حمل بار و باربری در ساقدوش به صورت تخصصی:

اتوبار و باربری بارسنتر با سال‌ها تجربه موفق و کسب اعتماد تمامی مشتریان خود و همچنین کسب اعتماد آن‌ها به جهت ارائه خدمات باربری مطمئن به مشتریان و در راستای حمل بار و وسایل منزل و اداره‌ها به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیلات به کلیه مناطق کشور با افتخار آماده خدمت رسانی است، باربری در ساقدوش بسیار راحت و بدون دردسر است و این شعبه در ناحیه شمال شرقی تهران واقع شده است. سرویس‌های تخصصی اتوبار و حمل و نقل باربری در ساقدوش و همچنین سایر نقاط استان تهران صورت می‌گیرد. اگر شما هم به دنبال اخذ خدمات ایمن و مطمئن برای حمل اثاثیه در محل کار و یا خانه خود هستید، تنها کافی است که با کارشناسان ما در اتوبار بارسنتر تماس بگیرید و در کوتاه‌ترین زمان و کم‌ترین هزینه خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

۵/۵ - (۲۹ امتیاز)

باربری در ساقدوش

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

باربری ساقدوش با در دست داشتن با دوام‌ترین و مجهزترین کارتن‌های بسته بندی، آماده انجام هر گونه امور باربری به کلیه نقاط کشور است، در هنگام حمل و انتقال وسایل با ارزشتان نگران صدمه دیدن آن‌ها نباشید و با خیالی آسوده فرایند اثاث کشی و باربری در ساقدوش را به صورت صفر تا صد به تیم ما بسپارید. شرکت بارسنتر با استفاده از کارکنان حرفه ای و وسایل و تجهیزات به روز اقدام به بسته بندی، بارگیری و انتقال لوازم مشتریان کرده و این اطمینان خاطر را به شما می‌دهد که هیچ گونه آسیب و صدمه ای به وسایلی که قصد حمل آن را دارید وارد نشود. با انتخاب شرکت اتوبار و باربری در ساقدوش دیگر جای هیچ نگرانی نیست و مطمئن هستید که کالای خود را تحت نظارت یک گروه متخصص جا به جا می‌کنید.

 

برای اطمینان بیشتر برای اسباب باربری در ساقدوش فعالیت‌های گسترده ای در شرکت صورت گرفته است، تا بتوانیم اعتماد و رضایت مشتریان را به بهترین نحو کسب نماییم. در نظر داشته باشید که حمل لوازم بزرگ و سنگین در راه پله‌های طولانی و راهروهای باریک و تنگ، به تجربه و به کار بردن یک سری روش و تکنیک خاص نیازمند است. متدهایی که از صدمه و خسارت رسیدن فیزیکی به وسایل و لوازم مشتریان گرانقدر جلوگیری کند.

مدیریت باربری در ساقدوش از کادر با سابقه و کارکشته، خودروهای حمل و نقل ایمن و تجهیزات بسته بندی اصولی برای وسایل و روش‌های چیدمان مدرن استفاده می‌کند تنها با این هدف که اسباب کشی را برای مشتریان عزیزمان به فرایندی آسوده و بدون دردسر تبدیل کند.

 

بهترین سرویس‌ها و خدمات باربری در ساقدوش تهران:

خدمات بی شمار مجموعه باربری بارسنتر سبب شده است که این مجموعه یکی از بهترین مجموعه‌های ارائه دهنده خدمات باربری در ساقدوش تهران به شمار آید. همیشه یکی از دغدغه‌های مشتریان این است که بسته بندی لوازم به درستی انجام شود و صدمه ای به لوازم و اجناس وارد نشود. سرعت و دقت عمل تیم و کارکنان باربری و اتوبار بارسنتر در سطح بسیار بالایی است و این افراد در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانند کلیه  وسایل و اثاثیه شما را به محل مورد نظرتان انتقال دهند و اثاث کشی را مطمئن و بی خطر کنند و همچنین میزان خطرات و حوادث ناگهانی را تا حد ممکن کاهش دهند.

 

از آنجا که کادر فنی با سابقه مسولیت بسته بندی کالا را در اتوبار و باربری ساقدوش به عهده دارند، هر نوع وسیله ای با روشی که مناسب آن است بسته بندی می‌شود. متخصصین ما با بهره بردن از وسایل استاندارد و به روز، عملیات بسته بندی را به درست‌ترین شکل ممکن انجام می‌دهند. اگر به دنبال حمل و بسته بندی ایمن برای اشیا سنگین، شکستنی و اجناس مهم خود هستید، باربری در ساقدوش را فراموش نکنید. تنها با یک تماس با اتوبار بارسنتر، در کوتاه‌ترین زمان پرسنل این مجموعه برای بسته بندی و حمل و نقل وسایل منزل یا محل کار شما در محل حاضر خواهند شد.

 

به علاوه خودروهای نقلیه مورد استفاده در شرکت باربری در ساقدوش شامل انواع: وانت بار، نیسان بار، کامیون و دیگر خودروهای باری با کیفیت است، که این ماشین‌ها از لحاظ معاینه فنی به صورت روزانه بررسی می‌شوند و هیچ نقص فنی ندارند. رانندگان این خودروها همواره از کارشناسان اتوبار مشاوره گرفته و از این رو مشاوران باربری به آن‌ها زمان‌هایی را پیشنهاد می‌دهند که ترافیک کم‌تری در شهر حاکم باشد. به علاوه ماشین‌های باری شرکت، تماما مسقف بوده و دارای موکت‌های محافظ است تا در شرایط مختلف آب و هوایی از اجناس محافظت شود.

 

حمل و نقل اصولی همراه بیمه نامه باربری:

باربری بارسنتر همواره بهترین افراد را برای اضافه شدن به کادر فنی استخدام می‌کند. نیروهای شرکت باربری در ساقدوش تهران در کلیه مراحل حمل و نقل و مسیر رسیدن به محل جدید در کنار شما هستند و تا آخرین لحظه با شما خواهند ماند. مجموعه باربری ساقدوش با بسته بندی مناسب وسایل و خودرو‌های حمل بار ویژه خود، حمل و ارسال اثاث شما را به هر نقطه ای از کشور امکان پذیر خواهد کرد و این خدمات شامل حمل بار به تمام نقاط داخل و خارج شهر می‌شود. بدون هیچ استرس و نگرانی می‌توانید حمل اسباب و اسباب کشی خود را به این شرکت مجهز بسپارید.

 

اتوبار ساقدوش برای حمل ایمن‌تر، اقلام شما را در بسته بندی‌های ویژه و مناسب قرار داده و با چیدمانی مناسب در خودرو و مقصد و با دقت کامل حمل و جابه جایی را انجام برای شما می‌دهد. کادرر فنی مسئول بسته بندی و چیدمان اثاثیه همگی دارای سابقه کاری بسیار بالایی هستند و تیم زبده و مسئولیت پذیری هستند که امنیت وسایل گرانقیمت شما را برای اسباب کشی و باربری در ساقدوش و محله‌های اطراف آن به صورت کامل تضمین می‌نمایند. کلیه اعضای تیم باربری بسیار افرادی خوش اخلاق بوده و با دانش و تجربه بسیار بالا راهنمایی‌های لازم را در اختیار شما قرار می‌دهند.

 

باربری ساقدوش برای انتقال وسایل حاساس و شکستنی شما بیمه نامه باربری ارائه می‌دهد و با این کار خیال شما را از جهت حمل و سالم رسیدن وسایل به مقصد راحت خواهد کرد. بنابراین اگر نگران صدمه رسیدن به اشیاء شکستنی خود هستید،

 

حمل و انتقال این وسایل را به باربری در ساقدوش بسپارید و مطمئن باشید که جا به جایی این وسایل در کوتاه‌ترین زمان ممکن، با بهترین هزینه‌ها و بیمه باربری صورت می‌گیرد. هزینه مقرون به صرفه، سرعت و دسترسی به کلیه نقاط کشور باعث می‌شود که با اطمینان کامل حمل و باربری خود را به اتوبار و باربری بارسنتر سپرده و از خدمات ۲۴ ساعته و سرویس‌های بدون توقف شرکت بهره مند شوید.

منطقه ساقدوش و حمل بار در این ناحیه:

 

خیابان ساقدوش یکی از خیابان‌های منطقه هروی است. هروی در منطقه ۴ شهرداری تهران واقع شده است و از شمال به اتوبان بابایی و همت، از شرق به اتوبان امام علی، از غرب به خیابان شریعتی و از جنوب به اتوبان رسالت محدود است. این محله دارای چندین مرکز خرید بوده که از شاخص‌ترین آن‌ها می‌توان به پاساژ گلستان اشاره کرد. علاوه بر رستوران‌ها و مراکز خرید در این محله فضاهای سبز و بوستان‌های زیادی وجود دارد که از مراکز تفریحی آن به شمار می‌روند. بیمارستان گلستان به این محله نزدیک است.

 

از خیابان‌های اطراف می‌توان به خیابان ساقدوش (افشاری) – بزرگراه همت – خیابان گیلان شرقی – خیابان بوستان دوم – خیابان موسوی – میدان بنی هاشم – خیابان بنی هاشم – خیابان توحیدی – خیابان یاس – خیابان  گلستان سوم – خیابان  گلستان دوم – خیابان  گلستان یکم – خیابان  بوستان دهم – خیابان  بوستان هفتم – خیابان  بوستان ششم – خیابان  شاهین – خیابان  گلگون – خیابان  جعفری اشاره کرد.

 

محدوده منطقه شماره چهار تهران کنونی، در دوره‌های تاریخی اواخر قاجار و دوران پهلوی، باغ کاری‌های کشاورزی بوده است و از سال ١٣٣۵ به بعد این منطقه با حفظ نقش تفرجگاهی و ییلاقی خود تبدیل به مکانی برای استقرار ویلا‌های تابستانی افراد ثروتمند بوده و کلا شهر تهران، روستاهای سوهانک، ازگل، اراج، گلستان، مبارک آباد و اطراف باغ هروی از چنین ساخت و بافتی برخوردار بوده است. حمل و باربری در ساقدوش بسیار کار راحتی است.

 

دیگر لازم نیست نگران حمل لوازم خود در ایام تعطیل باشید، چرا که مجموعه باربری ساقدوش خدمات باربری و حمل بار خود را کلیه روزهای هفته و به طور ۲۴ ساعته ارائه می‌دهد، بدین صورت امکان حمل و نقل لوازم را در کلیه روزهای هفته خواهید داشت. پیشنهاد ما این است که برای حمل اثاثیه و لوازم خود حداقل یک هفته قبل با کارکنان شرکت تماس گرفته تا برای روز مورد نظر شما، خودروها و نیروهای لازم در دسترس قرار بگیرند. همچنین می‌توانید با استفاده از رزرو آنلاین به خدمان مورد نظر خود دست پیدا کنید. شماره‌های تماس نیز در پایین همین صفحه قرار دارند.

 

اطلاعات تکمیلی در ارتباط با خدمات شرکت باربری بارسنتر

  1. انتقال بار به تمام نقاط کشور
  2. بسته بندی دقیق با بیمه رایگان
  3. حمل بار با وانت بار و نیسان بار
  4. ارسال نیروی کار جهت حمل بار
  5. باربری پرستار

 

پاسخ به برخی از پرسش‌های متداول کاربران

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل منزل توسط باربری در ساقدوش تهران انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و همچنین چیدمان لوازم، در محل مورد نظر شما و توسط پرسنل فنی شرکت انجام می‌شوند.

به چه روشی می‌توانم از خدمات باربری در ساقدوش استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

تنها کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، بدین ترتیب کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا کلیه اجناس و لوازم را به بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و به علاوه تمامی اقلام و کالای مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند.

در شرکت باربری شما قیمت‌ها به چه صورتی محاسبه می‌شوند؟

بسته به نوع وسایل نقلیه و تعداد نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها مشخصا تغییر می‌کنند. اما این نکته را در نظر داشته باشید که کلیه قیمت‌ها و تعرفه‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای را به مشتریان گرانقدر خود ارائه می‌کند.