اسباب کشی آسان با اتوبار نیروی هوایی:

اتوبار نیروی هوایی چندین سال است که در خصوص حمل بار و حمل اثاثیه منزل در کنار همشهریان عزیز است و خدمات لازم و کافی را به مشتریان خود ارائه می‌کند. تیم باربری و اتوبار نیروی هوایی با داشتن کادری مجرب و با تجربه در پی جذب رضایت مشتریان خود بوده و در تمامی سال‌های فعالیت جلب رضایت مشتریان مهم‌ترین نکته قابل اهمیت برای گروه باربری بارسنتر بوده است. گروه اثاث کشی و حمل و نقل اتوبار نیروی هوایی به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مشتریان خود و حمل بار و لوازم به سراسر کشور است. اتوبار ما با استفاده از بروز‌ترین روش‌ها و تجهیزات در اسباب کشی منزل، محل کار و انتقال کالا‌های مختلف یک اسباب کشی بدون دردسر را به شما هدیه می‌دهد. موسسه باربری و اتوبار بارسنتر در تمامی ساعات شبانه روز و حتی ایام تعطیل نیز آماده ارائه خدمات با بالاترین کیفیت به همشهریان و مشتریان عزیز است.

۴.۹/۵ - (۳۰ امتیاز)

اتوبار نیروی هوایی

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

اتوبار نیروی هوایی مورد اطمینان مشتریان:

در حمل اثاثیه منزل یکی از مهم‌ترین نکات قابل توجه بسته بندی لوازم است. موسسه اتوبار نیروی هوایی با در اختیار داشتن پرسنل کارکشته و ماهر و همچنین تجهیزات مورد نیاز بسته بندی لوازم منزل مانند انواع کارتن‌های با کیفیت و محکم چند لایه و استفاده از ضربه گیرهای حباب دار و ضد رطوبت، اقدام به بسته بندی وسایل ارزشمند منزل شما می‌کند و این اطمینان خاطر را فراهم می‌کند که هیچ گونه خسارات و مشکلی برای لوازم شما در حین حمل لوازم منزل پیش نخواهد آمد. ارائه خدمات با کیفیت و حمل بار ایمن و مطمئن از جمله استراتژی‌هایی است که تیم باربری بارسنتر برای تحقق آن تلاش می‌کند. حمل و نقل ایمن بار بدون این که وسایل آسیب ببیند، هدفی است که کارکنان باربری‌های مختلف باید برای تحقق تلاش کنند و از تمامی تجهیزات و امکانات موجود برای دستیابی به این امر استفاده کنند.

وسایل و اثاثیه هر خانه ای دارایی و سرمایه آن خانواده است. حفظ سلامتی و نگهداری از اسباب و کالای با ارزش مشتریان از مهم‌ترین وظایف و مسئولیت‌هایی است که اتوبار نیروی هوایی در تهران همواره در تلاش برای انجام این مسئولیت‌ها به بهترین شکل بوده است. برای این که بار مشتری ایمن و سالم به مقصد برسد در باربری بارسنتر برنامه‌های کاری ویژه ای اندیشیده شده است. از جمله این تدارکات می‌توان به استفاده از کادر مجرب و کارآزموده، استفاده از وسایل نقلیه و تجهیزات مدرن حمل و نقل و خدمات حمایتی چون بیمه بار اشاره کرد. در اتوبار نیروی هوایی همه پرسنل افرادی با دانش و متخصص هستند. همه کارکتان دانش و تخصص حرفه خویش را به خوبی فرا گرفته و در فعالیت‌های روزانه به یادگیری و بهتر شدن ادامه می‌دهند.

بسته بندی اصولی و ایمن وسایل:

همیشه یکی از دغدغه‌های مشتریان این بوده است که بسته بندی وسایلشان به درستی و منظم انجام شود و آسیبی به لوازم و اجناس گرانقیمت آن‌ها وارد نشود. سرعت و دقت عمل تیم و کارکنان باربری و اتوبار نیروی هوایی در سطح بسیار بالایی است و این افراد در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانند کلیه  اجسام و اثاثیه شما را به محل مورد نظرتان انتقال دهند و اسباب کشی را برای شما مطمئن و بی خطر کنند و همچنین میزان خسارت‌ها و حوادث ناگهانی را تا حد ممکن کاهش دهند.

به خاطر داشته باشید که حمل وسایل بزرگ و سنگین در راه پله‌ها و راهرو‌های باریک و تنگ، به تجربه و تخصص و به کار بردن یک سری متد و تکنیک خاص نیازمند است. روش‌هایی که از صدمه و آسیب رسیدن فیزیکی به وسایل و لوازم مشتریان و به بدن خود جلوگیری کند. مدیریت باربری و اتوبار نیروی هوایی از تیم با تجربه و کارآزموده، وسایل نقلیه حمل و نقل استاندارد و تجهیزات بسته بندی به روز برای وسایل و روش‌های چیدمان مدرن استفاده می‌کند.

باربری نظام آباد با در دست داشتن با دوام‌ترین و محکم‌ترین کارتن‌های مخصوص بسته بندی، آماده به انجام هر گونه امور باربری به سرتاسر نقاط کشور است، در هنگام حمل و انتقال وسایل با گرانبهایتان نگران آسیب دیدن به آن‌ها نباشید و با خیالی آسوده فرایند اثاث کشی و حمل بار را به صورت صفر تا صد به تیم اتوبار نیروی هوایی تهران بسپارید. شرکت بارسنتر با استفاده از کارکنان مجرب و وسایل و تجهیزات مدرن اقدام به بسته بندی، بارگیری و ارسال انواع لوازم مشتریان کرده و این اطمینان خاطر را به شما می‌دهد که هیچ گونه آسیب و صدمه ای به اجناسی که قصد حمل آن را دارید وارد نشود.

انتقال بار به کلیه نقاط کشور با خودروهای سرپوشیده:

ماشین‌های نقلیه مورد استفاده در شرکت باربری و اتوبار نیروی هوایی شامل انواع: وانت بار، نیسان بار، کامیون، ایسوزو، خاور و دیگر خودروهای باربری استاندارد است، که این خودروها از لحاظ معاینه فنی به صورت روزانه بررسی و چک می‌شوند و هیچ نقص فنی ندارند. به علاوه رانندگان این خودروها همواره از کارشناسان اتوبار مشاوره می‌گیرند و از این رو مشاوران بارسنتر به آن‌ها زمان‌هایی را پیشنهاد می‌دهند که ترافیک کم‌تری در شهر حاکم باشد. به علاوه وسیله‌های باری شرکت، تماما مسقف بوده و دارای ضربه گیر‌های محافظ است، تا در شرایط مختلف آب و هوایی از کارتن‌ها و وسایل مشتریان محافظت شود.

اتوبار و باربری بارسنتر با سال‌ها سابقه موفق و کسب اطمینان تمامی مشتریان خود و همچنین جلب اعتماد آن‌ها، جهت ارائه خدمات و سرویس دهی باربری مطمئن به هموطنان و در راستای حمل بار ایمن وسایل منزل و اداره‌ها، به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته به کلیه نقاط کشور و با افتخار آماده خدمت رسانی است،

پیشنهاد می‌کنیم که اگر قصد نقل مکان دارید، از طریق شماره‌های مندرج با مرکز حمل بار نیرویی هوایی در تهران بزرگ تماس بگیرید و سفارس خود را ثبت نمایید. در نهایت پس از توافق بین طرفین بارنامه تنظیم شده و پرسنل اتوبار نیروی هوایی برای ارائه خدمات اسباب کشی به محل اعزام می‌شوند.

طریقه دریافت سرویس‌های حمل بار در منطقه نیروی هوایی تهران:

محله نیرو هوایی تهران در منطقه سیزده پایتخت واقع شده است. علت نام گذاری این محله با این نام به دلیل قرار گرفتن پادگان نیرو هوایی در این منطقه است. نیرو هوایی با وجود این که مطابق یک نقشه منسجم طراحی و ساخته شده، دارای کوچه‌هایی پهن است که امکان رفت و آمد را برای ساکنین به بهترین نحو ممکن فراهم می‌کند. همچنین این محله با وجود این که به نسبت تازه‌ساز است دارای هیچ بافت قدیمی و فرسوده‌ای نیست،

یکی از محله‌های خوشنام و پرتقاضا برای سکونت در شرق تهران، محله «نیروی هوایی» واقع در محدوده منطقه ۱۳ شهرداری تهران است. خیابان پیروزی به عنوان یکی از معابر شریانی مهم شرقی-غربی تهران، محله‌های زیادی را به هم پیوند می‌زند و از جنوب محله نیروی هوایی نیز عبور می‌کند. این محله از شرق به خیابان ۳۰ متری نیروی هوایی، از شمال به اراضی وسیع پادگان نیروی هوایی ارتش و از غرب به خیابان ۲۱ متری دهقان منتهی می‌شود.

اگر در استان تهران و در نزدیکی‌های منطقه نیرویی هوایی ساکن هستید و اسباب کشی در پیش رو دارید یا نیاز دارید وسیله ای را جابه جا کنید، با یک تماس ساده می‌توانید خدمات مورد نظرتان را دریافت نمایید. کارکنان اتوبار نیروی هوایی به شکل ۲۴ ساعته و شبانه روزی و حتی در روزهای تعطیل ایام هفته نیز آماده پاسخگویی به نیازهای مشتریان در کلیه نقاط کشور هستند. همچنین می‌توانید از قسمت رزرو انلاین در وبسایت برای سفارش آنلاین خدمات مورد نیاز خود اقدام کنید.


پاسخ به برخی از پرسش‌های متداول کاربران

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل توسط اتوبار نیروی هوایی انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل مورد نظر شما و توسط تیم فنی اتوبار انجام می‌شود.

چطور می‌توانم از سرویس‌های اتوبار نیروی هوایی استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا کلیه اجناس و وسایل را به بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین کلیه اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند.

در باربری شما قیمت‌ها به چه صورتی محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای را به مشتریان خود ارائه می‌کند.