بهترین انتخاب باربری سیمون بلیوار است:

حمل‌ و نقل و خدمات اسباب‌کشی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی است که برای تمامی افراد در هنگام اسباب‌کشی مورد بحث قرار می‌گیرد. اما نگران نباشید زیرا مجموعه بار سنتر با در نظر گرفتن شعبه‌های مختلف که در سطح تهران برای مشتریان خود قرار داده‌ است این مشکل را حل کرده‌ است شما می‌توانید با انتخاب باربری سیمون بلیوار خدمات اسباب‌کشی و باربری خود را به یک شرکت معتبر بسپارید. تا تمامی مراحل اسباب‌کشی را برای شما آسان کند.

۴.۸/۵ - (۳۰ امتیاز)

باربری سیمون بلیوار

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ 

دیگر با سختی‌ها و دغدغه‌های اسباب‌کشی خداحافظی کنید با انتخاب این شرکت شما می‌توانید تمامی لوازم خود را به‌صورت بسته‌بندی‌شده و همچنین چیدمان لوازم را از تیم حرفه‌ای ما تحویل بگیرید. باربری سیمون بلیوار برای شما دوستان عزیز خدمات اسباب‌کشی و جابجایی را با تخفیف‌های ۴۵٪ در نظر گرفته است. شما مشتریان می‌توانید هنگام جابجایی بار و حمل‌ و نقل با خیال راحت به کارهای روزمره خود برسید و کارهای اسباب‌کشی و باربری و انتقال بار و حتی چیدمان بار و بسته‌بندی را به تیم حرفه ای بار سنتر بسپارید. تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما خدمات باربری و اسباب‌کشی را انجام دهد. هم چنین صفر تا صد مراحل اسباب‌کشی و باربری را برای شما دوستان عزیز با استفاده از تجهیزات مدرنی که مجموع بارسنتر برای بسته‌بندی لوازم و جابجایی لوازم و همچنین عایق‌بندی ماشین‌ها در نظر گرفته‌ است انجام خواهیم داد.

چرا باید تجهیزات بسته بندی ایمن باشد؟

نگران نباشید با باربری سیمون بلیوار اسباب‌کشی آسانی را تجربه می‌کنید ما سعی بر این داریم که برای شما دوستان عزیز خاطره خوب یک اسباب‌کشی را به ارمغان بیاوریم. به‌همین خاطر به‌صورت شبانه‌روز در تلاش هستیم تا مجموعه فعالیت‌ها و خدمات خود را برای شما به صورت گسترده انجام دهیم. تمامی خدمات و امور اسباب‌کشی با برنامه‌ریزی خاص و دقیق انجام می‌شود ما در منزل‌های شما حضور پیدا می‌کنیم تا تمامی لوازم را بسته‌بندی کنیم بسته‌بندی را برای شما دوستان عزیز با تفکیک سازی وسایل از هم انجام می‌دهیم. وسایل مورد نیاز شما را جدا می‌کنیم و در کارتن‌ها و جعبه‌های کوچک و بزرگ قرار می‌دهیم.

نگران صدمه دیدن به وسایلتان نباشید زیرا ما برای امنیت بالاتر از کارتن‌های چندلایه استفاده می‌کنیم تا خدمات باربری و اسباب‌کشی شما دوستان عزیز را با استفاده از این کارتن‌ها انجام دهیم. شما می‌توانید صفر تا صد مراحل اسباب‌کشی و باربری خود را به تیم حرفه‌ای ما بسپارید.

ما در این امر زمینه داریم و دارای تجربه کاری بالا هستیم. پرده‌های منازل شما را نیز جمع‌آوری می‌کنیم، با استفاده از نایلون‌های حباب دار آن‌ها را وکیوم می‌کنیم تا در هنگام جابجایی کثیف و یا آلوده نشوند. همچنین مبلمان سرویس خواب‌ها، و دیگر لوازم اتاق‌خواب و پذیرایی را برای شما بسته‌بندی و در کارتن‌های مخصوص قرار می‌دهیم و با لیبل‌های مخصوص نام هر وسیله را بر روی آن‌ها می‌نویسیم.

بسته بندی متفاوت را با باربری سیمون بلیوار تجربه کنید:

شما می‌توانید تمامی مراحل اسباب‌کشی و باربری خود را از تیم حرفه‌ای بار سنتر دریافت نمایید زیرا آن‌ها در این امر تجربه کاری بالایی دارند به شما کمک می‌کنند که لوازم به‌صورت ایمنی بسته‌بندی شود. باربری بلوار سیمون بلیوار برای شما دوستان عزیز تمامی لوازم را بسته‌بندی می‌کند و در جعبه‌های مخصوص قرار می‌دهد. همچنین لوازم شکستنی را با احتیاط بیشتری حمل‌ و نقل خواهیم کرد. نگران صدمه دیدن به لوازم شکستنی خود نباشید بیشتر مشتریان با حساسیتی که بر روی لوازم شکستنی دارند بیشترین دغدغه و نگرانی را دارند که لوازم‌هایشان در حین جابجایی در مسافت‌های طولانی و یا در اسباب‌کشی مورد صدمه قرار بگیرد و یا بشکند. اما نگران نباشید زیرا مجموعه بار سنتر برای شما دوستان عزیز با در نظر گرفتن نایلون‌های حباب دار و سلفون‌ها و دیگر تجهیزات ایمنی مانند کارتن‌های چند لایه به شما این اطمینان را می‌دهد بسته‌بندی را به طوری انجام می‌دهد که حتی در مسافت‌های طولانی کوچک‌ترین صدمه به بارهای شکستنی و حساس شما وارد نشود. باربری سیمون بلیوار برای شما دوستان عزیز خدمات باربری و اسباب‌کشی را با احتیاط کامل انجام می‌دهد زیرا کارگران و پرسنل که در این مجموعه مشغول فعالیت هستند بر روی وسایل شما حساس هستند و با دلسوزی تمام وسایل را برای شما جابه‌جا می‌کنند. زیرا سالم رسیدن وسایل شما به مقصد مورد نظر شما برای آن‌ها اهمیت زیادی دارد شما می‌توانید صفر تا صد مراحل اسباب‌کشی و باربری خود را به تیم حرفه‌ای بسپارید در این زمینه داری سابقه کار بالا هستند تا با خیال راحت وسایل شکستنی و کریستال شما را بسته‌بندی و جمع‌آوری کنند. پرسنل ما برای اسباب‌کشی راحت وسایل را از همدیگر جدا می‌کنند تا هنگام چیدمان آن‌ها را با سرعت بیشتری پیدا کنیم و در جای مورد نظر خود قرار دهیم به‌همین خاطر با استفاده از کارتون‌ها و تجهیزاتی که در اختیار داریم لوازم منزل شما را بسته‌بندی خواهیم کرد. همچنین با استفاده از کارتن‌های رگال دار برای شما لباس‌ها را جمع‌آوری می‌کنیم ممکن است لباس‌های شما زیاد باشد اما ما برای این‌که به لباس‌های شما صدمه‌ای وارد نشود و یا در هنگام جابه‌جایی کثیف و آلوده نشوند از کارتون‌های رگال دار استفاده می‌کنیم تا با خیال راحت لباس‌ها به‌صورت بسته‌بندی‌شده به ماشین‌های باربری باربری سیمون بلیوار انتقال داده شود.

چه نکاتی را برای داشتن یک اسباب کشی خوب باید انجام دهیم:

با اطمینان کامل می‌توانید تمامی لوازم منزل خود را به باربری سیمون بلیوار نکاتی که در اسباب‌کشی باید رعایت کنید تا یک اسباب‌کشی خوب و بی‌نقص باشید. شامل موارد زیر است:

  • قبل‌از اسباب‌کشی لوازم خود را به‌صورت دسته‌بندی شده جدا کنید لوازم شکستنی را از دیگر لوازم تفکیک کنید.
  • منزل را تمیز نگه دارید لباس‌ها را جمع‌وجور و در جعبه‌های مخصوص نگهداری کنید.
  • اسباب کشی را با برنامه‌ریزی قبلی انجام دهید لیستی از کارهایی که قرار است در اسباب‌کشی انجام دهید را کنار بگذارید. بهتر است برای داشتن یک اسباب‌کشی مناسب و بی‌نقص از قبل بر روی یک دفترچه یادداشت کارهایی را که در اسباب‌کشی باید انجام دهید را بنویسید.
  • برای انجام بسته‌بندی کارتن‌ها و مقواها و نایلون‌های حباب دار و کنار بگذارید تا با استفاده از بسته‌بندی مناسب و ایمنی لوازم خود را بالا ببرید لوازم شکستنی را از دیگر لوازم جداسازی کنید.
  • اگر لوازم گران‌قیمت و اشیاء گران‌قیمتی را دارید در نزد خود نگه دارید و آن‌ها را به‌صورت جداگانه بسته‌بندی کنید.
  • لوازم شکستنی و با استفاده از نایلون‌های حباب دار و سلفون‌ها باید بپیچیم به‌همین خاطر باید مطمئن باشید که این لوازم به‌صورت ایمنی بسته‌بندی شده‌اند و در هنگام جابه‌جایی صدمه‌ای نبیند.
  • لوازم برقی را با اطمینان بیشتری بسته‌بندی کنید و مطمئن باشید طوری بسته‌بندی شده‌اند که در حین جابه‌جایی به آن‌ها صدمه وارد نمی‌شود.
  • بر روی هر جعبه بعد از این‌که بسته‌بندی آن را انجام دهید با استفاده از یک برچسب نام اشیا را ذکر کنید تا مطمئن باشید در هنگام چیدمان وسایل در منزل جدید و یا مقصد موردنظر به‌راحتی و بدون هیچ سردرگمی جعبه موردنظر خود را پیدا خواهید کرد.

اسباب کشی آسان را با باربری سیمون بلیوار انجام دهید:

در غرب تهران شعبه‌های مختلفی را برای شما دوستان عزیز قرار داده‌ایم که شما می‌توانید تمامی مراحل اسباب‌کشی و باربری خود را از این شعبه‌ها دریافت نمایید و در شمال تهران شعبه‌های مثل حمل اثاثیه منزل ازگل و حمل اثاثیه منزل دربند در غرب تهران باربری بلوار مبعث در جنوب تهران اتوبار تند گویان و در مرکز تهران باربری سنایی  را برای شما قرار داده‌ایم تا خدمات اسباب‌کشی و باربری خود را با تخفیف‌های ویژه از این باربری‌ها دریافت نمایند. باربری سیمون بلیوار برای شما دوستان عزیز صفر تا صد مراحل اسباب‌کشی را همراه با پرسنل حرفه‌ای و کادر آموزش‌دیده انجام خواهد داد. پس با خیال راحت می‌توانید تمامی مراحل اسباب‌کشی و باربری خود را بدون کوچک‌ترین دغدغه و استرسی از تیم حرفه‌ای بار سنتر دریافت نمایید. در کنار شما دوستان عزیز هستیم تا تمامی این مراحل را برایتان به بهترین شکل ممکن انجام دهیم. همین الان تلفن را بردارید و نوبت خود را توسط تیم حرفه‌ای بار سنتر رزرو نمایید. تا در روز اسباب‌کشی در منزل‌های شما حضور پیدا کنیم و خدمات بسته‌بندی و چیدمان را برای شما دوستان عزیز همراه با تکنیک‌های روز دنیا انجام دهیم. ‌این باربری به‌صورت بیست و چهار ساعته مشغول فعالیت است پس نگران ایام تعطیل نباشید زیرا باربری سیمون بلیوار در ایام تعطیل نیز خدمات بسته‌بندی و اسباب‌کشی و باربری را برایتان انجام خواهیم داد. شما دوستان عزیز می‌توانید از طریق سایت بار سنتر به‌صورت آنلاین رزرو خود را انجام دهید تا در روز اسباب‌کشی در کنار شما باشیم.

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری سیمون بلیوار بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات باربری سیمون بلیوار استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس باربری سیمون بلیوار کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس. مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند