اتوبار میدان موج انجام کلیات خدمات اسباب کشی:

اتوبار میدان موج ارائه‌دهنده خدمات اسباب‌کشی به شما دوستان عزیز در سرتاسر کشور است شما می‌توانید تمامی اثاثیه منزل خود از تهران به هر شهری که می‌خواهید انتقال دهید. دارای مجوز رسمی زیر نظر اتحادیه باربری کل تهران هستیم اگر قصد انجام اسباب‌کشی و جابجایی لوازم سنگین را دارید. شما می‌توانید با انتخاب اتوبار میدان و موج مراحل بسته‌بندی را به ما بسپارید و از سرویس‌های ویژه ما بهره‌مند شوید. ما برای شما خدمات اسباب‌کشی را به‌صورت vip انجام می‌دهیم.

۴.۸/۵ - (۲۶ امتیاز)

اتوبار میدان موج

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ 

شما می‌توانید خدمات بسته‌بندی، باربری، جابجایی، چیدمان، را از اتوبار میدان و موج دریافت نمایید. از صفر تا صد خدمات اسباب‌کشی را می‌توانید با انتخاب باربری و اتوبار میدان و موج از ما دریافت نمایید شما می‌توانید خدمات باربری و اسباب‌کشی خود را به افراد کاردان و کاربلد بسپارید زیرا تمامی افرادی که در این مجموعه مشغول فعالیت هستند همگی دوره‌دیده هستند پس با خیال راحت بار خود را به ما بسپارید تا در روز اسباب‌کشی در کنار شما باشیم.

هزینه‌هایی که در اتوبار میدان موج برای شما مشتریان عزیز قرار داده‌ایم همگی تعرفه‌های  زیر نظر اتحادیه است. البته باید بدانید که خدمات درون‌شهری و برون‌شهری و قیمت ماشین‌ها و استفاده از خدمات vip اسباب‌کشی همگی می‌تواند در هزینه‌ها تاثیر بسزایی داشته باشد. همچنین مهم نیست که شما در کجا تهران ساکن هستید. زیرا ما برای شما دوستان عزیز شعبه‌های متفاوتی را در نظر گرفته‌ایم که می‌توانیم با استفاده از این شعبه‌ها خدمات باربری و اسباب‌کشی خود را انجام دهید. شما می‌توانید با استفاده از اتوبار رودهن خدمات باربری و اسباب‌کشی خود را به این مجموعه بسپارید. این مجموعه یکی از شعبه‌های بار سنتر هست و آماده‌ است که تمامی خدمات بسته‌بندی و اسباب‌کشی را برای شما دوستان عزیز ارائه دهد. همچنین از شرق تهران و جنوب تهران و غرب تهران ما برای شما تمامی باربری‌ها را تحت پوشش قرار داده و شما می‌توانید با مکالمه با مشاوران ما نزدیک‌ترین باربری به محل زندگی خود را انتخاب کنید. ما برای شما در هر منطقه از تهران شعبه‌های مختلفی را در نظر گرفتیم مثل اتوبار تجریش که عزیزان در محدوده تجریش زندگی می‌کنند می‌توانند از خدمات ویژه اتوبار تجریش بهره‌مند شوند.

حمل و نقل را به ما بسپارید:

ما برای شما بسته‌بندی و حمل اثاثیه منزل را با استفاده از بهترین امکانات و بهترین تجهیزات مدرن باربری انجام می‌دهیم اتوبر میدان موج ازجمله خدمات باربری و ارائه بیمه‌نامه رایگان را برای شما دوستان عزیز در نظر گرفته‌ است تضمین خدمات ما به شما نشان می‌دهد که ما برای وسایل شما اهمیت قائل هستیم و سلامت رسیدن آن‌ها به مقصد برای ما بسیار مهم است به‌همین خاطر از یک بیمه باربری مطمئن استفاده کردیم تا در حین جابه‌جایی به وسایل شما صدمه‌ای وارد نشود. در صورت بروز هر گونه پیش‌آمد و یا مشکلی خسارت وارد شده برای شما دوستان عزیز توسط بهترین شرکت بیمه پرداخت می‌شود.

البته با انتخاب اتوبانر میدان موج خیالتان راحت باشد که تمامی پرسنل همگی دوره‌دیده هستند و شما می‌توانید با خیال راحت در سرتاسر تهران خدمات اسباب‌کشی خود را با قیمت و هزینه مناسب انجام دهید. با انتخاب شرکت اتوبار میدان موج حمل‌ونقل کالای برون‌شهری را نیز برای شما انجام می‌دهیم شما می‌توانید از تهران به هر شهر دلخواهی که بخواهید خدمات خود را از ما دریافت نمایید. مثل باربری تهران به لاهیجان که خدمات اسباب‌کشی و باربری را برای شما دوستان عزیز جابه‌جایی وسایل را انجام می‌دهد. ما در خدمت شما دوستان عزیز و تمامی تجربیات خود را برای شما دوستان عزیز انجام دهیم هر کجای تهران که ساکن هستید تنها با یک تماس تلفنی می‌توانید خدمات اسباب‌کشی و باربری را از ما دریافت نمایید و منتظر تماس شما دوستان عزیز هستیم تا برای شما خدمات بسته‌بندی و باربری را انجام دهیم.

ترفندهای ویژه برای بسته بندی در اتوبار میدان موج :

بسته‌بندی را نیز برای شما با ترفندهای اسباب‌کشی را در نظر گرفته‌ایم که خدمات اسباب‌کشی و باربری را برای شما راحت کند. مثلاً ما برای شما بسته‌بندی را انجام می‌دهیم بسته‌بندی باید از تمامی لوازم منزل خانه صورت بگیرد یعنی این‌که کوچک‌ترین لوازمی در منزل شما جا نماند سوال مهمی که برای بسته‌بندی برای مشتریان پیش می‌آید این است که باید بسته‌بندی لوازم منزل خود را از کجا شروع کنند در پاسخ این سوال باید بگوییم که هرچقدر وسایل شما به‌صورت دسته‌بندی شده در منزلتان قرار داشته باشد. بسته‌بندی آن‌ها راحت‌تر انجام می‌شود. مثلاً وسایل شکستنی را از دیگر وسایل جدا کنیم یا لباس‌ها را از دیگر وسایل جدا کنید تا آرام‌ آرام به جمع‌آوری آن‌ها با وسایل و بسته‌بندی‌ها بپردازیم شما می‌توانید با رزرو تیم حرفه‌ای اتوبار میدان موج و بسته‌بندی را در کنار خود داشته باشید. آن‌ها تمامی لوازم شما بسته‌بندی می‌کنند به‌راحتی می‌توانند تمامی وسایل را در نایلون‌های حباب دار و در کارتن‌های چندلایه قرار بدهند. سرویس خواب شما را جمع‌آوری می‌کنند و با استفاده از سلفون و نایلون‌های حباب دار آن‌ها را می‌پیچند تا در حین جابجائی صدمه‌ای به آن‌ها وارد نشود.

از سخت‌ترین کارهای اسباب‌کشی بسته‌بندی لوازم منزل هست که ما برای شما از بسته‌بندی اتاق‌ها شروع می‌کنیم لوازم اتاق‌ها را جمع‌آوری می‌کنیم و در کارتون‌ها قرار می‌دهیم شما می‌توانید با خیال راحت لوازم خود را به‌صورت بسته‌بندی‌شده از ما دریافت نمایید.

هم چنین ما لوازم شکستنی مثل بشقاب‌ها ظرف‌های شکستنی را از دیگر لوازم جدا کرده و در کارتون‌ها قرار می‌دهیم. بعد از بسته‌بندی وسایل شما ما وسایل شما را در جعبه‌ها می‌گذاریم و با استفاده از لیبل‌های مخصوص بر روی آن‌ها نام وسایل را می‌نویسیم و در حین جابجائی صدمه‌ای به وسایل شما وارد نشود. همچنین جمع‌آوری  وسایل شکستنی را به ما بسپارید ما آن وسایل شکستنی را از دیگر وسایل جدا می‌کنیم و با استفاده از بسته‌بندی‌های دقیق‌تر آن‌ها را بسته‌بندی می‌کنیم تا با احتیاط بیشتری هم شود هم چنین ما کارتن‌ها را در ماشین‌های اتوبار میدان موج می‌چینیم به‌طوری‌که با یک با رفت‌وآمد وسایل شما به مقصد موردنظر ارسال شود سعی ما بر این است که وسایل را طوری چیدمان کنیم که تمامی وسیله‌های شما در ماشین‌های باربری جاگیر شود. البته این بستگی به میزان نوع  بار شما دارد اگر می‌خواهید یک اسباب‌کشی خوب و بدون دردسر را داشته باشید.

اتوبار میدان موج دسترسی به تمامی نقاط برای اسباب کشی:

با انتخاب تیم حرفه اتوبار میدان موج می‌توانند خدمات اسباب‌کشی و باربری را به ما بسپارید ما ارائه‌دهنده خدمات باربری و اسباب‌کشی برای شما دوستان عزیز طی چندین سال سابقه کاری را داریم که می‌توانیم با خیال راحت بار خود را در هر کجا تهران جابجا کنید همچنین شما می‌توانید از باربری میدان موج برای جابجای وسایل خود استفاده کنید این باربری در محدوده میدان موج قرار دارد و خدمات اسباب‌کشی و باربری شما دوستان عزیز را با استفاده از تکنیک‌ها و تجهیزات روز دنیا انجام می‌دهد. همین الان تلفن را بردارید و به یکی از شماره که در بالای صفحه درج‌شده است تماس بگیرید و نوبت خود را توسط تیم حرفه‌ای ما رزرو نمایید و در کنار شما دوستان عزیز هستیم تا خدمات اسباب‌کشی و باربری را برایتان انجام دهیم. شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌های مناسب تمامی خدمات اسباب‌کشی و باربری را از ما دریافت نمایید ما برای شما دوستان عزیز در هرکجای تهران شعبه‌های مختلفی را قرار دادیم که شما می‌توانید با انتخاب این شعبه‌ها از تخفیف۴۵%  ما بهره‌مند شوید.

همچنین شما می‌توانید با استفاده از ماشین‌های مثل وانت‌بار و نیسان بار خدمات باربری و اسباب‌کشی خود را به‌صورت درون‌شهری انجام دهید و از تخفیف‌های ویژه‌ای که بر روی این ماشین‌ها گذاشته‌ایم بهره‌مند شوید. تجهیزات امکانات بسته‌بندی ما شامل بابل رپ‌ها، ضرب گیرها، نایلون‌های حبابی، سلفون‌ها کارتن‌های چند لایه و کارتن‌های رگال دار، هست. همچنین ماشین‌های مورد استفاده که برای شما انجام می‌دهیم کامیون‌های مسقف کامیون ۶ و ۷ متری هیوندا، ایسوزو خاور، نیسان وانت‌بار و ماشین‌های vip است ما به‌صورت شبانه‌روزی در اسرع وقت در خدمت شما هستیم تا خدمات را برای شما دوستان عزیز انجام دهیم. شما می‌توانید بسته‌بندی و چیدمان اثاثیه را به‌صورت حرفه‌ای در کنار کارکنان باتجربه ما انجام دهید. ما برای شما تمامی وسایل منزل، سرویس خواب، سرویس پذیرایی، آشپزخانه، و دیگر وسایل را جمع‌آوری می‌کنیم کلیه وسایل خود را به ما بسپارید تا به‌صورت بسته‌بندی‌شده از ما دریافت نمایید. همین الان تلفن را بردارید و نوبت خود را توسط تیم حرفه‌ای بار سنتر رزرو نمایید همچنین شما می‌توانید از شعبه باربری ولنجک ما برای اسباب‌کشی و باربری استفاده نمایید.

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس اتوبار میدان موج بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات اتوبار میدان موج استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس اتوبار میدان موج اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند