باربری قیمت مناسب بارسنتر با سابقه چندین ساله

۴.۶/۵ - (۱۱ امتیاز)

 

باربری قیمت مناسب بارسنتر بیش از ۲۰ سال است که درزمینهٔ های باربری و اتوبار و حمل اثاثیه فعالیت می‌کند. کلیه خدماتی که شرکت به همشهریانه تهرانی ارائه می‌دهد دارای مناسب‌ترین و بهترین قیمت بوده و می‌توان گفت اگر به دنبال یک اتوبار ارزان هستید و یا اینکه برای باربری و حمل بار خود می‌خواهید از یک باربری قیمت مناسب استفاده کنید این شرکت بهترین گزینه خواهد بود. حمل اثاثیه منزل و اتوبار و باربری قیمت مناسب با استفاده از ماشین‌های مجهز و مناسب مانند انواع ماشین‌های کشنده، ایسوزو، کامیونت‌های مسقف و روباز، خاور، نیسان و وانت را با اتوبار و باربری بارسنتر تجربه کنید. این شرکت علاوه بر انجام حمل اثاثیه منزل ارزان و باکیفیت، حمل‌ونقل و جابه‌جایی اثاثیه منازل و ادارات و سازمان‌ها را توسط افرادی ورزیده، آموزش‌دیده و ماهر انجام می‌دهد.

باربری قیمت مناسب بارسنتر

شماره های تماس با باربری بارسنتر

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه مرکز تهران  ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

محدوده فعالیت‌های باربری و اتوبار بارسنتر:

حمل اثاثیه منازل شخصی٬اثاث‌کشی و حمل انواع اسباب و اثاثیه سازمان‌ها، شرکت‌ها و سایر ارگان‌ها٬حمل‌ونقل انواع بارهای سبک و سنگین٬حمل‌ونقل جهیزیه٬حمل‌ونقل و جابه‌جایی با استفاده از انواع ماشین‌های مجهز و متناسب با بار٬انجام کلیه خدمات اسباب‌کشی٬بسته‌بندی کاملا حرفه‌ای فقط و فقط در باربری قیمت مناسب بارسنتر

کلیه خدماتی که در این شرکت انجام می‌گیرد ازجمله خدمات اتوبار و حمل اثاثیه و باربری با قیمتی ارزان ارائه می‌شود. باربری قیمت مناسب بارسنتر با در اختیار داشتن تجهیزات و امکانات و همچنین نیروهای متخصص کلیه خدمات را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهیم. باربری قیمت مناسب و باکیفیت در تهران از خدماتی است که ما به همشهریان عزیز در کلیه نقاط تهران ارائه می‌دهیم. شرکت با توجه به در اختیار داشتن انواع ماشین‌های باربری متناسب با حجم و نوع بار شما بهترین و مناسب‌ترین قیمت را ارائه می‌دهد.

باربری قیمت مناسب در تهران فقط اتوبار و باربری بارسنتر

باربری قیمت مناسب در تهران را با باربری و اتوبار بارسنتر تجربه کنید. اگر برای حمل‌ونقل اثاثیه، اسباب‌کشی و حمل انواع اثاثیه به دنبال یک باربری قیمت مناسب می‌گردید باید گفت که می‌توانید این خدمات را با بهترین کیفیت و قیمت فوق العاده از ما بخواهید . باربری و اتوبار بارسنتر به صورت ۲۴ ساعته حتی در روزهای تعطیل به همشهریان تهرانی در همه مناطق و خیابان های تهران خدمت رسانی می کند . خدمات بارسنتر متنوع است که در ادامه با آن ها آشنا می شوید .باربری قیمت مناسب بارسنتر با بیش از ۲۰ سال سابقه در امر باربری و اتوبار آماده ی خدمت رسانی به شما می باشد که با استفاده از جدیدترین ابزار روز دنیا و بهترین افراد این کار را به صورت حرفه ای انجام میدهد .

اتو بار و باربری قیمت مناسب بارسنتر همه تلاش خود را برای کسب رضایت شما انجام می دهد و برای کسب رضایت شما شعب متفاوتی را در مناطق مختلف تهران دارا میباشد . به عنوان مثال باربری اتوبار بام تهران در شمال اتوبار سراج در شرق باربری یافت آباد در جنوب و سایر شعب که همگی به صورت شبانه روزی آماده ارائه ی خدمت به شما میباشند.

حمل بار ارزان به شهرستان

یکی دیگر از خدمات و سرویس های باربری قیمت مناسب بارسنتر حمل بار از تهران به شهرستان می باشد که با کمترین قیمت ممکن همه نوع بار و حمل اثاثیه منزل را از تهران به شهرستان ها منتقل می کنیم و اگر می خواهید به شهرستان اسباب کشی کنید و یا کالایی را به شهرستان ها انتقال دهید باربری بارسنتر این آمادگی را دارد تا این کار را برای شما همشهری عزیز با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به شهرستان را انجام دهد . کافی است یک بار امتحان کنید .

نکات ضروری در مورد اسباب کشی

اگر شما مشتریان عزیز باربری قیمت مناسب بارسنتر هم این روزها در حال آماده سازی خود برای حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی هستید بهتر است که این توصیه ها را بخوانید و از آن استفاده کنید تا در حین اثاث کشی و بعد از اثاث کشی با مشکل مواجه نشوید . حمل اثاثیه منزل از یک جا به مکان دیگر و اسباب کشی یک عمل سخت برای خانواده هاست. اولین کاری که باید انجام دهید این است که یک شرکت باربری مطمئن و معتبری را برای اسباب کشی انتخاب بکنید . چه وسایلی برای اسباب کشی نیاز دارید : برای اسباب کشی از یک خانه به منزل دیگر شما باید پیش از آغاز اثاث کشی وسایلی را خریداری کنید یا اماده کنید یا اگر به باربری قیمت مناسب بارسنتر اطلاع دهید برای شما آماده میکنیم که به صورت زیر لیست کرده ایم :

جعبه ها و کارتن هایی با ابعاد مختلف
مقدار زیادی طناب های محکم و ضخیم
مقداری روزنامه باطله برای حفاظت از اشیای شکستنی و مهم
نوار چسب پهن برای بستن کارتن ها و جعبه ها
ماژیک های سر پهن برای نوشتن روی کارتن ها
شما می توانید کارتن ها را به صورت آماده و نو بخرید یا با سر زدن به سوپر مارکت ها و فروشگاه های محل زندگیتان مقداری از کارتن های اضافی ان ها را بگیرید یا این کار را به عهده ی ما بگذارید. با این کار در هزینه های اسباب کشی هم صرفه جویی کرده اید .

بسته بندی وسایل شکستنی و قیمتی

هر قدر وسایل و ظروف شکستنی را با دقت بیش تری بسته بندی کنید در مقصد با خیال راحتری آن ها را باز خواهید کرد و سالم خواهند ماند و دچار شکستگی و یا رنگ پریدگی نمی شوند و هم چنین پیدا کردن وسایل هم راحت تر خواهد بود . بهتر است لوازم شکستنی را در جعبه های اصلی خودشان که دارای حفاظ هایی است قرار دهید. اگر این جعبه ها را دور ریخته اید وسایل شکستنی را در روزنامه یا پارچه یا پلاستیک های حباب دار بپیچید و درون یک کارتن سالم و محکم بسته بندی کنید .

روی هر جعبه پس از اتمام کار بسته بندی برچسبی حاوی فهرست وسایل و لوازم داخل ان بچسبانید و در صورتی که اجناس داخل ان شکستنی است با ماژیک قرمز کلمه شکستنی را بنویسید .لازم به ذکر است که در صورت تمایل شما باربری قیمت مناسب بارسنتر همه ی این کارهارا برای شما انجام خواهد داد.

بهترین باربری قیمت مناسب در تهران

ما در باربری قیمت مناسب بارسنتر بهترین خدمات را به شما ارائه می کنیم و در اسباب کشی گوشه های وسایل چوبی ومبلمان را به خوبی می پوشانیم تا در حین اسباب کشی هیچ صدمه ای به آن ها وارد نشود و یکی از خدمات ویژه ما بسته بندی وسایل با استفاده از جدیدترین وسایل بسته بندی مثل : کارتن رگال دار (رگال داره – مشابه یک کمد کوچک که ۱۲ دست لباس مجلسی و کت و شلوار) ، ساک رختخواب ( ۳لایه – حاوی پشم شیشه – زیپ دار) ، وکیوم بزرگ ۹۰متری شامل بابل رپ ( فوم ضربه گیر ) کار بسته بندی لوازم منزل را برای حمل اثاثیه انجام می دهیم .

اگر پیانو و یا وسایل بزرگ تر دیگری هم داشته باشید ما در اتوبار و باربری قیمت مناسب بارسنتر آن ها را به صورت کاملاً حرفه بسته بندی می کنیم و آن ها را به محل مورد نظر حمل می کنیم . ما وسایل آشپزخانه و وسایل شکستنی را به روش کاملاً جدید بسته بندی می کنیم و روی هر کدام از بسته بندی ها محتویات آن را یادداشت می کنیم تا هیچ سر در گمی در حین حمل اثاثیه و چیدمان پیش نیایید و کارگران و همکاران ما بفهمند این وسایل مختص کجاست و اگر شکستنی است بیشتر مواظب باشند .

باربری قیمت مناسب

باربری قیمت مناسب بارسنتر در تهران با بهترین کیفیت و کمترین قیمت خدمات باربری را ارائه می کند تا در این شرایط اقتصادی مشتریان عزیز  بارسنتر هم با مشکل مواجه نشوند و یک باربری و اتوبار خوب و بی دردسر را تجربه کنند و بهترین خدمات باربری را با ۲۰ ساله سابقه ای که در این حوزه داریم به شما ارائه می کنیم و مفتخریم که دارای انواع ماشین های حمل بار از جمله : کامیون ، کامیونت ، خاور ، نیسان ، وانت بار می باشیم که به همراه نیرو های متخصص به صورت ۲۴ ساعته در همه ایام هفته به شما خدمت رسانی می کنیم .

باربری قیمت مناسب بارسنتر هر نوع خدماتی از قبیل : حمل بار ، حمل بار از تهران به شهرستان ، وانت بار ارزان ، بسته بندی لوازم در خانه مشتری ، اسباب کشی ، حمل اثاثیه منزل ، حمل لوازم اداری و شرکتی و … را انجام می دهد و به هرکدام از این خدمات که نیاز داشتید کافی است که با شماره های باربری قیمت مناسب بارسنتر تماس بگیرید و سفارش خود را بدهید تا همکاران وظیفه شناس ما در سریع ترین زمان در محل حاضر شوند وبه شما خدمت رسانی کنند .

آیا سرویس های مربوط به بسته بندی وسایل نیز در قیمت اثاث کشی موثر هستند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار در هزینه ی پرداختی شما موثر است

چطور میتوانم از قیمت اثاث کشی و هزینه ی خدمات باربری آگاه شوم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا در باربری بارسنتر کلیه اجناس و لوازم را بیمه میکنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان میشوند.

در باربری شما قیمت ها چگونه محاسبه میشوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت ها تغییر میکنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه میکند.