باربری خیابان آذربایجان با شعبه‌های مختلف در سطح تهران:

باربری خیابان اذربایجان به ‌منظور رفع مشکلات باربری و اسباب‌کشی برای تمامی همشهریان عزیز در سطح تهران شعبه‌های مختلفی را قرار داده‌ است. شما می‌توانید با دسترسی به این شعبه‌ها خدمات باربری و اسباب‌کشی را به‌نحو احسنت از آن‌ها بخواهید. عزیزانی که در محدوده نواب زندگی می‌کنند می‌توانند از اتوبار نواب زندگی کنیم و دیگر عزیزانی که در محدوده جنوب تهران زندگی می‌کنند. می‌توانند به ‌راحتی به باربری خیابان آذربایجان دسترسی داشته باشند.

۴.۷/۵ - (۲۶ امتیاز)

باربری خیابان اذربایجان

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

باربری خیابان آذربایجان تحت نظر شرکت بار سنتر است و یکی از شعبه‌های بار سنتر است که آماده انجام خدمات اسباب‌کشی به‌طور تمام‌وقت برای شما مشتریان عزیز است. شما می‌توانید با انتخاب باربری خیابان آذربایجان از تمامی خدمات اسباب‌کشی که این شرکت برای شما در نظر گرفته‌ است بهره‌مند شوید. اما به‌صورت شبانه‌روز در تلاش هستیم تا تمامی خدمات خود را برای شما عزیزان گسترده کنیم.

این خدمات که باربری خیابان آذربایجان برای شما انجام می‌دهد شامل موارد حمل اثاثیه و اسباب‌کشی ادارات، ارائه خدمات بسته‌بندی و چینش، اسباب و اثاثیه و حمل بار از تهران به هرنقطه دلخواه شما، داشتن انواع خودروهای باربری به‌صورت مجهز، ارائه بیمه‌نامه دولتی، تضمین کیفیت کار، ارسال کارگران زبده و نیرومند، استفاده از رانندگان حرفه‌ای، هدف ما جلب رضایت شما مشتریان است. زیرا تنها عاملی که باعث می‌شود پرسنل ما به‌صورت شبانه‌روز در تلاش باشد شما مشتریان هستیم.

انتخاب بیمه مطمن با باربری خیابان آذربایجان:

خدماتی که باربری خیابان آذربایجان برای شما در نظر گرفته‌ است معرفی بیمه‌نامه یک شرکت معتبر است. شاید برای شما سوال پیش بیاید که اگر بارهای ما درحین جابجایی در ماشین‌های باربری دچار مشکل شود چه کسی قرار است خسارت را  تحمیل کند. اولاً که باید بگوییم با انتخاب باربری خیابان آذربایجان افتادن چنین اتفاقی بسیار پائین است که بارها هنگام حمل دچار خسارت شوند شما با در دست داشتن بیمه‌نامه معتبری که توسط مدیریت بار سنتر برای شما عزیزان صادر شده‌ است می‌توانید خسارت واردشده به وسایل خود را دریافت نمایید. ماشین‌های حمل بار دارای بیمه‌نامه معتبر است یعنی تمامی وسایل شما وقتی در ماشین‌های باربری خیابان آذربایجان قرار می‌گیرند.

بیمه است و هرگونه خسارت به بار شما توسط این شرکت جبران می‌شود فقط باید در نظر داشته باشید که حتما برگه بیمه‌نامه را در اختیار داشته باشید هزینه‌های بیمه می‌تواند افزایش و کاهش پیدا کند. این درصورتی است که شما قرار است باری با ارزش زیاد را جابه‌جا کنید می‌توانید سقف بیمه را توسط مدیریت مجموعه بار سنتر افزایش دهید هم چنین تمامی وسایل شما بیمه می‌شود و در صورت بروز هر گونه خسارت گم شدن ضربه دیدن شکستن و یا حتی حین جابه‌جایی توسط کارگران ما اگر آسیب ببینند تمامی خسارت آن‌ها پرداخت خواهد شد.

تیم بسته بندی و چیدمان حرفه ای بارسنتر:

باربری خیابان آذربایجان با دارا بودن پرسنل حرفه‌ای و وظیفه‌شناس که آموزش‌ها و مهارت‌های لازم را جهت باربری اسباب‌کشی بسته‌بندی چیدمان دیده‌اند آماده ارائه تمامی خدمات هست. تمامی پرسنلی که در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند همگی دوره‌های لازم را جهت اسباب‌کشی دیده‌اند آن‌ها قادر هستند که تمامی وسایل شما را به‌صورت بسته‌بندی‌شده در ماشین‌های باربری قرار بگیرد و کارهایی که این شرکت برای شما مشتریان عزیز انجام می‌دهند شامل موارد زیر است:

حمل وسایل سنگین مانند: پیانو، گاوصندوق، یخچال‌های سایدبای‌ساید، میزهای ناهارخوری، بسته‌بندی وسایل ویژه مثل سرویس‌های خواب، ظرف‌های شکستنی، لوازم آشپزخانه، کتاب، مجسمه، با استفاده از کارتن‌های ضخیم و چندلایه، تمامی وسایل شما بسته‌بندی می‌شود.

همچنین با استفاده از تجهیزاتی که به مجموعه باربری خیابان آذربایجان در اختیار قرار داده‌ است آن شامل وکیوم‌های بزرگ می‌توانیم تمامی وسیله‌های شما را با استفاده از بابل رپ، نایلون‌های حباب دار، فوم‌ها و ضربه‌گیرها، سلفون‌ها، بسته‌بندی کنیم.

تیم چیدمان:

تیم چیدمان می‌تواند بعد از تخلیه بار توسط کارگران باربری خیابان آذربایجان وسایل شما را در مقصد موردنظر جاگیر کند. دیگر لازم نیست به‌تنهایی تک‌تک وسایل را جابه‌جا کنید زیرا با انتخاب تیم چیدمان می‌توانید وسایل خود را در جای خود قرار دهید. حمل اثاثیه منزل به شهرستان شما می‌توانید از تهران به هرنقطه دلخواه تمامی وسایل خود انتقال دهید. بعد از خدمات بسته‌بندی نوبت می‌رسد به چیدمان وسایل، چیدمان وسایل شما می‌تواند توسط یک تیم حرفه‌ای چینش شود تمامی وسایل مثل یخچال‌های سایدبای‌ساید، میزهای ناهارخوری، و وسایل برقی و الکترونیکی شما حتی نصب و راه‌اندازی می‌شود. این تیم دوره‌های لازم را جهت نصب و راه‌اندازی لوازم برقی و الکترونیکی شما دیدند. در کنار شما در طول اسباب‌کشی می‌مانند و تمامی خدمات اسباب‌کشی را به‌نحو احسن برای شما مشتریان عزیز انجام می‌دهند. و همین باعث شده که کارهای اسباب‌کشی به‌راحتی انجام شود و زمان کم‌تری صرف جابه‌جایی باربری و چینش وسایل شما شود. شما می‌توانید با انتخاب باربری خیابان آذربایجان به‌راحتی تمامی خدمات خود را انجام دهید. ما در کنار شما عزیزان هستیم تا تمامی خدمات را به درست‌ترین با استفاده از ایمنی‌ترین و استانداردترین روش‌های ممکن برای شما دوستان عزیز انجام دهیم. شما تنها می‌توانید با یک تماس تلفنی از تمامی این خدمات بهره‌مند شوید همین الان تلفن را بردارید و با شماره‌هایی که در بالای صفحه درج‌شده است تماس بگیرید و نوبت خود را توسط پرسنل ما رزرو نمایید. تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن نیروهای خود را برای شما دوستان عزیز ارسال نماییم. تا تمامی خدمات اسباب‌کشی و باربری و چیدمان را برای شما دوستان انجام دهیم. توجه داشته باشید که هنگام تماس با مشاوران ما حتما قید کنید که به تیم‌های بسته‌بندی و چیدمان احتیاج دارید تا در زمان تعیین‌شده برای خود نیروهای شما را اعزام کنیم. شما می‌توانید با انتخاب تیم‌های بسته‌بندی و چیدمان تمامی مراحل اسباب‌کشی را به‌راحتی انجام دهید.

ماشین‌های متنوع باربری خیابان آذربایجان:

ماشین‌هایی که در باربری خیابان آذربایجان برای شما در نظر گرفته‌شده‌اند بسیار متنوع و مجهز هستند. شما می‌توانید با انتخاب باربری آذربایجان از ماشین‌های این مجموعه برخوردار شوید. این ماشین‌ها شامل کامیون‌ها و کامیون‌های۶ و ۷ متری، ایسوزو‌ها، خاور ها، وانت‌بار و نیسان، بار و همچنین هیوندا، هست. که شما با انتخاب ماشین‌هایی مثل وانت‌بار و نیسان بار می‌تواند قیمت‌ها را به مقرون‌به‌صرفه‌تر کنید. مدیریت مجموعه بار سنتر برای راحتی کار شما ماشین‌های وانت‌بار و نیسان بار استفاده می‌کند. هنگامی‌که قرار است بار کمی را از مقصد کوتاه جابه‌جا کنید می‌توانید وانت‌بار و نیسان بارهای مجموعه باربری خیابان آذربایجان را انتخاب کنید. تا هم در قیمت‌های خود صرفه‌جویی کرده و هم در زمان خود صرفه‌جویی کنید شما با انتخاب ماشین‌های خاور، هیوندا، کامیون، می‌توانید تمامی وسایل خود را از تهران به هر مقصدی که بخواهی انتقال دهید. تمامی ماشین‌ها به‌صورت روزانه توسط کارشناسان ما از لحاظ فنی چک می‌شوند تا در هنگام رفت‌وآمد و عبور و مرور از جاده‌ها برای بار شما اتفاق نیفتد. ما در کنار شما دوستان عزیز هستیم تا با ارائه خدمات گسترده تمامی خدمات اسباب‌کشی را برای شما انجام دهیم باربری خیابان آذربایجان با ارائه نوین و پیشرفته خدمات باربری از صفر تا صد اسباب‌کشی را در تمام ساعت شبانه‌روز فقط با یک تماس تلفنی برای شما دوستان عزیز انجام می‌دهد رضایت شما مهم‌ترین هدف ما است.

ما در مراحل باربری و اسباب کشی در کنار شما عزیزان هستیم:

شما می‌توانید در هر کجای تهران قرار دارید با تماس تلفنی با مشاوران ما راهنمایی‌های لازم را جهت یک اسباب‌کشی خوب و بی‌دردسر دریافت نمایید ما در کنار شما عزیزان هستیم تا از صفر تا صد اسباب‌کشی را برای شما دوستان انجام دهیم. با سفارش و رزرو تیم مجموعه باربری خیابان آذربایجان می‌توانند تمامی خدمات اسباب‌کشی را به‌نحو احسنت انجام دهید. مدیریت مجموعه بارسنتر به‌صورت شبانه و روزانه پاسخ‌گوی سوالات شما است شما می‌توانید در صورت وجود هرگونه انتقاد پیشنهاد با مدیریت مجموعه بارسنتر در تماس باشید.

ما در کنار شما هستیم تا با هزینه‌های مناسب یک کار باکیفیت تحویل شما مشتریان عزیز بدهیم شما می‌توانید هفت روز هفته به‌طور ۲۴ ساعته با ما تماس بگیرید و نوبت خود را توسط مشاوران ما ثبت نمایید. و در کنار شما عزیزان هستیم تا تمامی خدمات اسباب‌کشی را برای شما به‌صورت ۲۴ ساعت انجام دهیم. مشتریان عزیزی که می‌توانند با ما تماس بگیرند از چند روز قبل با ما تماس حاصل کنند تا ما تمامی خدمات اسباب‌کشی را با استفاده از برنامه‌ریزی برای آن‌ها انجام دهیم. همچنین شما می‌توانید با مدیریت مجموعه بار سنتر در تماس باشید تا از نحوه عملکرد کارکنان ما در طول اسباب‌کشی رضایت خود را اعلام نمایید ما با مشاوره برای شما عزیزان تمامی مراحل اسباب‌کشی را برای شما دوستان عزیز برنامه‌ریزی می‌کنیم تا در روز اسباب‌کشی مشکلی برای شما عزیزان پیش نیاید. ما در کنار شما دوستان گرامی هستیم تا خاطره یک خاطره خوب یک اسباب‌کشی را برای شما به ارمغان بیاوریم.

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری خیابان آذربایجان بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات باربری خیابان آذربایجان استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس باربری خیابان آذربایجان کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند