اتوبار شیخ بهایی با ارائه خدمات اسباب کشی و باربری:

اتوبار شیخ بهایی با تجربه ی درخشان در امور جابه جایی و اتوبار و اسباب کشی منازل و ادارات دولتی افتخار دارد که همواره مثل گذشته و همچنین با تلاش هرچه بیشتر و روزافزون توانسته خدمات با کیفیتی را دراختیار همشهریان عزیز قراردهد.

باربری شیخ بهایی برای سهولت در اجرای خدمات خود توانسته با راه اندازی وب سایت و توضیحات لازم درزمینه ارسال بار و جا به جایی اثاثیه خدمت نوینی را به مشتریان خود ارائه دهد. باربری شیخ بهایی در ابتدا درزمینه حمل بار و اثاثیه در اقصی نقاط این کشور فعالیت داشت که اکنون اتوبار شیخ بهایی علاوه بر این خدمات در زمینه بسته بندی اثاثیه و بار در نظر دارد که خدمات کاملی را به مشتریان خود ارائه دهد.

اتوبار شیخ بهایی ارائه دهنده خدمات بسته بندی بطور ویژه و با تضمین سلامت بار به  صورت حرفه ای و امروزی همراه با پرسنل مجرب و البته کاربلد وبا تجربه و همچنین بااستفاده از فوم و کارتن‌های مخصوص کار بسته بندی را برای شما تسهیل بخشیده است
شرکت شیخ بهایی شیخ بهایی بارسنترتهران پیشرو در صنعت جابه جایی وسیله  و اثاثیه منزل است.
اتوبار شیخ بهایی بارسنتر درزمینه کاری خود خدماتی نظیر جابه جایی جهیزیه عروس که باید باظرافت خاصی حمل شود، اثاثیه منزل و اسباب کشی‌های هرساله، جا به جایی وسایل مدارس و ادارات وغیره تجارب زیادی را کسب نموده ودر این زمینه خدمات قابل ذکری را به مشتریان اتوبار شیخ بهایی به ثمر رسانیده است.

بسته بندی حرفه ای و جابجای ویژه و بدون خسارت و همچنین بیمه بهینه مرسوله‌ها را با باربری شیخ بهایی بارسنتر تهران تجربه کنید.
شیخ بهایی بار تهران با بیش از ربع قرن سابقه طولانی و درخشان دراین حوزه نماد اعتماد شما عزیزان در امر جابه جایی اثاثیه هست.

ضمانت اثاثیه شمادر اتوبار شیخ بهایی بارسنتر:

در هنگام جابه جایی وسایل و حمل ابر ممکن است تمامی بار یا قسمتی از آن دچار خسارت نسبی یا کلی شود.
اتوبار شیخ بهایی این مسئله را این گونه بیان می‌کند که اسباب کشی یکی از وقت گیرترین و دشوارترین  کارهای ممکن است. باربری و اتوبار شیخ بهایی شرکت یکی از شعبه‌های شرکت بارسنتر است که می‌تواند اسباب کشی شما را به یک کار لذت بخش  و بی دردسر تبدیل کند. اتوبار شیخ بهایی کلیه اثاثیه شما را بیمه بهینه کرده و در صورت هرگونه خسارتی که مشاهده کردین وظیفه جبران خسارت شمارا به عهده خواهد کرد، از کوچک‌ترین اثاثیه‌های شما گرفته تا بزرگ‌ترین اثاثیه‌های شما را بیمه خواهیم کرد  و شما را در تمام مراحل باربری همراهی می‌نماییم. بصورت کامل اثاثیه و کالاهای و بسته‌های موردنظرتان را با بیمه و تخصص بالای پرسنل شرکت شیخ بهایی جابه جا خواهیم کرد.

 

ونک یکی از مناطق مرکزی تهران است که در منطقه شیخ بهایی مراکز خرید فراوانی به چشم می‌خورد، پس ازاین به بعد این نوید را به شما عزیزان خواهیم داد که پس از خرید در یک چشم به هم زدن وسیله خریداری شده خود را بی دغدغه در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

اتوبار شیخ بهایی تمامی خدمات زیر را به نحو عالی توسط پرسنل باتجربه و کاربلد انجام می‌دهد هدف ما جلب رضایت شما مشتریان گرامی و کسب رضایت هرچه بیشتر شما عزیزان در شرکتمان تا اگر بار دیگر نیاز به اسباب کشی و یا حمل هرگونه بار داشتید با شرکت ما تماس بگیرید. به محض اینکه شما با اتوبار شیخ بهایی بارسنتر تماس بگیرید وسیله نقلیه متناسب بابار شما به محل اعزام می‌شود و به شما خدمت رسانی می‌کند.

خدمات باربری و اتوبار شیخ بهایی یکی از باربری‌های مهمی که در منطقه شیخ بهایی آماده ارائه خدمت است. این اتوبار دارای  سال‌ها سابقه کار در زمینه باربری و اسباب کشی در تمام تهران و همچنین ارسال بار به سایر شهرستان‌ها و حتی ارسال خرده بار از تهران به شهرستان است.

بسته بندی تخصصی وسایل: شرکت بارسنتر  بسته بندی وسایل را در کوتاه‌ترین زمان بصورت تخصصی انجام می‌دهد تا هم جابه جایی آن‌ها ساده شود  و هم به وسایل ضربه ای وارد نشود.

خدمت رسانی بصورت ۲۴ ساعته اتوبار شیخ بهایی:

خدمت رسانی بصورت ۲۴ ساعته: شرکت باربری شیخ بهایی بار سنتر تمام کار واقع در شیخ بهایی در تمامی ساعات شبانه روز آماده انجام باربری شما عزیزان است. شما می‌توانید در هر لحظه از شبانه روز تنها با یک تماس  اسباب کشی وسایل و اثاثیه منزل وادارات را به بهترین نحوه ممکن انجام دهید. همچنین باربری شیخ بهایی در ایام  تعطیل نیز  در خدمت همشهریان عزیز است.

۵/۵ - (۲۱ امتیاز)

اتوبار شیخ بهایی

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

ارسال بار و جابه جایی اثاثیه شیخ بهایی فرآیند اثاث کشی، اتوبار شیخ بهایی با خدمات ارسال وسایل شخصی و دولتی و همچنین بسته بندی اثاثیه منزل و اثاث کشی منازل با روش منحصر به فرد خود به شما مشتریان خدمت رسانی می‌کند. پس از تماس شما با کارمندهای بار سنتر و دریافت مشاوره رایگان متخصصان ما  در مقصد شما حاضر شده و نوع ماشین باربری، تجهیزات بسته بندی، تعداد کارگران اثاث کشی لازم و .. را تعیین می‌کنند. سپس پرسنل اتوبار شیخ بهایی با تجهیزاتی نظیر کارتن چندلایه، وسایل بسته بندی و سلفون و نایلون حبابدار در منزل شما حاضر شده و کار بسته بندی اسباب را انجام می‌دهند. سپس کامیون اثاث کشی و پرسنل جابه جایی با دقت کم نظیر تمام اثاثیه شما را در داخل کامیون‌های اثاث کشی که مسقف بوده و کف پوش‌های مناسب را دارا است قرار می‌دهند. باربری شیخ بهایی با پرسنل باربری  خود به صورت شبانه روزی آمادهجابه جایی هرگونه مرسوله شما عزیزان است.
اتوبار و باربری شیخ بهایی به منظور تسهیل درامورات باربری و حمل اثاثیه، زمینه‌های خدماتی و حوزه‌های کاری خود در امور باربری را گسترده نموده است.

 

باربری  شیخ بهایی با بکار گیری نیروهای متخصص در امور باربری اثاثیه: اتوبار شیخ بهایی بارسنتر در باربری و اتوبار شیخ بهایی برای رفاه حال مشتریان خود از چندین مشاور و متخصص  در زمینه اسباب کشی استفاده می‌کند تا زمانی که با مشکلی مواجه شدند مشاوران آن‌ها را یاری دهند.
خدمات باربری شیخ بهایی درتهران :
تمام خدمات باربری شیخ بهایی به صورت تمام وقت است و هر ساعت از شبانه روز که نیاز به جابه جایی وسیله  داشتید با شماره‌های باربری شیخ بهائی بار سنتر تماس بگیرید و سفارش خود را مطرح کنید و پرسنل ما در اسرع وقت  در محل حضوریافته  و به شما خدمت رسانی می‌کنند.

استفاده از ماشین‌های جابه جایی اثاثیه: از دیگر خدمات شرکتباربری  شیخ بهایی شرکت بارسنتر  می‌توان به ارائه ماشین‌های سطح اول کشور استفاده کرد. استفاده از ماشین‌های حمل اثاثیه منزل  باعث می‌شوند که در هدر زمان جابه جایی وسایل در هنگام اسباب کشی تا حد بسیاری جلوگیری شود.

 

لینک‌های مفید در رابطه با سرویس‌های باربری بارسنتر

انتقال بار به تمام نقاط کشور
بسته بندی دقیق با بیمه رایگان
حمل بار با وانت بار و نیسان بار
ارسال نیروی کار جهت حمل بار
حمل بار و اتوبار مطمئن در اتوبار شیخ بهایی

 

پاسخ به برخی از پرسش‌های متداول کاربران

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل منزل توسط باربری و اتوبار شیخ بهایی انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و همچنین چیدمان لوازم، در محل مورد نظر شما و توسط پرسنل فنی شرکت انجام می‌شوند.

به چه روشی می‌توانم از خدمات باربری شیخ بهایی استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

تنها کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، بدین ترتیب کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا باربری و اتوبار شیخ بهایی مورد اطمینان است؟

این شعبه باربری زیر نظر شرکت اتوبار بارسنتر فعالیت می‌کند و می‌توانید با خیال راحت به آن اعتماد کنید..

در چه نقاطی از کشور سرویس دهی دارید؟

شرکت بارسنتر در کلیه نقاط کشور شعبه‌های مختلفی را تاسیس کرده و این قابلیت را دارد که اجناس شما را به هر نقطه ای از ایران منتقل کند.