انتخاب اتوبار پرستار یک گزینه مناسب هست:

اتوبار پرستار ارائه خدمات اسباب کشی و اثاث کشی منزل,حمل و نقل جابجایی ارائه‌ی خدمات بصورت شبانه‌روزی. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم و قابل توجه برای شرکت‌های باربری دارا بودن پرسنل و کارگران سالم و مورد اعتماد است زیرا مشتریان نمی‌توانند بارهای خود را به افراد غیر قابل اعتماد بسپارند مدیریت مجموعه بارسنتر با استخدام نیروهای مورد اعتماد و کار بلد که دارای سابقه کاری بالا هست تا تضمین و اعتماد را به شما عزیزان هدیه دهیم. داشتن بیمه نامه می‌تواند به مشتریان آرامش خیال بسیاری دهد تا مطمئن شوند که در صورت وارد شدن آسیب به بار شرکت بیمه خسارت‌های لازم را به آن‌ها پرداخت خواهد نمود پس در صورت بروز هرگونه مشکل برای وسایل شما خسارت توسط شرکت پرداخت خواهد شد.

۴.۸/۵ - (۳۰ امتیاز)

اتوبار پرستار

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

در این بخش قصد داریم تا به بیان ویژگی‌های مربوط به اتوبار پرستار بارسنتر بپردازیم تا با آگاهی بیشتری اقدامات لازم جهت انتخاب شرکت را انجام دهید و بتوانید یک اتوبار مطمن را انتخاب نمایید. شرکتی که شما انتخاب می‌کنید از تمامی لحاظ‌ها باید استاندارد باشد و زیر نظر اتحادیه باربری قرار بگیرد باید دارای ماشین‌های مدل بالا و جدید باشد تا بتوان با اطمینان خاطر وسایل خود را به آن‌ها سپرد زیرا ماشین انتخاب شده نقش اساسی در باربری و حمل نقل لوازم شما دارد. عوامل مختلفی همچون مسافت زیاد، متغیر بودن شرایط آب و هوایی و وضعیت جاده‌ها می‌تواند بر روی روند باربری اثرات بسیاری داشته باشد بنابراین باید رانندگان قابل اعتمادی را انتخاب کرد نگران نباشید شما می‌توانید با انتخاب باربری پرستار از تمامی این خدمات بهره مند شوید.

ارائه خدمات پیشرفته توسط اتوبار پرستار:

با پیشرفت زمان  دیگر افراد وقت گرانب‌ها خود را صرف بسته بندی و اسباب کشی‌های طولانی و خسته کننده نمی‌کنند با گذشت زمان و پیشرفت علم و تکنولوژی تغییرات اساسی در این زمینه صورت گرفت، تغییراتی که باعث صرفه جویی در وقت و انرژی انسان‌ها شد با وجود باربری‌ها و اتوبارهایی که در سطح شهر تشکیل شدند با کم‌ترین زمان ممکن بتوانند تمامی این خدمات را برای مشتریان خود ارائه دهند تا آن‌ها لذت یک اسباب کشی بی درد سر را تجربه کنند. خدماتی که اتوبار پرستار جهت رفاه شما عزیزان ارائه می‌دهد شامل موارد زیر است.

  • – استفاده از نیروهای حرفه ای و آموزش دیده
  • – ارسال کارگران زبده به صورت مجزا
  • -استفاده از تجهیزات بسته بندی مدرن و پیشرفته
  • – مشاوره رایگان به صورت شبانه روزی
  • – تیم بسته بندی حرفه ای
  • – ارسال کارشناس اسباب کشی 
  • – ارائه‌ی خدمات بصورت شبانه‌روزی

این بخشی از خدماتی است که اتوبار پرستار برای شما عزیزانی که در این منطقه مشغول زندگی هستید در نظر گرفته است. شما می‌توانید با تماس با پرسنل ما از مشاوره رایگان این شرکت بهره مند شوید.

ماشین‌های مجهز و استاندارد باربری بارسنتر:

شرکت باربری منتخب شما باید دارای ماشین‌های مدل بالا و جدید باشد تا بتوان با اطمینان خاطر وسایل خود را به آن‌ها سپرد به همین خاطر مجموعه باربری و اتوبار پرستار به صورت روزانه ماشین‌ها را از نظر فنی چک خواهد نمود. عوامل مختلفی همچون مسافت زیاد، متغیر بودن شرایط آب و هوایی و وضعیت جاده‌ها می‌تواند بر روی روند باربری اثرات بسیاری داشته باشد به همین خاطر ماشین‌های باربری ما بسیار استاندارد هستند و شما می‌توانید هر نوع ماشین دلخواه خود را انتخاب نمایید.

حمل بار بین شهری برای بارگیری و حمل‌ونقل سخت‌تر از درون‌شهری است یکی دیگر از ویژگی‌های مهم و قابل توجه برای مشتریانی که قصد انتخاب اتوبار پرستار  را دارند دارا بودن پرسنل و کارگران سالم و مورد اعتماد است زیرا مشتریان نمی‌توانند بارهای خود را به افراد غیر قابل اعتماد بسپارند و به دنبال دست یابی به شرکت‌هایی هستند که بتوانند دراین زمینه به آن‌ها تضمین کامل دهند.

ما این حساسیت شما را درک خواهیم کرد به همین خاطر بارسنتر از کارگران حرفه ای که متعلق به مجموعه بارسنتر هستند استفاده می‌کند زیرا این کارگران به باربری بارسنتر تعلق دارند و در برابر این باربری موظف هستند و همین باعث می‌شود که.

اولین نکته در انتخاب شرکت مطمئن بین شهری ارائه بیمه نامه و بارنامه قابل اطمینان در این شرکت است شما باید شرکتی که انتخاب می‌کنید را از خدمات  بیمه آن مطمن شوید. که اثاثیه و بارتان در باربری بین شهری به صورت تضمین شده به مقصد می‌رسد پس به همین خاطر شرکت موظف است بار شما را با بیمه نامه تضمیین کند. این نکته از بارزترین ویژگی‌های یک شرکت مطمئن است که یک بارنامه مطمن را به شما تحویل دهد.
رسیدگی به شکایات و امور مشتریان از نکات مهم در انتخاب یک شرکت به خصوص حمل و نقل بین شهری است ما با صبوری تمام اماده شنیدن انتقادات شما عزیزان هستیم تا اگر نا رضایتی یا مشکلی دارید با ما در میان بگذارید. همچنین تجهیزاتی که در بسته بندی و حمل بار توسط اتوبار پرستار به کار گرفته می‌شود بارسنتر با ارائه بهترین خدمات تجهیزات بسته بندی در خدمت شما عزیزان است. از دیگر معیارهایی است که با آن می‌توان به خوب یا بد بون آن پی برد. یک شرکت خوب به اثاثیه و لوازم مشتری اهمیت می‌دهد. از این رو از بهترین تجهیزات در بسته بندی و حمل بار استفاده می‌کند به خدمت گرفتن پرسنل خوب و ارائه آموزش‌های لازم لازمه بالا بردن کیفیت ارائه خدمات است ما با ارسال تیم مطمن و حرفه ای باربری و بسته بندی خیال شما را از اسباب کشی مطمن خواهیم کرد. وقت شناسی و برنامه ریزی اصولی از دیگر ملاک‌ها است ما بدون کوچک‌ترین اتلاف وقت خدمات اسباب کشی را در ساعت مقرر انجام خواهیم داد. گسترده بودن خدماتی اعم از درون شهری و بین شهری از دیگر ویژگی‌های شرکت خوب است ما می‌توانیم از تهران به هر نقطه دلخواه شما باربری را انجام دهیم.

بسته بندی اصولی توسط اتوبار پرستار:

تیم اتوبار پرستار برای راحتی شما عزیزان خدمات بسته بندی را به اصولی‌ترین روش ممکن انجام می‌دهدخدمات بسته بندی مخصوص وسایل شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن  تا اگر وقت و حوصله بسته بندی لوازمتان را ندارید، با خیالت راحت خدمات بسته بندی را به ما بسپارید تا با استفاده از کارتن‌های چند لایه و چسب‌های مخصوص و همچنین تجهیزات مدرن بسته بندی تمامی لوازم شما  از فرش‌ها گرفته تا مبلمان و سرویس خواب و همچنین سرویس آشپزخانه را برای شما بسته بندی خواهیم کرد. شما می‌توانید برای رزرو تیم بسته بندی با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید و این تیم را رزرو نمایید تا در هنگام  اسباب کشی ما نیروهای خود را برای شما ارسال نماییم. پس از ثبت سفارش بسته بندی، کارگران حمل اثاثیه منزل که برای بسته بندی و حمل و جابجایی لوازم آموزش‌های لازم را دیده اند و بر کار خود مسلط هستند در روز و ساعتی که مقرر می‌کنید در منزل و یا محل کار شما حاضر می‌شوند تا امور مربوط به بسته بندی و حمل اثاثیه را برای شما انجام دهند پس هنگام تماس با مشاوران ما اطلاعت و درخواست‌های خود را با آن‌ها در میان بگذارید تا آن‌ها شما را در انتخاب نوع ماشین و تعدا کارگران و همچنین مشاوره راجبع تیم بسته بندی و چیدمان راهنمایی نمایند.

تخفیف‌های ویژه بارسنتر:

هزینه‌های اتوبار پرستار بسیار مناسب هستند شما با انتخاب باربری مجموعه بارسنتر در هر نقطه از تهران می‌توانید با تخفیف‌های ۴۵% از مجموعه بارسنتر کاهش هزینه‌های سنگین باربری را احساس نمایید هزینه‌های باربری می‌تواند به عوامل زیادی همچون  نوع باربری، حجم بار و نوع وسیله ای که برای حمل آن باید در نظر گرفته شود، تعداد کارگر، تعداد ساعت مورد نیاز و…  بستگی داشته باشد. اتوبار پرستار با بیمه بارنامه دولتی و تمامی قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری است جهت دریافت مشاوره و اطلاع از هزینه‌های باربری می‌توانید با مشاوران ما که به صورت شبانه روزی اماده پاسخگویی به شما هستند در تماس باشید تا مشاورات لازم را جهت یک اسباب کشی آسان و بی درد سر به شما ارائه دهند. اعتماد شما به پرسنل و مجموعه بارسنتر باعث افتخار ما هست.

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس اتوبار پرستار بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات اتوبار پرستار استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس اتوبار پرستار کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند