شرکت حمل اسباب و اثاثیه و اتوبار پارک وی:

قطعا هر کسی حداقل در زندگی یک بار اقدام به اسباب کشی کرده و یا شاهد اثاث کشی و حمل و نقل وسایل دیگران بوده است. اگر دقت کرده باشید مشاهده می‌کنید که در هنگام فرایند حمل و نقل لوازم ممکن است، اجنس شما با گوشه و کنار راه پله‌ها و دیگر اجسام دیگر برخورد داشته باشند. بدین ترتیب می‌دانید که حمل بار و اسباب و وسایل کالا به صورت ایمن و مطمئن بسیار اهمیت دارد و بهتر است این امور را به افراد فنی و متخصص شرکت  اتوبار پارک وی در این حوزه بسپارید تا هیچگونه پشیمانی و مشکلی برای وسایل و لوازمتان به وجود نیاید.

مطمئنا انجام مراحل حمل اسباب و لوازم مختلف برای افراد معمولی کمی سخت و طاقت فرسا خواهد بود و واگذار کردن آن به نیروهای متخصص اتوبار پارک وی کمک شایانی در انجام امور حمل و انتقال بار و حمل اثاثیه منزل شما خواهد کرد.  در این راستا به منظور بهبود کیفیت سرویس‌های باربری به همراه با یک برنامه‌ریزی دقیق و انجام امور اسباب کشی به صورت صفر تا صد، اتوبار و باربری بارسنتر در تهران تمامی خدمات مربوط به باربری را با تعرفه‌هایی ارزان قیمت و کیفیت باورنکردنی برای شما هموطنان عزیز فراهم نموده است.

همکاران ما در شرکت باربری بارسنتر و اتوبار پارک وی در تهران با سال‌ها سابقه موفق در ارائه خدمات باربری در تهران و شهرستان‌های مختلف این توانایی را دارند که خدمات متنوعی را در طول فرایند اثاث کشی و حمل بار، اعم از باربری داخل شهری و باربری از تهران به سایر شهرستان‌ها را برای شما ارائه نمایند. اگر در نزدیکی‌های خیابان پارک وی تهران هستید، تیم باربری بارسنتر در این محدوده و کلیه منطقه‌های استان و کشور آماده است تا بهترین سرویس‌ها را برای شما  مشتریان گرانقدر فراهم کند.

چرا انتخاب اتوبار پارک وی را انتخاب کنیم؟

حمل اثاثیه اصولی لوازم به یک خانه جدید، نیاز به مراحلی مانند:

  1. جمع آوری لوازم و وسایل
  2. جعبه و کارتن با دوام
  3. بسته بندی صحیح و دقیق
  4. و وسایل نقلیه ایمن
  5. تیم مجرب و کارآزموده
  6. برنامه ریزی منظم و اصولی

و خیلی از نکات دیگر دارد و اگر این مراحل به درستی و با دقت کافی انجام نگیرند، اسباب کشی آسان و بدون دردسری را نمی‌توانید تجربه کنید. اطمینان داشته باشید که برنامه ریزی شرکت اتوبار پارک وی به گونه ای است که هم نیاز شما به بهترین نحوه ممکن برآورده می‌شود و هم اعضای خانواده شما رضایت کامل را خواهند داشت.

روش بسته بندی اثاثیه و تجهیزاتی که برای بسته بندی هر نوع وسیله ای بکار می‌رود، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و اگر این مراحل به صورت اصولی و منظم انجام نشوند، اقلام و وسایل در حین چیدمان در خودوری باربری فضای زیادی را اشغال می‌کنند و ممکن است در اثر ضربه یا حمل نادرست آسیب ببینند.  متد بسته بندی‌ها به گونه ای است که بار مورد نظر در اثر جابه جایی آسیبی نمی‌بیند و کارتن‌ها کم‌ترین فضا را اشغال می‌کنند. همین موضوع باعث می‌شود که چیدمان بار بهتر و راحت‌تر باشد.

توجه به نیاز مشتری و در اولویت قرار دادن رضایت مشتریان در تمامی فعالیت‌ها، از اصول اولیه و پایه ای شرکت بارسنتر و اتوبار پارک وی است و در شرکت ما تمامی تلاش کارکنان بر این موضوع است که تمامی امور، توسط افراد با واجد شرایط و کارکشته به بهترین شکل ممکن انجام شوند. باربری پارک وی در شرکت بارسنتر با بهره گیری از پرسنل با تجربه خود، بسته بندی وسایل را به شکلی دقیق و با توجه به نوع و اندازه بار شما انجام می‌دهد.

انواع وسایل نقلیه با رانندگان آموزش دیده

شرکت اتوبار در پارک وی با دارا بودن تیم  و پرسنل ماهر در ارائه خدمات حمل بار به صورت حرفه ای و همچنی با دارا بودن ماشین‌های حمل بار استاندارد و ایمن اعم از: کامیون، نیسان بار و وانت بار، ایسوزو و خاور و انواع وسایل نقلیه سنگین و سبک، آماده ارائه انواع خدمات خمل و انتقال در استان تهران و سرتاسر کشور مبیاشد. کلیه خودروهای باری اتوبار مجهز به تجهیزات ضربه گیر و موکت کاری شده و سرپوشیده هستند. بدین ترتیب امنیت اثاثیه را در حین جابه جایی و حمل و نقل کالاهای مختلف کاملا تضمین می‌کنند. از طرفی رانندگان حرفه ای اتوبار با سابقه کاری بالای خود و تسلط کافی به تمام نقاط استان تهران و شهرستان‌ها و مسیرهای شلوغ، بهترین زمان را برای انجام کار انتخاب می‌کنند.

شرکت حمل بار معتبر وظیفه دارد تا با بیمه نمودن وسایل و لوازم شما در هنگام فرایند اثاث کشی، مخصوصا در باربری‌های راه دور به شهرستان، ریسک و خطرات ناشی از حوادث ناگهانی و صدمه رسیدن به وسایل را برای شما به حداقل ممکن برساند. اما در صورت بروز هر نوع مشکل و یا خسارت احتمالی، شرکت بیمه گذار کلیه خسارت وارده را برای مشتریان جبران نماید. پس بدون فوت وقت و بدون هیچ نگرانی در هر نقطه از ایران که هستید، حمل بار و اسباب و تمامی لوازم ارزشمند و لوکس منزل و یا محل اداره خود را جهت باربری در تهران، به اتوبار پارک وی محول نمائید.

باربری در خیابان پارک وی:

اتوبان چمران را که به سمت شمال در جهت انتهای آن حرکت کنید به پل پارک‌وی اولین پل معلق تهران می‌رسید. پلی که دو بزرگراه چمران و مدرس را در امتداد هم قرار داده است و در زمان‌های قدیم‌ که هنوز پل‌‌های مشابه ساخته نشده بود، پل پارک وی برای خودش شهرتی داشت. ویژگی‌ها و امکانات مختلفی در این محله وجود دارد که از مهم‌ترین امکان منطقه پارک‌وی می‌توان به پل مهم این منطقه که در ابتدای دو بزرگراه مهم و اصلی در تهران قرار دارد اشاره کرد. پل پارک‌وی از روی خیابان ولی‌عصر عبور می‌کند. خیابانی که به دلیل طولانی‌ترین بودنش و درختان چنار و مراکز خریدش بین ایرانی‌ها شناخته شده‌‌ترین خیابان است.

از جمله منطقه‌های مهم می‌تواند پاساژ جام‌جم را نام برد، که کمی پایین‌تر از چهارراه پارک‌وی واقع شده و همین‌طور پایانه اتوبوسرانی شهید افشار زیر پل پارک‌وی به نام یکی از خبرنگاران صداوسیما نامگذاری شده است. هتل استقلال، با نام پیشین رویال هیلتون تهران، در ابتدای بزرگراه چمران که زمانی یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های خاورمیانه بود، نیز از اماکن مهم این منطقه محسوب می‌شود.  محدوده‌ای که به دلیل آب و هوای خوبش جزو محله‌های اعیان‌نشین تهران بوده و هست.

پایین‌تر از پل پارک‌وی دو طرف خیابان ولی‌عصر را محله امانیه تشکیل داده است، که روی تپه‌های قدیمی امانیه بنا شده و دلیل نامگذاری‌ این محله، گویا فردی به نام دکتر امان‌پور بوده است. محدوده‌ای آرام با خانه‌هایی بسیار شیک و برج‌هایی بلند که جای خیلی از باغ‌های قدیمی را به راحتی اشغال کرده‌اند. همشهریان گرامی ساکن در خیابان پارک وی می‌توانند به راحتی و با اطمینان کامل کلیه مراحل حمل اثاثیه را به اتوبار پارک وی بسپارند و هیچ نگرانی بابت سالم رسیدن وسایل به مقصد مورد نظر نداشته باشند.

در صورتی که شما هم نیازمند خدمات باربری و نقل و انتقال وسایل خود هستید، تنها با یک تماس با کارشناسان اتوبار و باربری بارسنتر می‌توانید به خدمات مورد نظر خود دست پیدا کنید. مشاوران ما به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به نیازهای شما هستند. از طریق شماره‌ها و لینک‌های زیر می‌توانید با ما در ارتباط باشید و برای راحت‌تر شدن پروسه سفارش خدمات باربری، بخش رزرو انلاین وبسایت استفاده کنید.

۵/۵ - (۲۲ امتیاز)

اتوبار پارک وی

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

لینک‌های مفید در رابطه با سرویس‌های باربری بارسنتر

  1. انتقال بار به تمام نقاط کشور
  2. بسته بندی دقیق با بیمه رایگان
  3. حمل بار با وانت بار و نیسان بار
  4. ارسال نیروی کار جهت حمل بار
  5. باربری هنگام

 

پاسخ به برخی از پرسش‌های متداول کاربران

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل منزل توسط باربری و اتوبار پارک وی انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و همچنین چیدمان لوازم، در محل مورد نظر شما و توسط پرسنل فنی شرکت انجام می‌شوند.

به چه روشی می‌توانم از خدمات باربری پارک وی استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

تنها کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، بدین ترتیب کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا باربری و اتوبار پارک وی مورد اطمینان است؟

این باربری زیر نظر شرکت اتوبار بارسنتر فعالیت می‌کند و می‌توانید با خیال راحت به آن اعتماد کنید.

در چه زمان‌هایی سرویس دهی دارید؟

شرکت ما در تمامی ساعات شبانه روز و هفت روز هفته و حتی در ایام تعطیل نیز آماده خدمت رسانی به شماست و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.