کلیه خدمات اسباب کشی با انتخاب اتوبار فدائیان اسلام:

کلیه خدمات اسباب‌کشی برای شما دوستان عزیز با دقت و با رعایت اصول ایمنی انجام می‌شود توسط اتوبار فدائیان اسلام شما می‌توانید بهترین خدمات اسباب‌کشی و باربری را از این تیم دریافت نمایید. برخی از نکات مهم در بسته‌بندی توسط افراد کاردان و کاربلدی که در این مجموعه مشغول فعالیت هستند انجام می‌شود همچنین ما در تمامی امور جابجایی، بسته‌بندی، چیدمان، تخصصی خاص داریم و شما می‌توانید تمامی این مراحل را به افراد باسابقه بسپارید.

۴.۱/۵ - (۵۶ امتیاز)

اتوبار فدائیان اسلام

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ 

ما بهترین خدمات را به شما دوستان عزیز ارائه می‌دهیم شما می‌توانید با انتخاب اتوبار فدائیان اسلام تمامی خدمات اسباب‌کشی و باربری را از تیم حرفه‌ای ما دریافت نمایید. ما در کنار شما دوستان عزیز هستیم تا خدمات اسباب‌کشی را برایتان با بهترین تجهیزات مدرن انجام دهیم . همچنین ما برای شما دوستان عزیز در روز تعیین‌شده و بدون هیچ‌گونه اتلاف وقتی در محل اسباب‌کشی شما قرار می‌گیریم تا خدمات اسباب‌کشی را برایتان انجام دهیم. شما می‌توانید برای ثبت قرارداد باربری خود با مشاوران ما در تماس باشی یا این‌که می‌توانید به‌صورت آنلاین از طریق سایت بارسنتر اقدام کنید و مشخصات خود را تکمیل نمایید. تا در روز اسباب‌کشی مشاوران ما با شما تماس بگیرند و خدمات بسته‌بندی و جابجایی و باربری را برای شما دوستان عزیز انجام دهند.

ارسال تیم تخصصی جهت اسباب کشی توسط بارسنتر:

اتوبار فدائیان اسلام با داشتن تیم تخصصی و حرفه‌ای در منزل‌های شما حضور پیدا می‌کند و از صفر تا صد خدمات بسته‌بندی و اسباب‌کشی را برایتان با افرادی ماهر متخصص انجام می‌دهد. همین الان تلفن را بردارید و نوبت خود را توسط تیم حرفه‌ای بار سنتر رزرو نمایید اتوبار فدائیان اسلام با در نظر گرفتن مراحل بسته‌بندی از صفر تا صد بسته‌بندی را انجام می‌دهد. بسته‌بندی اهمیت زیادی در اسباب‌کشی دارد و باید توسط افراد متخصص و ماهر این کار انجام شود.

ما با استفاده از تجهیزات مخصوص بسته‌بندی برای شما خدمات بسته‌بندی وسایل منزل و وسایل ادارات را انجام می‌دهیم. اسباب‌کشی معمولاً جزو کارهای سختی است که باید توسط افراد متخصص انجام شود و به‌تنهایی ممکن است زمان‌بر و طاقت‌فرسا باشد.

به‌ همین دلیل ما با ارسال چندین تیم حرفه‌ای برای شما دوستان عزیز اصول اسباب‌کشی را از صفر تا صد برایتان انجام می‌دهیم. اثاثیه منزل هر کدام در ابعادهای مختلفی قرار دارد و باید به روش‌های مخصوصی بسته‌بندی شود به‌همین خاطر بسته‌بندی لباسشوئی با بسته‌بندی مبلمان فرق دارد و همچنین بسته‌بندی ظروف شکستنی باید با دقت بیش‌تری انجام شود. ما برای شما تمامی ظروف شکستنی را از دیگر وسایلتان مجزا می‌کنیم و آن‌ها را با دقت بیش‌تری بسته‌بندی می‌کنیم تا در حین جابه‌جایی خیالتان راحت باشد که صدمه‌ای به بارتان وارد نمی‌شود. اتوبار فدائیان اسلام با ارسال ماشین‌های فوق حرفه‌ای و پیشرفته برای شما جابجای بار در هر مسافتی که بخواهید انجام می‌دهد. ماشین اسباب‌کشی در اسباب‌کشی بدون دردسر نقش بسیار مهمی دارد اتوبار فدائیان اسلام برای شما اقدامات بسته‌بندی را به روش‌های کامل انجام می‌دهد تا در حین جابجایی از خسارت و آسیب دیدن وسایل شما به صفر برسد.

شما می‌توانید با داشتن بسته‌بندی مناسب و با خیال راحت بار خود را انجام دهید. طبق تجربه می‌توان گفت درصورتی‌که بسته‌بندی اثاثیه و تجهیزات اصولی انجام نشود احتمال صدمه دیدن به وسایل شما بسیار زیاد هست. بهتر است زمان اسباب‌کشی خیالتان مطمئن باشد که وسایلتان آسیبی نمی‌بیند پس حتما حتما بسته‌بندی را برای وسایلتان انجام دهید. باربری و اتوبار فدائیان اسلام با مجوز در امور حمل‌ونقل توسط اتحادیه باربری برای شما خدمات اسباب‌کشی و باربری را به‌صورت تضمینی انجام می‌دهد.

اتوبار فدائیان اسلام ارائه تجهیزات بسته بندی به مشتریان:

شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای مناسب این کار باکیفیت را از این مجموعه تحویل بگیرید. تمامی تلاش ما بر این است که خدمات اسباب‌کشی و باربری را برایتان ب نحو احسنت انجام دهیم بخش زیادی از اسباب‌کشی وسایل منزل مربوط به ظروف شکستنی هست. که باید با دقت بیش‌تری جابجا شود نگران نشوید. ما برای وسایل شکستنی شما بسته‌بندی را در نظر گرفته‌ایم که مطمئن باشید به‌صورت ایمنی بار شما جابجا می‌شود با استفاده از نایلون‌های حباب دار برای شما وسایل را چیدمان می‌کنیم و در کارتن‌های چندلایه قرار می‌دهیم. شما می‌توانید اتوبار فدائیان اسلام را انتخاب کنید و خدمات اسباب‌کشی و باربری خود را از ما دریافت نمایید.

بسته‌بندی باید به  صورت اصولی انجام شود به‌همین خاطر شما دوستان عزیز باید ظروف شکستنی خود را با دقت بیش‌تری بسته‌بندی کنید این کار را به افراد بسته‌بندی اتوبار فدائیان اسلام بسپارید. آن‌ها تمامی وسایل شما را جمع‌آوری می‌کند و در نایلون‌های حباب دار چیدمان می‌کنند. اتوبار فدائیان اسلام برای شما تمامی لوازم منزل را بسته‌بندی می‌کنند. از لوازم ریز گرفته تا لوازم درشت منزل را می‌توانید به تیم حرفه‌ای بسته‌بندی بسپارید ما برایشان با استفاده از کارتن‌های چندلایه و نوارهای چسبی پهن جعبه‌های بسته‌بندی را با نایلون‌های حباب دار می‌پوشانند.  شما می‌توانید ظروف خود را به ما بسپارید تا با خیال مقصد موردنظر جابجا کنیم.

بسته بندی گیاهان و گلدان‌ها توسط تیم بسته بندی:

همچنین ما برای شما گل و گیاهان منزل را بسته‌بندی می‌کنیم بخش دیگری از اثاثیه منزل گلدان‌ها و لوازم تزیینی شما هست که بسته‌بندی آن‌ها بستگی به حجم و وزن آن‌ها ندارد. اما نگران نباشید ما آن‌ها برای شما با استفاده از تجهیزات مدرنی که در اختیار داریم بسته‌بندی می‌کنیم تمامی گل‌ها و گیاهان شما را با استفاده از سلفون‌ها می‌پوشانیم و در جعبه‌ها قرار می‌دهند و امنیت آن‌ها بالاتر برود تا در حین جابه‌جایی گلدان‌ها نشکند خیالتان راحت باشد که بدون اینکه که کوچک‌ترین صدمه به گل‌ها و گیاهان تان برسد و افراد مورد نظر ما حمل‌ونقل را انجام خواهند داد.

ما در این امر تجربه کافی را داریم کوچک‌ترین مشکلی برای گل‌ها و گیاهان شما پیش نخواهد آمد. دوستان عزیز ما خدمات اسباب کشی را  راحت برای شما انجام می‌دهیم پس با خیال راحت بار و اثاثیه خود را به ما بسپارید. اتوبار فدائیان اسلام در این زمینه تخصص کافی دارد و می‌تواند بار شما را بدون هیچ مشکلی جابجا کنند. ما در کنار شما دوستان عزیز هستیم تا اسباب‌کشی را انجام دهید اتوبار فدائیان اسلام با جمع‌آوری لوازم شما از تهران به هر مقصد موردنظر خدمات اسباب‌کشی را برایتان انجام می‌دهد. شما می‌توانید با انتخاب این اتوبار با پرداخت هزینه‌ای مناسب تمامی لوازم خود را جابجا شده و به‌صورت بسته‌بندی‌شده تحویل بگیرید. همچنین ما برای شما دوستان عزیز با هزینه‌های مناسب تمامی وسایل شما را بسته‌بندی می‌کنیم.

بسته‌بندی ما شامل خدمات ویژه‌ای هست که این تجهیزات بسته‌بندی تشکیل‌شده از:

  • کارتن‌های چندلایه جهت حمل اثاثیه سنگین
  • ضرب گیرها و  وکیوم‌ها
  •  کارتون‌های رگال دار
  • استفاده از چسب‌های نواری پهن
  • استفاده از طناب‌ها

این لوازم به‌صورت محافظتی و عایق مناسب برای وسایل شما دوستان عزیز استفاده می‌شود تا تمامی بار شما را برایتان جابجا کنیم پس نگران صدمه دیدن به وسایل را نباشید زیرا کارتون‌هایی که این مجموعه برای حمل وسایل شما استفاده می‌کنند همگی چند لایه و مقاوم هستند و می‌توانید جابجایی را با بهترین روش ممکن انجام دهید. شما نگران نباشید بار را به افراد کاردان بسپارید تا تمامی لوازم منزل شما دوستان عزیز را با هزینه‌ای مناسب برایتان بسته‌بندی کنیم ما برای شما جابجایی را با هزینه‌های مناسب انجام می‌دهیم همچنین شما می‌توانید از تخفیف‌های ۴۵% این مجموعه برخوردار شوید.

اتوبار فدائیان اسلام بسته بندی لوازم شکستنی:

برای شروع باید لوازم شکستنی را از دیگر لوازم جدا کنیم تا بسته‌بندی به‌صورت ایمن انجام شود به‌همین خاطر ترفندهای بسته‌بندی را به افراد متخصص اتوبار فدائیان اسلام بسپارید. اتوبار فدائیان اسلام با در نظر گرفتن هزینه‌های مناسب جهت بسته‌بندی و اسباب‌کشی وسایل شما تمامی خدمات اسباب‌کشی را با ترفندها و بهترین تجهیزات برای شما دوستان عزیز انجام می‌دهد. شما می‌توانید برای پرداخت هزینه‌ها و دریافت اطلاعات بیش‌تر درباره قیمت‌ها با مشاوران ما تماس بگیرید تا آن‌ها راهنمایی لازم را جهت قیمت‌های اساسی و نهایی به شما پرداخت نمایند.

شما می‌توانید تمامی خدمات اسباب‌کشی خود را به افراد متخصص بسپارید تنها با پرداخت هزینه‌ای متفاوت ما در کنار شما دوستان عزیز هستیم تا برای شما دوستان خدمات بسته‌بندی را با استفاده از تجهیزات مدرن انجام دهیم.

هزینه‌ها در اسباب‌کشی به عوامل مختلفی بستگی دارد این عوامل می‌تواند شامل:

تعداد طبقات آپارتمان، استفاده از آسانسور، استفاده از ماشین‌های مجهز باربری، مسافت طی‌شده توسط ماشین‌ها نمی‌تواند در هزینه‌ها تاثیر بسزایی داشته باشد. شما با انتخاب باربری فدائیان اسلام می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای متفاوت خدمات اسباب‌کشی و باربری خود را انجام دهید. ما با پرسنل باتجربه و آموزش‌دیده برای شما حمل اثاثیه را به‌صورت شبانه‌روز با قیمت‌های مناسب انجام می‌دهیم و همین الان تلفن را بردارید و با مشاوران اتوبار فدائیان اسلام در تماس باشید تا در روز اسباب کشی  در کنار شما باشیم تمامی ماشین‌های اتوبار فدائیان اسلام باید به‌صورت ایمنی و استاندارد باشند تا در حین جابجائی صدمه‌ای به وسایل شما وارد نشود.

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس اتوبار فدائیان اسلام بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات اتوبار فدائیان اسلام استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس اتوبار فدائیان اسلام اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند