باربری و اتوبار شمال تهران:

در سال‌های اخیر به دلیل سخت و طاقت فرسا بودن حمل اثاثیه منزل و اثاث کشی، شرکت‌های باربرِی زیادی شروع به فعالیت در زمینه اسباب کشی کرده اند. کلیه باربری‌ها با هدف ساده سازی نمودن مراحل بسته بندی، چیدمان و حمل و نقل کالا و وسایل شروع به فعالیت نموده اند و با ارائه خدمات باربری از ابتدا تا انتهای فرایند حمل بار، توانسته اند جایگاه خوبی را در میان مشتریان خود کسب نمایند.

۴.۵/۵ - (۳۲ امتیاز)

اتوبار شمال تهران

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

اتوبار شمال تهران با ارائه خدمات اسباب کشی:

یکی از شرکت‌های باربری بسیار معتبر که می‌تواند به شما در مراحل اسباب کشی اثاثیه، بسته بندی و حمل و نقل وسایل سبک و سنگین کمک نماید، باربری و اتوبار شمال تهران هست. اتوبار شمال تهران در منطقه شمالی تهران فعالیت دارد و تمام خدمات باربری خود را در سایر نقاط تهران نیز ارائه می‌دهد. در هر محله ای از تهران که ساکن هستید لازم است برای اسباب کشی و حمل وسایل منزل خود از شرکت‌های باربری کمک بگیرید که در همان منطقه قرار دارند، تا بتوانید خدمات مورد نظر خود را در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

یکی از مواردی که اغلب در طول زندگی برای هر کسی پیش می‌آید، درگیر شدن با فرایند اسباب کشی و جابه جایی است. در ماه‌های مختلفی از سال به دلیل تمام شدن زمان اجاره منازل و آپارتمان‌ها، مستاجران لازم دارند که به مقصد منزل جدید اسباب کشی داشته باشند. اداره‌ها و دفاتر شرکت‌ها هم گاهی با امور حمل و انتفال لوازم و کالا روبرو می‌شوند. اتوبار شمال تهران یکی از قدرتمندترین ارائه دهنده‌های خدمات جابه جایی اقلام و اثاث و حمل و نقل بار در استان تهران است که با امکانات ویژه خود توانسته است اعتماد مشتریان را نه تنها در شمال تهران بلکه در تمامی نقاط استان تهران جلب کند. کلیه هزینه‌های باربری کاملا با کیفیت خدمات متناسب بوده و هیچ هزینه اضافی از مشتری دریافت نخواهد شد. فعالیت یک شرکت اتوبار در قالب اسباب کشی و حمل انواع بار، باید با کسب اعتماد مشتریان انجام گیرد  و در این زمینه شرکتی به موفقیت‌های بیشتر می‌رسد که بتواند در این اوامر سطح کیفیت بالاتر و بهتری را ارائه دهد.

زمانبندی و بسته بندی دقیق با مجموعه بارسنتر:

یکی از مهم‌ترین مراحلی که اغلب افراد و شرکت های باربری در هنگام اسباب کشی از آن غفلت می کنند، داشتن یک زمانبندی و برنامه ریزی حساب شده و دقیق برای انجام کلیه مراحل باربری هست. بدین صورت در هنگام حمل و نقل وسایل منزل به مشکلات مختلف برخورد میکنند و بدلیل عقب افتادن امور دچار خستگی و نا امیدی زیادی می‌شوند. باربری و اتوبار شمال تهران در طول تمامی مراحل اثاث کشی همواره در کنار شماست، برخی افراد دیگر هم ممکن است به دلیل نداشتن اطلاعات کافی در مورد نحوه بسته بندی، حمل و نقل و جابه جایی اسباب و اثاثیه دچار مشکل شوند. در اتوبار شمال تهران لوازم و اثاثیه با استفاده از تجهیزات مخصوص به آن شرایط، بسته بندی می‌گردند. استفاده از این لوازم و تجهیزات باعث می‌شود بسته بندی ها به صورت صحیح و استاندارد صورت بگیرد و از شکستن و خسارت رسیدن به لوازم مشتریان در حین چیدمان و جابه جایی بار پیشگیری شود.

 

یکی از اساسی‌ترین مراحل جابه جایی بار و اسباب کشی، بسته بندی کردن بار است که باید با توجه به نوع و اندازه و حجم وسیله  مورد نظر در روش های مخصوص به خود صورت بگیرد. در اتوبار شمال تهران از تجهیزات بسیار با کیفیت از جمله کارتن های یک و چند لایه رگال دار، نایلون های حباب دار نازک و ضخیم برای وسایل مختلف، چسب های بزرگ در انواع مختلف، فوم و سایر لوازم بسته بندی استفاده می‌شود. افراد با تجربه تیم بارسنتر در زمینه بسته بندی وسایل منزل با تحلیل و دسته بندی کالا ها و لوازمی که قرار است بسته بندی شوند، از وسایل مخصوص و شیوه های به روز بسته بندی استفاده می‌نمایند. به این ترتیب کارتن ها و بسته بندی ها ایمن و سالم به مقصد خواهند رسید.

در اتوبار شمال تهران افراد با سابقه تیم برای بسته بندی کلیه لوازم اعزام می‌شوند و تمام لوازم بطور درست و دقیق بسته بندی می‌شوند.

 

خودرو های ایمن و پرسنل با تجربه اتوبار شمال تهران:

 

یکی دیگر از امتیازاتی که باربری و اتوبار شمال تهران در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد، خودرو های نقلیه بسیار ایمن و بیمه شده هست که با توجه به حجم بار و اثاثیه شما ارسال می‌گردد. ماشین های سنگین برای اسباب کشی های حجیم، وانت بار های باربری برای حمل بارهای کم حجم‌تر و نیسان بار و ماشین‌های باری که می‌توانند برای بارهایی با حجم متوسط استفاده گردند. در اتوبار شمال تهران تمام برنامه ریزی‌های حمل و نقل بار و جابه جایی وسایل شما از قبل پی ریزی می‌شوند تا در حین فرایند اسباب کشی هیچ مشکل و دغدغه ای برای شما ایجاد نگردد. در حین اثاث کشی با دادن اطلاعات تکمیلی و درست به مشاوران اتوبار شمال تهران می‌توانید اطلاعات مورد نیاز در رابطه با بار خود را ارائه داده تا بهترین وسیله برای شما ارسال گردد. داشتن یک پرسنل مجرب که نحوه برخورد با مشتریان را به درستی می‌دانند و در زمینه کاری خود متخصص و با سابقه هستند از دیگر امتیازات باربری بارسنتر و اتوبار شمال تهران هست. کلیه تیم باربری بسیار خوش برخورد بوده و با دانش و مهارت بسیار زیاد راهنمایی‌های لازم را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. راننده‌های خودرو‌های باربری بر تمام مسیرها و آدرس‌های داخل و خارج شهری استان تهران تسلط کامل دارند و با دقت تمام لوازم و اثاثیه مشتریان را ایمن و سالم به مقصد می‌رسانند. کلیه این وسایل نقلیه باری مجهز به لوازم ضربه گیر بوده که امنیت بار را در حین انتفال چندین برابر می‌کنند. از طرفی کارکنان و مشاوران مجرب با تجربه کاری بالا خود و تسلط به تمام نقاط استان تهران و شهرستان و مسیرهای مختلف پر ترافیک و زمان‌های خلوت بودن هر مسیر، می‌توانند با امنیت و به صرعت تمام بار مشتریان را به مقصد مورد نظر ارسال نمایند.

ارسال افراد ماهر به محل اسباب کشی:

 

هر چه این افراد ماهرتر و با تجربه‌تر باشند، قطعا فرآیند حمل و نقل بار و اثاث کشی با سرعت و راحتی بیش‌تری انجام می‌گیرد. باربری و اتوبار شمال تهران با کادر با تجربه و کارآزموده خود آسودگی خاطر را برای شما مشتریان عزیز فراهم می‌نماید. می‌توانید صفر تا صد اسباب کشی خود را با خیالی آسوده به پرسنل و اقراد مجرب باربری بارسنتر بسپارید. برای بسیاری از مشتریان هزینه‌های خدمات باربری در اولویت قرار دارد. از این جهت اتوبار شمال تهران در تلاش بوده که تمام خدمات خود را با کیفیت بسیار بالا و کم‌ترین هزینه‌های ممکن در اختیار مشتریان خود قرار دهد. برای کلیه خدمات هزینه‌های مناسبی در نظر گرفته شده است که برای تمامی مشتریان قابل پرداخت هست. نکته واضح این است که مشتری همیشه و همه جا به دنبال کیفیت خدمات بالا همراه با قیمت‌های پایین بوده است. پرسنل شرکت باربری مهم‌ترین نقش را در حمل و نقل و اسباب کشی صحیح دارد، باربری و اتوبار بارسنتر به عنوان بهترین باربری در منطقه شمال تهران با تلاش در تحقق این موضوع فعالیت می‌کند، اتوبار شمال تهران خدمات تخصصی خود را در زمینه اسباب کشی و حمل بار به شکل کامل انجام می‌دهد.

 

برای بهره مندی از کلیه خدمات باربری و اتوبار شمال تهران در تمامی نقاط تهران و ایران می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر با مشاوران شرکت بارسنتر بار تماس حاصل نمایید و خدمات مورد نظر خود را دریافت نمایید. پرسنل باربری ما اطلاعات مورد نیاز درباره خدمات مورد نیاز شما و هزینه‌های مورد نظر را در اختیار شما قرار می‌دهند و زمان مشخصی را برای حمل و نقل بار و اسباب کشی شما با مشورت شما انتخاب می‌نمایند.




باربری و شعبه‌های فعال در اسباب کشی:

 

 

پاسخ به برخی از پرسش‌های متداول کاربران

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل منزل توسط اتوبار شمال تهران انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و همچنین چیدمان لوازم، در محل مورد نظر شما و توسط پرسنل فنی شرکت انجام می‌شوند.

به چه روشی می‌توانم از خدمات باربری و اتوبار شمال تهران استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

تنها کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، بدین ترتیب کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

چه تضمینی برای حفظ سلامت و امانت داری از اجناس ما وجود دارد؟

طبق قرارداد باربری، شرکت‌ متعهد می‌شود که از کلیه لوازم و وسایل مشتریان در طول مدت اثاث کشی محافظت کند.

آیا شرکت‌‌ اتوبار شمال تهران حمل و نقل بین شهری را نیز انجام می‌دهد؟

بله. به راحتی می‌توانید وسایل خود را به هر نقطه ای از کشور منتقل کنید و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.