باربری تهران به ماسال در اسباب کشی کنار مشتریان است:

باربری تهران به ماسال بصورت شبانه‌روزی باسال‌ها سابقه درخشان در امر اسباب کشی و جا به جایی، خرده‌ریز و اقلام درشت، حمل و نقل باربری، بار و اثاث‌کشی، آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز تهران و شهرستان است پرسنل باربری تهران به ماسال با بهره‌گیری از تجربیات خویش آماده‌اند تا تمامی مراحل اسباب کشی را برای شما انجام دهند.

شما هموطنان گرامی با تکیه بر کارگران و پرسنل حرفه‌ای قابل اطمینان باربری تهران به ماسال می‌توانید به تجربه باورنکردنی اسباب‌کشی حرفه ای و برنامه‌ریزی‌شده دست یابید شما می‌توانید تمامی مراحل اسباب کشی را از ما دریافت کنید.

۴.۹/۵ - (۲۹ امتیاز)

باربری تهران به ماسال

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

خدمات تخصصی بسته‌بندی لوازم منزل، باربری و اسباب کشی، تجهیزات مدرن بسته بندی، حمل بار بین شهری، باربری، اثاث‌کشی، و ارسال خرده بار  تنها بخشی جزئی از خدمات باربری تهران به ماسال است می‌توانند پیش از انجام هرگونه جابجایی بار از خدمات مشاوره تخصصی رایگان در زمینه اسباب کشی و باربری  از بارسنتر بهره مند شوید.

انواع ماشین حمل بار در مجموعه بارسنتر:

حمل و نقل بین شهری از طریق وانت بار و نیسان بار توسط ماشین‌های بارسنتر انجام می‌شود. برای تردد درون شهری نیز می‌توانید از وانت بار، نیسان بار مجموعه بارسنتر استفاده کنید برای حمل و نقل بین شهری و بارگیری با ماشین‌های متنوع می‌توانید با باربری تهران به ماسال تماس بگیرید تا در اسرع وقت به محل مورد نظر اسباب کشی نیروهای خود را ارسال کنند. تمامی ماشین‌های باربری تهران به ماسال دارای عایق، و روکش جهت حفاظت از وسایل و بار شما هستند. برای حمل و نقل سنگین نیز از وانت و کامیون‌های استاندارد این شرکت نیز استفاده می‌شود.

 

باربری تهران به ماسال با تکیه بر خدمات ارزشمند خود قصد دارد در بارسنتر کامیون‌ها و کامیونت‌ها سنگین هستندکه برای جا به جایی لوازم سنگین کاربرد زیادی دارند. همانطور که از نام آن پیداست برای حمل و نقل اسباب کشی و جا به جایی بار با حجم بالا استفاده می‌شود. برای جابجایی اثاثیه منزل و جابجایی لوازم و کالاهای سنگین می‌توانید از ماشین باربری تهران به ماسال استفاده کنید تا پروسه اسباب‌کشی و جابجایی هر مدل بار آسان‌تر شود.

 

جهت باربری و اسباب کشی مناسب خدمات زیر توسط باربری تهران به ماسال ارائه می‌شود:

 

  1. استخدام پرسنلی مجرب و کارآزموده که دارای تجربه بالا در امور کاری هستند
  2. ارسال رانندگان مسلط بر جاده
  3.  توصیه بارسنتر بسته‌بندی اثاثیه منزل، به صورت حرفه ای توسط پرسنل باربری تهران به ماسال با استفاده از جدیدترین متد روز و نوین‌ترین تجهیزات است
  4. ارائه مجهز‌ترین ماشین‌های باری استاندارد و ایمن (وانت‌های باری، نیسان، خاورها، هیوندا و ایسوزو،. انواع ماشین‌های vip)
  5. ارائه بارنامه دولتی و بیمه نامه دولتی.
  6. ارسال تیم چیدمان قبل از جابجایی بار و همین‌طور بعد از اثاث‌کشی توسط کارگران نیرومند انجام می‌شود

باربری تهران به ماسال به عنوان یکی از شرکت‌های حمل و نقل خودرو در تهران ارائه دهنده خدمات باربری ارزان قیمت در سطح شهر است.

 

عدم استفاده از خدمات حمل و نقل سنگین هزینه کالا را تا حد زیادی کاهش می‌دهد به همین خاطر استفاده از وانت بار و نیسان بار قیمت متفاوت‌تری دارد باربری تهران به ماسال انواع ماشین‌های باری سنگین ازجمله هیوندا و ایسوزو، خاورها، و  نیسان بار و وانت بار اسباب کشی را انجام می‌دهد. تمامی ماشین‌ها مسقف و موکت کاری شده هستند حمل و نقل اقتصادی در حمل و نقل از راه دور است ارسال بار به شهرستان تخصص باربری تهران به ماسال است همچنین می‌توانید از کامیون برای وسایلی که دارای حجم زیاد است استفاده کنید.

این خودرو به دلیل اندازه استاندارد و توان حمل بار سنگین بسیار در بین شرکت‌های حمل و نقل طرفدار دارد. هزینه حمل و نقل بین شهری را می‌توان تا حد زیادی با تخفیف‌های  ویژه بارسنتر کاهش داد. اما اگر به فکر حمل و نقل بین استانی ارزان هستید مناسب‌ترین گزینه باربری تهران به ماسال است.

 

در بارسنتر چه ماشین‌هایی برای حمل و نقل استفاده می‌شود:

در باربری تهران به ماسال از ماشین‌های باربری مسقف و ضد ضربه استفاده می‌شود تا خسارت و آسیب‌های بار در حین جابجایی به حداقل برسد حمل بار و اثاثیه با کامیون و کامیونت از بارزترین و پر استفاده‌ترین خودروهای درون شهری است که جهت اثاث کشی منزل استفاده می‌شود. وانت بار و نیسان بار برای بارهای کوچک، خاورهای شش متری، هیوندا، ایسوزو برای بارهای متوسط و کامیون‌های بسیار بزرگ و ترانزیت‌های مجهز و با امکانات فراوان برای بارهای بزرگ مناسب هستند.

با توجه به نوع و جنس بار از کامیون‌های مسقف و بدون سقف استفاده می‌شود خودروهایی که جهت حمل بار مورد استفاده قرار می‌گیرند پس از شروع پروسه باربری به صورت فنی توسط کادر فنی بارسنتر چک می‌شوند تا بتوانند در طول راه امنیت بار را تضمین نمایند.

 

بسته بندی اصولی با باربری تهران به ماسال:

در شرکت بارسنتر، بسته‌بندی توسط کارگران مجرب و کارآزموده ویژه بسته‌بندی انجام می‌شود که متشکل از تیم حرفه‌ای هستند بسته بندی اثاثیه منزل مهم‌ترین و حساس‌ترین پروسه اسباب کشی است. در بارسنتر توسط تیم بسته بندی اشیاء کوچک و بزرگ جداسازی می‌گردد و از انواع کارتن در ابعاد مختلف، فوم‌های چند لایه، نایلون‌های حباب‌دار کوچک و بزرگ و انواع چسب‌های نواری و وکیوم برای بسته‌بندی لوازم استفاده می‌شود. در مجموعه باربری تهران به ماسال برای بسته‌بندی لوازم منزل با توجه به کوچک و بزرگ بودن اشیاء، شکستنی بودن یا نبودن آن‌ها و همین‌طور میزان قیمتی بودن هر وسیله از بسته‌بندی مخصوص استفاده می‌شود و از کارتن‌های مخصوص استفاده می‌شود.

باربری تهران به ماسال بسته‌بندی اثاثیه شما را با جدیدترین لوازم بسته‌بندی و مدرن‌ترین روش‌های دنیا انجام می‌دهد تنها با یک تماس تلفنی از این خدمات بهره‌مند شوید. اهمیتی ندارد که شما اثاثیه منزل یا محل کار خود را می‌خواهید جابجا کنید، شما باید یک برنامه‌ریزی دقیق برای بسته بندی انجام دهید تا کلیه لوازم بصورت استاندارد بسته بندی شوند این برنامه ریزی توسط تیم تخصصی بارسنتر انجام می‌شود.

در باربری تهران به ماسال از لوازم و تجهیزات مدرن و اصول استاندارد برای بسته‌بندی بار استفاده می‌شود تا بار در برابر ضربه خوردن و صدمه دیدن محافظت شود. مراحل بسته بندی اصولی بار، قواعد و روش‌های مخصوص به خود را دارد که با انتخاب باربری تهران به ماسال می‌توانید از این خدمات بهره‌مند شوید. اگر اصول صحیح بسته‌بندی بار به درستی رعایت نشود، بار آسیب می‌بیند اما نگران نباشید با سپردن کارها به کارگران حرفه‌ای باربری تهران به ماسال بار شما با سلامت کامل به مقصد ارسال می‌شود.

تجهیزات بسته‌بندی بارسنتر:
  1. انواع کارتن در ابعاد مختلف
  2. سلفون
  3. بقچه حمل رختخواب
  4. کارتن‌های رگال‌دار مخصوص 
  5. وکیوم‌ها
  6. چسب پهن
  7. نایلون حبابدار
  8. کارتن چند لایه

 

باربری ارزان بین شهری با باربری تهران به ماسال:

باربری تهران به ماسال ازسال بار به شهرستان را انجام می‌دهد امکان ارسال انواع بار و کالا از نقاط مختلف استان تهران برای شهر‌های دور و نزدیک باعث جلب رضایت مشتریان شده است که همه روزه حجم زیادی از تماس‌های تلفنی و رزروها توسط پرسنل باربری بارسنتر انجام می‌شود باربری تخصصی و حرفه‌ای برای شهرها و شهرستان‌ها همراه با تجهیزات حرفه ای و پرسنل حرفه‌ای انجام می‌شود.

در بارسنتر خدمت‌رسانی، انواع مختلف خودرو سبک و سنگین برای حمل بار به نقاط دور و نزدیک وجود دارد بار شما از هر نوع و اندازه‌ای که باشد، متناسب با بار شما خودرو مناسب وجود دارد که پرسنل بارسنتر این خودروها را به شما معرفی می‌کنند و می‌توانید برای حمل و نقل بار خود از آن‌ها استفاده کنید.
تمامی خودروهای بارسنتر مسقف و موکت‌کاری و عایق بندی شده هستند بنابراین نگران خودرو مناسب نباشید؛ متناسب با بار شما خودرو مناسب و راننده با مهارت و کارگران حرفه‌ای که توسط مشاوران مجموعه بارسنتر به شما پیشنهاد می‌شود و بار جا به جا می‌شود.

 

سایر باربری‌های فعال مجموعه بارسنتر :

 

 

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات باربری بارسنتر استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند