باربری جهان آرا کارهای سخت اسباب کشی رابه ما بسپارید:

باربری جهان آرا در خدمت شماست. آیا اسباب‌کشی به‌تنهایی برای شما کار سختی است؟ جابه‌جایی وسایل سنگین برای شما به‌تنهایی کار دشواری است ؟نگران نباشید! ما این مشکل را برای شما حل خواهیم کرد شما با انتخاب باربری جهان‌ آرا می‌توانید سنگین‌ترین وسایل خود را به ما بسپارید. اسباب‌کشی منزل را برای شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن با استفاده از خدمات ویژه‌ای که در نظر گرفته‌ایم انجام می‌دهیم باربری جهان‌ آرا آماده ارائه خدمات اسباب‌کشی و باربری با روش‌های مدرن و پیشرفته است.

۴.۷/۵ - (۲۶ امتیاز)

باربری جهان آرا

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ 

شما می‌توانید تنها با یک تماس تلفنی به این خدمات دسترسی داشته باشید عزیزانی که در محدوده جهان ‌آرا زندگی می‌کنند می‌توانند تنها با یک تماس تلفنی خدمات اسباب‌کشی و باربری و جابجایی و بسته‌بندی و چیدمان را به پرسنل حرفه‌ای و کاربلد بار سنتر بسپارید. مدیریت مجموعه بار سنتر برای عزیزانی که در محدوده یوسف ‌آباد زندگی می‌کنند اتوبار یوسف‌آباد را در نظر گرفته‌ است. پس شما می‌توانید در هر کجای تهران که زندگی می‌کنه با دسترسی به مجموعه باربری جهان آرا خدمات اسباب‌کشی و باربری را به‌راحتی انجام دهید.

فعالیت مجموعه بارسنتر به صورت ۲۴ ساعته:

در هر ساعت از شبانه‌روز مشغول به فعالیت هستیم و شما می‌توانید با یک تماس تلفنی نوبت خود را توسط کارشناسان ما ثبت نمایید تا در روز تعیین‌شده در کنار شما دوستان عزیز قرار گیریم.

باربری جهان ‌آرا برای شما مشتریان عزیز ماشین‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته‌ است این ماشین‌ها برای باربری و اسباب‌کشی بسیار مناسب و استاندارد است ماشین‌های باربری جهان‌ آرا شامل کامیون‌ها و کامیون‌های ۶ و ۷ متری ایسوزوها، هیوندا، خاور، وانت، نیسان بار و ماشین‌های vip هست که شما با توجه به مقدار اسباب‌کشی و نوع اسباب‌کشی خود می‌توانید هر کدام از این ماشین‌ها را به دلخواه خود انتخاب نمایید. اگر برای شما تصمیم‌گیری سخت است که چه نوع ماشینی را باید انتخاب کنید می‌توانید تنها با یک تماس تلفنی با مشاوران ما در ارتباط باشید تا آن‌ها راهنمایی‌های لازم را جهت انتخاب ماشین درست و موردنظر شما به شما مشاوره لازم را اطلاع دهند. شما برای انتخاب ماشین باربری لازم است که به نوع اسباب‌کشی خود و مقدار اسباب‌کشی خود توجه کنید و اگر مقدار وسایل شما کم است می‌توانید از وانت‌بار و نیسان بارهای باربری جهان ‌آرا استفاده کنید. همچنین با انتخاب وانت‌بار و نیسان بار می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید اگر قرار است بار زیادی را جابه‌جا کنید ما به شما پیشنهاد می‌دهیم از خاورها و کامیون‌های این مجموعه استفاده کنید تا با یک‌بار رفت‌وآمد تمامی بار شما به مقصد موردنظر انتقال داده شود. نگران انتخاب نوع ماشین نباشید زیرا شما می‌توانید از پرسنل ما راهنمایی‌های لازم را جهت انتخاب نوع ماشین بپرسید تا آن‌ها شما را راهنمایی کنند و یک ماشین خوب را به شما معرفی کنند. ماشین‌های ما به‌صورت روزانه توسط پرسنل و کارشناسان ما چک می‌شوند تا در هنگام عبور از جاده‌ها و تردد در جاده‌ها مشکلی برای شما پیش نیاید.

چیدمان و بسته بندی اثاثیه منزل و ادارات در باربری جهان آرا:

بسته‌بندی توسط تیم بسته‌بندی باربری جهان‌ آرا برای شما انجام می‌شود شما می‌توانید بسته‌بندی وسایل خود را به ما بسپارید بسته‌بندی کار سخت و دشواری است و ممکن است اگر بخواهید به‌تنهایی این کار را انجام بدهید زمان گیر باشد. به‌همین خاطر ما یک تیم حرفه‌ای و کاربلد را برای شما در نظر گرفته‌ایم که علاوه‌بر بسته‌بندی وسایل شما چیدمان منازل را نیز انجام می‌دهند بسته‌بندی شامل بسته‌بندی مبلمان، یخچال و فریزر، وسایل ریز خانه، و یا حتی کتاب‌ها و لباس‌ها، است. شما می‌توانید تمامی لوازمی که در منزل خود دارید را بدون  که کوچک‌ترین دخالتی در بسته‌بندی آن‌ها داشته باشید را به تیم حرفه‌ای باربری جهان ‌آرا بسپارید تا آن‌ها با استفاده از تکنیک‌های ویژه‌ای که در امر بسته‌بندی برای مشتریان خود انجام می‌دهند تمامی وسایل شما را بسته‌بندی کنند. بسته‌بندی باید به‌صورت تخصصی انجام شود به‌همین خاطر باید افرادی  این کار را انجام دهند که دوره‌دیده هستند تمامی پرسنل که مشغول به فعالیت در باربری جهان ‌آرا هستند و آموزش‌های لازم را جهت بسته‌بندی وسایل دیده‌اند.

بعد از بسته‌بندی نوبت می‌رسد به چیدمان وسایل شما می‌توانید برای چیدمان و وسایل خود از تیم حرفه‌ای چیدمان باربری جهان ‌آرا استفاده کنید و وسایل سنگین خود را در جای خود قرار دهید. دیگر لازم نیست خودتان به‌تنهایی وسایل سنگین را جابجا کنید یا این‌که خودتان وسایل را از کارتن‌ها و جعبه‌ها دربیاورید ساعت‌ها وقت خودتان را هدر دهید بلکه ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن وسایل موردنظر شما را از جعبه‌ها درمی‌آوریم و آن‌ها را در جای خود قرار می‌دهیم همچنین ما برای شما دکوراسیون منزل را نیز انجام می‌دهیم نصب لوازم برقی را می‌توانید به ما بسپارید تا آن‌ها را با علم و دانشی که در اختیار داریم برای شما نصب و راه‌اندازی کنیم.

چه عواملی در هزینه‌های اسباب کشی تاثییر دارد:

هزینه‌ها در باربری جهان‌ آرا زیر نظر باربری و اتحادیه کل باربری در نظر گرفته‌شده است اما ما برای شما لیست ثابتی برای هزینه‌ها در نظر نگرفته‌ایم زیرا هزینه‌ها در اسباب‌کشی و باربری متفاوت است برای دریافت قیمت هزینه اسباب‌کشی خود باید با مشاوران ما تماس بگیرید و به سؤالاتی که آن‌ها درباره لوازم اسباب‌کشی شما می‌پرسند پاسخ بدهید تا یک‌قیمت ثابت را برای اسباب‌کشی شما در نظر بگیرند. این سوال‌ها ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • چه نوع ماشینی را برای باربری مدنظر گرفته‌اید؟
  • نوع بار شما چیست؟
  • آیا به چند کارگر احتیاج دارید؟
  • آپارتمان شما دارای آسانسور هست؟
  • آیا از تیم‌های بسته‌بندی و چیدمان استفاده خواهید کرد؟
  •  مسیر مقصد موردنظر شما کجاست؟

این سوال‌ها می‌تواند در قیمت‌ها و هزینه‌های باربری و اسباب‌کشی شما تاثیر داشته باشد با انتخاب باربری جهان ‌آرا از تخفیف‌های۴۵% این مجموعه نیز برخوردار می‌شوید پس تلفن را بردارید زیرا این تخفیف‌ها بسیار مناسب هست و هزینه اسباب‌کشی را برای شما نصف خواهد کرد. شما با پرداخت یک هزینه مناسب اسباب‌کشی می‌توانید با تخفیف‌های ۴۵% این باربری وسایل خود را از تهران به هر مقصد دلخواه خود جابه‌جا کنید. تنها با پرداخت یک هزینه مناسب از یک کار باکیفیت و یک خدمات ویژه بهره‌مند خواهید شد. خدمات باربری برای شما به‌صورت درون‌شهری و برون‌شهری انجام می‌شود ما حتی جابجایی وسایل شما از تهران به هر شهر دلخواه را نیز انجام می‌دهیم مهم نیست که مقصد شما چقدر دور هست بلکه رانندگانی که در مجموع باربری جهان ‌آرا مشغول به فعالیت هستند همگی حرفه‌ای هستند و آموزش‌های لازم را دیده‌اند و دارای چندین سال سابقه کاری بالا هستند به‌همین خاطر به تمامی جاده‌ها و مسیرها مسلط هستند.

نگران به‌سلامت رسیدن بار خود به مقصد نباشید زیرا با انتخاب باربری جهان ‌آرا احتمال این‌که صدمه‌ای به وسایل شما وارد شود صفر است شما می‌توانید با انتخاب باربری جهان ‌آرا تمامی وسایل خود را از تهران به هر مقصد موردنظر انتقال دهید.

همچنین ما برای شما خدمات درون‌شهری در مسافت‌های کوتاه را نیز انجام می‌دهیم اگر مقدار بار شما کم است و قرار است یک مسافت کوتاه وسیله‌ای را جابه‌جا کنید می‌توانید کار را با باربری جهان‌ آرا بسپارید تا در ظرف کوتاه‌ترین زمان ممکن با استفاده از ماشین‌هایی مثل وانت‌بار و نیسان بار در مسافت‌های کوتاه بار شما را جابه‌جا کنند.

بیمه نامه معتبر توسط باربری جهان آرا:

شما با انتخاب باربری جهان‌ آرا می‌توانید از بیمه‌نامه رایگان بارنامه دولتی و استفاده از خدمات مجهز اسباب‌کشی، استفاده از این تیم‌های بسته‌بندی و چیدمان، استفاده از رانندگان حرفه‌ای و کارگران دلسوز، برخوردار شوید. ما هفت روز هفته را مشغول به فعالیت هستیم شما می‌توانید در هر روزی‌که اسباب‌کشی را قرار است انجام دهید با ما در تماس باشید و نوبت خود را رزرو کنید تا با استفاده از برنامه‌ریزی قبلی و دقیق در منزل‌های شما حضور پیدا کنیم تا خدمات اسباب‌کشی را در کنار شما دوستان عزیز انجام دهیم. تمامی تلاش این مجموعه این است که این خدمات به بهترین شکل ممکن برای شما دوستان عزیز صورت گیرد به‌همین خاطر ما به‌صورت شبانه‌روز در تلاش هستیم تا این خدمات را گسترده‌تر کنیم و خدمات ویژه را به مشتریان خود ارائه دهیم تا به امروز خدا رو شکر تمامی مشتریان ما از خدمات ما راضی بوده‌اند و هرجا صحبت از اعتماد است نام باربری جهان ‌آرا می‌درخشد. پس به‌همین خاطر با انتخاب باربری جهان ‌آرا  دیگر احتیاجی به سختی‌های اسباب‌کشی نیست زیرا ما تمامی این کار از صفر تا صد اسباب‌کشی را برای شما دوستان عزیز انجام می‌دهیم شما می‌توانید تنها با یک تماس تلفنی از این خدمات برخوردار شوید. پرسنل به‌صورت حرفه‌ای و آموزش‌دیده آماده انجام خدمات اسباب‌کشی در هفت روز هفته ایام تعطیل هستند پس ما در کنار شما دوستان عزیز هستیم.

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری جهان آرا بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات باربری جهان آرا استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس باربری جهان آرا کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند