موسسه حمل و نقل و اتوبار میدان ملت

۵/۵ - (۲۲ امتیاز)

 

یکی از فعالیت های خدماتی که امروزه به صورت چشمگیر به صورت حرفه ای در حال افزایش بوده و نیروهای متخصص مشغول به ارائه سرویس های با کیفیت در این زمینه هستند، خدمات اسباب کشی و حمل وسایل منزل و محل کار است. اتوبار میدان ملت در سرتاسر تهران شرکت های اتوبار معروف و معتبری در این زمینه خدمات ارزنده ای ارائه می دهند. اتوبار و باربری مبدان ملت با داشتن تجربه ای چند ساله در این حوزه، خدمات باربری و حمل بار و اثاثیه را برای شما انجام خواهد داد. انجام امور حمل و انتقال توسط افراد و پرسنلی انجام می گیرد که در امور اثاث کشی کاملا متخصص هستند و زیر نظر اتوبار و باربری بارسنتر در تهران، کلیه امور اسباب کشی را به صورت صفر تا صد انجام می دهند.

اتوبار میدان ملت با تخصصی چندین ساله در زمینه باربری و حمل اثاثیه، جزء بهترین باربری های کشور می باشد که خدمات اسباب کشی را از شروع تا پایان کار به صورت تخصصی و اصولی انجام می دهد و کالای شما را به صورت ایمن و سالم به مقصد مورد نظرتان خواهد رساند. در هر صورتی که سوالی دارید، مشاوره رایگان توسط افرادی خبره و کاربلد صورت می گیرد که تجربه کافی را در زمینه اسباب کشی به نقاط کشور دارند و می دانند که به چه صورتی امور اثاث کشی را انجام دهند،

اتوبار میدان ملت نیز با در نظر گرفتن و ارائه تمام سرویس ها و استفاده از تجهیزات مدرن در هنگام اسباب کشی به مشتریان گرانقدرمان، اعتماد کامل آنها را کسب کرده و می توان به این موضوع نیز اشاره کرد که شرکت باربری میدان ملت باعث شده تا مشتریان خدمات ما را به دیگران نیز معرفی کنند، که همین مسئله نشان دهنده رضایت بیشتر مشتریانی هست که با ما کار کرده اند و ما را به اطرافیان و نزدیکان خود معرفی کرده اند. در باربری و اتوبار میدان ملت اجناس و لوازم منزل و محل کار و هر گونه وسیله ای که مشتری بخواهد آن را جا به جا کند را پرسنل خبره و با تجربه ای به صورت مطمئن منتقل می کنند.

حمل اثاثیه ایمن و سرویس های حرفه ای

حمل بار و اثاثیه منزل بی شک کار راحتی نمی باشد و نکات مهمی در آن وجود دارد که نباید به راحتی از کنار آنها گذشت. برای بسته بندی اصولی اثاثیه منزل، شرکت ما با به خدمت گرفتن کادر فنی متخصص در این زمینه اسباب شما را به صورت کاملا حرفه ای بسته بندی و دسته بندی می کند، تا هیچ مشکلی در هنگام فرایند جابجایی پیش نیاید. برای بسته بندی از انواع تجهیزات به روز و حرفه ای استفاه میشود و کلیه نیروهای موجود در شرکت اسباب کشی میدان ملت افرادی متخصص و کارآزموده هستند که دانش و مهارت حرفه خود را به خوبی یاد گرفته اند و از آنها در مراحل کار استفاده میکنند.

موسسه حمل و نقل بارسنتر از بهترین خودروهای اسباب کشی برای حمل وسایل شما استفاده کرده است تا از این طریق یک اسباب کشی آرام و مطمن را برایتان فراهم کرده باشد. مناسب با اندازه، حجم، وزن و نوع کالا و مسیر انتقال بار مشاوران مجرب اتوبار برای مشتریان گرامی خودروهای متناسب و با توجه به نکات اشاره شده را انتخاب و به محل شما ارسال می کنند. از وانت بار و نیسان سایپا گرفته تا ایسوزو کامیون های کوچک متوسط و بزرگ و  خاور های بسیار مجهز در باربری میدان ملت موجود است. همچنین برای سلامت بار کلیه ماشین ها موکت بندی شده اند و از ضربه گیر های مخصوص در آنها استفاده میشود تا در هنگام حمل و انتقال، وسایل به یکدیگر و یا به بدنه خودرو برخورد نداشته باشند.

به علاوه در مرحله ارسال وسیله، شرکت اتوبار میدان ملت یک تیم تخصصی را برای چک کردن سلامت خودرو ها ارسال میکند و این تیم وظیفه دارند هر روز خودرو های باربری را چک کرده تا از سلامت کامل ماشین و ایمنی اسباب کشی کاملا مطمن شوند و پس از انجام چک کردن ماشین را برای انجام سرویس دهی اعزام می کنند. پرسنل خبره حمل و نقل بار و اثاثیه میدان ملت با روش های به روز و صحیح بسته بندی و انتقال کالا آشنا هستند و کلیه وسایل شما  را با استفاده از تجهیزات بسته بندی صنعتی و پیشرفته و وسایل نقلیه استاندارد موجود در اتوبار میدان ملت بسته بندی و ارسال می کنند.

پرسنل متخصص در مرکز باربری میدان ملت، پس از تخلیه و بارگیری اجناس، به مشتری در دکوراسیون و چیدمان اثاثیه کمک می کنند و با دقت کامل و در کمترین زمان ممکن چیدمان لوازم را در محل کار و یا منزل شما برایتان به انجام رسانده و اگر وسیله الکترونیکی دارید برای شما نصب و راه اندازی میکنند. در مرکز حمل اثاثیه و اتوبار میدان ملت هزینه های دریافتی از مشتری در برابر سرویس های با کیفیت ارائه شده بسیار منصفانه و معقول است و هزینه اضافه از مشتریان دریافت نمی شود. در نهایت کالای مشتری در هر اندازه و حجمی که باشد، قبل از فرایند انتقال در مرکز باربری میدان ملت تحت حمایت شرکت بیمه معتبر قرار میگیرد و در صورت بروز حوادث ناگهانی شرکت بیمه گذار کلیه خسارات را جبران میکند.

باربری در میدان ملت و محله شمس آباد

خیلی از محله‌ های امروزی تهران که در محدوده‌ی شهر تهران محسوب میشوند، در گذشته مناطقی روستایی و در اطراف تهران بوده اند و با گسترش شهر و افزایش جمعیت به تدریج به شهر اضافه شده و به محله‌ای در دل تهران تبدیل شدند. یکی از این منطقه ها، محله‌ی شمس‌آباد تهران است. شمس‌آباد در شمال شرقی شهر تهران و در ناحیه ۲ و در منطقه ۴ شهرداری تهران واقع شده‌ است.

 محله شمس‌آباد فعلی که در گذشته یک ده کوچک بوده به همراه چندین ده دیگر از جمله: مبارک­‌آباد، کاظم­‌آباد و مخلص­‌آباد و متعلق به عین­‌الدوله صدراعظم مظفرالدین‌­شاه قاجار بوده، که البته شمس­‌آباد جز دهاتی بوده که قبل از عین الدوله هم وجود داشته و بعدها توسط او خریداری میشود و به همین­‌خاطر وجه تسمیه این محله چندان مشخص نیست. شکل­‌گیری امروزی محله شمس‌­آباد از سال ۱۳۲۸ شروع شده و تا قبل سال ۱۳۸۷ محله­‌ای مستقل بوده اما پس از آن سال با محله­‌ی مجیدیه ادغام و به محله‌ی شمس­‌آباد-مجیدیه تبدیل شده است.

موقعیت جغرافیایی محله شمس­‌آباد واقع در منطقه ۴ شهرداری و یکی از محله‌­های شمال‌شرقیه تهران بوده که مرزهای این محله را از شمال بزرگراه زین‌­الدین، از جنوب بزرگراه رسالت، از شرق بزرگراه امام‌علی و از غرب بزرگراه صیادشیرازی تشکیل میدهند. ویژگی‌ها و امکانات محله میدان ملت که در گذشته به نام آریامهر شناخته میشد، اصلی‌ترین میدان محله محسوب شده و اهالی محله برای برطرف کردن نیازهای روزانه‌ خود به این میدان و خیابان‌های اطراف مثل بازار بزرگ میوه و تره‌بار محله شمس‌آباد که در هموان حوالی قرار دارد میروند.

در صورتی که در همین حوالی زندگی میکنید و اسباب کشی و حمل باری در پیش روی شماست، پیشنهاد میکنیم با خبال راحت و هر چه سریعتر با کارشناسان ما در باربری و اتوبار میدان ملت تماس گرفته و خدمات مورد نظر خود را دریافت کنید. مشاوران ما به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی آماده پاسخگویی نیازهای شما هستند. از طریق لینک ها و شماره های پایین صفحه میتوانید با ما در ارتباط باشید و یا از بخش رزرو آنلاین سرویس مورد نظر خود را به صورت اینترنتی رزرو کنید.

 

اتوبار میدان ملت

 

لینک های مفید در رابطه با سرویس های باربری بارسنتر

انتقال بار به تمام نقاط کشور
بسته بندی دقیق با بیمه رایگان
حمل بار با وانت بار و نیسان بار
ارسال نیروی کار جهت حمل بار
حمل بار و اتوبار مطمئن در اتوبار میدان ملت

شماره های تماس با باربری بارسنتر

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه مرکز تهران  ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

 

پاسخ به برخی از پرسش های متداول کاربران

آیا سرویس های مربوط به بسته بندی وسایل منزل توسط باربری و اتوبار میدان ملت انجام میشوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و همچنین چیدمان لوازم، در محل مورد نظر شما و توسط پرسنل فنی شرکت انجام میشوند.

به چه روشی میتوانم از خدمات باربری و اتوبار میدان ملت استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

تنها کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، بدین ترتیب کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا اتوبار میدان ملت مورد اطمینان است؟

این شعبه باربری زیر نظر شرکت اتوبار بارسنتر فعالیت میکند و میتوانید با خیال راحت به آن اعتماد کنید.

در چه زمان هایی سرویس دهی دارید؟

شرکت ما در تمامی ساعات شبانه روز و هفت روز هفته و حتی در ایام تعطیل نیز آماده خدمت رسانی به شماست و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.