باربری اسکندر زاده با ارسال تیم متخصص اسباب کشی:

شرکت بار سنتر با داشتن پرسنلی مجهز و مجرب آماده اسباب‌کشی برای شما به‌صورت تمام‌ وقت به صور و بیست و چهارساعته در هفت روز هفته است. شما عزیزان می‌توانید با تماس با تلفن‌های زیر از یک اسباب‌کشی بی‌ دردسر توسط تیم حرفه‌ای باربری اسکندر زاده  بهره‌مند شوید با توجه به نوع بار شما برای شما انتقال بار را انجام خواهیم داد. با توجه به مشغله‌های امروزی و گرفتاری‌های روزمره برای شما تیم‌های مختلفی را در نظر گرفته‌ایم که خدمات باربری، اسباب‌کشی، بسته‌بندی، جابجایی، را نیز انجام می‌دهند.

۴.۸/۵ - (۲۸ امتیاز)

باربری اسکندر زاده

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ 

چرا باید باربری اسکندر زاده  در غرب تهران را انتخاب کنیم؟

شما می‌توانید با یک برنامه‌ریزی دقیق و خاص تمامی مراحل اسباب‌کشی خود را از ما دریافت نمایید و خدماتی که شرکت باربری اسکندر زاده برای شما دوستان عزیز انجام می‌دهد شامل خدمات زیر است:

  1. ارائه خدمات باربری به‌صورت تمام‌وقت حتی در ایام تعطیل نیز در کنار شما دوستان عزیز هستیم تا به‌صورت بیست و چهار ساعته خدمات باربری و اسباب‌کشی را برایتان انجام دهیم.
  2. جابجایی و حمل بار سنگین مثل گاوصندوق، میزهای ناهارخوری، تردمیل، دیگر وسایل…
  3. استفاده از تیم‌های بسته‌بندی و تیم‌های چیدمان و کاربلد که دارای سابقه کاری بالا و آموزش‌ دیده هستند
  4. ارسال کارگران حرفه‌ای و ماهر که برای شما خدمات اسباب‌کشی را به صورت دلسوزانه ارائه می‌دهند
  5. ارائه ماشین‌های باربری و اسباب‌کشی مناسب جهت حمل بار شما از تهران به سایر شهرستان‌های اطراف
  6. ارائه باکیفیت‌ترین خدمات بسته‌بندی به مشتریان بدون کوچک‌ترین اتلاف وقت
  7. ارسال رانندگان حرفه‌ای که توسط شرکت باربری باربری اسکندر زاده استخدام شده‌اند و به‌صورت حرفه‌ای بار و برای شما به مقصد موردنظر انتقال می‌دهند.

ما در روزهای تعطیل نیز خدمات بسته‌بندی و اسباب‌کشی را برای شما دوستان عزیز انجام می‌دهیم که این یکی از مزایای مهم شرکت باربری اسکندر زاده است همچنین برای شما دوستان عزیز با ارائه بیمه‌نامه و بارنامه دولتی تمام تلاش خود را می‌کنیم که بار شما بدون کوچک‌ترین ضربه و آسیبی به مقصد موردنظر خود انتقال داده شود و در صورت بروز هرگونه مشکل شما می‌توانید با بهترین شرکت‌های بیمه طرف قرارداد داشته باشید و خدمات بسته‌بندی و اسباب‌کشی خود را با یک بیمه‌نامه و بارنامه دولتی از ما دریافت نمایید. کافی است با شرکت باربری اسکندر زاده تماس بگیرید تا از یک مشاور رایگان برخوردار شوید و مشخصات اسباب‌کشی خود را به مشاوران ما بازگو کنید تا آن‌ها با راهنمایی دقیقی که برای شما دوستان عزیز در نظر گرفته‌اند خدمات باربری و اسباب‌کشی را انجام دهند.

انتقال بار از تهران به سایر نقاط کشور در بارسنتر:

شما دوستان می‌توانید در هر کجای تهران که زندگی می‌کنید به‌صورت روزانه اگر قصد انجام خدمات اسباب‌کشی و باربری را دارید تنها با یک تماس تلفنی با شرکت معتبر باربری اسکندر زاده تماس بگیرید و نوبت خود را توسط پرسنل حرفه‌ای ما رزرو کنید. باربری اسکندر زاده به دلیل عضو اتحادیه بودند تمامی نرخ‌ها را برای شما زیر نظر اتحادیه باربری قرار داده‌ است و شما می‌توانید با وجود انتخاب این باربری از مزیت‌های زیر برخوردار شوید:

  1. پرداخت هزینه‌های مناسب اسباب‌کشی
  2.  استفاده از تجهیزات بسته‌بندی
  3. ارسال کارگران زبده و نیرومند
  4. ارسال تیم‌های بسته‌بندی و تیم‌ها چیدمان

می‌توانید در هر کجای تهران که قرار دارید تنها با یک تماس تلفنی با باربری اسکندر زاده از تمامی مراحل اسباب‌کشی خود بهره‌مند شوید. همین کار باعث رضایتمندی تعداد زیادی از مشتریان ما شده است و به‌همین خاطر تمامی مشتریان از نحوه خدمت‌دهی ما راضی بوده‌اند و همین باعث شده که کارگران و پرسنل ما به‌صورت شبانه‌روزی مشغول فعالیت اسباب‌کشی و باربری برای شما دوستان عزیز باشند. باربری بارسنتر با حمل‌ و نقل وسایل از تهران به هر شهر دلخواه شما مورد استقبال مشتریان قرار گرفته‌ است. زیرا ما برای شما باربری‌های برون‌شهری را نیز انجام می‌دهیم باربری اسکندر زاده با داشتن چندین سال سابقه کاری برای شما حمل‌ و نقل از تهران به سایر شهرهای اطراف را نیز انجام می‌دهد. شما می‌توانید بار خود را با توجه به نوع و حجم بار در ماشین‌های باربری اسکندر زاده قرار بدهید و با توجه به رانندگان حرفه‌ای که در اختیار داریم بار خود را به سایر نقاط کشور ارسال نمایید. حمل بار با تجهیزات ویژه برای شما انجام می‌شود با استفاده از بسته‌بندی‌های ایمن برای شما بارا در مسافت‌های طولانی جابجا خواهیم کرد.

باربری اسکندر زاده تضمیین سلامت بار به مقصد با بیمه نامه معتبر:

باربری اسکندر زاده برای شما دوستان عزیز با وجود کادر مجرب و آموزش‌دیده، همچنین رانندگانی با سابقه بالای کاری، پرسنل خوش‌برخورد، خدمات اسباب‌کشی را انجام خواهد داد تمامی مشتریان ما با توجه به نحوه عملکرد کارگران و برخورد پرسنل مشتری دائمی این مجموعه مانده‌اند باعث افتخار ما است که به شما عزیزان خدمتی کرده باشیم تا بتوانید اسباب‌کشی آسانی را در کنار تیم حرفه‌ای باربری اسکندر زاده دریافت نمایید.

با توجه به روزمرگی‌های امروز ما برای شما با ارسال تیم‌های بسته‌بندی و تیم‌های چیدمان خدمات اسباب‌کشی را آسان کرده‌ایم دیگر لازم نیست که شما در اسباب‌کشی به سیاه و سفید دست بزنید زیرا ما با ارسال تیم بسته‌بندی حرفه‌ای برای شما صفر تا صد مراحل اسباب‌کشی را با توجه به خدمات باربری و اسباب‌کشی مجهز انجام خواهیم داد.

برای شما با ارسال چندین نیروی متخصص در زمینه بسته‌بندی تمامی لوازم منزل شما را بسته‌بندی و در کارتن‌های مخصوص چندلایه قرار می‌دهیم همچنین خیالتان راحت باشد که بار شما دوستان عزیز به‌سلامت به مقصد می‌رسند. ما از یک بیمه‌نامه معتبر استفاده خواهیم کرد با توجه به جابجایی طولانی به مقصد و حجم سفارشات و شلوغی‌های جاده ما برای شما دوستان عزیز یک بیمه‌نامه معتبر را در نظر گرفته‌ایم که در صورت بروز هرگونه مشکل ازجمله (سرقت، آتش‌سوزی، بلاهای طبیعی، گم شدن، آسیب دیدن‌های فیزیکی، این اطمینان را به شما می‌دهیم که بار شما بیمه است و خسارت وارد شد برای شما دوستان عزیز جبران خواهد شد.

حمل خرده بار به مقصد مورد نظر توسط ماشین‌های باربری مناسب:

این اطمینان را می‌دهیم که بار شما بدون کوچک‌ترین مشکلی به مقصد موردنظر به‌صورت بسته‌بندی شده و ایمنی در اختیار شما دوستان عزیز قرار می‌دهد همچنین باربری اسکندر زاده برای راحتی کار شما دوستان عزیز با ارسال تیم‌های چیدمان این خدمت را به شما می‌کند که وسایل شمار آن باکس و در جای مورد نظر خود قرار دهند. دکوراسیون منزل خود را به تیم حرفه‌ای باربری اسکندر زاده بسپارید تا تمامی لوازم منزل خود را در جای مورد نظر خود قرار دهید. بدون آسیب دیدن به شما دوستان عزیز جابه‌جایی لوازم سنگین را با استفاده از چرخ‌های پایدار و دیگر تجهیزاتی که در اختیار داریم انجام خواهیم داد همچنین ما برای شما حمل خرده بار را انجام خواهیم داد. شما می‌توانید برای جابجایی بین‌شهری در کم‌ترین زمان ممکن با انتخاب ماشین‌هایی مثل وانت‌بار و نیسان بار  وسایل کوچک خود را در بین شهر جابه‌جا کنید ما به شما توصیه می‌کنیم با استفاده از این ماشین‌ها  و انتخاب این ماشین‌ها می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. باربری اسکندر زاده ه با ۳۵% تخفیف فعال برای شما دوستان عزیز قیمت‌های اثاث‌کشی را به نحو احسن برای شما قرار داده تا با پرداخت هزینه مناسب اسباب‌کشی کار باکیفیت را از تیم حرفه‌ای و باسابقه ما تحویل بگیرید. شما دوستان عزیز تمامی مجوزها از جمله بیمه‌نامه و بارنامه و گواهی‌نامه را در حمل‌ و نقل‌های بین‌شهری و برون‌شهری انجام می‌دهیم تا با خیال راحت و بدون کوچک‌ترین مشکل و دردسری بار خود را حتی در مسافت‌های طولانی بدون هیچ‌گونه مشکل جابجا کنید. ما در خدمت شما دوستان عزیز هستیم تا تمامی این مراحل را با تخفیف‌های برای شما دوستان عزیز در شعبه‌های مختلفی که بار سنتر برای مشتریان خود در نظر گرفته‌ است ارائه دهیم. شما می‌توانید در هر نقطه از تهران که مشغول زندگی هستید که قصد انجام فعالیت اسباب‌کشی و جابجایی را دارید با شرکت بار سنتر تماس بگیرید تا آن‌ها شما را به نزدیک‌ترین شعبه محل زندگی ارائه دهند. شما عزیزان می‌توانید به تمامی خدمات باربری، بسته‌بندی، جابجایی، حمل‌ و نقل، تیم بارسنتر در نقاط مختلف تهران دسترسی داشته باشید. باربری اسکندر زاده که در غرب تهران قرار دارد آماده انجام خدمات اسباب‌کشی و تخفیف‌های ۳۵% برای مشتریان خود است دیگر شعبه‌های فعال بار سنتر نیز به‌همین صورت  است. ما به‌ صورت بیست و چهار ساعت آماده انجام خدمات اسباب‌کشی و باربری هستیم شما می‌توانید خدمات باربری و اسباب‌کشی خود را از این تیم‌ها به‌صورت حرفه‌ای دریافت نمایید.

شعبه‌های فعال بارسنتر شامل :

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری اسکندر زاده بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات باربری اسکندر زاده استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس باربری اسکندر زاده کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس. مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند