باربری آذری ارسال کالا به تمامی نقاط کشور:

باربری آذری وظیفه حمل‌ونقل را از تهران به هر شهر مورد دلخواه شما مشتریان عزیز دارد امروزه زندگی‌ها به طوری شده که تمامی خدمات برای مشتریان به‌صورت تخصصی و صنعتی انجام می‌شود. شما می‌توانید با انتخاب یک باربری خوب تمامی این خدمات را از در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهید. حمل‌ونقل وسایل و کالاها به تمام کشور به تمامی نقاط کشور را برای شما دوستان عزیز انجام می‌دهیم.

۴.۸/۵ - (۳۰ امتیاز)

باربری اذری

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ 

اسباب‌کشی از تهران به هر نقطه‌ای را برای شما انجام می‌دهیم امروز به دلیل افزایش تقاضایی که مردم برای حمل بار خود دارند تعداد زیادی شرکت‌های باربری در سطح تهران به‌وجودآمده است اما باید شما در نظر داشته باشید که یک شرکتی را انتخاب کنید که با یک هزینه مناسب کیفیت خوب را به شما تحویل دهد و ما به شما باربری آذری را معرفی می‌کنیم. افرادی که در این باربری مشغول به کار هستند دارای تجربه و مهارت بالا هستند انتقال بار و کالای شما بدون کوچک‌ترین صدمه‌ای انجام می‌شود و همین باعث رضایت مشتریان می‌شود و دید مشتریان بر باربری بار سنتر بسیار خوب هست. زیرا تمامی این خدمات را بدون کوچک‌ترین آسیبی به وسایل شما انجام شود.

خدمات پیشرفته را در اسباب کشی  از بارسنتر دریافت کنید:

برای شما مشتریان عزیز خدماتی را در نظر گرفته‌ایم ما با استفاده از برنامه‌ریزی دقیقی که چندین روز قبل از اسباب‌کشی برای شما انجام می‌دهیم با نظم و دلسوزی خاصی تمامی وسایل شما را از تهران به هر نقطه‌ای که بخواهید انتقال خواهیم داد شما می‌توانید با خیال راحت هرگونه بار و اشیائی را که دارید به دست باربری آذری بسپارید و نگرانی در مورد چگونگی انتقال و رسیدن بار خود به مقصد نداشته باشید.

زیرا ما با اطمینان کامل به شما می‌گوییم که تمامی بار شما به‌صورت سالم به مقصد مورد نظرتان ارسال خواهد شد مشتریان و تقاضاکنندگان به‌راحتی می‌توانند برای حمل بار باربری و مجموعه بار سنتر را انتخاب نمایند. زیرا تمامی افرادی که در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند ماهر هستند و با استفاده از ماشین‌ها ماشین‌های مجهزی که این باربری در اختیار مشتریان قرار می‌دهد می‌تواند هر نوع باری را برای شما جابجا کنند.

 می‌توانیم برای شما یک بیمه‌نامه معتبر را در نظر بگیریم که در هنگام گم شدن یا شکستن و یا آسیب دیدن وسیله شما تمامی خسارات وارد شده و این باربری به‌عهده می‌گیرد. پس نگران نباشید زیرا شما با داشتن بیمه‌نامه معتبر می‌توانید تضمین سلامت وسایل خود را از ما بخواهید هرچند که تمامی کارگرانی که در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند و با دلسوزی تمام وسایل شما را جابه‌جا می‌کنند و هم چنین در جابجایی وسایل شما دقت لازم را انجام می‌دهند تا خسارتی به وسایل شما وارد نشود.

خدماتی که این مجموعه برای شما ارائه می‌دهد شامل:

  • بیمه‌نامه رایگان و بارنامه دولتی
  • ارسال کارشناسان اسباب‌کشی
  • استفاده از رانندگان مجرب
  • استفاده از تیم‌های بسته‌بندی
  • استفاده از تیم‌های چیدمان
  • استفاده از تجهیزات مدرن بسته‌بندی

هست که شما تنها با یک تماس تلفنی می‌توانید به تمامی این خدمات دسترسی داشته باشید. هزینه‌ها در باربری آذری می‌تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد که این عوامل شامل: نوع بار، مقدار بار، تعداد کارگران ارسالی، مسافت طی‌شده توسط ماشین‌های باربری، انتخاب ماشین‌های باربری، عدم وجود آسانسور، استفاده از تیم‌های بسته‌بندی و چیدمان، می‌تواند در هزینه‌ها تاثیر بسزایی داشته باشد. تمامی مواردی که در بالا ذکر شده‌ است می‌تواند در قیمت‌ها و هزینه‌ها مؤثر باشد به‌همین خاطر ما نمی‌توانیم یک نرخ ثابت را به مشتریان و تقاضاکنندگان ارائه دهیم.

اگر شما مشتری ثابت و وفادار باربری آذری باشید می‌توانید از تخفیف‌های ویژه که این باربری برای شما دوستان عزیز در نظر گرفته‌ است بهره‌مند شوید. تمامی هزینه‌ها زیر نظر باربری هست پس خیالتان راحت باشد که با پرداخت یک هزینه مناسب می‌توانید یک اسباب‌کشی خوب و بی‌دردسر را انجام دهید. شرکت باربری آذری دارای کارکنانی است که وسایل شما بسته‌بندی می‌کنند و همچنین کارگران که وسایل شما را در ماشین‌های باربری آذری قرار می‌دهند که هزینه حمل بار توسط این شرکت با دیگر شرکت‌ها بسیار ویژه هست. زیرا ما تخفیف‌های ویژه‌ای را برای شما عزیزان در نظر گرفته‌اید همچنین مدیریت مجموعه بار سنتر با در نظر گرفتن شعبه‌های مختلفی که در سطح تهران برای شما عزیزان قرار داده‌است دسترسی را برای شما مشتریان عزیز همیشگی راحت‌تر نموده‌ است.

باربری آذری و ارائه ماشین‌های مدرن و مجهز:

ماشین که در این باربری برای شما دوستان عزیز در نظر گرفته ایم مجهز هستند و همگی کف‌پوش شده و عایق‌بندی شده هستند تا در حین تردد در جاده‌ها و مسافت طولانی مشکلی برای وسایل شما پیش نیاید و یا در صورت برخورد ضربه یا صدمه‌ای به وسایل شما وارد نشود و هم چنین شما می‌توانید نوع ماشین انتخابی خودتان در نظر بگیرید و اگر این کار برای شما کار سختی است.

می‌توانید با مشاوران ما تماس لازم را داشته باشید تا آن‌ها راهنمایی‌های لازم را جهت انتخاب نوع ماشین باربری برای شما مشتریان عزیز در نظر بگیرند. شما می‌توانید با انتخاب ماشین مورد نظر خود بار خود را از تهران به هر نقطه که بخواهید انتقال دهید پس لازم به ذکر است بدانید که مجموع بار سنتر ماشین‌هایی مثل هیوندا، خاورها، کامیون‌های ۶ و ۷ متری، ایسوزوها، وانت‌بار و نیسان بارها، را برای شما مشتریان عزیز در نظر گرفته‌ است. تا تمامی خدمات را برای شما انجام دهد باربری آذری به با داشتن قابلیت‌های بالا در جابه‌جایی حمل‌ونقل و بسته‌بندی مورد اطمینان تمامی مشتریان خود قرار گرفته‌ است و رضایت مشتریان را جلب نموده‌ است. تمامی سرمایه باربری آذری اعتماد مشتریان این باربری هست.

به‌همین خاطر ما به‌صورت شبانه‌روز در تلاش هستیم تا تمامی این خدمات را برای شما به بهترین شکل ممکن انجام دهیم شما می‌توانید از وانت‌بار و نیسان بارهای این مجموعه نیز استفاده نمایید تا در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید با انتخاب وانت‌بار باربری آذری می‌توانید در مسافت‌های کوتاه بار خود را جابه‌جا کنید و همچنین برای جابجایی وسایل کم و کوچک می‌توانید از وانت‌بار و نیسان بار باربری آذری استفاده نمایید.

تضمین به مقصد رسیدن وسایل توسط بیمه نامه معتبر:

بیمه‌نامه معتبری برای شما دوستان عزیز در نظر گرفته‌شده است که تضمین سلامت بار شما به مقصد موردنظر هست. اهمیت سالم رسیدن وسایل شما به مقصد برای ما بسیار مهم هست به‌همین خاطر مدیریت مجموعه بار سنتر با در نظر گرفتن بیمه‌نامه برای شما عزیزان سلامت بار را تضمین می‌کند شما می‌توانید اگر قرار است وسایل ارزشمند و گران‌قیمت را جابه‌جا کنید صفا بیمه‌نامه را توسط مدیریت مجموعه بار سنتر افزایش دهید.

هم چنین شما می‌توانید با در دست داشتن بیمه‌نامه از سلامت بار خود مطمئن شوید از زمانی‌که تمامی وسایل شما در ماشین‌های باربری آذری چیدمان می‌شوند تا زمانی‌که توسط کارگران حرفه‌ای باربری آذری تخلیه می‌شوند تمامی بار شما بیمه هستند به‌همین خاطر ما با رعایت نکات ایمنی بار شما را جابه‌جا می‌کنیم پس نگران جابجایی وسایل خود و شکستند و صدمه دیدن آن‌ها نیستید. زیرا تمامی کارگرانی که در مجموع باربری آذری مشغول به فعالیت هستند از لحاظ تجربه کاری بسیار بالا هستند و با دقت و دلسوزی تمام بار شما را جابجا می‌کنند بدون کوچک‌ترین آسیب و صدمه به بار شما وارد شود بار شما با بیمه‌نامه معتبر به مقصد موردنظر شما ارسال خواهد شد.

شهروندان عزیزی که در محدوده آذری مشغول در محدوده آذری ساکن هستند می‌توانند با باربری آذری در تماس باشند و جابجایی وسایل خود را از ما بخواهند. ما با داشتن کادری مجرب در کنار شما دوستان عزیز هستیم و تمامی خدمات اسباب‌کشی را برای شما دوستان عزیز انجام دهیم ما ادعا نمی‌کنیم که بهترین هستیم اما ثابت می‌کنیم که در کنار شما تمامی مراحل اسباب‌کشی را به بهترین شکل ممکن انجام خواهیم داد.

اسباب کشی و باربری بدون محدودیت زمان :

در هر ساعت و هر لحظه که شما بخواهید ما برای شما خدمات اسباب‌کشی را انجام می‌دهیم و بار مورد نظرتان را انتقال می‌دهیم در باربری آذری محدودیت زمانی و مکانی وجود ندارد. زیرا ما تمامی بار شما را از تهران به هر نقطه‌ای که بخواهید جابه‌جا خواهیم کرد در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید با پرسنل ما در تماس باشید و نوبت خود را توسط آن‌ها ثبت نمایید. تا آن‌ها در کنار شما دوستان عزیز نیروهای خود را  برای شما ارسال نمایند. همه ما می‌دانیم که جابه‌جای بار بدون بسته‌بندی کار دشواری است. به‌همین خاطر ما با ارسال تیم بسته‌بندی حرفه‌ای در کنار شما هستیم تا تمامی وسایل را بسته‌بندی کنیم تا در حین انتقال به مقصد صدمه به وسایل شما وارد نشود.

و اگر شما با بسته‌بندی اثاثیه منزل آشنایی کاملی ندارید می‌توانید این کار را به تیم حرفه‌ای ما بسپارید که باتجربه هستند و سابقه کاری بالایی در این کار دارند ما از صفر تا صد وسایل شما بسته‌بندی می‌کنیم و در ماشین‌های باربری قرار می‌دهیم. شما با پرداخت هزینه کم می‌توانید تمامی وسایل خود را بسته‌بندی‌شده تحویل بگیرید. بسته‌بندی ما به‌صورت تخصصی انجام می‌شود با استفاده از تجهیزاتی که مجموعه بارسنتر در در اختیار ما گذاشته‌ است تمامی وسایل از صفر تا صد وسایل منزل و حتی ادارات شما برای شما دوستان عزیز بسته‌بندی می‌شود. این پرسنل  به‌صورت بیست و چهار ساعته پاسخ‌گوی سوالات شما دوستان عزیز در امر اسباب‌کشی و باربری هستند.

شما می‌توانید جهت رفع سوالات مورد نظر خود درباره اسباب‌کشی و باربری و نحوه باربری و نحوه عملکرد کارگران با پرسنل ما در تماس باشید تا مشاوره رایگان نیز برخوردار شوید. نگران نباشید فقط کافی‌ست باربری ما را انتخاب کنید تا از تمامی خدمات بهره‌مند شوید لازم نیست که شما نگران مراحل اسباب‌کشی جمع‌آوری کارتن و یا بسته‌بندی وسایل خود باشید و یا حتی چیدمان وسایل سنگین را نیز می‌توانید به باربری آذری بسپارید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما دوستان عزیز تمامی این خدمات را انجام دهیم با یکی از شماره یک در بالای صفحه درج‌شده است تماس بگیرید و به نوبت خود را توسط مشاوران ما رزرو نمایید. شما می‌توانید با تماس با بارسنتر به شعبه‌های مختلف مثل اتوبار شادمان دسترسی داشته باشید.

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری اذری بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات باربری اذری استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس باربری اذری کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند