیدن لوازم شکستنی و حساس در حین عملیات جابجایی پیشگیری می‌کند. چیدمان وسایل به گونه ای صورت می‌گیرد که لوازم بزرگ و سنگین‌تر در پایین اجناس شکستنی و کوچک‌تر قرار بگیرند و از با توجه به این مسئله و دقت کافی و نظم، هیچگونه تداخلی در فرایند حمل و نقل به وجود نمی‌آید. همچنین اگر وسیله الکترونیکی دازید و نیازمند راه اندازی آن‌ها در مقصد هستید، کارکنان ویزه ما کلیه این خدمات را نیز برای شما انجام می‌دهند.

باربری پارک وی با ارائه بیمه‌ی باربری در تلاش است تا امنیت و سلامت وسایل شما را در برابر خطرات محتمل و حوادث غیر مترقبه تضمین نماید. به همین منظور کلیه ماشین‌ها و اجناسی که مشتریان قصد جابه جایی آن را دارند قبل از حمل و انتقال بیمه می‌شوند و از بیمه باربری رایگان برخوردار خواهند شد. همچنین برای خدمات باکیفیت شرکت، هزینه‌های مناسب در نظر گرفته شده است و تخفیف‌های ویژه ای در نظر گرفته شده است، تا برای اکثر مشتریان گرامی قابل پرداخت باشد و با خیال راحت خدمات مورد نظر را سفارش دهند.

چهارراه پارک وی و باربری در این منطقه:

پارک‌وی نام چهارراهی در شمال تهران است. این چهارراه در محل تقاطع خیابان ولیعصر و بزرگراه‌های چمران – مدرس قرار دارد. سمت شمالی پارک‌وی در محدوده منطقه ۱ شهرداری و سمت جنوب آن در محدوده منطقه ۳ شهرداری قرار دارد. پل پارک‌وی با جهتی شرقی-غربی در این منطقه واقع شده‌ است. سمت شرقی پل پارک‌وی در بزرگراه مدرس و سمت غربی آن در بزرگراه چمران امتداد یافته‌ است.

ممکن است گذرتان به پارک وی افتاده باشد یا یک دفعه هوس کنید از خانه بیرون بزنید و در خلوت شبانه تا پل پارک‌ وی گاز بدهید. آنجا بین ساعت دو شب تا چهار صبح، دود کباب و جگر به هوا می‌رود و شلوغ است. ماشین‌ها پشت سر هم پارک کرده‌اند و آدم‌هایی با ظاهر و عقاید مختلف، که از نیمه شب تابستانی‌شان خاطره می‌سازند. پل پارک‌وی با جهت شرقی-غربی یکی از نقاط مهم تهران محسوب شده و موقعیت جغرافیایی پارک‌وی اولین تقاطع خیابان ولیعصر با یه بزرگراه از سمت شمال است، که در منطقه یک شهرداری تهران، بین دو محله «محمودیه» و «امانیه» قرار دارد.

از جمله مکان‌های مهم منطقه پارک‌وی، کلوب آلمانی‌ها در زمین متعلق به سفارت آلمان در ایران بود. هتل استقلال، با نام پیشین رویال هیلتون تهران، در ابتدای بزرگراه چمران که زمانی یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های خاورمیانه بود نیز از اماکن مهم این منطقه محسوب می‌شود. اتوبان چمران را که به سمت شمال در جهت انتهای آن حرکت کنید به پل پارک‌وی اولین پل معلق تهران می‌رسید. پلی که دو بزرگراه چمران و مدرس را در امتداد هم قرار داده است و آن قدیم‌ها که هنوز پل‌های مشابه ساخته نشده بود، برای خودش شهرتی داشت.

برای دسترسی به خدمات باربری و حمل اثاثیه در منطقه و چهارراه پارک وی می‌توانید با تماس با کارشناسان اتوبار و باربری بارسنتر سرویس‌های مورد نظر خود را دریافت کنید. مشاوران باربری به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته اماده ارائه مشاوره رایگان و پاسخ به سوال‌های شما هستند. همچنین با استفاده از بخش رزرو آنلاین نیز می‌توانید به صورت اینترنتی و با پر کردن فرم سرویس مورد نظر خود را سفارش دهید.

 

لینک‌های مفید در رابطه با سرویس‌های باربری بارسنتر

  1. حمل اثاثیه منزل دولت
  2. اتوبار پرستار
  3. باربری ارم
  4. اتوبار اکباتان

 

پاسخ به برخی از پرسش‌های متداول کاربران

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل منزل توسط باربری پارک وی انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و همچنین چیدمان لوازم، در محل مورد نظر شما و توسط پرسنل فنی شرکت انجام می‌شوند.

به چه روشی می‌توانم از خدمات باربری پارک وی استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

تنها کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، بدین ترتیب کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا کلیه اجناس و لوازم را به بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و به علاوه تمامی اقلام و کالای مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند.

در شرکت باربری شما قیمت‌ها به چه صورتی محاسبه می‌شوند؟

بسته به نوع وسایل نقلیه و تعداد نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها مشخصا تغییر می‌کنند. اما این نکته را در نظر داشته باشید که کلیه قیمت‌ها و تعرفه‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای را به مشتریان گرانقدر خود ارائه می‌کند.