چرا اتوبار میدان الغدیر را انتخاب کنیم؟

نوبت روز اسباب کشی رسیده؟ نمی‌دانید از کجا باید شروع کنید؟ یک نفس عمیق بکشید و به فکر پیدا کردن یک شرکت باربری مناسب مثل اتوبار میدان الغدیر باشید که تمامی خدمات اسباب کشی از صفر تا صد را برایتان انجام دهد این کار سبب می‌شود که در وقتتان صرفه جویی کرده و بتوانید به راحتی وسایلتان را بسته بندی کنید و هم اینکه از تهران به هر مقصد دلخواه باربری را به راحتی انجام دهید.

یکی از مهم‌ترین وظایف یک شرکت باربری حمل اثاثیه منزل است. این امر علاوه بر ظاهر ساده نیاز به دقت بسیار و نظم و ترتیب و رعایت در جابه جایی دارد. شرکت بارسنتر مفتخر است با استفاده از نیروهای اموزش دیده و کارکنان مخصوص جابه جایی امور اسباب کشی از ابتدا بسته بندی جمع اوری، جابه جایی و چیدمان را به نحو احسنت انجام دهد تا مورد رضایت شما مشتریان عزیز قرار بگیرد.

۴.۸/۵ - (۳۰ امتیاز)

اتوبار میدان الغدیر

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

 

حمل بار از تهران به هر نقطه دلخواه شما فقط و فقط با یک تماس تلفنی انجام خواهد شد. اتوبار میدان الغدیر توسط ناوگان مجهز حمل و نقل توسط باربری ما انجام می‌شود تمامی پرسنل که در این باربری خدمت می‌کنند همگی آموزش دیده و مسلط به کار هستند. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در هرساعتی از شبانه روز با پرسنل ما تماس حاصل فرمایید.

اسباب کشی را با اتوبار میدان الغدیر تجربه کنید:

برخی ممکن است فکر کنند. باربری تنها رساندن باری به مقصد است یا بسته بندی کار ساده ای است که حتی خود آن‌ها می‌توانند به تنهایی و به صورت تخصصی و بدون هیچ کمکی آن را انجام دهند در صورتی که این یک باور غلط است زیرا اسباب کشی کار دشوار و وقت گیری است اما اگر این کار را با کمک نیروها و پرسنل اتوبار میدان الغدیر انجام دهید دیگر از استرس و درد سرهای اسباب کشی خبری نیست. استفاده از ماشین‌های باربری بسیار تاثییر مستقیمی بر روی نحوه و کیفیت اسباب کشی دارد ماشین‌های ما از بروزترین و جدیدترین کامیون‌ها هستند. به صورت دائمی سرویس فنی می‌شوند تا مبادا مشکلی ایجاد شود. و دیگر مسله مهم انتخاب رانندگان است اما اگر راننده با مسیر آشنا نباشد در صورت بروز مشکل در راه نمی‌داند. چه کار باید بکند پس باید راننده دارای تجربه و مهارت کافی. جهت انجام این کار باشد که تیم تخصصی و آموزش دیده بارسنتر در این امر دارای چندین سال سابقه هستند و لازم نیست که شما نگران چیزی باشید فقط کافیست خدمات  اسباب کشی از بسته بندی تا چیدمان و حمل نقل را به ما بسپارید.

این اطمینان را نیز می‌دهیم که هیچ گونه مشکلی برای وسایل‌تان توسط ما ایجاد نخواهد شد اولا اینکه کار و تخصص شرکت ما چندین سال سابقه در عرصه اسباب کشی و حمل نقل است و نکته دوم این است  که ما تمامی وسایل شما را بیمه خواهیم کرد. اگر ساکن شرق تهران هستید کافیست با باربری میدان الغدیر بارسنتر که در محدوده میدان الغدیر است تماس حاصل فرمایید و نوبت خود را رزرو نمایید.

شما مشتریان عزیز و همیشگی می‌توانید علاوه بر خدمات حمل نقل و باربری از دیگر خدمات ویژه و vip که شرکت بارسنتر برای شما در نظر گرفته است بهره مند شوید خدماتی همچون بسته بندی وسایل و چیدمان وسایل به دلخواه شما مشتریان عزیز توسط تیم بسته بندی را نیز دریافت کنید. بسته بندی اثاثیه جرو سرویس‌هایی است که با کمک نیروهای آموزش دیده‌ی و کادری حرفه ای و تجربه دار در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شیوه استاندارد و اصولی به شما ارائه می‌د‌هیم. ما برای انجام بسته بندی از بهترین تجهیزات استاندارد و به جدیدترین شیوه‌های ممکن برای شما عزیزان انجام خواهیم داد.

بسته بندی با روش‌های نوین بارسنتر:

روش‌های سنتی اثاث کشی و حمل بار با مشکلات بسیاری همراه هستند یا اینکه در جستجو کارتن‌ها از مغازه‌های اطراف باشید بسیار وقت گیر است. شما برای صرفه جویی در وقت و هزینه می‌توانید تمامی خدمات خود را از مرحله اول اسباب کشی تا اخرین مرحله که مرحله چیدمان است را به اتوبار میدان الغدیر بسپارید.

تیم بسته بندی ما با تفکیک لوازم شکستنی از سایر وسایل ابتدا بسته بندی را انجام می‌دهند ابتدا ظروف شکستنی را بسته بندی می‌کنند و با این کار مانع شکستن ظروف در زمان بسته بندی وسایل دیگر می‌شوند و آن‌ها را در کارتن‌های مخصوص باربری قرار خواهند داد. تیم بسته بندی ما برای بسته بندی از نایلون‌های حبابدار و سلفون‌ها استفاده می‌کنند تا مقاومت وسایل را در برابر صدمه دیدن و شکستن تضمیین کنند تولید کارتن برای اسباب کشی به صورت سه لایه و پنج لایه است تا در زمان اسباب کشی و حمل وسایل مختلف به خوبی عمل کند و خیلی زود دچار پارگی و خرابی نشوند. کادر بسته بندی مجموعه بارسنتر عموما از  کارتن‌های اسباب کشی  چند لایه استفاده می‌کنند که مقاومت آن‌ها چندین برابر است. کیفیت بالا مقوا  از مواردی است که کارتن‌های اسباب کشی را از دیگر کارتن‌ها متمایز می‌کند این کارتن‌ها به صورت چند لایه هستند و مخصوص اسباب کشی هستند. می‌توانید کارتن اسباب کشی ارزان را از تولید کنندگان لوازم بسته بندی با صرف هزینه ای معقول و مناسب خریداری کنید یا اینکه تجهیزاتی مانند چسب‌های مخصوص  و کارتن‌های چند لایه را که مقاومت بالایی دارند را از باربری بارسنتر تهیه فرمایید.

اسباب کشی توسط نیروهای اتوبار میدان الغدیر:

برای اولین بار با استفاده از نیروهای آموزش دیده و با تجربه اتوبار میدان الغدیر اسباب کشی لذت بخشی را بدون هیچ نگرانی برای شما انجام خواهیم داد به طوری که حتی حضور شما در مراحل اسباب کشی لازم نیست زیرا ما می‌توانیم با ارسال کارشناس اسباب کشی برای شما عزیزان تمامی امور و خدمات را زیر نظر داشته باشیم. همیشه اسباب کشی یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های هر ارگان یا خانه ای می‌تواند باشد. دقت و مهارت زیاد کارکنان ما باعث می‌شود که شما به هیچ عنوان دچار سردرگمی یا گم شدن وسایلتان نشوید زیرا تیم بسته بندی به صورت حرفه ای برای شما وسایلتان را با استفاده از تجهیزات نوین و پیشرفته بارسنتتر بسته بندی می‌کند و در کارتن‌های مخصوص باربری قرار می‌دهد و با شماره گذاری و نام گذاری بر روی کارتن‌ها از گم شدن آن‌ها در هنگام تخلیه بار جلوگیری می‌کند این امر باعث می‌شود که زمان کم‌تری صرف پیدا کردن وسایل در منزل صرف کنید.

برخی از مزایای استفاده از شرکت اتوبار میدان الغدیر:

  • تضمین تحویل بار در مقصد دلخواه شما به صورت سالم و بدون هیچ آسیبی
  • استفاده از پرسنل با تجربه و کاردیده
  • ارسال کارگران حرفه ای و آموزش دیده به صورت مجزا
  • ارائه خدمات بسته بندی و چیدمان
  • نصب و راه اندازی وسایل برقی و الکترونیکی
  • ارائه بیمه و بارنامه دولتی

اگر به دنبال افراد معتبری برای بسته بندی اثاثیه، اسباب کشی و برخورداری از مزیت‌های بالا هستید کافیست به شرکت بارسنتر اطمینان کنید تا پرسنل ما با دلسوزی تمام برای شما خدمات را انجام دهند.

نکات مهم قبل از اسباب کشی:

قبل از اسباب کشی لازم است که چند نکته را رعایت فرمایید تا در هنگام جابه جایی برای شما مشکلی پیش نیاید و سر در گم نشوید. طبیعتاً یک سری لوازمی هستند که سال تا سال هم از آن‌ها استفاده نمی‌کنیم می‌توانیم قبل از شروع اسباب کشی این لوازم را در کارتن و مقوا‌های جداگانه قرار دهیم، چه لزومی دارد که آن‌ها را از این خانه به خانه دیگر حمل کنیم اینگونه می‌توانیم وسایل‌ها را به طور مرتب دسته بندی کنیم. به این ترتیب نه تنها اسباب کشی آسان خواهید داشت و دیگر می‌توانید به راحتی وسایل غیر ضروری را تفکیک کنید  شما می‌توانید از تیم بسته بندی بارسنتر استفاده کنید آن‌ها در این کار حرفه ای هستند و می‌دانند که لوازم قیمتی و شکستنی شما را بدون اینکه کوچک‌ترین آسیبی به آن‌ها وارد شود چگونه باید از هم تفکیک کنند و برای شما بدون هیچ درد سری به صورت استاندارد و با استفاده از رعایت نکات  ایمنی به راحتی خدمات بسته بندی را انجام خواهند داد. پس کافی تلفن را بردارید و به صورت غیر حضوری نوبت و روز دلخواه خود را توسط پرسنل ما که به صورت ۲۴ ساعته در حال فعالیت هستند رزرو نمایید تا آن‌ها در زمان تعیین شده نیروهای حرفه ای و با تجربه باربری و اتوبار میدان الغدیر را در محل مشخص شده ارسال نمایند.

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس اتوبار میدان الغدیر بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات اتوبار میدان الغدیر استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس اتوبار میدان الغدیر کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند