ارائه خدمات اسباب کشی در شمال تهران با اسنپ بار:

اسنپ بار با گسترش شعبه‌های خود در تمامی مناطق شمال تهران سعی بر ارائه خدمات باربری و حمل و نقل اسباب‌کشی برای شما همشهریان عزیز دارد. شما می‌توانید با انتخاب اسنپ بار دسترسی راحت به تمامی خدمات اسباب کشی باربری و همچنین حمل‌ونقل کالاهای اداری داشته باشید. بارسنتر با در نظر گرفتن شعبه‌های مختلف عزیزانی که در محدوده اتوبار در محدوده شمال تهران قرار دارند می‌توانند به راحتی به باربری ما دسترسی داشته باشند.

۴.۹/۵ - (۲۷ امتیاز)

اسنپ بار

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

استفاده از وانت بارها برای حمل نقل در اسنپ بار:

قصد داریم برای حمل‌ونقل وسایل خود از چه ماشینی استفاده کنید؟ ما می‌توانیم دراین‌باره به شما مشاوره‌های لازم را بدهیم اگر قصد دارید برای حمل‌ونقل وسایل کوچک از وانت‌بار و نیسان بارها استفاده کنید انتخاب درستی را کرده‌اید. اگر قصد جابه‌جایی به یک آپارتمان کوچک را دارید و تعداد وسیله‌های شما بسیار کم است. شما می توانید از ماشین‌هایی مثل وانت‌بار و یا نیسان بار استفاده کنید. تا در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید برای رزرو وانت‌بار و یا نیسان بار کافی‌ست با مشاوران ما در ارتباط باشید. تا آن‌ها اطلاعات لازم را برای جابجایی بارهای خرد و ریز به شما بدهند. اما اگر قصد دارید که یک اسباب‌کشی برون‌شهری انجام دهید شاید انتخاب وانت‌بار گزینه درستی برای شما نباشد. به همین خاطر باربری بار سنتر با در نظر گرفتن ماشین‌هایی مثل خاورها و کامیون‌ها و یا هیونداها جابه‌جایی‌های برون‌شهری را انجام می‌دهند. این ماشین‌ها قابلیت حمل‌ونقل وسایل بیشتری را دارند و در هنگام تردد در بین جاده‌ها و مسیرهای پرخطر ایمنی بیشتری را دارند.

به همین خاطر ما برای جابه‌جایی برون‌شهری ماشین‌های مسقف خود را به شما پیشنهاد می‌دهیم شاید با خودتان فکر کنید که اگر وانت‌بارها را انتخاب کنید ایمنی آن‌ها کم‌تر می‌شود باتوجه به این‌که وانت‌بارها فاقد سرپوش هستند به همین خاطر شاید فکر کنید که در هنگام بارگیری برای جعبه‌ها و کارتون‌های اثاث‌کشی شما مشکل پیش آید. درصورتی که ما تمامی کارتون‌های اثاث کشی شما را با استفاده از چسب‌های مخصوص و نایلون‌ها بسته‌بندی می‌کنیم تا در هنگام رفت‌وآمد به آن‌ها صدمه‌ای وارد نشود پس نگران انتخاب ماشین نباشید زیرا تمامی ماشین‌های اسنپ بار نکات ایمنی را رعایت می‌کنند. تا بار شما به سلامت به مقصد برسد زمان فعالیت اسنپ بار به صورت بیست و چهارساعته است ما به صورت بیست و چهار ساعت به شما مشتریان عزیز خدمت رسانی می‌کنیم.

جهت ارتباط با این سرویس می‌توانید با کارشناسان ما که به صورت ۲۴ ساعته در خدمت پاسخ‌گوی شما هستند در ارتباط باشید. نحوه ارتباط با کارشناسان ما بدین‌صورت است که شما می‌توانید به‌صورت شبانه‌روز با یکی از شماره‌های بالا تماس حاصل فرمایید.

با انتخاب مجموعه بارسنتر از تخفیف‌ها برخوردار شوید:

هزینه‌ها در اسباب‌کشی به چه صورت است؟ می‌دانیم که اسباب‌کشی منزل و یا حتی جابجایی و حمل‌ونقل کمی زمان‌بر است و به‌تنهایی انجام دادن آن کار دشواری است. به همین خاطر هزینه‌ها با توجه به خدماتی که ارائه می‌شود کمی کاهش و افزایش دارد در هزینه‌های باربری دستمزد کارگران، هزینه رفت‌وآمد، هزینه تیم‌های بسته‌بندی، و همچنین چیدمان، حتی انتخاب ماشین‌های باربری همگی باعث افزایش و کاهش قیمت است. اما نگران پرداخت هزینه‌های باربری نباشید زیرا شما با انتخاب مجموعه باربری بارسنتر می‌توانید از تخفیف‌های چهل و پنج درصدی این شرکت برخوردار شوید. هزینه‌ها در اسنپ بار به‌صورت منصفانه است و توجه به شرایط بد اقتصادی ما در نظر گرفته‌ایم که تمامی قیمت ها را برای شما کاهش دهیم به همین خاطر شما با انتخاب باربری ما می‌توانید در ازای یک کار باکیفیت و مناسب یک هزینه معمولی و مناسب را پرداخت نمایید. البته باید در نظر داشته باشید که هزینه‌های باربری در تمامی اسباب کشی‌های یکسان نیست بلکه شما در انتخاب نوع باربری همچنین انتخاب تیم‌های بسته‌بندی و چیدمان می‌توانیم قیمت‌ها را کاهش و افزایش دهید. هزینه باربری به عوامل دیگری همچون تعداد طبقه آپارتمان‌ها، عدم آسانسور، استفاده از تیم‌های بسته‌بندی و چیدمان، تعداد کارگران ارسالی، نوع ماشین انتخاب باربری بستگی دارد. پس به همین خاطر تا با مشاوران ما اطلاعات خود را در میان نگذارید نمی‌توانیم قیمت ثابتی را برای شما عزیزان در نظر بگیریم.

بسته بندی با بهترین تجهیزات:

بسته‌بندی به چه صورت انجام می‌گیرد؟ برای بسته‌بندی دو راه کلی وجود دارد اول این‌که روزی چند ساعت را اختصاص دهید تا وسایل خود را در کارتون‌هایی که از سوپرمارکت‌های محل تهیه کرده اید جمع آوری کنید که این کار به‌تنهایی ممکن است بسیار زمان‌بر باشد و نتوانید به صورت ایمنی کارتن‌ها را بسته‌بندی کنید.

اما راه دوم چیست؟ راه دوم این است که تیم بسته‌بندی اسنپ بار  را رزرو نمایید. شما با رزرو تیم بسته‌بندی ما می‌توانید در کم‌ترین زمان ممکن با استفاده از کارتن‌های چند لایه مستحکم و همچنین تجهیزاتی که باربری بارسنتر در اختیار تیم بسته‌بندی قرار می‌دهد یک بسته‌بندی ایمن را تجربه کنید. ما در کم‌ترین زمان ممکن برای شما تمامی وسایل منزل از خرده وسایل گرفته تا وسایل درشت را بسته‌بندی خواهیم کرد. همچنین ما به روش اصولی تمامی وسایل را بسته‌بندی می‌کنیم اگر بخواهید به‌تنهایی این کار را انجام بدهید ممکن است سلامتی خود را به خطر بندازید زیرا جابجایی وسایل سنگین و بسته‌بندی آن‌ها به‌تنهایی کار دشوار و سختی است. پس پیشنهاد خوب اسنپ بار به شما این است که تیم بسته‌بندی را رزرو نمایید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن این کار را برای شما انجام دهند. بسته‌بندی اصولی به چه صورت انجام می‌گیرد؟ برای اسباب‌کشی به تعداد زیادی کارتن باکیفیت احتیاج دارید که به باربری بار سنتر برای شما با استفاده از کارتن‌های چندلایه مستحکم این امکان را به وجود آورده است که بار شما را به صورت ایمن نگه دارد. استفاده از کارتن‌های چندلایه مستحکم باعث می‌شود که بار شما در حین جابجایی از ایمنی کامل برخوردار شود بعد از آن استفاده از نایلون‌های حباب دار است.

نایلون‌های حباب دار برای بسته‌بندی وسایل شیشه‌ای و یا کریستالی استفاده می‌شود. که تیم بسته‌بندی اسنپ بار با استفاده از آموزش‌های لازم که دیدن تمامی وسایل شکستنی شما را در نایلون‌های حباب دار قرار می‌دهند و در کارتون‌های چندلایه می‌گذارند. تا در هنگام جابجایی آن‌ها با آن‌ها صدمه‌ای وارد نشود و نشکند و همچنین بر روی این کارتون‌ها ذکر می‌شود که این وسایل شکستنی است. تا هنگام جابجایی توسط کارگران با دقت و نظم بیشتری جابه‌جا شوند. برای بسته‌بندی لباس‌ها از کاورهای جداگانه استفاده می‌کنیم و یا می‌توانیم لباس‌ها را در کارتن‌های مخصوص قرار دهیم ما تمامی وسایل شما را بسته‌بندی خواهیم کرد. بدون این‌که کوچک‌ترین وسیله‌ای در منزل شما جا بماند با استفاده از سلفون ‌ها تمامی وسایل را بسته‌بندی خواهیم کرد. برای بسته‌بندی لوازم بزرگ‌تر مثل میز و مبلمان که در اثر جابجایی می‌توانند آسیب ببینند باید تمامی قسمت‌های آن‌ها را بسته‌بندی کرد قسمت‌های چوبی و پایه را با استفاده از کیسه‌های حباب دار پایه‌های مبلمان شما را بسته‌بندی می‌کنند. تا در حین جابه‌جایی پایه‌ها نشکنند و به آن‌ها آسیبی وارد نشود بسته‌بندی تمامی لوازم منزل شما به صورت اصولی و ایمنی انجام می‌شود. پس نگران آسیب دیدن به وسایل خود نباشید زیرا تیم بسته‌بندی ما این حساسیت را درک خواهد کرد. به همین خاطر در تلاش است تا بهترین نوع بسته‌بندی را برای شما مشتریان عزیز انجام دهند و همین باعث شده که  مشتریان عزیز از باربری اسنپ بار  رضایت داشته باشند.

سابقه درخشان اسنپ بار از دید مشتریان:

اسنپ بار بیش از چندین سال سابقه کاری در امر اسباب‌کشی و جابه جایی منزل و همچنین بسته‌بندی در استان تهران در کنار شما همشهریان عزیز است. تا بار شما را از تهران به هر مقصدی دلخواه انتقال دهد اسنپ با مجوز رسمی از اتحادیه باربری به صورت بیست و چهارساعته و حتی در روزهای تعطیل آماده است تا تمامی خدمات اسباب کشی و باربری را برای شما عزیزان ارائه دهد با استفاده از ماشین‌های مجهز و استاندارد این باربری می‌توانید وسایل خود را از تهران به هر نقطه که می‌خواهید انتقال دهید ما اطمینانی‌ترین باربری هستیم که در کنار شما آماده انجام خدمات هستیم. تمامی ماشین‌های باربری ما کف‌پوش شده است و کف  آن‌ها موکت شده است و به‌صورت مسقف و روباز هستند پس شما می‌توانید در هر فصلی از سال که هستید ماشین موردنظر خود را انتخاب کنید زیرا باربری اسنپ بار مجهز به ماشین‌های مسقف و روباز است شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز با کارشناسان ما تماس بگیرید. تا آن‌ها شما را به نزدیک‌ترین باربری در محل سکونت خود متصل کنند. پس تلفن را بردارید به همین الان ما تلفن‌های بالا با شماره بالا تماس حاصل فرمایید و با کارشناسان ما یک مشاوره رایگان را داشته باشید اسنپ بار در بیست و چهارساعته روز آماده خدمت‌گزاری به شما عزیزان است.

 

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس اسنپ بار بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات اسنپ بار استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس اسنپ بار کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند