اتوبار مالک اشتر با کادری مجرب و توانا:

اتوبار مالک اشتر با مدیریت قوی و پرسنلی حرفه‌ای و آموزش‌دیده و وظیفه‌شناس همراه با کادری مجرب و متخصص آماده ارائه‌دهنده تمامی خدمات اسباب‌کشی و باربری از تهران به شهرستان‌ها هستیم. شما می‌توانید با انتخاب اتوبار مالک ‌اشتر تمامی خدمات اسباب‌کشی باربری حمل‌ونقل را از ما بخواهید. اتوبار مالک اشتر در تمامی نقاط استان تهران شعبه‌های مختلفی را برای شما عزیزان قرار داده‌ایم. که شما بتوانید به‌راحتی به این شعبه‌ها دسترسی داشته باشید.

۴.۸/۵ - (۲۶ امتیاز)

اتوبار مالک اشتر

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

تلاش شبانه‌روزی پرسنل حرفه‌ای اتوبار مالک اشتر باعث اطمینان مشتریان شده ما روزبه‌روز خدمات باربری و اسباب‌کشی را برای شما عزیزان گسترده‌تر می‌کنیم این باعث افتخار شرکت باربری بار سنتر هستیم. ما در کنار شما هستیم تا تمامی خدمات اسباب‌کشی را برای شما عزیزان به‌نحو احسن ارائه دهیم. شما با انتخاب باربری مالک ‌اشتر می‌توانید مراحل اسباب‌کشی را به افراد کاردان ما بسپارید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما تمامی خدمات اسباب‌کشی و باربری را انجام دهیم.

کادر و پرسنل مجربی که در  اتوبار مالک ‌اشتر مشغول به فعالیت هستند همگی آموزش‌های لازم را دیده‌اند تا بتوانند رضایت مشتریان را فراهم سازند. راننده‌ها بسیار حرفه‌ای هستند که به تمامی مسیرهای خارج از شهر و داخل شهر آشنایی دارند و در خدمات بسته‌بندی و چیدمان شما می‌توانید یک تیم حرفه‌ای را در اختیار داشته باشید.

تمامی افرادی که در این باربری مشغول به فعالیت هستند آماده انجام خدمات اسباب‌کشی و باربری به‌نحو احسن برای شما دوستان عزیز هستند. تیم ما به‌ صورت ۲۴ ساعته در تلاش هستند تا تمامی خدمات را برای شما مشتریان عزیز گسترده‌تر کنند. شما می‌توانید با انتخاب اتوبار مالک‌ اشتر از خدمات ویژه و عالی بهره‌مند شوید این باربری آماده خدمت‌رسانی به تمام عزیزان تهرانی است شما می‌توانید در هر کجای تهران که قرار دارید با پرسنل خوش‌اخلاق و خوش‌برخورد ما تماس بگیرید تا نوبت خود را توسط آن‌ها رزرو نمایید. همچنین با تماس با پرسنل ما می‌توانید از مشاوره رایگان نیز بهره‌مند شوید. ما در کنار شما دوستان عزیز هستیم تا تمامی خدمات اسباب‌کشی و باربری را به‌نحو احسن برای شما انجام دهیم.

اسباب کشی با هزینه‌های مناسب را از بارسنتر بخواهید:

هزینه‌ها در اتوبار مالک ‌اشتر یکی از مهم‌ترین ملاک‌های هر مشتری است برای انتخاب یک باربری هستیم. مشتریان به‌دنبال یک هزینه ارزان می‌گردند اما ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که شما با پرداخت یک هزینه مناسب می‌توانید یک اسباب‌کشی خوب و بی‌دردسر داشته باشید شما با انتخاب اتوبار مالک ‌اشتر می‌توانید از تخفیف‌های ۴۵% این مجموعه نیز برخوردار شوید. به این صورت که می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید و از قیمت‌های گران و گزاف اسباب‌کشی به دور باشید.

از این جهت و اتوبار مالک ‌اشتر با هدف این‌که بتواند خدمات خود را به مشتریان عزیز ارائه دهد هزینه‌هایی دقیقاً متناسب با خدمات خود دریافت می‌نماید و هیچ هزینه اضافی را جهت اسباب‌کشی از شما دریافت نمی‌کند. به‌همین خاطر باعث جذب رضایت مشتریان ما شده‌ است تمامی مشتریان ما با پرداخت هزینه‌ای مناسب یک اسباب‌کشی بی‌دردسر و بی‌نقص را انجام می‌دهند. البته باید در نظر داشته باشید که هزینه‌ها به عوامل زیادی بستگی دارد مثلاً که قرار است بار شما از تهران به چه مقصدی انتقال داده شود؟ یا این‌که تعداد کارگران ارسالی برای شما چند نفر است؟ از چه نوع ماشینی برای باربری خود می‌خواهید استفاده کنید؟ آیا برای اسباب‌کشی خود احتیاج به تیم اصلی بسته‌بندی و چیدمان دارید؟ اینا همگی می‌تواند در هزینه‌ها و قیمت‌های شما تاثیر بسزایی داشته باشد. اما شما با انتخاب اتوبار مالک‌ اشتر می‌توانید از تخفیف‌های ۴۵%  این شرکت نیز بهره‌مند شوید.

 

پرسنل اتوبار مالک‌ اشتر به صورت ۲۴ ساعت در کنار شما:

برای استفاده از خدمات این باربری کافی‌ست از طریق راه‌های ارتباطی ما با مشاوران ما در تماس باشید آن‌ها راهنمایی‌های لازم را جهت خدمات  اسباب‌کشی و بسته‌بندی برای شما عزیزان توضیح می‌دهد اتوبار مالک اشتر به‌صورت ۲۴ ساعت در خدمت‌گذاری به شما مشتریان عزیز هستیم. شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز با اتوبار مالک ‌اشتر تماس بگیرید و نوبت خود را توسط پرسنل ما ثبت نمایید. برای استفاده از خدمات باربری و اتوبار مالک ‌اشتر می‌توانید با مشاوران ما در تماس باشید و سپس نوع خدمات مورد نیاز خود را درخواست کنید.

تا آن‌ها با راهنمایی‌های لازم خدمات مورد نیاز شما را در بالاترین کیفیت ممکن برای شما دوستان عزیز انجام دهند. سرعت و دقت در حمل بار و باربری و اسباب‌کشی بسیار مهم است. ما با داشتن وسایل نقلیه سالم و کادر حرفه‌ای و متعهد به وسایل شما آموزش‌های لازم را دیدیم تا در کم‌ترین زمان ممکن تمامی وسایل را برای شما عزیزان جابه‌جا کنیم.

خدمات بسته بندی و جا به جایی با بارسنتر :

همچنین قدم بعدی که در اسباب‌کشی خیلی مهم است بسته‌بندی است اگر بسته‌بندی به‌صورت ایمنی انجام شود وسایل شما سالم به مقصد خواهد رسید ما با داشتن تجهیزات کامل بسته‌بندی تمامی اثاثیه شما را به‌نحو احسن برای شما دوستان عزیز بسته‌بندی می‌کنیم تا با سلامت کامل به درب منزل شما ارسال شود. بسته‌بندی ما به‌صورت ایمنی انجام می‌شود تا سلامت وسایل شما محافظت کنیم اما می‌توانیم از تهران به هر جا که شما تمایل داشته باشید حمل بار کنیم ما تمامی وسایل شما را از تهران به هرنقطه‌ای که بخواهید ارسال خواهیم کرد. شما می‌توانید تنها با انتخاب ماشین مورد نیاز خود جابه‌جایی را از تهران به هر شهری که بخواهید انتخاب کنید.

اتوبار مالک اشتر با داشتن فضای کافی و بسته‌بندی مناسب سلامت رسیدن بار شما را تضمین می‌کنیم. با استفاده از بارنامه دولتی و بیمه‌نامه دولتی که در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم بار شما را به به‌سلامت کامل به مقصد می‌رسانیم همچنین ما برای شما مشتریان عزیز حمل‌ونقل درون‌شهری و برون‌شهری را به‌درستی انجام می‌دهیم شما می‌توانید از تهران به هر مقصدی که بخواید بار خود را انتقال دهید. مهم نیست که چقدر مقصد شما دور است ممکن است که رانندگان ما در این امر حرفه‌ای هستند و می‌توانند از تهران به هر مقصدی که بخواهی وسایل شما را جابه‌جا کنند. رانندگان تمام مسیر را مسلط هستند نگران صدمه دیدن به وسایل خود نباشید زیرا تمامی ماشین‌های این مجموعه کف‌پوش شده و موکت شده هستند جابجایی با سرعت بالا برای شما انجام می‌شود.

تمامی پرسنل اتوبار مالک اشتر قصد بر این دارند که در کم‌ترین زمان تمامی خدمات اسباب‌کشی را برای شما عزیزان انجام دهند. به‌همین خاطر سرعت در اتوبار مالک اشتر بسیار قابل اهمیت هستیم. حمل جابجایی کالاهای شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌گیرد زیرا ما تخصص در اسباب‌کشی و با رعایت کردن نکات مهم در اسباب‌کشی این کار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما انجام می‌دهیم.

تمامی مراحل اسباب‌کشی بدون این‌که کوچک‌ترین آسیبی به وسایل شما انجام شود توسط پرسنل حرفه‌ای اتوبار مالک‌ اشتر انجام می‌شود نگران نباشید شما می‌توانید جهت انتقادات و پیشنهادات خود با مدیریت مجموعه بار سنتر در تماس باشید ما در کنار شما دوستان عزیز هستیم تا خدمات را برای شما گسترده‌تر کنیم.

تا به‌راحتی بتوانید با انتخاب اتوبار وسایل خود را با اطمینان کامل جابه‌جا کنید. همچنین شما با انتخاب باربری و اتوبار مالک‌ اشتر می‌توانید از تخفیف‌های ۴۵% این مجموعه که برای شما دوستان عزیز در نظر گرفته‌شده است بهره‌مند شوید. ما به‌صورت شبانه‌روز در تلاش هستیم تا خدمات را برای شما دوستان عزیز گسترده‌تر کنند پس نگران نباشید بار خود را به اتوبار مالک اشتر بسپارید زیرا افراد مادر این‌ کار کاردان و تجربه دیده هستند و می‌توانند به‌راحتی بار شما را از مقصد موردنظر انتقال دهند شما تنها با یک تماس می‌توانید با مشاوران ما هماهنگی لازم را انجام دهیم و سوال‌های مربوط به اسباب‌کشی را بپرسید آن‌ها پاسخ‌گوی تمامی سوالات شما به صورت صبورانه هستند.

ماشین‌های استاندارد و مجهز در اتوبار مالک‌ اشتر:

اتوبار مالک ‌اشتر برای شما عزیزان ماشین‌های مسقف و روباز را در نظر گرفته‌ است که شما می‌توانید در هر فصل سال از آن‌ها استفاده کنید حتی در مواقع بارندگی و ریزش برف شما می‌توانید با استفاده از ماشین‌های مسقف که مجموعه باربری بار سنتر برای شما دوستان عزیز در نظر گرفته‌ است تمام بار خود را جابجا نمایید. اتوبار مالک اشتر در کنار شما دوستان عزیز هستیم تا با استفاده از ماشین‌های استاندارد و مجهز بار شما را از هر مقصدی برای شما انتقال دهیم.

شما می‌توانید با انتخاب ماشین‌هایی مثل وانت‌بار و نیسان بار با  پرداخت هزینه کم‌تر بارهای کوچکی که در مسافت‌های کوتاه قرار است جابجا شود را حمل‌ونقل کنید همچنین می‌توانید برای استفاده از بارهای بزرگ و جابجایی و حمل‌ونقل وسایل منزل و همچنین وسایلی که بزرگ هستند از دیگر ماشین‌ها که شامل کامیون‌ها، ایسوزها، و هیوندا، خاورها، کامیون‌های ۶ و۷ متری مجموعه اتوبار مالک ‌اشتر هست استفاده نمایید. شما با انتخاب نوع ماشین باربری می‌توانید بار خود را از مقصد موردنظر به هرکجای کشور که بخواهید انتقال دهید.

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس اتوبار مالک اشتر بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات اتوبار مالک اشتر استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس اتوبار مالک اشتر کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند