حمل و نقل و اسباب کشی ارزان در باربری مینی سیتی:

امروزه گسترش روابط اجتماعی و مبادلات جاده ای به گسترش و به وجود آمدن شرکت‌های باربری معتبر با امکانات رفاهی و باربری فراوان در استان تهران منجر شده است. باربری مینی سیتی نیز با چندین سال سابقه درخشان و تلاش صادقانه و مداوم قصد دارد با ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان اعتبار خود را هر چه بیشتر در میان مردم افزایش دهد. اتوبار و باربری مینی سیتی دارای یک تیم کاری بسیار متعهد به کار و مجرب است که در تمامی ساعات شبانه روز آماده انجام امور باربری و حمل بار برای همشهریان عزیز هستند. سالم و به موقع رسیدن کالا و وسایل شما اولین اولیت کادر فنی باربری بارسنتر است.

۵/۵ - (۲۱ امتیاز)

باربری مینی سیتی

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

پس اگر در همین روزها قصد دارید اسباب کشی و حمل و نقلی را انجام بدهید و یا قصد دارید به منزل و محل جدیدتان بروید، موسسه باربری مینی سیتی در استان تهران به صورت فعال در زمینه اثاث کشی و حمل بار در محدوده شمال استان، خدمات تخصصی اسباب کشی را انجام داده و کلیه خدمات انجام شده به صورت کاملا حرفه ای و با استفاده از آخرین امکانات صورت می‌گیرند. همچنین این موسسه باربری با داشتن دانش کافی و داشتن سابقه ای بلند مدت در امور حمل بار در شهر و خارج شهر به صورت فعال مشاوره را در این خصوص به شما ارائه می‌دهد و آماده است به بهترین روش خدمات خود را به شما ارائه دهد، اتوبار مینی سیتی با تیم حرفه ای برای اسباب کشی و رانندگانی که شناخت کامل از محله‌های استان تهران دارند و آشنایی و تهیه ی ملزومات و تجهیزات مورد نیاز یک اسباب کشی بی دردسر، با تکیه بر رزومه و سابقه طولانی و درخشان خود در این امر شما را در ساختن خاطراتی شیرین از یک اسباب کشی آسان و بدون دردسر همراهی خواهد کرد.

 

باربری مینی سیتی برای دستیابی به این اهداف ارزشمند، راهکارها و استراتژی‌های متنوعی را در برنامه کاری خود گنجانده است.

 

ما معتقد هستیم به اینکه عمل درست بازخود درست و رضایت مشتری را در پی خواهد داشت و به همین منظور صداقت و دقت عمل در فرایند باربری را در تک تک مراحل حمل و نقل را پیشه کار خود کرده ایم. در شرکت باربری مینی سیتی انجام فرایند حمل و نقل و باربری به صورتی انجام می‌شود که اوامر مورد نظر از مرحله اول تا مرحله آخر اسباب کشی به صورت بی نقص انجام خواهد شد، یعنی در مرحله اول برنامه ریزی برای زمان شروع کار، سپس کار بسته بندی وسایل به شکل اصولی و در مرحله بعدی انجام امور حمل و انتقال وسایل و در نهایت بعد از جا به جایی کلیه وسایل توسط خودروی نقلیه، کار چیدمان وسایل منزل را به صورت تخصصی برای شما انجام می‌دهیم،

حمل اثاثیه با قیمت عالی و بسته بندی با تجهیزات مدرن:

 

باربری مینی سیتی یکی از مجهزترین و بهترین باربری‌های استان تهران در حال حاضر است که خدماتی با کیفیت و بی نظیر را در زمینه باربری برای تمامی شهروندان تهرانی عزیز ارائه دهد. استفاده از ماشین آلات با کیفیت و استاندارد به همراه تجهیزات مناسب، به صورتی که هر قسمتی از اثاثیه شما با ضربه گیرهای مخصوص پوشانده می‌شود تا در اثر تکان‌های ناگهانی و یا برخورد با بدنه ماشین آسیبی به آن‌ها نرسد. کلیه ماشین‌های باربری مسقف هستند و در برابر برف و باران مقاوم بوده و به این ترتیب زمان اسباب کشی مشکلی برای وسایل شما ایجاد نخواهد کرد. در باربری بارسنتر خودروهای بزرگ و کوچک به تناسب بار مشتریان فراهم شده است و این موضوع سبب می‌شود که در هزینه‌های شما نیز صرفه جویی شود.

 

در نظر داشته باشید که حمل بار فقط قرار دادن اثاثیه در وسیله نقلیه و حمل آن‌ها نیست. سالم رسیدن وسایل از همه چیز مهم‌تر است و شرکت باربری مینی سیتی در راستای به مقصد رساندن کالاها با نهایت اطمینان، از جدیدترین روش‌های بسته بندی و بهترین تجهیزات استفاده می‌کند. شما هم اگر بسته بندی را به صورت حرفه ای و با رعایت کردن نکات اثاث کشی انجام دهید در نهایت مطمن خواهید بود که در انجام مراحل اسباب کشی دچار مشکلی نخواهید شد. در باربری ما ارائه خدمات بسته بندی توسط افرادی حرفه ای انجام می‌شود که در این زمینه تخصص و دانش کافی را دارند و امتحان خود را بارها پس داده و مورد آزمایش قرار گرفته اند. این افراد که در موسسه اتوبار مینی سیتی تجربه خود را در این حوزه در اختیار شما قرار داده و تمامی وسایل منزل شما را به بهترین نحو ممکن بسته بندی کرده و به صورت کاملا ایمن این وسایل را برای شما حمل و انتقال می‌دهند، انجام پروسه حمل بار به روشی درست باعث می‌شود نگرانی‌های مشتریان بابت ایجاد هر مشکلی برطرف شود و با خیال راحتی به فعالیت‌های روزانه خود بپردازد.

 

همانطور که گفتیم کلیه پرسنل کاری اتوبار مینی سیتی را افرادی متخصص و دانش آموخته تشکیل می‌دهد. آگاهی از شیوه‌های نوین بسته بندی و چیدمان اصولی اثاثیه در خودروی باربری و حمل و نقل ایمن و مطمئن کالا نیاز به دانش و تخصص دارد که افراد موجود در باربری بارسنتر کلیه این مسائل را به خوبی آموخته و در تجربه‌های کاری خود به کار برده اند. در نهایت برای اطمینان کامل، شرکت باربری مینی سیتی در مواجه با هر مشکلی آمادگی لازم را مبذول می‌دارد و همینطور به شما تضمین می‌دهد که در برابر هر نوع آسیب و خسارتی بتوانید از پوشش‌های بیمه ای که توسط شرکت ارائه می‌شود به طور کامل استفاده کنید. طبق بیمه‌نامه بارها و اثاث مشتریان به صورت رایگان بیمه خواهند شد و در صورت آسیب احتمالی به لوازم، این تضمین را به شما می‌دهیم که شرکت بیمه گذار هزینه‌های مورد نظر را پرداخت نماید.

 

خدمات ارائه شده توسط باربری مینی سیتی

  • ارسال ماشین مخصوص باربری (وانت بار، نیسان بار) مسقف و روباز 
  • ارسال تجهیزات کامل بسته بندی اسباب و لوازم با بهترین کیفیت
  • جابجایی و حمل  وسایل سنگین مانند: پیانو، ساید بای ساید، گاوصندوق، تردمیل
  • بسته بندی اثاثیه منزل با متد روز دنیا و قیمت بسیار مناسب
  • سرعت و دقت بالا در مراحل اثاث کشی و حمل بار
  • ارائه خدمات شبانه روزی
  • کارگران ماهر و مجرب
  • بیمه رایگان وسایل مشتری
  • قیمت‌ها و تعرفه‌های ارزان و معقول
  • حمل بار درون شهری و برون شهری
  • چیدمان اثاثیه بعد از باربری
  • رانندگان با تجربه و حرفه ای
  • ماشین‌های حمل و نقل کاملا استاندارد و جادار و مطمئن 

