باربری تهران به مازندران و خدمات آن برای مشتریان

شرکت حمل و نقل اثاثیه باربری تهران به مازندران  فقط یک شرکت باربری در محدوده تهران نیست. بلکه باربری به مقصد شهرستان با بهترین کادر و ماشین‌های باربری و مجرب ترین نیروهای کار تخصص ما است. مسیر تهران به مازندران می‌تواندبسیار مسیر خطرناکی باشد. اما بهره‌مندی از ماشین‌های باربری ایمن و استاندارد، رانندگان مجرب و بسته‌بندی اصولی اثاثیه و صد البته یک بیمه ‌نامه باربری، میتواند احتمال تمامی خطرات را به صفر برساند پس کافیست شما به باربری بارسنتر وکادر حرفه ای آن اعتماد کنید.

 

۴.۷/۵ - (۲۲ امتیاز)

باربری تهران به مازندران

📱 شماره های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

تعداد کارگران باربری بارسنتر تهران به مازندران چند نفر است

شما لازم نیست نگران آسیب دیدن لوازم خود باشید. یا اینکه نگران دستمزد کارگران باشید. یا اینکه فکر میکنند چون تعداد نیرو کار کم است نمیتوان از پس کارها برآمد. این موضوع وقتی مورد توجه قرار می‌گیرد که پای حمل بار از تهران به مازندران در میان باشد. برای مثال باربری تهران به مازندران که از دیدگاه مشتری، کار سخت و پرخطری است.

کارشناسان دلسوز ما با توجه به تعداد اثاثیه و صد البته سختی کار تعداد معقولی کارگر اسباب کشی ما نیروهای کاملا آموزش دیده و حرفه ای هستند که میتوانند بدون آسب رسیدن به وسایل شما آن هارا جابه جا کنند. پس الگو انتخاب تعداد کارگران مبتنی بر میزان و حجم کالای مشتری است. به گونه ای که بدون کمبود نیرو لوازم حمل شوند از طرفی تعداد کارگران به اندازه‌ای کافی باشد تا کارگر با هدف حمل کالای سنگین به سلامت خود آسیب نزند. برای مثال اگر وسیله ای با وزن بالای ۱۰۰کیلوگرم در منزل یا اداره دارید، بدون شک تصور انتقال این وسیله بدون نیاز چند کارگر غیر ممکن است نگران نباشید کافیست شما این کار را به باربری بارسنتر بسپاریید.

خدمات بسته بندی و حمل اثاثیه منزل
ارائه‌ی خدمات حرفه‌ای بسته‌ بندی وسایل منزل به سبک کاملا حرفه ای بدون آسیب به وسایل مورد نظر، با بسته بندی متفاوت و استفاده از کارتن های حجیم و کاملا محکم.

بیمه‌ی کالا
ارائه‌ی سرویس‌های مناسب جهت اسباب‌کشی ادارات ، اثاث‌کشی منازل و جابجایی کالا بصورت تجاری
ارائه‌ی مشاوره جهت انتخاب مناسب ترین سرویس برای وسیله های مورد نظر خود میتوانیید از ما مشاوره بخواهید.
حمل و جابجایی وسایل سنگین مثل حمل یخچال ساید بای ساید ، جابه جایی مبلمان و سرویس خواب حمل گاوصندوق و حمل پیانو
جابجایی کالا بصورت صادراتی ، وارداتی
ارائه‌ی کادری حرفه‌ای از کارگران حرفه ای و تخصصی جهت خدمات بسته‌بندی و جابجایی بار
ارائه‌ی خدمات بصورت شبانه‌روزی
با مجوز رسمی از اتحادیه

خدمات باربری از تهران به مازندران با امکانات کامل و دقت بالا کادر اجرایی انجام میشود.
حمل بار از تهران به مازندران با خاور،وانت نیسان با بهترین کرایه
به همراه بارنامه دولتی و بیمه نامه رایگان فقط با اتوبار و باربری بارسنتر
خاور روباز،مسقف،کامیونت،کامیون و …
کامیونت های مسقف بزرگ پتودار برای لوازم منزل،جهیزیه،مبلمان اداری،صنعتی،تجاری و …
امکان ارسال بارهای کمتر بصورت روباری(دوبار در کنار یکدیگر) با نصف قیمت
بهترین هزینه نرخ تعرفه و کرایه حمل وسایل منزل از تهران به مازندران را ازبارسنتر بخواهید.
اتوبار بارسنتر سالها تجربه و با استفاده از نیروهای مجهز و نیروی کار ماهر
و کارآزموده بعنوان یکی از منصف ترین و معتبرترین باربری های سطح
تهران و همچنین بارهای شهرستان شناخته شده است .

استان مازَندَران (به مازندرانی: مازِرون یا مازِندِرون) به مرکزیت شهر ساری در شمال ایران
و در کرانه‌های جنوبی دریای مازندران می‌باشد. این استان از پرجمعیت ترین استان های ایران
است. و هم‌مرز با استان‌های گلستان، سمنان، تهران، البرز، قزوین، زنجان و گیلان است.
بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر استان مازندران شهر ساری میباشد و پرجمعیت ترین شهر
مازندران، شهر ساری است.(سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۱۳۹۵)قله دماوند مرتفع‌ترین
قله ایران در مازندران و در شهرستان آمل قرار دارد.

وسایل نقلیه در باربری تهران به مازندران

معمولا همه اتوبار ها برای باربری از ماشین های مختلفی استفاده می کنند ماشین های سبک، نیمه سنگین و ماشین های سنگین کامیون و خاور ، هیوندا ، ایسوزو، کامیونت از جمله ماشین های نیمه سنگین هستند. وزن بار نیز در انتخاب نوع ماشین بسیار اهمیت دارد در حمل اثاثیه تهران به مازندران با کامیون می توانید با مشاوره با باربری و با توجه به میزان بار خود کامیون مناسب را انتخاب نمایید. این بار بری با کمترین هزینه باربری نسبت به سایر باربری ها تمام بار شما را با رانندگان مجرب و حرفه ای به محل مورد نظر تان می رساند. برای اطلاعات بیشتر از حمل اثاثیه تهران به مازندران با کامیون با کارشناسان اتوبار سنتر تماس بگیرید.بنا براین شرکت بارسنتر به شما این امکان را میدهد که ماشین مورد نظر خود را انتخاب کنید و کادر مجرب ما میتواندبرای انتخاب ماشین مورد نظر با توجه به حجم بار و مکان مورد نظر به شما مشاوره دهد تا بتوانید بار را سالم به مقصد مورد نظر خود برسانید.

نقش ماشین های باربری در سلامت وسایل شما چقدر موثر است؟ کادر دلسوز و کاردان باربری  بارسنتر تهران به مازندران با توجه به حجم اثاثیه شما و مسافتی که در پیش خواهید داشت بهترین ماشین باربری را تعیین خواهند نمود. برای مسافت‌های طولانی کمال مطلوب ماشین باربری،کامیون ها و وانت ها می‌باشند. در طول مسیر چه برف بیاید و چه باران، چه آفتاب  باشد چه طوفان، با ماشین‌های باربری مطمئن بارسنتر کالای شما صحیح  و سالم به مقصد دلخواه شما خواهد رسید ما این را به شما تضمیین خواهیم داد. در این پروسه سخت و طاقت فرسا در شرکت باربری و اتوبار بار سنتر تهران به مازندران در خدمت شما هستیم تا خدماتی نوین را در عرصه اسباب کشی به شما ارائه دهیم هدف از ارائه این خدمات سیستم نوین حمل و نقل و باربری است و در این راستا در خدمت شما و در کنار شما عزیزان هستیم.

همیشه که قرار نیست میزان اسباب های شما زیاد باشد. متناسب با حجم اثاثیه خرد و سبک، شرکت باربری بارسنتر تهران به مازندران ماشین‌هایی همچون نیسان بار و … برای جابجایی بار خرد و سبک در نظر می گیردتا شما بتوانید وسیله های کوچک خود را جابه جا کنید.

و صد البته که این جابجایی چنانچه پیرو اصول و تکنینک‌های باربری نباشد احتمال آسیب به همین اثاثیه سبک نیز وجود دارد. اما نگران نباشید! کادر باربری بارسنتر متخصص در این زمینه سلامت کالا را تأمین خواهند نمود هدف ما جلب رضایت شما می باشد. باربری بار سنتر فقط ارسال بار به حومه را انجام نمیدهد بلکه ارسال به نقاط مختلف و دلخواه شما را انجام می دهد به عنوان مثال ارسال باربری از تهران به رشت.

ما برای حمل نقل وسیله های کوچک شما ماشین نیسان را به شما پیشنهاد می دهیم. عموما انتخاب نیسان بار وقتی انجام می‌شود برای حمل اثاثیه نیاز به یک خاور نباشد. هزینه خاور به دلیل امتیازاتی که دارد کمی بیشتر از نیسان بار است. به همین دلیل کارشناسان ما با ارزیابی اثاثیه شما بهترین خودرو را انتخاب می‌کنند تا هم اثاثیه به سلامت انتقال یابند و هم مشتری هزینه بالا و بدون الزامی را بابت خاور پرداخت نکند. با این وجود با در نظر گرفتن ضوابط کاری و استانداردها وانت بار پیشنهاد خواهد شد تا شما دیگر هزینه بالایی بابت جابه جایی وسایل خود انجام ندهید.از اهمیت چیدمان اثاثیه در ماشین باربری گفتیم. پس از انتقال اثاثیه باربری بارسنتر تهران به مازندران، موضوعی که بسیار مهم می‌شود تخلیه بار از ماشین باربری است. کادر فنی باربری بارسنتر  تهران به مازندران ن در نظر گرفتن چیدمان اثاثیه درون ماشین، به نحوه تخلیه و رعایت نوبت در تخلیه دقت بالایی دارد. این موضوع بسیار قابل اهمیت است زیرا با عدم رعایت این نکات احتمال آسیب به اثاثیه در هنگام تخلیه لوازم دیگر وجود دارد.

برآورد هزینه  ها در بارسنتر

باربری بارسنتر با توجه به خدمات گسترده ای که برای ارسال بار به استان ها و شهرستان های همجوار و غرب و شرق دارد بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها را نیز برای ارسال بار از تهران به مازندران در نظر گرفته است که نسبت به سایر باربری ها هزینه کمتری را می توانید برای حمل بار خود پرداخت کنید. تعرفه های به صورت کمتری نسبت به بقیه اتوبارها قرار گرفته است. و هزینه ها بستگی به میزان بار و محل مورد نظربار شما دارد .که این شرکت با ۴۵% تخفیف هزینه ها و تعرفه های خود را به مشریان عزیز و همیشگی خود ارائه می دهد.

مسافت در باربری  به چه صورت است؟

مسیر حمل اثاثیه از تهران به مازندران می تواند پر از چالش باشد. از طرفی در صورت انتخاب یک شرکت غیرحرفه ای امکان آسیب به وسایل یا دریافت هزینه‌های گران به دور از نرخ اتحادیه وجود دارد. به همین دلیل انتخاب یک شرکت مناسب حمل اثاثیه از تهران به شهرستان ممکن است مشکل به نظر برسد. شرکت باربریبارسنتر همیشه بر آن بوده است تا در درجه اول رضایت مشتری را جلب کند. این رضایت وقتی پدیدار می‌گردد که اثاثیه در نهایت سلامت و ایمنی بدون دردسر و در زمانی معقول به مقصد انتقال یابند. شرکت باربری بارسنتربا بهره‌مندی از نیروی متخصص، بهترین تجیهیزات بسته‌بندی و ایمن‌ترین ماشین‌های باربری، اسباب‌کشی و حمل و‌نقل را برای شما مشتریان گرامی به تجربه‌ای رویایی و بدون دردسر مبدل می‌سازد.

 

آیا سرویس های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری تهران به مازندران انجام میشوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام میشود

چطور میتوانم از خدمات باربری تهران به مازندران استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس باربری تهران به مازندران کلیه اجناس و لوازم را بیمه میکنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان میشوند.

در باربری شما قیمت ها چگونه محاسبه میشوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت ها تغییر میکنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه میکند