چرا برای باربری تهران به گرگان بار سنتر را انتخاب کنیم؟

ابا انتخاب شرکت بارسنتر برای باربری تهران به گرگان انتخاب مناسبی است؟ ما به صورت اطمینانی به شما تضمیین می دهیم که انتخابتان درست است  چرا که با پیشنهاد تعرفه های مناسب و قیمت نازل، ماشین‌های باربری ایمن و مسقف، بیمه باربری و کارگران ماهر و آموزش دیده  از ابتدا تا انتها اسباب کشی و حمل بار بر عهده شرکت بارسنتر است و شما به عنوان مشتری، ارائه خدماتی متمایز را تجربه خواهید دیگر لازم نیست شما نگران چیزی باشید و اسباب کشی و حمل بار به مقصد مورد نظرتان به شیوه درست توسط شرکت ما انجام خواهدشد.

۴.۸/۵ - (۲۰ امتیاز)

باربری تهران به گرگان

📱 شماره های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

چه نکاتی را باید قبل از اسباب کشی رعایت کنیم؟

  • بارسنتر با توجه به سابقه درخشان خود در میان مردم تجربیات خود را در اختیار شما قرار می دهد تا شما درحین اسباب کشی و جابه جایی وسایل خود آگاه باشید که چه نکاتی را باید انجام دهید.
  • شما می توانید با برداشتن تلفن و تماس با کادر مجرب بار سنتر و گرفتن مشاوره از پرسنل ما یک اسباب کشی بدون درد سر را تجربه نمایید ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگو به سوالات شما عزیزان هستیم.
  • شما باید با در نظرگرفتن حجم و نوع وسیله ماشین مورد نظر خود را رزرو نمایید در این امر همکاران ما در تصمیم گیری و انتخاب نوع ماشین شما را مشاوره خواهند داد .فقط کافیست برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس حاصل بفرمایید .

شماره تماس باربری بارسنتر ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

باربری تهران به گرگان با داشتن سابقه درخشان به مشتریان همیشگی خود ثابت شده است.ما تجربه چندین ساله خود را در اختیار شما قرار خواهیم داد. تا بتوانید بهترین تصمیم را در مورد مسائل مهمی مثل، انتخاب نوع وسیله نقلیه ای که می خواهید درخواست کنید و دیگر موضوعات درمورد اسباب کشی و حمل نقل بگیرید.
پرسنل شبانه روزی ما به صورت ۲۴  ساعته پاسخگو سوالات شما عزیزان در امور اسباب کشی است؛ پس برای شروع کار می توانید با گرفتن مشورت و نظرات کادر مجرب ما اسباب کشی خود را آغاز کنید.
مد نظر داشته باشید که علاوه بر نکات گفته شده در مورد بسته بندی شما برای انتخاب نوع وسیله نقلیه، باید حجم کالای خود را در نظر بگیرید. سپس با توجه به حجم مورد نیاز، سفارش بدهید تا فضای مناسب و نیروی کار کافی، مورد نیاز را داشته باشید. در غیر این صورت مجبور خواهید شد هزینه بیشتری را پراخت کنید.

اولین قدم در اسباب کشی نحوه بسته بندی مناسب است.. اگر شما در زمینه بسته بندی نگران مسائلی نظیر باز شدن آن یا شکستن و آسیب به اشیاء یا پرت شدن از بسته و… هستید، باید این مژده را به شما بدهیم که شرکت بار سنتر با نیروهای مجهز خود قادر به انجام صفر تا صد اسباب کشی برای شما است.

ما نیروهای خود را با درخواست شما به محل باربری ارسال خواهیم کرد و تمامی کار های بسته بندی را با سرعت و دقت بالا انجام می دهند که تضمین کننده اولین قدم ارسال کالای شما به مقصد مورد نظر شما باشد.

مجموعه باربری تهران به گرگان به تمامی مراحل کار فکر خواهد کرد تا شما با خیالی آسوده کالای خود را به گرگان ارسال کنید؛ مثلا انواع روش های مدرن بسته بندی بسته به نوع کالای شما را در نظر می گیرد و با تایید نهایی شما بخش بسته بندی از کار باربری تهران به گرگان را انجام می دهد بدون اینکه وسایل شما مورد اسیب قرار بگیرد.

خدمات ویژه باربری تهران به گرگان نسبت به سایر باربری ها:

پشتیبانی شبانه روزی در زمینه باربری تهران به گرگان و بسته‌بندی حتی در ایام تعطیل
ساعت کاری ۲۴ ساعته در شبانه روز
ارائه بیمه باربری رایگان و بارنامه دولتی
ارائه انواع ماشین اسباب کشی مورد دلخواه
رانندگان حرفه ای و آموزش دیده با تجربه
کارگران اموزش دیده در زمینه اسباب کشی و حمل بار
اما لازم به ذکر است که بدانید این  تنها خدمات شرکت بار سنتر نیست و این شرکت از خدمات بیشتر و کامل تری بهره مند است.

چیدمان اثاثیه در مقصد نوسط نیرو های بارسنتر
ارائه خدمات بسته‌بندی به صورت تخصصی
فروش لوازم بسته‌بندی
نصب و راه اندازی تمامی وسایل شما در مقصد توسط نیروهای آموزش دیده
انتخاب این قبیل خدمات کاملاً بر عهده مشتری می‌باشد و ما طبق نظر و دستورات مشتری این خدمات را انجام خواهیم داد.

شرکت بارسنتر از چه لوازمی برای بسته بندی وسایل استفاده می کند؟

باید در حین اسباب کشی برای لوازم شکستنی از بسته بندی مخصوص استفاده کنید. این لوازم کمک می‌کند از وسایل محافظت کنید و مانع شکستن آنها  در هنگام جابه جایی وسایل شوید. این لوازم به شرح زیر است:

  • کارتن اسباب کشی
  • پلاستیک محافظ حبابدار
  • محافظ ظروف شیشه‌ای
  • روزنامه یا کاغذ بسته بندی
  • روکش پلاستیکی مبلمان
  • فوم ضربه گیر
  • نوار و روبان
  • چسب کارتن و چسب های مخصوص
  • پارچه یا پتو

کارتن‌های اسباب کشی برای بسته بندی و چیدمان منظم وسایلی مثل بشقاب بسیار مفید هستنداین کارتن ها مستحکم هستند و در برابر اسیب دیدن مقاوم هستند. ظروف را با فوم ضربه گیر یا روزنامه بسته بندی کنید و به صورت منظم در کارتن قرار دهید. این کار باعث می‌شود احتمال شکستن آن ها در هنگام اسباب کشی و جابه جایی وسایل کاهش پیدا کند. علاوه بر این موارد، اگر جعبه اصلی ظروف را نگه داشته‌اید، آنها را در بسته اصلی خود قرار دهید. جعبه‌های اصلی به اندازه آن وسیله هستند و می‌توانید آنها را در جعبه مخصوص خود بسته بندی کنید و با استفاده از چسب های مخصوص شرکت بارسنتر آن ها را بسته بندی کنید.

شرکت بارسنتر برای ضمانت وسایل شما از بیمه نامه استفاده میکند تا وسایل شما را در برابر خطرات احتمالی هنگام حمل نقل از قبیل (شکستگی ،خراش،  اسیب دیدن،  و همچنین در برابر عوامل طبیعی مانند آتش سوزی و… ) محافظت  کند.شما به عنوان مشتری با انتخاب مجموعه باربری تهران به گرگان ارامش را انتخاب خواهید کرد. چرا که علاوه بر تخصیص بهترین نیروی انسانی و تجهیزات برای مشتری، بیمه باربری رایگان بدون پرداخت هیچ مبلغی به شما تعلق خواهد گرفت.

دانستنی های گرگان
شهر گرگان یک شهر توریستی است که هرساله گردشگران زیادی را به خود می بیند افرادی که از هزاران مایل آنورتر برای دیدن این شهر زیبا می آیند و هموطنان داخل ایران که چشم انتظار تعطیلات ویژه هستند که بتوانند با چشمان خود این مناظر زیبا و دیدنی را شاهد باشند. گرگان یک شهر پژوهشی باستانی است که در کتاب مقدس اوستا گرگان سرزمین نهم اهورا مزدا به حساب می آید.

گرگان کنونی تا سال ۱۳۱۶ «اَستَرآباد» یا «اِستارباد» نام داشت.گرگان قدیمی که به عربی جرجان خوانده می‌شد شهری آباد و مهم بود که در نزدیکی گنبد کاووس امروزی قرار داشته و اینک ویرانه‌های آن در حوالی امام زاده یحی ابن زید قرار دارد. نام فعلی گرگان که جایگزین نام کهنش، استرآباد شده، در واقع، برگرفته از (جرجان) و گرگان قدیم از شهریور ۱۳۱۶ برای این شهر استفاده شد.شهر گرگان و منطقه پیرامونش که از نیمه سال ۱۳۷۶ خورشیدی به صورت رسمی به استان گلستان موسوم شده، از یکم دی ماه ۱۳۱۱ خورشیدی تاکنون به نام گرگان و دشت شهرت داشته‌است

در شرکت بارسنتر از چه نوع ماشین هایی برای باربری تهران به گرگان استفاده می شود؟

حمل بار سبک به گرگان با سرویس نیسان و وانت بار
آیا به دلیل مسافت زیاد تهران به گرگان بار با کامیون منتقل می‌شود؟ برای جابه جایی بارهای سبک چه راه حلی پیشنهاد می شود؟ این‌ها سوالاتی است که ممکن است پیش خود بپرسید!

این شرکت انتخاب نوع ماشین را برعهده مشتریان قرار خواهد داد.
برای جابه جایی بارهایی با حجم بالا و سنگین در باربری تهران به گرگان  پیشنهاد شرکت بارسنتر به شما مدل های مختلف تریلی و کامیون ها  است. بهترین وسیله برای جابه جایی بارهای سنگین و نیمه سنگین، و بارهایی با حجم بالا  استفاده از کامیون های ۶ و۷ متری و خاور ها و ایسوزو های مسقف و مینی خاورها  برای شما مشتریان گرامی است.

خاور ها نوع های مختلفی دارند که بر اساس نوع بار و انتخاب شما، همچنین شرایط بارگیری و حجم بار شما مورد استفاده قرار می گیرند.

ما در جابه جایی بار شما در هر نقطه دلخواه (مانند تهران به لنگرود و یا تهران به بندر انزلی و حتی تهران به جنوب) هیچ محدودیتی نخواهیم داشت.

نیسان یکی از بهترین خودروهای حمل کالاهایی با حجم کم  می باشد ک شرکت بار سنتر برای جابه جایی وسایل کوچک از نیسان و وانت بار ها استفاده خواهد کرد مجموعه باربری تهران به گرگان بارسنتر به هیچ وجه راضی نیست مشتری هزینه‌ی اضافی را بابت ماشین باربری پرداخت کند.کارشاسان ما با درنظر گرفتن حجم و میزان باری که قصد انتقال آن‌ را از تهران به گرگان دارید بهترین ماشین باربری را به شما پیشنهاد خواهند داد. به این صورت که اگر بار سبک و کم حجم بود سرویس نیسان‌ بار می‌تواند بهترین گزینه ممکن باشد. سرویس نیسان بار بسیار ایمن و برخلاف ظاهر ظرفیت بالایی دارد. به همین خاطر انواع وسیله جابه جایی با قیمت ارزان را به صورت ۲۴ ساعته همراه با مشاوره  رایگان از شرکت بار سنتر بخواهید.

آیا سرویس های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری تهران به گرگان انجام میشوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام میشود

چطور میتوانم از خدمات باربری تهران به گرگان استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس باربری تهران به گرگان کلیه اجناس و لوازم را بیمه میکنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان میشوند

در باربری شما قیمت ها چگونه محاسبه میشوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت ها تغییر میکنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه میکن