نیروهای کاربلد باربری باغ فردوس:

باربری باغ فردوس دارای مجوز رسمی از اتحادیه باربری کل تهران هستند و با استفاده از نیروهای کاربلد و حرفه‌ای بدون کوچک‌ترین دغدغه‌ای بار شما را از تهران به هر مقصد موردنظر شما انتقال می‌دهد.

۴.۹/۵ - (۲۸ امتیاز)

باربری باغ فردوس

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

این باربری یکی دیگر از زیرمجموعه‌های شرکت باربری بار سنتر هست. که در شعبه‌های مختلف تهران برای دسترسی سریع شما عزیزان به باربری تشکیل شده است. عزیزانی که در منطقه باغ فردوس قرار دارند می‌توانند به باربری باغ فردوس دسترسی داشته باشند ما در شعبه‌های مختلف تهران برای شما باربری‌ها و اتوبارهای مختلفی را قرار داده‌ایم مثلاً عزیزانی که در منطقه چیذر تهران قرار دارند می‌توانند از اتوبار چیذر استفاده نمایند.

بسته بندی با تجهیزات کامل و استاندارد:

بسته‌بندی چیست؟ مهم‌ترین نکته‌ای که ذهن مشتریان ما را مشغول می‌کند این‌که بسته‌بندی وسایل و اثاثیه را باید چگونه انجام دهیم. این‌که بدانیم قبل از انجام جابجایی چطور وسایل را بسته‌بندی کنیم نکته بسیار مهمی است. زیرا ما اگر بسته‌بندی را به‌ درستی انجام دهیم ایمنی وسایل خود را تضمین کرده ایم. برای این‌که هر کاری را به نحو احسن انجام دهیم نیاز به داشتن امکانات مناسب داریم به همین خاطر مجموع باربری بار سنتر برای شما امکانات مناسب و تجهیزات مناسبی را جهت بسته‌بندی فراهم نموده است. خدمات بسته‌بندی وسایل و اثاثیه منزل از بهترین لوازم‌ها که شامل کارتون‌های محکم چند لایه، فوم‌های ضربه‌گیر، کارتون‌های مخصوص، سلفون‌ها، نایلون‌های حباب دار، ضرب گیرها، و بابل‌ رپ است. ما برای آسودگی خاطر مشتریان عزیز از این وسایل جهت بسته‌بندی تمامی وسایل منزل استفاده خواهیم کرد.

تیم بسته‌بندی بار سنتر در بسته‌بندی وسایل شکستنی برای این‌که از شکستن و آسیب دیدن آن‌ها جلوگیری کنند وسیله شکستنی را به‌صورت جداگانه با استفاده از نایلون‌های حباب دار می‌پیچند و بعد بین ظروف و وسایل شکستنی فوم و ضربه‌گیر قرار می‌دهند. و بعد در کارتن‌های چند لایه مستحکم قرار می‌دهند و با استفاده از چسب‌های نواری مخصوص این مجموعه کارتون‌ها را بسته‌بندی می‌کنند. همچنین برای جداسازی وسایل مهم و گران‌قیمت از قبیل جواهر و طلا می‌توانید به صورت جداگانه و به‌صورت شخصی خودتان این وسایل را از قبل بسته‌بندی نمایید. برای پیشگیری از جا گذاشتن جعبه‌ها با استفاده از ماژیک‌ها بر روی آن‌ها نام آن‌ها را ذکر می‌کنیم تا در هنگام جابجایی وسایل شما گم نشوند و در مقصد موردنظر بتوانید بسرعت وسیله مورد دلخواه خود را پیدا کنید.

وظیفه رانندگان در نحوه چیدمان در ماشین‌های باربری چیست؟

بعد از انجام دادن مراحل بسته‌بندی نوبت می‌رسد به چیدمان اثاثیه در ماشین‌های حمل بار در این صورت کارگران ما تمامی وسایل شما را در ماشین‌های حمل بار قرار خواهند داد. شما می‌توانید وسیله‌ها را در ماشین‌های باربری به طوری چینش کنید که در هنگام قرار دادن وسایل بر روی همدیگر وسایل سنگین را جدا و وسایل سبک را جدا قرار دهید. لوازم سنگین‌تر اول از همه جاگیر می‌شود. این لوازم شامل گاز یخچال، لباس‌شویی، ماشین ظرف‌شویی، و… است. این لوازم را می‌توانید در انتهای کامیون و خاور نزدیک به اتاق راننده جای دهید همه اثاث سنگین باید به طوری در ماشین‌های باربری قرار بگیرند که در قسمت جلوی ماشین‌های باربری وسایل سبک و مقواها و کارتون‌ها جاگیر شود. تا در هنگام تخلیه بار دسترسی سریع‌تری به این لوازم داشته باشید کارگران باربری باغ فردوس به صورت حرفه‌ای و اصولی تمامی جعبه‌ها را در ماشین‌های باربری جاگیر می‌کنند. جعبه‌ها و اساسی را روی مبلمان قرار نمی‌دهند بلکه می‌توانند برای قرار دادن جعبه‌ها و کارتن‌ها از زیر میزها وزیر صندلی‌ها استفاده کنند. جعبه‌هایی که در این مرحله از اسباب‌کشی به داخل ماشین حمل بار می‌فرستید نباید شامل جعبه‌های شکستنی باشد جعبه‌های شکستنی را در گوشی به صورت جداگانه قرار می‌دهیم. تا در هنگام حمل‌ونقل با دقت بیشتری جابه‌جا شوند رانندگان و تیم حرفه ای که قرار است وسایل شما را تا مقصد حمل کنند باید با دقت بیشتر این وسایل را جابجا کنند. همچنین قبل از حرکت رانندگان باید از نحوه چیدمان وسایل شما در ماشین‌های باربری مطمئن شوند. آن‌ها باید همچنین قبل از تخلیه وسایل شما در مقصد بارها را کنترل و چک کنند. و این‌که مطمئن شوند بار شما بدرستی چیده شده است تا در هنگام ترمز و یا ضربه ناگهانی به بار شما صدمه‌ای وارد نشود. این وظیفه رانندگان باربری باغ فردوس است. که لازم نیست شما نگران این موضوع باشید زیرا رانندگان ما چندین سال سابقه کاری در امر اسباب‌کشی را دارند و خود به کار خود آگاه هستند وقتی صحبت از باربری بین شهری می‌شود یکی از مهم‌ترین مواردی که مطرح می‌شود بحث راه و جاده است فرقی نمی‌کند هوا بسیار سرد شده است یا برف می‌بارد  ایمنی راه و جاده مسئله‌ای بسیار و هوایی منطقه مورد نظرتان مطلع باشید بهتر می‌توانید تصمیم گیری کنید اما رانندگان مجموعه باربری بارسنتر دارای چندین سال سابقه در امر اسباب کشی هستند زیرا رانندگان باربری باغ فردوس به تمامی راه‌ها و مسیرها مسلط هستند و می‌توانند ماشین‌های باربری را حتی در روزهای برفی و بارانی هدایت کنند.

تیم چیدمان حرفه ای با انتخاب باربری باغ فردوس:

شما می‌توانید با یک تماس تلفنی با مشاوران ما به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید جهت رزرو روز اسباب‌کشی خود فقط کافی‌ست با یکی از شماره‌های بالا تماس حاصل فرمایید و روز دلخواه خود را انتخاب نماییدو شما می‌توانید از تیم چیدمان باربری بار سنتر هم استفاده نمایید تا بعد از این‌که وسایل شما از ماشین‌های باربری باغ فردوس تخلیه شد تمامی وسایل  به سلیقه دلخواه شما در منزل جدیدتان توسط تیم چیدمان ما برایتان چیده شود. همچنین این تیم با استفاده از علم و تکنولوژی که دارند می‌توانند تمامی وسایل برقی شما را نصب و راه‌اندازی کنند. پس اگر هر زمان قصد جابه‌جایی و اسباب‌کشی را داشتی بدون هیچ دغدغه‌ای و بدون هیچ استرسی با باربری باغ فردوس تماس بگیرید پیشنهاد ما به شما استفاده از یک بار خدمات ما است شما با یک‌بار استفاده از خدمات بارسنتر مشتری دائمی و همیشگی این باربری خواهید شد. زیرا ما در تمامی مراحل اسباب‌کشی در کنار شما هستیم بدون این‌که شما هیچ استرس و سختی را تحمل نمایید.

فقط کافی است با ما تماس بگیرید تا در کم‌ترین زمان ممکن توسط پرسنل ما نوبت مورد دلخواه شما در روز دلخواه شما ثبت شود و ما نیروهای خود را برای شما ارسال نماییم.

هزینه‌های باربری در باربری باغ فردوس به چه صورت است؟

هزینه‌ها ممکن است برای هر مشتری مورد اهمیت قرار بگیرد. به همین خاطر مدیریت مجموعه بارسنتر با در نظر گرفتن شرایط مشتریان  عزیز هزینه‌های باربری را برای آن‌ها با تخفیف‌های۴۵% کاهش داده است. تمامی هزینه‌های باربری باغ فردوس زیر نظر اتحادیه باربری است. به همین خاطر تمامی قیمت‌های ما منصفانه است شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای مناسب یک کار باکیفیت را تحویل بگیرید. به همین خاطر نگران قیمت‌های گزاف باربری و اسباب‌کشی نباشید زیرا با انتخاب مجموعه باربری باغ فردوس می‌توانید از قیمت‌های مناسب این مجموعه برخوردار شوید. البته لازم است که بدانید برای هر اسباب‌کشی ما نمی‌توانیم یک قیمت ثابت را به شما پیشنهاد دهیم. زیرا خدمات اسباب کشی و باربری بستگی به عوامل زیادی دارد مثلاً این‌که شما چه مسیری را قرار است انتخاب کنید؟ یا این‌که تعداد کارگران ارسالی برای شما چند نفر است؟  آپارتمانی که قرار است در آن اسباب‌کشی انجام شود تعداد پله‌های آن چند تا است؟ آیا می‌توانیم از آسانسور استفاده کنیم؟ تمامی این عوامل در کاهش و افزایش هزینه‌ها تاثیر بسزایی دارد.

یا اینکه اسباب کشی‌ها به دو صورت است مثلا اسباب کشی درون شهری با برون شهری از لحاظ هزینه بسیار متفاوت است. بسته به اینکه چه مسافتی را باید طی کنید باربری بین شهری هزینه متفاوتی را در بر می‌گیرد. معمولا مشتریان برای مسافت‌های طولانی هزینه بیشتری را پرداخت می‌کنند اما تمامی قیمت‌های ما طبق نرخ باربری تعیین شده است نگران پرداخت هزینه‌های بالا نباشید. ما در کنار شما عزیزان هستیم برای داشتن یک اثاث کشی راحت باربری باغ فردوس با درک شرایط شما در روزهای نزدیک شدن به اثاث کشی شما را در انجام یک اثاث کشی راحت همراهی می‌کنیم شرکت بارسنتر با در نظر گرفتن تخفیف۴۵% درصدی در محله باغ فردوس آماده ارائه تمامی خدمات حمل بار و حمل اثاثیه و همچنین بسته بندی اثاثیه است پس تلفن را بردارید و همین الان نوبت خود را رزرو نمایید.

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری باغ فردوس بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات باربری باغ فردوس استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس باربری باغ فردوس کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند