شرکت حمل اثاثیه و باربری خواجه عبدالله:

اتوبار و باربری خواجه عبدالله یکی از قدیمی‌ترین شعبه‌های باربری استان تهران و زیر نظر شرکت باربری بارسنتر است که با نیروهای متخصص و متخصص خود آماده است تا حمل اثاثیه منزل و وسایل مختلف شما را انجام دهد. باربری خواجه عبدالله انصاری در سال‌های گذشته به دلیل گسترش خدمات خود به سایر نقاط کشور و کسب رضایت مشتریان، توانسته است خدمات خود را نه تنها در تهران بلکه در سایر استان‌های متخلف کشور نیز ارائه دهد. دیگر نیاز نیست نگران سلامتی وسایل خود باشید، چرا که یک پرسنل با سابقه وسایل شما را بسته بندی و حمل و آن‌ها را در مقصد شما برایتان می‌چیند.

در صورتی که فرایند حمل بار و اثاث کشی منزل و یا محیط کار خود را به پرسنل و کارکنان ما در شرکت حمل بار و باربری خواجه عبدالله می‌سپارید، ما این تضمین را به شما خواهیم می‌دهیم که تمامی مراحل اسباب کشی از جمع آوری و بسته بندی گرفته تا حمل و ارسال لوازم توسط تیم مجرب و حرفه ای انجام می‌شود، در نتیجه می‌توانید این اطمینان خاطر را داشته باشید که هیچ گونه صدمه و آسیبی در مراحل جابه جایی پیش نخواهد آمد. باربری بارسنتر در نهایت صداقت کلیه الزامات و مراحل را به بهترین نحو ممگن برای مشتریان خود به انجام می‌رساند و خود را متعهد به انجام صحیح امور در کلیه شرایط می‌داند.

انتخاب شرکت معتبر بارسنتر:

هدف اصلی یک شرکت اتوبار معتبر، قطعا باید رساندن مطمئن وسایل و سالم رساندن ان‌ها به مقصد و کسب اطمینان مشتری باشد. برای همین تیم باربری خواجه عبدالله تمامی قوای خود را به کار می‌برد تا با استفاده از تجهیزات به روز و پیشرفته و استخدام پرسنل مجرب، اسباب و اثاثیه مشتریان را سالم به مقصد مورد نظرشان برساند. اگر شما هم لوازم سنگین و ارزشمندی را در میان وسایل منزل خود دارید و نگرانی بابت حمل لوازمتان دارید، ما این خبر خوب را به شما خواهیم داد که حمل و نقل مکان کلیه لوازم سنگین و گرانب‌های شما توسط موسسه حمل بار و باربری معتبر خواجه عبدالله با استفاده از بهترین تجهیزات ممکن انجام گرفته و در کنار بسته بندی محکم لازم نیست استرس خاصی بابت حمل و نقل صدمه دیدن لوازم خود داشته باشید.

۴.۸/۵ - (۲۲ امتیاز)

باربری خواجه عبدالله

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

خدمات ویژه شرکت اتوبار خواجه عبدالله:

حساس بودن یک سری از وسایل ممکن است یا به خاطر ارزش بالای آن وسیله باشد یا این که این لوازم نسبت به ضربه حساس هستند و شکننده هستند و یا این که وزن اجناس بالاست و حمل آن‌ها کار دشواری است. به همین منظور چگونگی حمل و انتقال اسباب حساس نیاز به دانش و تجربه کافی دارد. تیم حرفه‌ای اتوبار خواجه عبدالله با استفاده از لوازم با کیفیت مانند: کارتن‌های ضخیم، چسب‌های محکم، لیبل‌های دسته بندی و نایلون‌های حباب دار اقدام به بسته بندی وسایل و اثاثیه شما می‌کنند و بدون هیچ گونه صدمه و مشکلی اجناس شما را در محل بدون هیچ خط و خشی تحویل شما می‌دهند.

باربری خواجه عبدالله برای حمل بار و اسباب کشی‌های با حجم کم‌تر از وانت بار و نیسان بار و برای خمل وسایل بسیار بزرگ با فاصله انتقال طولانی‌تر از ماشین‌های بزرگ‌تر مثل کامیون، خاور و تریلی‌های بزرگ استفاده می‌کند. همچنین در کلیه خودرو‌های حمل اثاثیه این شرکت از پتو‌ها و لوازم مخصوص حمل بار استفاده شده و کلیه خودروها موکت کاری شده و دارای ضربه گیر هستند. به همین خاطر در زمان حمل بار، این ضربه گیرها در کنار اسباب و اثاثیه مشتریان قرار گرفته، تا از برخورد لوازم به یکدیگر و یا دیواره خودرو جلوگیری شود.

به علاوه رانندگان خودرو‌های باربری خواجه عبدالله به صورت کامل به مسیر‌های شهری و برون شهری تسلط کامل داشته و با احتیاط و ایمنی کلیه وسایل شما را به محل مورد نظرتان ارسال می‌کنند. کارکنان و کادر فنی پس از رسیدن خودروی باربری به مقصد به خارج کردن کارتن‌ها و وسایل شما از وسیله نقلیه می‌کنند و ان‌ها را در محل یا منزل جدید شما به سلیقه ی شما می‌چینند. چیدمان اثاثیه به صورت اصولی و منظم انجام می‌گیرد و با خیال اسوده می‌توانید به کلیه مراحل را به تیم ما بسپارید.

در نهایت بیمه نامه بار می‌تواند آرامش خاطر بیشتری را بای مشتری فراهم کند، به همین منظور اتوبار و باربری بارسنتر با استفاده از بیمه نامه باربری کلیه وسایل شما را پیش از شروع فرایند اسباب کشی بیمه رایگان می‌کند. اگر در حین عملیات حمل و نقل و بروز حوادث مترقبه به وسایل شما مشکل یا خسارتی به لوارم مشتری وارد شود، شرکت بیمه موظف می‌شود که کلیه خسارت‌های وارده را جبران و پرداخت کند.

این نکته را هم اضافه کنیم که شرکت باربری خواجه عبدالله برای جذب مشتریان بیشتر کلیه قیمت‌های خود را کاهش داده و با تخفیف‌های ویژه و باورنکردنی اقدام به ارائه سرویس‌های باربری به صورت صفر تا صد برای هموطنان عزیز می‌کند. پس با خیال راحت و آسوده به ما اعتماد کنید و با یک تماس در هر ساعتی از شبانه روز، کارشناسان شرکت به کلیه سوال‌های شما  پاسخ می‌دهند و مشاوره رایگان در مورد زمان مناسب برای انجام امور باربری و موارد دیگر را در اختیارتان قرار می‌دهند.

با انتخاب باربری بارسنتر کلیه وسایل شما سالم به مقصد می‌رسد.

سرویس‌های با کیفیت باربری:

  • ارسال نیروی کار حرفه ای و آموزش دیده در محل
  • بسته بندی ایمن و دقیق با افراد متخصص
  • پشتیبانی و خدمات رسانی ۲۴ ساعته
  • ارسال خودروهای باربری با توجه به نوع بار مشتری
  • وسایل نقلیه مسقف و موکت کاری شده
  • چیدمان وسایل شما در مقصد و نصب و راه اندازی وسایل مختلف شما
  • برنامه ریزی دقیق و از پیش تعیین شده برای اسباب کشی
  • بیمه نامه باربری برای کلیه اجناس و وسایل
  • قیمت‌های رقابتی و منصفانه برای حمل بار

حمل و نقل در خیابان خواجه عبدالله:

ایستگاه متروی خواجه عبدالله انصاری یکی از ایستگاه‌های خط ۳ متروی تهران است که در تقاطع خیابان بنی‌هاشم و خیابان خواجه عبدالله انصاری در محدوده بزرگراه شهید صیاد شیرازی قرار دارد. این ایستگاه در تاریخ ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ افتتاح شده و دارای ۴۰۰۰ مترمربع فضای سرپوشیده است. رانندگان ما در اتوبار و باربری بارسنتر کلیه مسیرها را کامل می‌شناسند و اگر وسیله ای را می‌خواهید جابه جا کنید و به هر نقطه ای ببرید، کارکنان ما در خدمت شما خواهند بود.

در صورتی که در نزدیکی‌های خیابان خواجه عبدااله ساکن هستید و نیازمند خدمات و سرویس‌هایی که توضیح دادیم هستید، می‌توانید با تماس با شماره‌های باربری خواجه عبدالله با کارشناسان ما در ارتباط باشید و مشاوره رایگان دریافت نمایید. کارکنان ما به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی آماده پاسخگویی به نیازهای شما هستند. در نظر داشته باشید که به راحتی می‌توانید با استفاده از قسمت رزرو انلاین به صورت اینترنتی سرویس مورد نظر خود را ثبت کنید.

 

 

پاسخ به برخی از پرسش‌های متداول کاربران

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل منزل توسط باربری خواجه عبدالله انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و همچنین چیدمان لوازم، در محل مورد نظر شما و توسط پرسنل فنی شرکت انجام می‌شوند.

به چه روشی می‌توانم از خدمات باربری خواجه عبدالله استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

تنها کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، بدین ترتیب کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا کلیه اجناس و لوازم را به بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و به علاوه تمامی اقلام و کالای مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند.

در شرکت باربری شما قیمت‌ها به چه صورتی محاسبه می‌شوند؟

بسته به نوع وسایل نقلیه و تعداد نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها مشخصا تغییر می‌کنند. اما این نکته را در نظر داشته باشید که کلیه قیمت‌ها و تعرفه‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای را به مشتریان گرانقدر خود ارائه می‌کند.