حمل بار و باربری عباس آباد:

هر ساله قشر متعددی از هموطنان ما در سرتاسر کشور، نیاز مند تعویض محل زندگی و یا محیط کار خود و یا برای موقعیت‌های شغلی و کار بهتر از یک ناحیه به ناحیه دیگری نقل مکان می‌کنند. اتوبار و باربری عباس آباد با ارائه سرویس‌های با کیفیت و با قیمت‌های ارزان و تخفیف‌های ویژه تا یکی از بهترین شرکت‌های اتوبار در زمینه حمل و انتقال و جابه جایی اثاث و لوازم منزل و انواع بار است و این پروسه را برای کلیه مشتریان گرانقدر خود راحت نموده است و همواره در پی جلب اطمینان مشتریان و رساندن سالم اجناس مشتری به مقصد بوده است.

۵/۵ - (۲۲ امتیاز)

باربری عباس آباد

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

قطعا هر شرکتی که موفق به کسب رضایت مشتریان خود شود و آن‌ها را راضی‌تر نگه دارد می‌تواند در حوزه باربری و اتوبار اسم و رسم و سابقه ی خوبی برای خود کسب کند. به همین منظور باربری عباس آباد تمامی مشکلات و نگرانی‌های خانواده‌ها و شرکت‌ها را در یک چشم به هم زدن برطرف کرده است و کار حمل و نقل اسباب و اثاثیه را به صورت صفر تا صد و کامل انجام می‌دهد.

تا این لحظه تمامی افرادی که از اتوبار عباس آباد برای حمل و ارسال لوازم خود استفاده کرده‌اند، از نحوه ارائه خدمات و کیفیت سرویس‌هایی که شرکت بارسنتر در تمامی مراحل حمل اثاث کشی لوازم به آن‌ها ارائه کرده است، کاملا رضایت داشته اند و این باربری را به دوستان و آشنایان خود نیز پیشنهاد می‌کنند.

 

 

در موسسه باربری عباس آباد نگرانی‌ها و خستگی‌های مشتریان در هنگام اسباب کشی، جابه جایی وسایل یا انتقال لوازم به حداقل می‌رسد، به این خاطر که همه مراحل طبق برنامه ریزی و پی ریزی کاملا سازماندهی شده و از قبل تعیین شده صورت می‌گیرد و به این دلیل که کارها به صورت گروهی انجام می‌گیرد، افراد با کم‌ترین انرژی می‌توانند انتقال بار خود را انجام دهند و به خدمات مورد نظر خود دست پیدا کنند. در باربری و اتوبار عباس آباد تهران کلیه هزینه‌ها متناسب با خدماتی است که در اختیار مشتریان گرامی قرار می‌گیرد و از آنجایی که بیمه نامه باربری نیز به بار و خودروهای باربری تعلق خواهد گرفت، هزینه‌ها و خسارت‌ها در صورت بروز اتفاقات ناگهانی به مشتریان بازگردانده خواهد شد.

پرسنل باربری و رانندگان با تجربه:

 

شرکت حمل بار و باربری عباس آباد به منظور ارائه تسریع ارائه خدمات و انجام جا به جایی و حمل اثاثیه در کوتاه‌ترین زمان ممکن و صرفه جویی در وقت شما مشتریان گرانقدر، شعبه‌های مختلفی در کلیه مناطق مختلف استان تهران تاسیس کرده است. برای راحتی کار، پس از اعزام گروه‌های باربری از طرف شرکت به محل و بسته بندی دقیق وسایل و آماده نمودن آن‌ها برای انتقال در وسیله نقلیه، عملیات حمل و نقل شروع می‌شود. همچنین باربری بارسنتر خدماتی مثل حمل بار به شهرستان توسط خودروهای مسقف و موکت کاری شده را نیز انجام می‌دهد و کارکنان و رانندگانی که در اتوبار و باربری عباس آباد مشغول کار هستند، همگی افرادی پر انرژی و با اخلاق حرفه ای و متخصص در امور اسباب کشی هستند،

 

بسته بندی وسایل به عنوان یکی از مهم‌ترین مراحل اسباب کشی باید به صورت کاملا اصولی  و بدون نقص صورت بگیرد، تا صدمه و مشکلی در هنگام عملیات حمل و نقل به وجود ننیامده و مشکلات به حداقل رسیده و ایمنی و سلامت لوازم تضمین شود. باربری عباس آباد با بهره گیری از دانش و مهارت فنی افراد با تجربه خود در زمینه بسته بندی وسایل و همینطور تجهیزاتی که برای بسته بندی بکار می‌برد، پروسه اسباب کشی را برای شما به ساده ترین و بهترین روش ممکن انجام می‌دهد. در ضمن اگر خودتان کار بسته بندی را انجام می‌دهید و نیاز به لوازم و تجهیزات برای بسته بندی لوازمتان دارید، می‌توانید با مشاوران و کارشناسان موسسه باربری بارسنتر تماس گرفته و در کم‌ترین زمان ممکن تجهیزات و لوازم مورد نظر خود را برای بسته بندی را دریافت کنید.

 

استفاده از خودروهای باربری ایمن و بیمه شده، سلامت و تمیز بودن ماشین‌ها و سرویس شدن روزانه خودروها قبل از ارسال برای اسباب کشی، از ویژگی‌هایی است که برای حمل و انتقال اثاث و لوازم در باربری و اتوبار عباس آباد مورد توجه قرار می‌گیرد. کلیه خودروهای باربری از جمله: وانت بار، نیسان بار و خاور و کامیون‌ها مجهز به تجهیزات ضربه گیر و موکت کاری شده و دارای سقف هستند، که امنیت و سلامت بار را در هنگام جابه جایی و حمل در هر شرایط آب و هوایی کاملا تضمین می‌کنند.

 

رانندگان باربری و عباس آباد تمامی مسیرهای داخلی و خارجی را می‌شناسند و با بهره گیری از سابقه بالا و تکنیک‌های رانندگی در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با امنیت کامل کالای شما را به مقصد می‌رسانند. در نهایت هم خودروهای باربری و هم اجناس و اقلام مشتریان به صورت کامل شامل بیمه باربری می‌شوند تا خیال شما کاملا راحت باشد و نگرانی بابت سلامت وسایل ارزشمند و گرانقیمت خود نداشته باشید.

 

اسباب کشی در محله عباس آباد تهران:

عباس‌آباد یکی از محله‌های استان تهران است که بخش عمده آن در منطقه ۷ شهرداری تهران و بخش کوچکی از آن در منطقه ۶ شهرداری تهران واقع شده‌ است. این محله در واقع قسمتی از اراضی بزرگ عباس‌ آباد محسوب می‌شود. اراضی عباس آباد که امروزه از آن با عنوان منطقه ویژه عباس آباد و قطب فرهنگی و گردشگری پایتخت یاد می‌شود با وسعتی در حدود ۶۰۰ هکتار یکی از مهم‌ترین پروژه‌های توسعه فضاهای فرهنگی و سبز، هم از لحاظ وسعت و هم از لحاظ کیفیت محتوایی و عملکردی در مقیاس کلانشهری و ملی به حساب می‌آید.

 

عباس آباد از روستاهای بزرگ اطراف تهران بوده که همسایه روستای قصر به شمار می‌امد و بنای این روستا را به میرزا عباس معروف به حاج میرزا آغاسی صدراعظم معروف محمد شاه قاجار منصوب می کنند. حاج میرزا آغاسی با احداث قنات و مشجر نمودن عباس آباد آنجا را به مرکز خوشگذرانی سواران ماکویی که در واقع محافظان او بودند مبدل کرد اما هم زمان با صدارت امیر کبیر بساط عیاشی از عباس آباد جمع و آنجا را به محیطی پاکیزه تبدیل کرد.

 

این منطقه در نیمه شمالی استان تهران واقع شده و حدود آن را از شمال و شرق بزرگراه شهید حقانی، از جنوب خیابان شهید بهشتی و از غرب بزرگراه آفریقا تشکیل می‌دهد. طراحی و احداث فضاهایی مانند: باغ کتاب، باغ هنر، باغ موزه دفاع مقدس، باغ فلسفه و هر باغی که بتوان به عرضه فرهنگ و هنر در آن پرداخت از جمله طراحی‌های اراضی عباس آباد تهران است. شما هم می‌توانید اسباب کشی را در عباس آباد با بهترین قیمت و کیفیت با باربری بارسنتر تجربه کنید.

در صورتی که نیازمند خدمات و سرویس‌های حمل و نقل و یا اثاث کشی هستید،

 

هر چه سریع‌تر با باربری عباس آباد که یکی از شعبه‌های معتبر شرکت بارسنتر است تماس بگیرید و از تخفیف‌های ویژه ما استفاده کنید. در صورتی که باز هم سوالی در ذهن شما وجود دارد یا نیاز به مشاوره در خصوص فرایند حمل بار خود دارید، کارشناسان ما به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. همچنین می‌توانید با استفاده از لینک‌های پایین‌تر صفحه با سرویس‌های ما آشنا شوید یا از بخش رزرو آنلاین سرویس مورد نظر خود را سفارش دهید.

اطلاعات تکمیلی در ارتباط با خدمات شرکت باربری بارسنتر

  1. انتقال بار به تمام نقاط کشور
  2. بسته بندی دقیق با بیمه رایگان
  3. حمل بار با وانت بار و نیسان بار
  4. ارسال نیروی کار جهت حمل بار
  5. اتوبار عباس آباد

 

پاسخ به برخی از پرسش‌های متداول کاربران

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل منزل توسط باربری عباس آباد انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و همچنین چیدمان لوازم، در محل مورد نظر شما و توسط پرسنل فنی شرکت انجام می‌شوند.

به چه روشی می‌توانم از خدمات باربری عباس آباد استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

تنها کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، بدین ترتیب کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا باربری .. مورد اطمینان است؟

شعبه باربری .. زیر نظر شرکت اتوبار بارسنتر فعالیت می‌کند و می‌توانید با خیال راحت به آن اعتماد کنید..

در چه نقاطی از کشور سرویس دهی دارید؟

شرکت بارسنتر در کلیه نقاط کشور شعبه‌های مختلفی را تاسیس کرده و این قابلیت را دارد که اجناس شما را به هر نقطه ای از ایران منتقل کند.