آشنایی مختصری با محله مینی سیتی:

محله مینی سیتی در منطقه ۱ تهران قرار گرفته است و به دلیل مجاورت با رشته‌کوه البرز، زمستان‌های سردی در این محله حاکم است. محله مینی سیتی یکی از شهرستان‌های شمیرانات است که در شمال استان تهران قرارگرفته است. مینی سیتی در دوره پس از انقلاب به ارگان‌های ارتش و سپاه واگذار شد. علت نام‌گذاری این محله این است که اولین شهر بازی تهران به نام مینی سیتی در این محله احداث شد، اما پس از مدتی به دلیل احداث مترو، این شهربازی تخریب شد.

 

مینی سیتی از شمال در مجاورت ارتفاعات رشته کوه البرز قرار دارد، از «جنوب» به اراضی لویزان، ازگل و اراج، از «شرق» بهسوهانک و لواسانات و از «غرب» به محله اقدسیه محدود می‌شود. این منطقه شامل شهرک‌های قائم، محلاتی، نفت، کوثر، لاله، دانشگاه، صدف، آتی ساز، یاس است. بیشتر محله‌هایی که در قسمت‌های شمالی استان تهران قرار گفته‌اند، از بافت نوساز و مطلوبی برخوردار هستند. محله مینی سیتی نیز از جمله محله‌های شمالی تهران است که بیشتر خانه‌های این منطقه از بافت مطلوبی برخوردار هستند. اما متاسفانه خانه‌های ویلایی مینی سیتی در حال تبدیل‌شدن به آپارتمان و برج‌های چندطبقه هستند.

 

اگر شما هم در اطراف این منطقه هستید و نیاز به خدمات باربری دارید و یا آشنایان شما قصد اسباب کشی و حمل و نقل وسایلی را دارند، می‌توانید با تماس با شرکت و مشاوره گرفتن از کارکنان باربری مینی سیتی به خدمات مورد نظر خود دست پیدا کنید. مشاوران ما به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات و راهنمایی شما هستند. در نظر داشته باشید که کلیه خدمات ما با تخفیف‌های ویژه در خدمت شما قرار می‌گیرد، پس هر چه سریع‌تر با استفاده از لینک‌ها و شماره‌های تماس پایین همین صفحه با ما در تماس باشید. باربری یا اسباب کشی خود  را به کادر مجرب اتوبار و باربری مینی سیتی در شرکت بارسنتر بسپارید و با خیالی آسوده به سایر فعالیت‌های خود بپردازید.

 

 

اطلاعات کامل‌تری در رابطه با خدمات شرکت باربری بارسنتر

  1. انتقال بار به تمام نقاط کشور
  2. بسته بندی دقیق با بیمه رایگان
  3. حمل بار با وانت بار و نیسان بار
  4. ارسال نیروی کار جهت حمل بار
  5. وانت بار تیموری

 

پاسخ به برخی از پرسش‌های متداول کاربران

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل منزل توسط باربری مینی سیتی انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و همچنین چیدمان لوازم، در محل مورد نظر شما و توسط پرسنل فنی شرکت انجام می‌شوند.

به چه روشی می‌توانم از خدمات باربری مینی سیتی استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

تنها کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، بدین ترتیب کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا باربری .. مورد اطمینان است؟

شعبه باربری مینی سیتی زیر نظر شرکت اتوبار بارسنتر فعالیت می‌کند و می‌توانید با خیال راحت به آن اعتماد کنید..

در چه نقاطی از کشور سرویس دهی دارید؟

شرکت بارسنتر در کلیه نقاط کشور شعبه‌های مختلفی را تاسیس کرده و این قابلیت را دارد که اجناس شما را به هر نقطه ای از ایران منتقل کند.