حمل اثاثیه و وسایل مختلف در باربری میدان ملت:

قطعا هر شرکت باربری در ایران که بتواند اطمینان خاطر و اعتماد کامل مشتریان را کسب نماید، در میان مردم محبوب‌تر و موفقیت بیشتری خواهد داشت. اتوبار و باربری میدان ملت یکی از معتبر‌ترین و قابل اطمینان‌ترین شعبه‌های اتوبار در استان تهران است، که همواره سعی در ارائه با کیفیت‌ترین خدمات داشته است. شرکت حمل اسباب و باربری میدان ملت یکی از زیر مجموعه‌های موسسه بارسنتر بوده که با ارائه سرویس‌ها و تجهیزات مردن باربری و هزینه‌های باربری معقولانه، اثاث کشی و فرایند حمل و نقل اثاثیه را به یک فرایند بودن دردسر و شیرین برای مشتری تبدیل می‌کند.

در مناطق مختلف استان تهران شعبه‌های باربری بسیار زیادی حضور دارند که با ارائه خدمات موثر در امور اسباب کشی توانسته اند، جابه جایی و حمل و نقل اثاثیه منزل را بسیار آسان نمایند. با وجود تنوع در شرکت‌های باربری انتخاب و تکیه بر خدمات یک شرکت امری دشوار است. یکی از این باربری‌های بسیار محبوب اتوبار میدان ملت در تهران است، که در مناطق شمال و شمال شرقی تهران فعالیت دارد. کادر و تیم اسباب کشی و حمل بار باربری در میدان ملت به صورت ۲۴ ساعته و حتی در ایام تعطیل نیز آماده ارائه خدمات با بالاترین کیفیت به هموطنان و مشتریان عزیز است.

اگر در محدوده میدان ملت حمل و انتقال هر کالایی را که در نظر دارید می‌توانید به تیم ما بسپارید. از حمل وسایل سنگین گرفته تا حمل بار وسایل سبک و حساس. شرکت باربری بارسنتر با استفاده از کادر حرفه ای و با تجربه و به کار گیری خودروهای باربری ایمن، حمل و نقل و اثاث کشی راحتی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. پرسنل باربری میدان ملت با مسئولیت پذیری کامل و رعایت نکات ایمنی و بدون وارد کردن کوچک‌ترین خط و خشی به اجناس شما، اسباب و لوازم را جا به جا می‌کنند. بدین ترتیب می‌توان اطمینان داشت که خسارت‌های ناشی از انتقال وسایل به صورت غیر استاندارد به صفر می‌رسند.

خدمات و سرویس‌های باربری میدان ملت:

بسته بندی اصولی لوازم منزل و اداره‌ها، موردی است که می‌تواند سلامت و ایمنی اسباب و اثاثیه را در هنگام انتقال ان‌ها تضمین نماید. اتوبار و باربری میدان ملت با در اختیار داشتن کادر فنی کارکشته و ماهر و همچنین استفاده از تجهیزات مورد نیاز به روز بسته بندی لوازم منزل مانند:

  1. انواع کارتن‌های مخصوص  و محکم و چند لایه
  2. استفاده از ضربه گیرها و نایلون‌های حباب دار و ضد رطوبت
  3. کارتن‌های رگال دار مخصوص لباس و پوشاک
  4. استفاده از چسب و فوم‌های مخصوص
  5. نیروی کار با تجربه و متخصص در امور

اقدام به بسته بندی وسایل گران فیمت منزل شما می‌کند و این اطمینان خاطر را برایتان فراهم می‌کند، که هیچ گونه خسارت و کوچک‌ترین مشکلی برای لوازم شما در هنگام عملیات حمل لوازم و اسباب کشی منزل پیش نخواهد آمد.

به کارگیری بهترین‌ وسایل نقلیه باربری مسئله ای حیاتی و بسیار مهم است، در صورت استفاده از ماشین‌های باربری استاندارد و مطمئن، سلامت بار مشتریان عزیز در مسیرها طولانی و برون شهری و به سایر نقاط کشور حفظ خواهد شد. ارسال مدل ماشین باربری کاملا بستگی به حجم و اندازه وسایل شما دارد و در صورت تشخیص کارشناسان خودروی باربری کوچک (نیسان بار و وانت بار ) یا خودروهای بزرگ‌تر (کامیون، خاور، تریلی) به همراه نیروی کار حرفه ای، به محل مورد نظر شما اعزام خواهند شد.

به علاوه کلیه این وسایل نقلیه موکت کاری شده و از پتو‌های ضربه گیر در آن‌ها استفاده می‌شود و مطلوب مخصوص اسباب کشی هستند. بدین ترتیب در هنگام حمل و نقل و برخورد وسایل به دیواره خودرو زخمی نمی‌شوند و همچنین خیالتان راحت است که به به لوازم آلودگی وارد نمی‌شود. به همین خاطر است که در زمان حمل و انتقال، این پتو و موکت‌ها در کنار اسباب و اثاثیه شما قرار می‌گیرند تا از برخورد لوازم به یکدیگر و بدنه ماشین جلوگیری شود. رانندگان نیز با کلیه مسیرها آشنایی کامل دارند و با احتیاط کامل و رعایت نکات ایمنی به انتقال وسایل شما می‌پردازند.

حمل ایمن و مطمئن وسایل سنگین و حساس:

شیوه ی حمل و انتقال اسباب و اقلام حساسو شکستنی، به دانش و تخصص کافی لازم دارد و حفظ سلامتی و نگهداری از اسباب و کالای ارزشمند مشتریان گرانقدر از مهم‌ترین وظایف و مسئولیت‌هایی است که اتوبار و باربری میدان ملت در تهران همواره در تلاش برای انجام صحیح این مسئولیت‌ها به بهترین شکل بوده است. در موسسه باربری میدان ملت کلیه برنامه ریزی‌های مربوط به حمل و نقل وسایل و جابه جایی لوازم شما از قبل در نظر گرفته و برنامه ریزی می‌شود، تا در حین پروسه جابه جایی هیچ مشکلی برای شما پیش نیاید و آنطور که باید کار به جلو پیش رفته و تمام شود.

اگر لوازم سنگین و یا گرانقیمتی را در میان وسایل منزل خود دارید و نگرانی بابت حمل این لوازم دارید، نیازی به نگرانی نیست، چرا که ما این خبر خوب را به شما می‌دهیم که حمل کلیه لوازم سنگین و حساس توسط موسسه حمل باربری بارسنتر با بهترین وسایل و تجهیزات و تیم حرفه ای انجام می‌شود و هر وسیله‌ ای با تکنیک و روش خاص خودش منتقل می‌شود. همچنین به انتخاب شما نیروی کار خانم و آقا در محل شما ارسال می‌شود.

حمل و نقل بار و اسباب کشی جزء آن دسته از مواردی است که نیازمند بیمه باربری است. در شرکت باربری میدان ملت به این مسئله اهمیت زیادی داده می‌شود و بدین ترتیب تمامی خودرو‌ها، اجناس حمل شده، رانندگان و تیم باربری، پیش از شروع فرایند باربری شامل بیمه می‌شوند تا در صورت ایجاد اتفاق‌های ناگهانی و غیر مترقبه و بروز مشکل و خسارتی در هنگام کار، کلیه ضررهای مالی به صورت کامل به مشتری پرداخت شود تا با خیال راحت به کارهای دیگر خود برسند.

میدان ملت و محله شمس آباد:

شمس‌آباد در شمال شرقی شهر تهران و در ناحیه ۲ در منطقه ۴ شهرداری تهران واقع شده‌ است. این محله طی تقسیمات شهرداری و شورای شهر تهران در سال ۱۳۸۷ از شمال به بزرگراه شهید زین الدین، از جنوب بهبزرگراه رسالت، از شرق به بزرگراه امام علی و از سمت غرب به خیابان استاد حسن بنا ختم می‌شود و به نام شمس‌آباد-مجیدیه نام گذاری شده‌ است. ویژگی‌ها و امکانات محله میدان ملت که در گذشته به نام آریامهر شناخته می‌شده و اصلی‌ترین میدان محله محسوب می‌شود.

این محله با احداث بزرگراه رسالت به دو محله کاملاً جدا و به نام‌های مجیدیه شمالی و مجیدیه جنوبی تقسیم گردید. مجیدیه شمالی در ناحیه ۲ منطقه ۴ شهرداری تهران و مجیدیه جنوبی در منطقه ۸ شهرداری تهران قرار دارد. مجیدیه شمالی قبل از ادغام با محله شمس‌آباد، از شمال به خیابان شهید ابراهیمی (بلوار بیژن)، از جنوب به بزرگراه رسالت، از غرب به خیابان شهید استاد حسن بنا و از سمت شرق به بزرگراه امام علی ختم می‌شد.

ساخت‌وساز در این محل بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و با افزایش مهاجرت روستائیان به شهرها [اکثرا استان یزد] و تبدیل زمین‌های کشاورزی به واحدهای مسکونی افزایش یافت و می‌توان گفت که این محله در مقایسه با محله‌های سنتی تهران مانند (مبارک‌آباد، دولاب، بهارستان و…) محله ای نوپا با سابقه ای حداکثر ۳۰ ساله است. میدان ملت هم همانطور که گفتیم مهم‌ترین میدان این منطقه است و افراد برای خریدهای خود به این منطقه می‌روند.

اگر شما هم نیازمند خدمات باربری و حمل و نقل در حوالی میدان ملت هستید، اتوبار و باربری بارسنتر یکی از معتبرترین شرکت‌ها برای انجام امور اسباب کشی و حمل بار شما است. تنها کافیست با یک تماس با کارشناسان ما و در کلیه ساعات شبانه روز، به خدمات و سرویس‌های مورد نظرتان دست پیدا کنید. همچنین از طریق بخش رزرو آنلاین می‌توانید خدمات مورد نظر خود را به صورت اینترنتی دریافت کنید.

۵/۵ - (۲۳ امتیاز)

باربری میدان ملت

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

لینک‌های مفید در رابطه با سرویس‌های باربری بارسنتر


 

پاسخ به برخی از پرسش‌های متداول کاربران

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل منزل توسط باربری میدان ملت انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و همچنین چیدمان لوازم، در محل مورد نظر شما و توسط پرسنل فنی شرکت انجام می‌شوند.

به چه روشی می‌توانم از خدمات باربری میدان ملت استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

تنها کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، بدین ترتیب کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا کلیه اجناس و لوازم را به بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و به علاوه تمامی اقلام و کالای مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند.

در شرکت باربری شما قیمت‌ها به چه صورتی محاسبه می‌شوند؟

بسته به نوع وسایل نقلیه و تعداد نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها مشخصا تغییر می‌کنند. اما این نکته را در نظر داشته باشید که کلیه قیمت‌ها و تعرفه‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه را به مشتریان گرانقدر خود ارائه می‌کند.