دسترسی به باربری شاهین شمالی تنها با یک تماس:

باربری شاهین شمالی برای شما دوستان عزیز از تهران به تمامی نقاط کشور آماده خدمت‌رسانی و بسته‌بندی است ما برای شما تجهیزات و لوازم بسته‌بندی و همچنین حمل‌ و نقل لوازم سنگین و اسباب‌کشی و ارسال تیم بسته‌بندی و چیدمان را انجام خواهیم داد. شما می‌توانید با شماره‌هایی که در صفحه درج‌شده است تماس بگیرید و نوبت خود را توسط مشاوران ما رزرو نمایید.

۴.۸/۵ - (۲۹ امتیاز)

باربری شاهین شمالی

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ 

ما برای شما دوستان عزیز ۴۵% تخفیف ویژه برای انجام خدمات باربری و اسباب‌کشی در نظر گرفته‌ایم حمل‌ و نقل لوازم اداری و شرکت‌ها، حمل‌ و نقل به تمامی خدمات اسباب‌کشی را برای شما دوستان عزیز انجام خواهیم داد باربری شاهین شمالی با داشتن کادر حرفه‌ای یکی از برترین شرکت‌های باربری در سطح تهران شده‌است. شما می‌توانید هر نوع ماشین باربری برای اسباب‌کشی و باربری خود احتیاج دارید از این شرکت‌ها دریافت نمایید شما دوستان عزیز می‌توانید حتی با تماس با ما از یک مشاوره‌ای رایگان نیز برخوردار شوید. مشاوران و کارشناسان ما در خدمت شما دوستان عزیز هستند تا سوالات شما را درباره اسباب‌کشی و باربری پاسخ‌گو باشند. ما برای شما جابجایی کالا، جهیزیه عروس، اسباب‌کشی منزل، اسباب‌کشی ادارات، را انجام خواهیم داد. با کم‌ترین نرخ کرایه شما می‌توانید یک اسباب‌کشی خوب را در اختیار داشته باشید. باربری شاهین شمالی برای مشتریان خدمات باربری و اسباب‌کشی را همراه با تعرفه‌های ارزان انجام می‌دهد. شما می‌توانید تمامی خدمات اسباب کشی  خود را با  ۴۵% تخفیف ویژه از تیم حرفه‌ای ما دریافت نمایید.

ماشین‌های باربری چه نقشی در اسباب کشی دارند؟

خدمات باربری ما برای شما دوستان عزیز اسباب‌کشی را با استفاده از تجربه‌ای که در اختیار داریم آسان خواهیم کرد نگران نباشید زیرا با استفاده از ماشین‌های مجهز و استانداردی که باربری شاهین شمالی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد حمل‌ و نقل سریع را برای شما انجام می‌دهیم. وانت‌بار و نیسان بار یکی از پرکاربردترین ماشین‌ها برای حمل بار و اسباب‌کشی است زیرا شما تنها با انتخاب ماشین مورد نظر خود می‌توانید بار خود را به‌صورت کاملاً بسته‌بندی‌شده در مقصد موردنظر از ما دریافت نمایید.

اگر قصد انجام خدمات اسباب‌کشی و باربری در مسافت‌های کوتاه و در بین‌شهری را دارید ما به شما توصیه می‌کنیم از ماشین مثل وانت‌بار و نیسان بار باربری شاهین شمالی استفاده نمایید. تا خدمات اسباب‌کشی و باربری خود را از این ماشین‌ها دریافت نمایید.

اما برای شما دوستان عزیز این ماشین‌ها را به‌صورت عایق‌بندی و کف‌پوش شده قرار دادیم پس خیالتان راحت باشد که در حین جابه‌جایی بار صدمه‌ای به بارتان وارد نمی‌شود زیرا ماشین‌ها مجهز هستند و عایق‌بندی شده‌اند و این ماشین‌ها به‌صورت روزانه توسط کارشناسان ما چک می‌شوند تا از لحاظ فنی مشکلی نداشته باشند. تمامی تلاش ما بر این است که بار شما با سلامت کامل به مقصد موردنظر ارسال شود. نگران رفت‌  و آمد در مسافت‌های طولانی نباشید زیرا ما رانندگان را انتخاب کرده‌ایم که در این زمینه دارای تجربه کاری بالا هستند به تمامی راه‌ها و مسیرهایی که قرار است وسایل موردنظر شما ارسال شود مسلط هستند آن‌ها سعی می‌کنند بهترین مسیر و بدون ترافیک‌ترین مسیر را انتخاب کنند تا بار شما به به‌صورت سالم به مقصد برسد.

باربری شاهین شمالی لوازم شکستنی را با چه ترفندی بسته بندی می‌کند؟

بهتر است چندین روز قبل از اسباب‌کشی وسایل را تفکیک کنیم تفکیک سازی وسایل به شما کمک می‌کند که بسته‌بندی مناسب‌تری داشته باشید بسته‌بندی یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید قبل‌از اسباب‌کشی حتما حتما به‌صورت ضروری انجام شود اما سعی بر این داریم که برای شما بسته‌بندی را با تجهیزاتی که در اختیار داریم انجام دهیم. بسته‌بندی وسایل شما دوستان عزیز توسط تیم حرفه‌ای باربری شاهین شمالی انجام می‌شود افرادی در منزل‌های شما حضور پیدا می‌کنند و این کار تخصصی را برای شما با استفاده از تجهیزاتی که در اختیار دارند انجام می‌دهند و شما می‌توانید با انتخاب این تیم حرفه‌ای بار سنتر تمامی لوازم منزل خود را به‌صورت بسته‌بندی‌شده از ما دریافت نمایید. تمامی تلاش ما این است که هیچ وسیله‌ای بدون بسته‌بندی شدن از منزل خارج نشود به‌همین خاطر ما لوازم را از هم جداسازی خواهیم کرد. لوازم شکستنی باید با احتیاط بیشتری جابجا شوند و از جعبه‌های چند لایه برای بسته‌بندی لوازم شکستنی استفاده می‌کنیم قبل ازین که لوازم شکستنی را در جعبه‌ها قرار دهید با استفاده از سلفون‌ها و نایلون‌های حباب دار آن‌ها را می‌پیچیم تا اطمینان خاطر بیشتری پیدا کنیم که به این وسایل صدمه وارد نمی‌شود و آن‌ها را در کارتون‌ها قرار می‌دهیم همچنین دیگر وسایل ریز و درشت مثل فرش، مبلمان، سرویس‌های خواب، سرویس‌های آشپزخانه، را برای شما به‌صورت مجزا بسته‌بندی می‌کنیم و نام هر وسیله را بر روی جعبه موردنظر می‌نویسیم تا هنگام چیدمان و تخلیه بار دچار سردرگمی نشویم. با ارسال تیم‌های بسته‌بندی و تیم‌های چیدمان خیالتان راحت باشد که یک اسباب‌کشی با نظم و بدون دردسر را از باربری شاهین شمالی دریافت خواهید کرد.

برای انجام خدمات اسباب کشی یک شرکت معتبر را انتخاب کنید:

اسباب‌کشی یکی از کارهایی است که در سال یک‌بار با آن مواجه خواهید شد به‌همین خاطر باید یک شرکت معتبر را انتخاب کنید تا سختی‌های اسباب‌کشی را برای شما آسان کند. از لحاظ دیگر هزینه‌هایی که بابت اسباب‌کشی قرار است پرداخت کنید برای بسیاری از مشتریان ما اهمیت دارد و به‌همین خاطر باربری بار سنتر با در نظر گرفتن تخفیف‌ها ۴۵% هزینه‌های اسباب‌کشی را کاهش داده‌ است با انتخاب شرکت بار سنتر شما می‌توانید با پرداخت یک هزینه مناسب و یک اسباب‌کشی خوب و بی‌نقص را از تیم حرفه بار سنتر دریافت نمایید. باربری شاهین شمالی برای شما عزیزان خدمات اسباب‌کشی و باربری را با قیمت‌های مناسب انجام می‌دهد تمامی قیمت‌هایی که این مجموعه برای مشتریان خود در نظر گرفته‌ است به‌صورت منصفانه و زیر نظر اتحادیه باربری هست پس با خیال راحت می‌توانید بار را به این افراد بسپارید و تنها با پرداخت هزینه مناسب خدمات باربری و اسباب‌کشی خود را از ما دریافت نمایید. باربری شاهین شمالی برای شما دوستان عزیز و تعرفه‌های مناسب باربری را در نظر گرفته‌ است که شما می‌توانید در روز اسباب‌کشی صفر تا صد این مراحل را به تیم حرفه بار سنتر بسپارید تا برای شما تمامی خدمات اسباب‌کشی و باربری را با قیمت‌های مناسب انجام دهد. همین الان تلفن را بردارید و برای دریافت اطلاعات بیشتر و هزینه نهایی با کارشناسان ما یک مشاوره رایگان داشته باشید آن‌ها درنهایت هزینه نهایی باربری شما را با استفاده از سوال‌هایی که از شما می‌پرسند به شما اعلام خواهند کرد . شما با دریافت پرداخت هزینه نهایی می‌توانید از قیمت‌های ویژه ما بهره‌مند شوید.

باربری شاهین شمالی با ارائه بارنامه دولتی برای خدمات برون شهری:

باربری شاهین شمالی دارای چندین سال سابقه کاری است شما می‌توانید هنگام سپردن بار به پرسنل ما خیالتان راحت باشد که بار بدون هیچ صدمه‌ای به مقصد مورد نظر ارسال خواهد شد. پس دیگر لازم نیست دغدغه و نگرانی و استرس بابت جابجایی بار و صدمه دیدن به بار داشته باشید زیرا شما از یک بیمه‌نامه معتبر برخوردار هستید که با انتخاب این شرکت می‌توانید به این بیمه‌نامه دسترسی داشته باشید. حتی ما برای شما دوستان عزیز برای جابه‌جایی‌های خارج از شهر یک بارنامه دولتی را در نظر گرفته‌ایم که با در دست داشتن بارنامه دولتی با خیال راحت می‌توانید در جاده‌ها و در مسافت‌های طولانی بار خود را جابجا نمایید. باربری شاهین شمالی برای شما دوستان عزیز این بارنامه را توسط مدیریت مجموعه بار سنتر صادر خواهد کرد با در دست داشتن این بارنامه با خیال راحت می‌توانید جابه‌جایی‌های خارج از شهر را انجام دهید. زیرا شرکت بار سنتر برای شما خدمات برون‌شهری را نیز انجام می‌دهد و با خیال راحت می‌توانید به رانندگانی که در این مجموعه مشغول فعالیت هستند اعتماد کنید و بار خود را از تهران به هر شهر دلخواهی که می‌خواهید ارسال کنید. ما برای شما انتقال بار همراه با تجهیزات بسته‌بندی و لوازم بسته‌بندی‌شده را در مسافت‌های طولانی انجام می‌دهیم شما می‌توانید با اعتماد به شرکت بار سنتر خیالتان راحت باشد که باربری ما خدمات باربری و اسباب‌کشی را برای شما دوستان عزیز در سطح تهران انجام می‌دهد و شما می‌توانید جابجایی برون‌شهری را همراه با ماشین‌های متنوع و مجهز مثل: خاور، کامیون، ایسوزو، هیوندا، انجام دهید و برای باربری‌های درون‌شهری نیز می‌توانید از وانت‌بار و نیسان بارهای این مجموعه استفاده کنید.

شعبه‌های فعال بارسنتر که اماده خدمت رسانی به مشتریان در مناطق مختلف تهران هستند:

  1. باربری میدان راه آهن
  2. اتوبار سیمون بلیوار
  3. باربری کن
  4. باربری شوش
  5. باربری نیرو دریایی

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری شاهین شمالی بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات باربری شاهین شمالی استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس باربری شاهین شمالی کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس. مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند