اتوبار قصر فیروزه در تمامی فصول سال کنار شماست:

شاید با خودتان فکر کنید که چون فصل سرد زمستان است کم‌تر باربری بتواند اسباب اثاثیه شما را به شهری دیگر انتقال دهد یا کم‌تر باربری در اسباب‌کشی شما شریک شود درصورتی‌که باربری و اتوبار قصر فیروزه حتی در روزهای سرد زمستانی برای شما خدمات اسباب کشی و باربری و انجام خواهد داد.

۴.۸/۵ - (۲۶ امتیاز)

اتوبار قصر فیروزه

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

هزینه‌های مناسب را از اتوبار قصر فیروزه بخواهید:

ماشین‌های این مجموعه به صورت مسقف و روباز هستند. به همین خاطر می‌توانند در شرایط بد آب‌ و هوایی مثل بارندگی برف تمامی وسایل شما را از مبدا به مقصد انتقال دهند. نگران هزینه‌ها نباشید زیرا شما با انتخاب اتوبار قصر فیروزه می‌توانید از بهترین و مناسب‌ترین هزینه‌ها برخوردار شوید در عوض یک هزینه مناسب یک کار با کیفیت را هم تحویل خواهید گرفت. زیرا با انتخاب مجموعه بار سنتر می‌توانید از تخفیف‌های ۴۵% این مجموعه برخوردار شوید. قیمت‌های باربری و اتوبان قصر فیروزه نسبت به سایر باربری‌های سطح شهر تهران بسیار متمایز و منصفانه است شما با انتخاب اتوبار قصر فیروزه می‌توانیم در هزینه‌های خود صرفه‌جویی نماییم. البته باید دقت داشته باشید که قیمت نهایی بستگی به نوع اسباب کشی و وسایل و حمل‌ونقل شما دارد. که در مقاله در این مقاله می‌خواهیم راجع به این موضوع برای شما توضیح دهیم  اسباب کشی منزل هزینه بر است و این هزینه با توجه به خدماتی که ارائه می‌شود محاسبه خواهد شد. دستمزد کارگر اسباب کشی تهران با توجه به ساعات کار سنجیده می‌شود بنابر این هر چه حجم بار بیشتر باشد نرخ اثاث کشی افزایش می‌یابد قیمت کامیون و وانت بار و کرایه حمل بار با توجه به دوری مسافت و زمان محاسبه می‌شود اگر ساعت اسباب کشی شما بسیار طولانی شود و یا تعداد کارگران شما بیشتر شود و یا همچنین تعداد پله‌های آپارتمان شما بیشتر باشد و نتوانید از آسانسور استفاده کنید و استفاده از تیم‌های بسته‌بندی و چیدمان می‌تواند در کاهش و افزایش قیمت‌ها و هزینه‌ها تاثیر بسزایی داشته باشد. با این صورت مدیریت مجموعه بار سنتر با توجه به شرایط اقتصادی کشور قیمت‌ها را کاملاً منصفانه برای شما در نظر گرفته است. و تمامی این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری کل تهران است خیال شما راحت باشد که مبلغی که هنگام مشاوره با کارشناسان ما به شما پیشنهاد می‌شود در انتهای کار توسط شما به ما پرداخت خواهد شد. این مبلغ نه بیشتر نه کم‌تر می‌شود.

ایمنی وسایل با تیم بسته بندی آموزش دیده:

بسته‌بندی به روش و اتوبار قصر فیروزه شما می‌توانید برای بسته‌بندی وسایل خود به تیم بسته‌بندی بارسنتر اطمینان کنید. این تیم مجموعه‌ای از افراد حرفه‌ای و ماهر را در اختیار شما قرار می‌دهد اگر بسته‌بندی به‌تنهایی برای شما کار سخت و دشواری است می‌توانید از تیم اتوبار قصر فیروزه کمک بخواهید. آن‌ها تمامی وسایل شما را به‌صورت مدرن و پیشرفته بسته‌بندی خواهند کرد. شاید بسته‌بندی وسایلی مثل مبلمان، فرش‌ها، یخچال‌ها، و همچنین لوازم آشپزخانه برای شما کار سخت و دشواری باشد. و به‌تنهایی نتوانید از پس اینکار بر بیایید زیرا این کار احتیاج به دقت بیشتری دارد و باید از چند کارگر برای بسته‌بندی این وسایل استفاده شود. ما مبلمان شما را با استفاده از نایلون‌های حباب دار، و سلفون‌ها، بسته‌بندی خواهیم کرد تا در هنگام جابجایی و انتقال به ماشین‌های اتوپار قصر فیروزه مشکلی برای آن‌ها پیش نیاید. و بدون کوچک‌ترین آسیب و ضربه‌ای مبلمان شما به منزل جدیدتان انتقال داده شود. همچنین برای بسته‌بندی فرش‌ها می‌توانیم از تجهیزات مدرن و پیشرفته‌ای که مجموعه بار سنتر در اختیار تیم بسته‌بندی خود قرارداده است استفاده کنیم. تا به صورت حرفه‌ای فرش را بسته‌بندی کنند تیم بسته‌بندی با تفکیک وسایل شکستنی است دیگر وسایل کار را برای شما راحت‌تر می‌کند آن‌ها ظروف شکستنی و وسایل با ارزش را از هم تفکیک خواهند کرد تا در حین جابجایی با دقت بیشتری حمل شود برای بسته‌بندی ظروف شکستنی احتیاج به دقت و نظم بیشتری است زیرا اگر ظروف شکستنی بدرستی بسته‌بندی نشوند هنگام جابجائی و انتقال به ماشین‌های باربری به احتمال زیاد صدمه دیدن آن‌ها بسیار بالا است. به همین خاطر تیم بسته‌بندی اتوبار قصر فیروزه با قرار دادن ظروف شکستنی در کارتون‌های مستحکم چند لایه و با استفاده از نایلون‌های حباب دار به صورت ایمنی وسایل را بسته‌بندی می‌کنند. و از شکستن و آسیب دیدن آن‌ها جلوگیری خواهند کرد.

 کارگران حرفه ای را از مجموعه بارسنتر بخواهید:

بعد از بسته‌ بندی نوبت می‌رسد به انتقال بارها به داخل ماشین‌های باربری که این کار توسط نیرومندترین کارگران بارسنتر و حرفه‌ای‌ترین کارگران انجام خواهد شد. کارگران ما در برابر وسایل شما مسئول هستند به همین خاطر با دلسوزی تمام تمامی وسایل شما را حمل و نقل خواهند کرد بدون این‌که به وسایل شما کوچک‌ترین آسیب و صدمه‌ای وارد شوند آن‌ها با استفاده از نیروی انسانی و همچنین علم کافی و همچنین آموزش‌های لازم تمامی وسایل را در ماشین‌های باربری قرار می‌دهند. وسایل در ماشین‌های باربری به طوری چیده می‌شود که با یک بار رفت‌ و آمد تمامی وسایل شما به مقصد موردنظر انتقال داده شود. البته لازم به ذکر است که بدانید این کار بستگی به میزان و حجم وسایل شما دارد. در بعضی از موارد اگر وسایل بیش از اندازه باشد و زیادتر باشد ممکن است در دو بار رفت و آمد این کار برای شما انجام شود. تمام تلاش ما بر این است که وسایل شما به صورت مرتب و دسته‌بندی شده در ماشین‌های باربری چیدمان شود.

شما می‌توانید از تهران به هر نقطه‌ای از کشور بار موردنظر خود را انتقال دهید زیرا رانندگان بار سنتر با چندین سال سابقه می‌توانند تمامی وسایل شما را از مسیرها و راه‌های پرتردد و پررفت‌وآمد عبور دهند بدون بروز هیچ مشکلی بار شما را به مقصد برسانند.

پس با انتخاب و اتوبار قصر فیروزه دیگر نگران هیچ گونه بروز مشکلی نباشید مدیریت مجموعه بارسنتر با انتخاب پرسنلی خوش‌ برخورد و خوش ‌رفتار باعث جلب رضایت مشتریان شده است. زیرا هنگامی که شما با باربری و اتوبار قصر فیروزه تماس می‌گیرید پرسنل و کارشناسان ما به‌صورت صبورانه و با اخلاقی خوب آماده پاسخ‌گوی تمامی سوالات شما عزیزان است. این باربری و اتوبار محدودیت ساعتی و زمانی ندارد و شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌ روز با پرسنل ما تماس به تماس بگیرید. همچنین ما در روزهای تعطیل برای شما عزیزان خدمات اسباب کشی و باربری را هم انجام خواهیم داد.

خدمات اسباب کشی اتوبار قصر فیروزه:

خدماتی که این شرکت برای شما عزیزان ارائه می‌دهد بسیار متفاوت است. این خدمات باعث شده که اتوبار قصر فیروزه نسبت به سایر اتوبار و باربری‌های سطح شهر تهران متمایز شود.

این خدمات شامل موارد زیر است:

  1. ارائه بیمه‌نامه معتبر
  2. ارائه بارنامه دولتی معتبر
  3. استفاده از تجهیزات مدرن بسته‌بندی
  4. استفاده از کارگران نیرومند
  5. استفاده از رانندگان حرفه‌ای و مسلط به جاده
  6. ارسال تیم بسته‌بندی حرفه‌ای
  7. ارسال تیم چیدمان دکوراسیون منزل
  8. استفاده از ماشین‌های استانداردباربری
  9.  مشاوره رایگان
  10. اسباب‌کشی حتی در روزهای تعطیل

مجموع بار سنتر به‌صورت شبانه‌روز در تلاش است تا بهترین خدمات و متفاوت‌ترین خدمات را برای شما مشتریان عزیز در نظر بگیرد زیرا اعتماد شما به شرکت و اتوبار قصر فیروزه باعث افتخار ما است. مجموعه بارسنتر ارائه خدمات اسباب‌کشی است و تمام آنچه را برای اثاث‌کشی بی‌دغدغه نیاز دارید برایتان فراهم می‌کند فقط کافیست کار را به ما بسپارید. در اتوبار قصر فیروزه به راحتی می‌توانید ماشینی متناسب با بارتان درخواست دهید یا برای روز موردنظرتان کامیون، وانت یا نیسان رزرو کنید هنگام تماس با مشاوران ما می‌توانید اطلاعات بیشتری را دریافت کنید. به همین خاطر ما در تلاش هستیم تا بهترین خدمات را برای رفاه حال شما مشتریان عزیز فراهم سازیم با انتخاب اتوبار قصر فیروزه دیگر نگران مراحل سخت اسباب‌کشی و باربری نباشید زیرا ما برای شما تمامی این کارها را با کیفیتی بالا و در زمانی کوتاه انجام خواهیم داد. پس وسایل و بسته‌بندی و اسباب کشی خود را به ما بسپارید کافی‌ست چند روز قبل از زمان اسباب کشی با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید و سوالات موردنظر خود را از آن‌ها بپرسید. و آن‌ها به شما مشاوره رایگان می‌دهند تا در روز اسباب‌کشی هیچ مشکلی برای شما پیش نیاید ما با استفاده از برنامه‌ریزی دقیق  برای شما عزیزان در روز اسباب‌کشی نیروهای خود را اعزام می‌کنیم بدون هیچ اتلاف وقتی تا در زمان و تایم مشخص شده تمامی خدمات اسباب‌کشی از قبیل بسته‌بندی و باربری و حمل و نقل برای شما عزیزان انجام شود. اتوبار و باربری قصر فیروزه در منطقه قصر فیروزه تهران قرار دارد و شما می‌توانید با یک تماس تلفنی به ما دسترسی داشته باشید.

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس اتوبار قصر فیروزه بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات اتوبار قصر فیروزه استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس اتوبار قصر فیروزه کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند