چرا باید باربری بلوار مبعث را انتخاب کنیم؟

باربری بلوار مبعث برای مشتریان خاص خود یک سوپرایز ویژه دارد تخفیف‌های ۴۵% که این باربری برای مشتریان خود در نظر گرفته‌ است باعث شده که مشتریان ما هزینه کم‌تری را بابت اسباب‌کشی و باربری پرداخت کنند و این یکی از مزیت‌های مهم در اسباب‌کشی است. اولین هدفی که مشتری یک باربری معتبر را انتخاب می‌کند قیمت‌ها و هزینه‌های این باربری است باربری بلوار بعثت مبعث برای شما دوستان عزیز با تخفیف‌های ۴۵% و همچنین هزینه‌های مناسب باربری خدمات اسباب‌کشی، حمل‌ونقل، جابه‌جایی، جهیزیه عروس، و باربری را انجام می‌دهد.

۴.۷/۵ - (۲۸ امتیاز)

باربری بلوار مبعث

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ 

شما می‌توانید تمامی مراحل اسباب‌کشی خود را تنها با پرداخت یک هزینه مناسب از تیم حرفه‌ای بار سنتر دریافت نمایید و همچنین ما برای شما دوستان عزیز تمامی این مراحل را با استفاده از روش‌های ویژه باربری و اسباب‌کشی انجام می‌دهیم. تمامی افرادی که در این مجموعه مشغول فعالیت هستند دور دیده هستند و همگی دارای سابقه کاری بالا هست پس با خیال راحت می‌توانید وسایل خود را به افراد ماهری که در این زمینه دارای تخصص کافی هستند بسپارید تا برای شما خدمات باربری و اسباب‌کشی را با یک قیمت مناسب انجام دهیم.

اسباب کشی در شرایط کرونا با باربری بلوار مبعث:

باربری بلوار مبعث با در نظر گرفتن وضعیت این روزها برای شما اسباب‌کشی را در شرایط آسان انجام می‌دهد با توجه به شرایط و کرونا برای شما اسباب‌کشی را با استفاده از رعایت پروتکل‌های بهداشتی و موارد ایمنی انجام می‌دهیم. شاید در این وضعیت بسیاری از مشتریان راضی نباشند که مراحل اسباب‌کشی را با وجود پرسنل انجام دهند و بر روی این‌موضوع حساس باشد ما این حساسیت را درک خواهیم کرد به‌همین خاطر تمامی پرسنلی که در باربری بلوار مبعث مشغول فعالیت هستند با رعایت نکات ایمنی در منزل‌های شما حضور پیدا می‌کنند و خدمات بسته‌بندی منازل را برای شما دوستان عزیز با استفاده از ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی‌کننده، انجام می‌دهند. سلامتی شما دوستان برای ما بسیار اهمیت دارد به‌همین خاطر خیالتان راحت باشد تمامی موارد اسباب‌کشی با استفاده از رعایت نکات ایمنی انجام می‌شود. پس ما با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در منزل، ادارات و در محل اسباب‌کشی، شما حضور پیدا می‌کنیم تا برای شما خدمات بسته‌بندی و جابجایی لوازم را انجام دهیم. پس نگران نباشید ما در این شرایط سخت و حساس سلامتی شما دوستان را قابل اهمیت قرار دادیم به‌همین خاطر پرسنل ما با رعایت نکات ایمنی برای شما دوستان عزیز باربری و اسباب‌کشی را انجام خواهند داد و شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره اسباب‌کشی و باربری تنها با یک تماس تلفنی  با ما در ارتباط باشید.

چه تجهیزاتی را در بسته بندی برای یک اسباب کشی خوب نیازمندیم:

خدمات باربری و اسباب‌کشی خود را به تیم حرفه بار سنتر بسپارید ما برایتان با انجام این خدمات تمامی لوازم را جابجا خواهیم کرد باربری بلوار مبعث تمامی تیم خود را برای انجام خدمات بسته‌بندی در خدمت شما مشتریان عزیز قرار خواهد داد. بسته‌بندی لوازم منزل یکی از سخت‌ترین کارهایی است که در اسباب‌کشی بسیار زمان‌بر است و باید با تخصص کافی انجام شود اما به دلیل مشغله‌ها و روزمرگی‌ها شاید شما وقت این را نداشته باشید که وسایل خود را بسته‌بندی کنید یا ساعت‌ها به‌دنبال تجهیزات بسته‌بندی باشید. اما بار سنتر برای راحتی کار مشتریان خود تجهیزات بسته‌بندی را در اختیار مشتریان قرار خواهد داد اگر این‌که قصد این را داشته باشید که وسایل را به‌تنهائی بسته‌بندی کنید می‌توانید با انتخاب مجموعه بار سنتر از تجهیزات بسته‌بندی این مجموعه بهره‌مند شوید. این تجهیزات شامل موارد زیر است:

  • کارتن‌های رگال دار
  • نایلون‌های حباب دار
  • سلفون‌ها
  • وکیوم‌ها
  • کارتن‌های چند لایه
  • بابل رپ و ضرب گیرها

که شما می‌توانید اگر قصد انجام خدمات اسباب‌کشی به‌تنهایی را داشته باشید با رزرو با تماس با مشاوران بار سنتر این تجهیزات را از آن‌ها دریافت نمایید. اما برای راحتی کار شما دوستان عزیز یک تیم حرفه‌ای را در نظر گرفته ایم که برای شما تمامی لوازم منزل را بسته‌بندی خواهند کرد دیگر لازم نیست خودتان به‌تنهایی این کارها را انجام دهید بلکه با رزرو تیم بسته‌بندی متخصص باربری بلوار مبعث برای شما دوستان عزیز در روز تعیین‌شده این تیم را ارسال خواهیم کرد تا بار شما به سلامت کامل به مقصد مورد نیاز ارسال شود.

جا به جایی وسایل  و انتقال به شهر دیگر را به بارسنتر بسپارید:

شما می‌توانید با انتخاب باربری بلوار مبعث لوازم بسته‌بندی‌شده را از ما دریافت نمایید. با استخدام پرسنل حرفه‌ای و کار بلد به شما این اطمینان را می‌دهد که بدون این‌که کوچک‌ترین صدمه‌ای به وسایلتان وارد شود بار را به هرکجای دنیا که می‌خواهید جابه‌جا کنید ما با در نظر گرفتن شرایط مشتریان برای آن‌ها خدمات باربری و اسباب‌کشی را انجام می‌دهیم. اگر قصد انتقالی به شهر دیگری دارید و قرار است وسایل خود را به شهر دیگر انتقال دهید یا این‌که قرار است منزلتان را از تهران به شهر دیگری انتقال دهید نگران نباشید زیرا ما برای شما خدمات برون‌شهری را نیز انجام می‌دهیم. انجام تمامی خدمات اسباب‌کشی و باربری و حمل‌ونقل به خارج از شهر توسط نیروهای کاردان بار سنتر انجام می‌گیرد. تمامی رانندگانی که در مجموعه باربری بلوار مبعث مشغول فعالیت هستند برای شما صفر تا صد مراحل اسباب‌کشی و باربری را انجام می‌دهند. پس نگران جابجایی‌های بیرون از شهر نباشید بلکه شما می‌توانید وسایل خود را از تهران به هر شهری که بخواهید انتقال دهید. ما برای شما تمامی خدمات باربری و اسباب‌کشی را با استفاده از متدهای روز دنیا انجام خواهیم داد.

با انتخاب نوع ماشین باربری مناسب با توجه به حجم بار و نوع بار شما می‌توانید بار خود را از تهران به هر شهر که بخواهید انتقال دهید. زیرا رانندگان بارسنتر تجربه کاری بالا است و با خیال راحت و با اطمینان کامل می‌توانید در مسافت‌های طولانی بدون کوچک‌ترین صدمه دیدن به بارتان بار را به مقصد ارسال کنند.

بار را به رانندگان و پرسنل حرفه‌ای باربری بلوار مبعث بسپاریدحمل‌ونقل لوازم به خارج از شهر ممکن است کار سختی باشد اگر به‌تنهایی این کار انجام دهید احتیاج به ماشین‌های باربری مناسب دارید که مجموعه بار سنتر می‌تواند این ماشین‌ها را در اختیار شما قرار بدهد و اگر قصد انجام خدمات باربری را دارید می‌توانید با انتخاب ماشین مورد نظر خود حمل‌ونقل در سطح تهران و خارج از تهران انجام دهید. ما برای شما دوستان عزیز ماشین‌های متنوع و مجهزی را قرار داده‌ایم که با توجه به نوع بار حجم بار مسافت طی‌شده شما می‌توانید ماشین مورد نظر خود را انتخاب نمایید. برای راحتی کار شما دوستان عزیز ماشین‌ها را به‌صورت عایق‌بندی و کف‌پوش شده قرار دادیم تا خیالمان راحت باشد که صدمه‌ای به وسایل شما وارد نمی‌شود.

چرا باربری بلوار مبعث وسایل شما را بیمه می‌کند؟

در حین جابجایی در مسافت‌های طولانی شما احتیاج دارید که بارتان با سلامت کامل به مقصد برسد بار سنتر به شما این اطمینان را می‌دهد. ماشین‌ها به صورت کف‌پوش شده است و در صورت بروز هرگونه صدمه‌ای هیچ خسارتی به وسایل شما وارد نمی‌شود. با انتخاب باربری بلوار مبعث شما این اطمینان را داشته باشید که بار شما هنگام جابجائی مورد صدمه و آسیب قرار نمی‌گیرد. شما می‌توانید با انتخاب نوع ماشین باربری خود خدمات اسباب‌کشی و باربری را با بهترین ماشین‌ها انجام دهید. تمامی ماشین‌ها که در بار سنتر مشغول جابجایی لوازم شما دوستان عزیز هستند عایق‌بندی و کف‌پوش شده هستند و با خیال راحت می‌توانید بار خود را حتی در مسافت‌های طولانی جابجا نمایید. نگران صدمه دیدن به وسایلتان نباشید شما عزیزان می‌توانید با انتخاب باربری بلوار مبعث یک بیمه‌نامه رایگان را از شرکت بار سنتر دریافت نمایید. بار سنتر برای حساسیت مشتریان خود احترام خاصی قائل است به‌همین خاطر برای آن‌ها یک بیمه‌نامه و بارنامه دولتی را در نظر گرفته‌ است که شما می‌توانید صفر تا صد مراحل اسباب‌کشی خود را با در دست داشتن یک بیمه‌نامه از ما دریافت نمایید. در هنگام جابجایی بار و حمل‌ونقل وسایلتان برای‌اینکه خیالتان راحت باشد که صدمه‌ای به وسایلتان وارد نمی‌شود ما برای شما یک بیمه‌نامه معتبر را در نظر گرفته‌ایم این بیمه‌نامه طرف قرارداد با بهترین شرکت‌های بیمه تا در صورت بروز هرگونه خسارت و آسیب ناشی از تصادف، گم شدن، صدمه دیدن فیزیکی وسایل، برای شما خسارت واردشده را پرداخت می‌شود اما با انتخاب تیم حرفه‌ای باربری بلوار مبعث خیالتان راحت باشد که هیچ صدمه‌ای به وسایلتان نمی‌رسد. زیرا تمامی افرادی که در این مجموعه مشغول فعالیت هستند و به‌صورت آموزش‌دیده و باتجربه بالای کاری وسایل را برای شما جابه‌جا می‌کنند اما در برابر وسایل شما مسئول و دلسوزانه رفتار می‌کنند تا صدمه‌ای به وسایلتان وارد نشود. به‌همین خاطر با خیال راحت وسایلتان را به ما بسپارید و به‌صورت بسته‌بندی‌شده آن را در مقصد و محل اسباب‌کشی تان از ما دریافت نمایید. منتظر تماس شما دوستان عزیز هستیم شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز با ما تماس بگیرید.

شعبه‌های باربری بارسنتر:

  1. باربری بلوار فردوس
  2. باربری سازمان برنامه
  3. اتوبار بلوار کوهسار
  4. اتوبار شهران
  5. اتوبار ایرانپارس

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری بلوار مبعث بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات باربری بلوار مبعث استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس باربری بلوار مبعث کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس. مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند