اتوبار میدان اتریش با ارسال تیم تخصصی:

با نزدیک شدن به فصل اسباب‌کشی شما می‌توانید اتوبار میدان اتریش را به‌عنوان مسئول اسباب‌کشی خود انتخاب نمایید. تمامی تیم‌های ما به‌صورت حرفه‌ای در منزل‌های شما حضور پیدا می‌کنند به این دلیل شما می‌توانید تیم متخصص بسته‌بندی و چیدمان خود را در امر اسباب‌کشی از ما دریافت نمایید.

۴.۸/۵ - (۲۶ امتیاز)

اتوبار میدان اتریش

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ 

همچنین ما برای شما جابجایی اثاثیه ادارات را نیز انجام می‌دهیم با استفاده از جعبه‌های چند لایه که دارای مقاومت زیاد هستند جابه‌جایی ایمنی را برای شما انجام می‌دهیم. اتوبار میدان اتریش با استفاده از خدمات متنوع به شما این تضمین را می‌دهد که وسایل شما به‌صورت سالم و بدون کوچک‌ترین صدمه‌ای به مقصد موردنظر ارسال می‌شود. شما همشهریان عزیز تهرانی می‌توانید با ما به‌صورت بیست و چهار ساعته تماس بگیرید و از طریق تجربه چندین‌ساله‌ی ما مشاوره رایگان را نیز دریافت نمایید.

هزینه‌های مقرون به صرفه در اسباب کشی:

همچنین ما برای شما قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای را در نظر گرفته‌ایم که شما می‌توانید خدمات اسباب‌کشی را با استفاده از تخفیف ۴۵% انجام دهید باربری میدان اتریش  در هر نقطه برای شما  اسباب کشی را انجام خواهد داد شما می‌توانید بهترین سرویس‌های حمل‌ونقل و باربری را از ما دریافت کنید. اتوبار میدان اتریش با داشتن مجوز رسمی از اتحادیه باربری تهران از صفر تا صد خدمات اسباب‌کشی برای شما دوستان عزیز انجام می‌دهد. اتوبار میدان اتریش به‌صورت بیست و چهار ساعت در خدمت‌رسانی به شما مشتریان عزیز است بعضی اوقات قرار است اسباب‌کشی به‌صورت شبانه انجام شود نگران نباشید ما این کار را برای شما با خدمات ویژه‌ای که داریم انجام می‌دهیم در اتوبار میدان اتریش محدودیت زمانی و مکانی وجود ندارد و شما می‌توانید هر موقع که قصد اسباب‌کشی داشته باشید خدمات باربری و اسباب‌کشی را از ما دریافت نمایید. ما برای شما کلیه وسایل را بسته‌بندی می‌کنیم اگر بسته‌بندی مشکلی داشته باشد باعث می‌شود که به وسایل شما صدمه وارد شود به‌همین خاطر ما با استفاده از نایلون‌های حباب دار و کارتن‌های چند لایه از پاره شدن وسایل در حین جابه‌جایی و شکستگی آن‌ها جلوگیری می‌کنیم. بسته‌بندی مبلمان، یخچال وسایل سنگین، را نیز برای شما انجام  می‌دهیم مبلمان را با استفاده از سلفون‌ها برای شما بسته بندی می‌کنیم. تا در حین جابجائی لکه و آسیب نبیند تجربه یک اسباب‌کشی خوب و راحت را می‌توانید با انتخاب اتوبار میدان اتریش در کنار ما داشته باشید برای اطلاع از سرویس‌های باربری و قیمت‌ها و دیگر خدمات اسباب‌کشی شما می‌توانید به‌صورت بیست و چهار ساعته با مشاوران ما تماس بگیرید.

اتوبار میدان اتریش با ارائه تجهیزات بسته بندی:

مهم‌ترین وسیله در سرویس بسته‌بندی کارتن اسباب‌کشی است ما کارتن اسباب‌کشی را برای شما چندلایه در نظر گرفته‌ایم تا از پاره شدن جلوگیری کنیم به‌همین خاطر شما می‌توانید با استفاده از کارتن‌های ضخیم چند لایه در ابعاد مختلف قرار دارد بارهای سنگین خود را جابه‌جا کنید. اتوبار میدان اتریش برای شما بسته‌بندی را با استفاده از تجهیزات مدرن اسباب‌کشی انجام می‌دهد شما می‌توانید خدمات بسته‌بندی را از اتوبار میدان اتریش دریافت نمایید بسته‌بندی با بهترین کیفیت وسایل برای شما دوستان عزیز با استفاده از تجهیزات مدرن از قبیل:

  • سلفون
  • نایلون‌های حباب دار
  • کارتن‌های چند لایه
  • بابل رپ‌ها
  • وکیوم، ضربگیرها

انجام می‌شود ما برای شما از آسیب دیدن وسایل و شکسته شدن آن‌ها جلوگیری خواهیم کرد وسایل حساس احتیاج به بسته‌بندی صحیح دارند به‌همین خاطر با استفاده از سلفون‌ها تمامی مراحل اسباب‌کشی را انجام می‌دهیم به‌طوری‌که وسایل شما صدمه نبینند. پس با خیال راحت می‌توانیم وسایل شکستنی خود را به ما بسپارید ما حتی برای شما وسایل شکستنی را با استفاده از متدها و روش‌های جدیدی که در اختیار داریم بسته‌بندی می‌کنیم و در کارتن‌های چند لایه قرار می‌دهیم و با استفاده از لیبل‌های مخصوص بر روی آن‌ها ذکر می‌کنیم که این وسایل شکستنی هستند تا با دقت بیشتری توسط کارگران اتوبار میدان اتریش جابجا شود. به شما همشهریان عزیز می‌توانید از تمامی خدمات حمل‌ونقل و باربری با استفاده از روش ایمن و سرعت مناسب در اسباب‌کشی وسایل خود را جابه‌جا کنید و به شما توصیه می‌کنیم که وسایل اسباب‌کشی و باربری خود را به اتوبار میدان اتریش بسپارید.

تضمین سلامت بار شما به مقصد:

همچنین  بسته‌بندی را به‌صورت تضمینی انجام می‌دهیم بدون کوچک‌ترین مشکلی برای وسایل شما پیش بیاید در حین جابه‌جایی صدمه نمی‌بیند و به شما این تضمین را می‌دهیم که وسایل شما به‌صورت صحیح و سالمی به‌صورت بسته‌بندی‌شده و در روز اسباب‌کشی در منزل‌های شما برای شما دوستان عزیز ارسال می‌گردد با انتخاباتوبار میدان اتریش از صفر تا صد خدمات اسباب‌کشی و باربری را به ما بسپارید. اتوبار میدان اتریش با استخدام پرسنل حرفه‌ای در صدد است که تمامی خدمات اسباب‌کشی را برای شما با تجهیزات مدرن انجام دهند. ما برای شما اسباب‌کشی را آسان کنیم و بی‌دغدغه می‌توانید خدمات اسباب‌کشی خود را به ما بسپارید. دلیل این‌که تمامی افراد از خدمات ما راضی هستند این است که ما از پرسنلی خوش‌برخورد و حرفه‌ای برای انجام خدمات اسباب‌کشی استفاده می‌کنیم. برای تمامی پروژه‌های اسباب‌کشی شما می‌توانید اتوبار میدان اتریش را از ما دریافت نمایید بسته‌بندی وسایل سنگین مانند :یخچال، لباس‌شویی، گاوصندوق، مبلمان، یک بسته‌بندی حرفه‌ای است که باید توسط افراد حرفه‌ای انجام شود. پس باید  اتوباری  را انتخاب کنید که خدمات ویژه‌ای را به شما دوستان عزیز ارائه دهد باربری و اتوبار میدان اتریش با داشتن چندین سال سابقه کاری در امر اسباب‌کشی و باربری خیال شما راحت می‌کند که تمامی وسایل شما را در منزل جدید به‌صورت بسته‌بندی برای شما دوستان عزیز ارسال خواهدکرد. دلیل انتخاب تمامی مشتریان ما این است که تمامی پرسنل این مجموعه مشغول فعالیت هستند همگی در برابر وسایل شما مسئول هستند.

شما می‌توانید خدمات اسباب‌کشی و باربری را با استفاده از تخفیف‌های ویژه از ما دریافت نمایید کسانی که قصد اسباب‌کشی را دارند بهتر است با شماره‌های بالا تماس بگیرند و نوبت خود را توسط ما رزرو نماید و همین الان با ما تماس بگیرید تا از خدمات یک شرکت باربری مناسب بهره‌مند شوید.  اسباب‌کشی و جابجایی را برای شما دوستان عزیز با استفاده از متدهای روز دنیا و هم چنین با ماشین‌های مجهز و استاندارد برای شما تمامی وسایل را جابه‌جا می‌کنیم.

تمامی ماشین‌هایی که در اتوبار میدان اتریش برای مشتریان در نظر گرفته‌شده‌اند همگی به‌صورت عایق‌بندی و کف‌پوش شده هستند و شما می‌توانید طبق استانداردها و خدمات وسایل خود را جابه‌جا کنید. همچنین شما می‌توانید برای داشتن یک اسباب‌کشی بی‌دغدغه از ماشین‌های مجهز ما استفاده نمایید. ما برای شما هر نوع ماشینی را که بخواهید ارسال خواهیم کرد انتخاب نوع ماشین بستگی به نوع و میزان بار شما دارد. اگر قرار است از آپارتمان کوچک اسباب‌کشی کنید و تعداد وسیله‌های شما کم است ما به شما پیشنهاد دهیم که از وانت‌بار و نیسان بار اتوبار میدان اتریش استفاده نمایید. اما اگر قرار است در لوازم سنگین را جابجا کنید و قرار است از تهران به شهر دیگری جابه‌جایی را انجام دهید ما به شما خاورها، کامیون، ایسوزو، هیوندا، را پیشنهاد می‌دهیم تا خدمات باربری و اسباب‌کشی خود را با استفاده از روش‌های نوین نیز انجام دهید.

اتوبار میدان اتریش ارائه تمامی خدمات بسته بندی:

شما می‌توانید خدمات بسته‌بندی و اسباب‌کشی را از ما دریافت نمایید و با در نظر گرفتن تجهیزات مدرن بسته‌بندی نیز خدمات بسته‌بندی را برای شما انجام می‌دهیم همچنین با انتخاب اتوبار میدان اتریش شما می‌توانید چیدمان وسایل منزل خود را به ما بسپارید. حمل و جابجایی لوازم سنگین را نیز برای شما دوستان عزیز انجام می‌دهیم شما می‌توانید از صفر تا صد خدمات چیدمان را از ما دریافت نمایید اگر قرار است وسیله سنگین را جابجا کنید می‌توانید آن را به افراد حرفه‌ای و نیرومند اتوبار میدان اتریش بسپارید ما با علم و دانش که در اختیار داریم برای شما نصب و راه‌اندازی لوازم الکترونیکی و برقی را نیز انجام خواهیم داد. در شمال غرب و جنوب تهران برای شما شعبه‌های مختلفی مثل باربری امیرکبیر، باربری پردیس، باربری شوش، باربری شادمان،  را در نظر گرفته‌ایم که شما می‌توانید با یک تماس تلفنی به تمامی این شما دسترسی داشته باشید. پس نگران جابجایی وسایل خود نباشید زیرا ما با استفاده از روش‌ها و متدهای ویژه‌ای که در اختیار داریم برای شما جابجایی و باربری را در هر ساعت از شبانه‌روز انجام می‌دهیم با خیال راحت بار خود را به ما بسپارید نگران صدمه دیدن نباشید زیرا تمامی افرادی که در این مجموعه مشغول فعالیت هستند از ترفندهای اسباب‌کشی و بسته‌بندی اطلاعات کافی را دارند و شما را در این امر یاری می‌دهند. اتوبار میدان اتریش با سال‌ها سابقه درخشان در امر اسباب‌کشی و جابه‌جایی خدمات اسباب‌کشی و باربری را برای شما دوستان عزیز انجام می‌دهد همین الان تلفن را بردارید و در هر کجای تهران که قرار دارید تنها با یک تماس تلفنی به نزدیک‌ترین شعبه موردنظر خود تماس پیدا کنید تا ما با ارسال نیروهای حرفه‌ای و پرسنل حرفه‌ای برای شما از صفر تا صد خدمات اسباب‌کشی و بسته‌بندی را انجام دهیم. شما می‌توانید با در دست داشتن یک بیمه‌نامه معتبر بار خود را به‌صورت تضمینی به مقصد موردنظر انتقال دهید تمامی وسایل شما بیمه است پس با خیال راحت می‌توانید وسایل را با استفاده از روش‌های نوین جابجا کنید و منتظر تماس شما دوستان عزیز هستیم تا در روز اسباب‌کشی خدمات باربری و اسباب‌کشی را برایتان انجام دهیم همین الان تلفن را بردارید و نوبت خود را توسط تیم حرفه‌ای باربری بار سنتر رزرو نمایید.

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس اتوبار میدان اتریش بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات اتوبار میدان اتریش استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس اتوبار میدان اتریش کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند