برای روز اسباب کشی چه اتوباری را انتخاب کنیم؟

وقتی صحبت از اسباب کشی می‌شود  می‌توانید با اطمینان یک باربری مناسب را انتخاب کنید این روزها اغلب افراد برای جابجایی وسایل منزل و یا محل کارشان به دنبال شرکت‌های معتبرهستند زیرا آن‌ها می‌خواهند وسایل با ارزش خود را به آن شرکت بسپارند ما به شما بارسنتر را پیشنهاد می‌دهیم که بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با انتخاب شرکت اتوبار قنات کوثر یک باربری و اسباب کشی مناسب را انتخاب نمایید. ما با سال‌ها تجربه در عرصه باربری و اسباب کشی  رضایت مشتریان خود را جلب کرده  ایم و اینکه تا به امروز تمامی مشتریان از خدمات ما راضی بوده اند برای باربری بارسنتر بسیار ارزشمند است.

۴.۷/۵ - (۳۰ امتیاز)

اتوبار قنات کوثر

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

با وجود صنعتی شدن تمامی خدمات امروزه کسانی هستند که  اطلاعات کافی راجبع شرکت‌های باربری ندارند  و به تنهایی خودشان کارهای اسباب کشی را انجام خواهند داد مژده به شما همشهریان عزیز دیگر لازم نیست که به تنهایی مراحل اسباب کشی را انجام دهید زیرا شرکت بارسنتر با در نظر گرفتن خدمات ویژه برای شما عزیزان کارهای اسباب کشی را با بهترین کیفیت و در کم‌ترین زمان انجام خواهد داد. باربری بارسنتر با چندین سال سابقه جا به جایی وسایل منزل و ادارات  و خرده بار‌ها و انجام کلیه خدمات اسباب کشی در خدمت شما عزیزان هستیم تا تفاوت ما را با دیگر باربری‌های سطح شهر بشناسید.

مراحل بسته بندی در اتوبار قنات کوثر:

نوبت به مراحل اسباب کشی می‌رسد اینکه از کجا باید شروع کنیم اولین سوالی است که در ذهن مشتریان ایجاد می‌شود؟ مهم‌ترین قسمت در یک جا به جایی، جمع آوری و بسته بندی وسایل منزل است زیرا بسته بندی نقش مهمی در سالم رسیدن وسایل شما به مقصد دارد. اگر بسته بندی اصولی و صحیح انجام شود کوچک‌ترین آسیبی به اسباب و وسایل وارد نمی‌شود. بسته بندی باید به گونه ای انجام شود که در طول مراحل جا به جایی احتمال تمام ضربه‌ها کاهش داده شود و تیم حرفه ای اتوبار قنات کوثر برای شما با اصولی‌ترین روش ممکن بسته بندی را انجام خواهند داد. تهیه وسایل بسته بندی نیز بخشی از خدماتی است که شرکت بارسنتر برای مشتریان خود انجام می‌دهد و با استفاده از بهترین تجهیزات برای شما وسایل را بسته بندی خواهد کرد.

تیم بسته بندی ما وسایل را از هم تفکیک خواهند کرد و آن‌ها را در کارتن‌های چند لایه مخصوص باربری قرار می‌دهند. بعد از اینکه اسباب و وسایل به صورت کامل جمع آوری و بسته بندی و برچسب گذاری شدند بر روی کارتن‌ها اسامی وسایل را یادداشت می‌نمایند تا هنگام جابه جایی گم نشوند، حالا نوبت این می‌رسد که وسایل شما توسط کارگران حرفه  ای ما در ماشین‌های استاندارد مجهز باربری ما جایگذاری شوند.

ما با در نظر گرفتن حساسیت شما مشتریان برای وسایلتان در هنگام جا به جایی چندین نکته را رعایت خواهیم کرد. مسئله ی بسیار مهم در امر جا به جایی انتخاب نوع ماشین برای حمل اثاثیه است که باربری بارسنتر این مورد را به شما خواهد سپرد و شما می‌توانید با انتخاب ماشین باربری مورد نظر خود توسط کارشناسان ما مشاوره رایگان را دریافت نمایید. شما باید به میزان بار خود توجه کنید. ماشین اسباب کشی باید به اندازه حجم اسباب اثاثیه شما باشد تا لازم نباشد که چندین بار رفت و آمد داشته باشید که می‌توانید برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما مشورت کنید تا آن‌ها شما را در انتخاب ماشین مورد نظر یاری کنند.

هنوز خدمات شرکت اتوبار قنات کوثر تمام نشده اس شما می‌توانید از خدمات چیدمان این شرکت استفاده نمایید. شرکت بارسنتر با ارسال تیم چیدمان شما را در امر اسباب کشی کمک خواهد کرد هنگامی که وسایل خود را از ماشین‌های باربری بارسنتر تخلیه می‌کنید و به منزل جدیدتان انتقال می‌دهید شاید برای شما چیدمان وسایل سخت باشد اما جای هیچگونه نگرانی نیست زیرا شرکت باربری بارسنتر با ارسال نیروهای آموزش دیده در کم‌ترین زمان ممکن طبق دلخواه شما مشتریان عزیز دکوراسیون منزل جدیدتان را برای شما انجام خواهد داد با این کار شما می‌توانید در زمان خود صرفه جویی کنید دیگر خدماتی که این شرکت برای شما ارائه می‌دهد شامل موارد زیر است.

  • صرفه جویی در زمان و هزینه برای شما مشتریان عزیز
  • استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته برای بسته بندی وسایل شما
  • حضور به موقع تیم باربری بارسنتر در محل مشخص شده
  • ارائه انواع ماشین‌های مجهز باربری
  • مشاوره رایگان به صورت شبانه روزی برای شما مشتریان عزیز
  • تضمین سلامت بار شما به مقصد دلخواه

 

 ما تعهد داریم تا جهت ارائه ی بهترین خدمات، با نازل‌ترین قیمت‌های باربری در کنار شما مشتریان همیشگی باشیم. اتوبار قنات کوثر با سال‌ها تجربه در امور باربری و اسباب کشی در تهران درخدمت شما همراهان گرامی است.

ویژگی‌های مهم اتوبار قنات کوثر:

رانندگان حرفه ای و مسلط به جاده:

باید به این نکته توجه کرد که شما قرار است وسایل خود را به ما بسپارید پس مدیریت مجموعه بارسنتر موظف است که تمامی پرسنل خود را در قبال وسایل شما مسول بداند. به همین خاطر با استفاده از رانندگان حرفه ای و آموزش دیده  که با کلیه راه‌های جاده ای آشنایی کامل داشته و کوتاه‌ترین مسیر را برای کم‌تر نمودن زمان باربری انتخاب می‌کنند توانسته  رضایت شما مشتریان و آسودگی خیال برای شما عزیزان را فراهم سازد.

مشاوره شبانه روزی به مشتریان:

اتوبار قنات کوثر با در نظر گرفتن راحتی برای شما عزیزان به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل آماده خدمت رسانی است. به همین خاطر شما می‌توانید به صورت ۲۴ ساعته با مشاوران و کارشناسان ما در تماس باشید تا آن‌ها راحت‌تر و آسان‌تر حمل و نقل بار را برای شما عزیزان شرح دهند فقط کافیست با شماره ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس حاصل فرمایید تا از اطلاعات بیشتری برخوردار شوید.

هزینه‌ها در باربری بارسنتر با ۴۵% تخفیف ارائه می‌شود:

در ارزان‌ترین باربری شرق تهران که در محدوده قنات کوثر وجود دارد، خدمات باربری با قیمت ارزان به همراه بهترین خدمات و بالاترین کیفیت ارائه می‌شود شما می‌توانید با هزینه ای کم اسباب کشی مطمن  را تجربه کنید. ما خدمات vip  اسباب کشی را برای شما با قیمتی مناسب انجام خواهیم داد یا اینکه شما می‌توانید برای حمل وسایل کوچک‌تر با خدماتی مثل حمل پیانو، جابجا کردن اثاثیه درخانه، بارگیری یا تخلیه کامیون، منظم کردن و تحویل بار که با قیمت‌های مقرون به صرفه و ارزان عرضه می‌شود را با تیم باربری بارسنتر تجربه کنید. یکی از گزینه‌هایی که مشتریان باربری به آن توجه می‌کنند قیمت مناسب است باید در نظر داشته باشد که باربری بارسنتر با تخفیف‌های ویژه ۴۵%  تفاوت خود را نسبت به سایر باربری‌های سطح شهر  مشخص نموده است. لازم است بدانید که تنها قیمت پایین نباید برای شما گزینه اول باشد بلکه کیفیت در این راستا بسیار مهم و پر اهمیت است.

ارائه ماشین‌های استاندارد باربری در اتوبار قنات کوثر به چه صورت است:

اتوبار قنات کوثر با ارائه انواع ماشین‌های مجهز باربری توانسته نظر مشتریان را جلب نماید ما با ارائه بهترین و استانداردترین ماشین‌های باربری آماده هستیم تا در هر ساعتی از شبانه روز به شما عزیزان خدمت نماییم. وسیله نقلیه ای که برای باربری مورد استفاده قرار می‌گیرد نیز بسیار حائز اهمیت است به همین خاطر ماشین ای باربری بارسنتر به صورت دائمی از لحاظ فنی چک خواهند شد، برای اسباب کشی و حمل و نقل وسایل، کامیون‌های مسقف و یا کامیونت‌ها می‌توانند بهترین انتخاب باشند و برای جابه جایی خرده بارها و وسایل کوچک‌تر می‌توانید از وانت بارها و نیسان بارها استفاده نمایید به این صورت در هزینه‌های خود صرفه جویی خواهید کرد. باربری  قنات کوثر با برخورداری از بهترین ماشین‌های سبک و سنگین در تمامی ساعات شبانه روز حتی در ایام تعطیل آماده است تا برای شما به بهترین نحو ممکن جابه جایی و اسباب کشی را انجام دهد.

تجهیزات لوازم بسته بندی به صورت پیشرفته:

همچنین از دیگر خدمات اتوبار قنات کوثر می‌توانیم به نحوه بسته بندی و تجهیزات پیشرفته بسته بندی اشاره کنیم. ما تجهیزات بسته بندی، دستورالعمل‌هایی برای بسته بندی و همچنین نیروی کار متخصص را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا بتوانید بدون استرس اثاثیه خود را جابجا و منتقل کنید اگر روش و شیوه بسته بندی به درستی انجام نشود احتمال اینکه وسایل شما در حین جابه جایی بشکند یا آسیب ببیند بسیار زیاد است به همین خاطر باربری بارسنتر از بهترین تجهیزات ممکن برای بسته بندی وسایل شما استفاده خواهد کرد. این وسایل شامل کارتن بسته بندی چند لایه، نایلون و سلفون‌ها، پلاستیک‌های حباب دار و طناب‌های محکم، ضربگیرها… اشاره کرد. هرچقدر بسته بندی اطمینانی‌تر باشد تضمین سالم رسیدن بار به مقصد بیشتر است.

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس اتوبار قنات کوثر بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات اتوبار قنات کوثر استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس اتوبار قنات کوثر کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند